Kluci k té rekonstrukci. Z ofiko zdrojů DPP už zaznělo někdy před půl až 3/4 rokem, že se trať nerozpadá, ale že se už definitivně rozpadla (viz neplánované MÚ v poslední době vzniklé špatným technickým stavem kolejiva a vyhnilých BKV panelů). A protože není v nejbližší době v plánu rekonstrukce inženýrských sítí, tak DPP přistoupil na rekonstrukci tratě uložené na pražcích, aby se dala trať právě během rekonstrukce vodovodu, kanalizace a nevím čeho všeho ještě snadno rozebrat. Proto nečekejte žádný w-tram, ani přeložky a podobně. V tomto se DPP musím zastat, že rekonstrukce je proto, že už další provozní stav trati je neudržitelný. Zvolila se nejúspornější varianta (rozebíratelná trať a znovu využití pražců a kolejiva), a taky se jedná o reakci na nečinnost Městské části s provedením rekonstrukce celé ulice.von Špilberk píše:Ale Libeňská spojka zasahuje do TT až u Kříže. Takže úsek od Elznicova náměstí, přes Stejskalovu až k podjezdům by klidně mohl být w-tram. Hlavně by se něco mohlo udělat s esíčkem pod zámečkem, tam je rozhodně dost místa na lepší vedení TT.
Ale holt se budeme muset nechat překvapit, co bude, resp. co naši IPR-géniové vymysleli.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale Libeňská spojka zasahuje do TT až u Kříže. Takže úsek od Elznicova náměstí, přes Stejskalovu až k podjezdům by klidně mohl být w-tram. Hlavně by se něco mohlo udělat s esíčkem pod zámečkem, tam je rozhodně dost místa na lepší vedení TT.
Ale holt se budeme muset nechat překvapit, co bude, resp. co naši IPR-géniové vymysleli.
Ale holt se budeme muset nechat překvapit, co bude, resp. co naši IPR-géniové vymysleli.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podle mě to bude stále stejně hnusné, jen s tím rozdílem, že místo kostek bude asfalt kvůli hluku. Žádná snaha o odstranění kolizních míst s auty, protože přeci za mufnáct let bude Libeňská spojka, stejně jako během uplynulých 40 let. Takže asi nemají čím se chlubit.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Petr: Spíš narážím na mlčenlivost MČ i DPP s vizualizacemi jak to bude vypadat. Sice se objevily 3 fotky, ale tam dokonce u libenského zámečku chyběly koleje
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na prosto dopředu veřejně dostupná informace, že Zenklova se bude dělat ve stylu Náměstí Bratří Synků. Tedy vytěžené nepoškozené pražce a nové kolejnice. Důvod? Stejně jako u Synkáče. Snadná rozebíratelnost konstrukce v případě zahájení stavby tunelů (u Synkáče Metra)... Takže naopak palec nahoru za dobré hospodaření (y)9001 píše:Ono i úřad P8 poměrně mlčí jak to bude vypadat... Prezentace je taková že tam má být všude krásno, ale jak je vidět DPP je jiného názoru a na rekonstrukci se bude šetřit.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ne, jsou to úplně normální železobetonové pražce s patinou pro žlábkové kolejivo, které se nijak nedrolí a nevidím důvod je nevyužít. Ostatně třeba rekonstruovaná trať na Čechově náměstí je také na vytěžených pražcích a nevidím žádné vady.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No, pokud těm švelům nic není, bylo by plýtvání je vyhodit.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono je šetřit a "šetřit" a máš-li na mysli ty vytěžené pražce, tak to je rozhodně odůvodněná úspora na správném místě. Cokoliv jiného by se naopak dalo označit jako plýtvání.9001 píše:Ono i úřad P8 poměrně mlčí jak to bude vypadat... Prezentace je taková že tam má být všude krásno, ale jak je vidět DPP je jiného názoru a na rekonstrukci se bude šetřit.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono i úřad P8 poměrně mlčí jak to bude vypadat... Prezentace je taková že tam má být všude krásno, ale jak je vidět DPP je jiného názoru a na rekonstrukci se bude šetřit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
s těmi vytěženými pražci si mě teda dostal, ale něco mi matně vrtá hlavou, že jsme tu už v minulosti diskutovali o informaci z tisku, že Zenklova má být TT na pražcích se zákrytem (asfalt/dlažba/panely?), což jsem si snad odůvodňoval jednodušší rozebratelností a opětovným složením minimálně samotných kolejí v případě potřeby výkopů kvůli výstavbě tzv. Blanky 2.Karosák píše:V Braníku se připravuje Zenklova. Jsou to i obloukové díly a na jednom z konců jsem našel popisek a šipku "Kobylisy". Za zmínku stojí i fakt, že pražce jsou vytěžené (asi ex Komoko).
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V Braníku se připravuje Zenklova. Jsou to i obloukové díly a na jednom z konců jsem našel popisek a šipku "Kobylisy". Za zmínku stojí i fakt, že pražce jsou vytěžené (asi ex Komoko).
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mohou to být i žebříky pro Kolbenovu. Kdo ví...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, ale já jaksi nenapsal, že se montují žebříky z žlábkových kolejnic. Takže taky tipuju Zenklovu.P_V píše:V Zenklově jednak nebude otevřený svršek, druhak je to tam samý oblouk. To se těžko dá smontovat předem. Tam snad bude wtram, a v tom kousku kde za deset uherských let hrozí Libeňská spojka, asi klasika na dřevě.
Klasiku na dřevě jsem viděl dělat nově už jen na křižovatkách. Tohle bude klasika na betonových pražcích. A rovných úseků se najde dost.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ani moc nevon Špilberk píše:Nějakej náročnej, ne
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V Zenklově jednak nebude otevřený svršek, druhak je to tam samý oblouk. To se těžko dá smontovat předem. Tam snad bude wtram, a v tom kousku kde za deset uherských let hrozí Libeňská spojka, asi klasika na dřevě.