Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 09.8.2016 14:19

Baliseta přežije všude :lol: aneb RTT Nuselská v obrazech...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 09.8.2016 11:34

Krome opravy povrchu dochazi k lepeni bokovnic na vyhybky.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 09.8.2016 11:32

Vzhledem k okutaným výhybkám bych soudil, že to jenom o asfaltu asi nebylo.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 09.8.2016 10:38

Jasně, takže oprava po busech. No, to se dalo čekat, ty koleje tam byly už dost vyježděný (hlavně ZC), jsem si říkal, kdy 15T začne drhnout. Snad tam daj nějakej kvalitnější povrch, aby se to za chvíli nemuselo dělat zas.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 09.8.2016 9:43

A toto se momentálně děje na Prašném mostě.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 09.8.2016 9:14

mart337 píše:No hádat se nebudu. Al je mi divný, že se opravoval střed mezi kolejemi kudy busy nejezdí. Ty jezdí přece vně kolejí. A jak už jsem psal, asfalt tam byl podle mne OK, žádné vlnobití. Spíš jsem si myslel, jestli do toho středu nezabudovávají nějaké detekce alá Modřanská poliklinika.
Jsem rad, ze se nechces hadat.. Zde je dukaz misto slibu..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.8.2016 8:00

Čechův most - minimálně všechny dilatace kolejí nad jeho pilíři jsou vyměněny za nový typ, ktery byl dosud jen na jednom místě a před ssz od Pravnické fak. nahrazeny docasné plastové bumlíky za stálé betonové :!:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 09.8.2016 6:29

Tak se neperte. :D Beztak je to tam vyfrézovaný od kraje ke kraji, ne jen mezi kolejema (nebo mezi kolejema uprostřed).

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.8.2016 4:29

mart337 píše:
No hádat se nebudu. Al je mi divný, že se opravoval střed mezi kolejemi kudy busy nejezdí. Ty jezdí přece vně kolejí. A jak už jsem psal, asfalt tam byl podle mne OK, žádné vlnobití. Spíš jsem si myslel, jestli do toho středu nezabudovávají nějaké detekce alá Modřanská poliklinika.
ty seš jiste z tech, co si myslí, ze tramvaj je stejně siroká jako koleje, ale ono to tak není - ona je od od vnějších hran presahuje cca 0,5m na každou stranu!

zatímco autobusy, které jsou cca stejně siroké jako tramvaje, mají kola umístěná těsně na krajícch své šířky = jezdí jimi vně kolejí a v ně kolejí směrem vlevo je pás mezi protisměrnými kolejemi :!: :!: :!: jinak na prasnaku zc opravdu nebylo příčné vlnobití v asfaltu, ale vně levé kolejnice byla pred oznacnikem do nej vyjeta kolej levými koly autobusů!

neboli, autobus není osobák, kterým se cca trefís koly na obě kolejnice jedné koleje.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 09.8.2016 1:21

Petr píše:
mart337 píše:No busama to asi nebude, ty středem nejezdí. Spíš mne napadá jestli konečně něco nevymysleli co se týká detekce a řazení v křižovatce, že by se mohla zlepšit preference od vozovny Střešovice.
Opravdu jde o opravu povrchů kvůli autobusům na kolejích. Detekci by určitě neřešila oprava povrchu v zastávce ZC.
No hádat se nebudu. Al je mi divný, že se opravoval střed mezi kolejemi kudy busy nejezdí. Ty jezdí přece vně kolejí. A jak už jsem psal, asfalt tam byl podle mne OK, žádné vlnobití. Spíš jsem si myslel, jestli do toho středu nezabudovávají nějaké detekce alá Modřanská poliklinika.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr » 08.8.2016 18:41

mart337 píše:No busama to asi nebude, ty středem nejezdí. Spíš mne napadá jestli konečně něco nevymysleli co se týká detekce a řazení v křižovatce, že by se mohla zlepšit preference od vozovny Střešovice.
Opravdu jde o opravu povrchů kvůli autobusům na kolejích. Detekci by určitě neřešila oprava povrchu v zastávce ZC.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 08.8.2016 10:30

Bobik píše:Roury (se žlutými pruhy, tak asi plyn) hrabou u chodníku už od Střešovic* a tam kvůli tomu výluka není. Ale na Prašňáku DC je vyfrézovanej asfalt mezi kolejema (ZC jsem nedohlédl). Že by výsledek onoho "super" nápadu busy na kolejích? 8-[
*( koukám opět skvělá ukázka koordinace, rozhrabat novou silnici...)
No busama to asi nebude, ty středem nejezdí. Spíš mne napadá jestli konečně něco nevymysleli co se týká detekce a řazení v křižovatce, že by se mohla zlepšit preference od vozovny Střešovice.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 08.8.2016 9:07

von Špilberk píše:Přeložka Botiče...
...aneb vodní doprava je nejekologičtější. Lepší než travička. :lol:
https://www.novinky.cz/krimi/411184-del ... ysoko.html
Rozhodně to bude míň prášit. =P~

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 08.8.2016 8:39

Roury (se žlutými pruhy, tak asi plyn) hrabou u chodníku už od Střešovic* a tam kvůli tomu výluka není. Ale na Prašňáku DC je vyfrézovanej asfalt mezi kolejema (ZC jsem nedohlédl). Že by výsledek onoho "super" nápadu busy na kolejích? 8-[
*( koukám opět skvělá ukázka koordinace, rozhrabat novou silnici...)

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 07.8.2016 17:54

Bobik: trubky tamměli připravený, takže asi nějaký produktovod.

Odpovědět