Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 10.7.2013 22:04

9001 píše:BKV by dokázali získat čas a když se podíváme na první verze BKV, tak 20 let vydržely.
Jedinou výhodou je, že by se to možná dalo vykázat jako oprava, ne rekonstrukce a tím předejít problémům s byrokracií. Jinak žádnou výhodu nevidím, BKV, pokud nejde o vytěžené zbytky, určitě o tolik levnější nebudou a dlouhodobě díky dalším nákladům na údržbu se akorát prodraží.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 10.7.2013 21:08

Marek B. píše:
9001 píše:
Podívejte se do Plzně, kde dali na komplet reko BKV. A ono i dobře udělané BKV je dost velká výhra, když vidím, jak se přistupuje k reko TT v současné době
To by mě zajímalo. Jak?
Jednoduše. Hostivař je otázkou času, než někdo pošle stížnost na DÚ a ten provoz zakáže... Víme jak dopadla Blava s dočasným přerušením provozu na Hlavní stanici...

BKV by dokázali získat čas a když se podíváme na první verze BKV, tak 20 let vydržely.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 10.7.2013 20:59

9001 píše:
Podívejte se do Plzně, kde dali na komplet reko BKV. A ono i dobře udělané BKV je dost velká výhra, když vidím, jak se přistupuje k reko TT v současné době
To by mě zajímalo. Jak?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 10.7.2013 20:01

MM-Mikulovsky píše:
von Špilberk píše:... Aby někoho nenapadlo, v rámci čekání na řádnou RTT, vrazit tam zase BKV panely. To už bych fakt šel někoho nakopat do :zadnice
A přitom by se to mohlo na Horoměřické a Veleslavíně snadno stát: Stačí, když se úřední šiml zasekne na myšlence, že to není rekonstrukce, ale obnovení původního stavu TT (před stavbou metra)... 8-)
To snad naštěstí ani nejde - díky zcela nové poloze a podobě zastávek s výstupy z podchodů, díky čemuž se dá očekávat i byť třeba jen mírná změna osy TT = nemůže být ani teoretická úvaha o navrácení do původního stavu, ale musí se "jet" podle dokumentace výstavby metra (a doufám, že ta počítá s OKS či zatravněním TT).
Podívejte se do Plzně, kde dali na komplet reko BKV. A ono i dobře udělané BKV je dost velká výhra, když vidím, jak se přistupuje k reko TT v současné době

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 10.7.2013 18:25

Mayk: Oprava teplovodu do kolejí nezasahuje, ale stavební mechanismy se pohybují v průjezdném průřezu a tak není možné jezdit. Rekonstrukce TT tam skutečně nebude, neb je třeba vynaložit síly jinde, konkrétně ve Svatovítské a na dvoře vozovny Vokovice.

Von Špilberk: Už jsem to tady psal aspoň 3x. Akce RTT Evropská nebude, ale akce Stropní deska Dejvická i akce stavby metra A normálně běží, takže části TT obsažené v těchto akcích se normálně realizují dle projektu. Čili budou tři nové úseky v klasice a mezi nimi původní trať. Změna pouze pokud by se stal zázrak.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.7.2013 11:52

von Špilberk píše:... Aby někoho nenapadlo, v rámci čekání na řádnou RTT, vrazit tam zase BKV panely. To už bych fakt šel někoho nakopat do :zadnice
A přitom by se to mohlo na Horoměřické a Veleslavíně snadno stát: Stačí, když se úřední šiml zasekne na myšlence, že to není rekonstrukce, ale obnovení původního stavu TT (před stavbou metra)... 8-)
To snad naštěstí ani nejde - díky zcela nové poloze a podobě zastávek s výstupy z podchodů, díky čemuž se dá očekávat i byť třeba jen mírná změna osy TT = nemůže být ani teoretická úvaha o navrácení do původního stavu, ale musí se "jet" podle dokumentace výstavby metra (a doufám, že ta počítá s OKS či zatravněním TT).

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 10.7.2013 7:15

Mayk má pravdu. Dělají se sítě tak blízko kolejí (a pod), že se tam nedá jezdit.
Karosák píše:tak je to teda prachubohej rok a takhle jentak nedoženeme, co jsme začali dohánět v roce cca 2009 :(
A to ještě musíme započítat, že většina Evropské se taky asi neudělá a bude zavřená jen tak. :roll: :roll: Jen doufám, že když už vykopali přeložky na Horoměřické a Veleslavíně a taky to vytrhali v rámci opravy stropní desky Dejvická, tak udělají pořádnou trať aspoň tam. Aby někoho nenapadlo, v rámci čekání na řádnou RTT, vrazit tam zase BKV panely. To už bych fakt šel někoho nakopat do :zadnice
A přitom by se to mohlo na Horoměřické a Veleslavíně snadno stát: Stačí, když se úřední šiml zasekne na myšlence, že to není rekonstrukce, ale obnovení původního stavu TT (před stavbou metra)... 8-)

Uživatelský avatar
Mayk
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 06.6.2012 10:00
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Mayk » 09.7.2013 23:05

Podle toho, co jsem viděl mezi Dělnickou a Tusarovou, tak sejedná opravdu o inženýrské sítě zasahující do kolejí, které jsou v jednosměrně uzavřeny.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 09.7.2013 22:52

A co je tedy předmětem aktuální výluky Vltavská-Dělnická? Já jsem tedy od začátku nechápal, proč je výluka jednosměrná, ale myslel jsem si, že se jedná o etapovitost RTT, i když mi tahle verze moc nevoněla. No tak jestli nebude ani Komunardů jih, tak je to teda prachubohej rok a takhle jentak nedoženeme, co jsme začali dohánět v roce cca 2009 :(

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 09.7.2013 10:34

Tak už je info o další etapě výluk: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/docas ... ence-2013/. Jen jsem si myslel, že po jednosměrné výluce na Dělnické, nastane obousměrná a bude RTT Komunardů - jih. No a ono ne. :roll: #-o To se zase někdo odvolal nebo došly prachy :?:
Na mapce je navíc napsáno do 31.8., což asi znamená, že už se o prázdninách dalších oprav TT nedočkáme. #-o #-o

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 06.7.2013 22:47

to bych se divil :)
spíš bude zabraňovat propadnutí malého štěrku (pod dlažbou) do velkého štěrku mezi pražci (na zbylé části zastávky jsou kolejnice v betonové desce...)

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 06.7.2013 16:57

kasme: fotka ze zastávky Hradčanská; že by fólie v kolejišti naznačovala zatravnění TT v zastávce?

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 06.7.2013 0:16

Kasme: NEboj, ony by si žlábek vyjely :-)

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 05.7.2013 21:15

něco málo fotek... :)

Veleslavín http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... in/130705/

E2 http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... e2/130705/

Bořislavka http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... v2/130705/

Dejvická http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... de/130705/

Prašný Most a Svatovítská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/130705/

Hradčanská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ka/130705/

no jak tady budou jezdit tramvaje?? :) :)
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.JPG.html

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.7.2013 0:16

Karosák píše:Dneska linka 16, říkám si, že ta OR15 pod Bertramkou DC byla asi kvůli vedru, tak už to mohli třeba přebrousit a byl by pokoj. Jak se člověk plazí, tak mu uteče Tomáškova je to takový celý naprd. No a třetí kolo čekám opět na Bertramce DC na šošony a hledím v prostor OR a co nevidím-kolejnice lehce polámané, nicméně žádnej drasťák, ale panel nacházející se mezi označníkem a zebrou naprosto bez zálivky kolem sebe a celý propadlý včetně obrubníku a chodníku, navíc mezi panelem a obrubníkem zející díra do pekel. Takže buďte v pozoru, mohla by to být kavernička třeba jako na Lipanské :devilsmokin
:lol: :lol: :lol: Počítám, že to opravdu bude kavernička pod panelem BKV, ale to chce klid (když jej má i správce TT, jenž musí každým úsekem procházet v nařízených intervalech #-o #-o #-o ) - uvedenou vadu těsně za označníkem zastávky Bertramka DC pozoruji osobně již několik měsíců (naštěstí dosud mám od té doby průměr max. 1den směn za měsíc na nějaké lince tama jezdící).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět