Jedinou výhodou je, že by se to možná dalo vykázat jako oprava, ne rekonstrukce a tím předejít problémům s byrokracií. Jinak žádnou výhodu nevidím, BKV, pokud nejde o vytěžené zbytky, určitě o tolik levnější nebudou a dlouhodobě díky dalším nákladům na údržbu se akorát prodraží.9001 píše:BKV by dokázali získat čas a když se podíváme na první verze BKV, tak 20 let vydržely.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jednoduše. Hostivař je otázkou času, než někdo pošle stížnost na DÚ a ten provoz zakáže... Víme jak dopadla Blava s dočasným přerušením provozu na Hlavní stanici...Marek B. píše:To by mě zajímalo. Jak?9001 píše:
Podívejte se do Plzně, kde dali na komplet reko BKV. A ono i dobře udělané BKV je dost velká výhra, když vidím, jak se přistupuje k reko TT v současné době
BKV by dokázali získat čas a když se podíváme na první verze BKV, tak 20 let vydržely.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To by mě zajímalo. Jak?9001 píše:
Podívejte se do Plzně, kde dali na komplet reko BKV. A ono i dobře udělané BKV je dost velká výhra, když vidím, jak se přistupuje k reko TT v současné době
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podívejte se do Plzně, kde dali na komplet reko BKV. A ono i dobře udělané BKV je dost velká výhra, když vidím, jak se přistupuje k reko TT v současné doběMM-Mikulovsky píše:To snad naštěstí ani nejde - díky zcela nové poloze a podobě zastávek s výstupy z podchodů, díky čemuž se dá očekávat i byť třeba jen mírná změna osy TT = nemůže být ani teoretická úvaha o navrácení do původního stavu, ale musí se "jet" podle dokumentace výstavby metra (a doufám, že ta počítá s OKS či zatravněním TT).von Špilberk píše:... Aby někoho nenapadlo, v rámci čekání na řádnou RTT, vrazit tam zase BKV panely. To už bych fakt šel někoho nakopat do
A přitom by se to mohlo na Horoměřické a Veleslavíně snadno stát: Stačí, když se úřední šiml zasekne na myšlence, že to není rekonstrukce, ale obnovení původního stavu TT (před stavbou metra)...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mayk: Oprava teplovodu do kolejí nezasahuje, ale stavební mechanismy se pohybují v průjezdném průřezu a tak není možné jezdit. Rekonstrukce TT tam skutečně nebude, neb je třeba vynaložit síly jinde, konkrétně ve Svatovítské a na dvoře vozovny Vokovice.
Von Špilberk: Už jsem to tady psal aspoň 3x. Akce RTT Evropská nebude, ale akce Stropní deska Dejvická i akce stavby metra A normálně běží, takže části TT obsažené v těchto akcích se normálně realizují dle projektu. Čili budou tři nové úseky v klasice a mezi nimi původní trať. Změna pouze pokud by se stal zázrak.
Von Špilberk: Už jsem to tady psal aspoň 3x. Akce RTT Evropská nebude, ale akce Stropní deska Dejvická i akce stavby metra A normálně běží, takže části TT obsažené v těchto akcích se normálně realizují dle projektu. Čili budou tři nové úseky v klasice a mezi nimi původní trať. Změna pouze pokud by se stal zázrak.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To snad naštěstí ani nejde - díky zcela nové poloze a podobě zastávek s výstupy z podchodů, díky čemuž se dá očekávat i byť třeba jen mírná změna osy TT = nemůže být ani teoretická úvaha o navrácení do původního stavu, ale musí se "jet" podle dokumentace výstavby metra (a doufám, že ta počítá s OKS či zatravněním TT).von Špilberk píše:... Aby někoho nenapadlo, v rámci čekání na řádnou RTT, vrazit tam zase BKV panely. To už bych fakt šel někoho nakopat do
A přitom by se to mohlo na Horoměřické a Veleslavíně snadno stát: Stačí, když se úřední šiml zasekne na myšlence, že to není rekonstrukce, ale obnovení původního stavu TT (před stavbou metra)...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mayk má pravdu. Dělají se sítě tak blízko kolejí (a pod), že se tam nedá jezdit.
A přitom by se to mohlo na Horoměřické a Veleslavíně snadno stát: Stačí, když se úřední šiml zasekne na myšlence, že to není rekonstrukce, ale obnovení původního stavu TT (před stavbou metra)...
A to ještě musíme započítat, že většina Evropské se taky asi neudělá a bude zavřená jen tak. Jen doufám, že když už vykopali přeložky na Horoměřické a Veleslavíně a taky to vytrhali v rámci opravy stropní desky Dejvická, tak udělají pořádnou trať aspoň tam. Aby někoho nenapadlo, v rámci čekání na řádnou RTT, vrazit tam zase BKV panely. To už bych fakt šel někoho nakopat doKarosák píše:tak je to teda prachubohej rok a takhle jentak nedoženeme, co jsme začali dohánět v roce cca 2009
A přitom by se to mohlo na Horoměřické a Veleslavíně snadno stát: Stačí, když se úřední šiml zasekne na myšlence, že to není rekonstrukce, ale obnovení původního stavu TT (před stavbou metra)...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podle toho, co jsem viděl mezi Dělnickou a Tusarovou, tak sejedná opravdu o inženýrské sítě zasahující do kolejí, které jsou v jednosměrně uzavřeny.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A co je tedy předmětem aktuální výluky Vltavská-Dělnická? Já jsem tedy od začátku nechápal, proč je výluka jednosměrná, ale myslel jsem si, že se jedná o etapovitost RTT, i když mi tahle verze moc nevoněla. No tak jestli nebude ani Komunardů jih, tak je to teda prachubohej rok a takhle jentak nedoženeme, co jsme začali dohánět v roce cca 2009
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak už je info o další etapě výluk: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/docas ... ence-2013/. Jen jsem si myslel, že po jednosměrné výluce na Dělnické, nastane obousměrná a bude RTT Komunardů - jih. No a ono ne. To se zase někdo odvolal nebo došly prachy
Na mapce je navíc napsáno do 31.8., což asi znamená, že už se o prázdninách dalších oprav TT nedočkáme.
Na mapce je navíc napsáno do 31.8., což asi znamená, že už se o prázdninách dalších oprav TT nedočkáme.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
to bych se divil
spíš bude zabraňovat propadnutí malého štěrku (pod dlažbou) do velkého štěrku mezi pražci (na zbylé části zastávky jsou kolejnice v betonové desce...)
spíš bude zabraňovat propadnutí malého štěrku (pod dlažbou) do velkého štěrku mezi pražci (na zbylé části zastávky jsou kolejnice v betonové desce...)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
kasme: fotka ze zastávky Hradčanská; že by fólie v kolejišti naznačovala zatravnění TT v zastávce?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kasme: NEboj, ony by si žlábek vyjely
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
něco málo fotek...
Veleslavín http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... in/130705/
E2 http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... e2/130705/
Bořislavka http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... v2/130705/
Dejvická http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... de/130705/
Prašný Most a Svatovítská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/130705/
Hradčanská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ka/130705/
no jak tady budou jezdit tramvaje??
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.JPG.html
Veleslavín http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... in/130705/
E2 http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... e2/130705/
Bořislavka http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... v2/130705/
Dejvická http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... de/130705/
Prašný Most a Svatovítská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/130705/
Hradčanská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ka/130705/
no jak tady budou jezdit tramvaje??
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 2.JPG.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Počítám, že to opravdu bude kavernička pod panelem BKV, ale to chce klid (když jej má i správce TT, jenž musí každým úsekem procházet v nařízených intervalech ) - uvedenou vadu těsně za označníkem zastávky Bertramka DC pozoruji osobně již několik měsíců (naštěstí dosud mám od té doby průměr max. 1den směn za měsíc na nějaké lince tama jezdící).Karosák píše:Dneska linka 16, říkám si, že ta OR15 pod Bertramkou DC byla asi kvůli vedru, tak už to mohli třeba přebrousit a byl by pokoj. Jak se člověk plazí, tak mu uteče Tomáškova je to takový celý naprd. No a třetí kolo čekám opět na Bertramce DC na šošony a hledím v prostor OR a co nevidím-kolejnice lehce polámané, nicméně žádnej drasťák, ale panel nacházející se mezi označníkem a zebrou naprosto bez zálivky kolem sebe a celý propadlý včetně obrubníku a chodníku, navíc mezi panelem a obrubníkem zející díra do pekel. Takže buďte v pozoru, mohla by to být kavernička třeba jako na Lipanské
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.