Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 49
- Registrován: 25.6.2010 22:11
- Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Ahoj. Nevíte někdo proč ve Strašnicích místo tram 22 jezdí velká hromada autobusů X22 s označením trasy "Průběžná"? Že by neplánovaná výluka?
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
na pidservisu se píše že v pátek 17.9.2010 se trat otevře v cca 14:00 kvůli tomu nastane taky v pátek úplnej chaos ve vypravení.Hhoonnzzaa píše:Jak tak sleduju práce na trati Vozovna Motol - Sídliště Řepy, tak bych si dovolil tvrdit, že bude otevřena dřív než je plánováno. Je to možné? Ví někdo víc?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 09.5.2009 18:15
Re: Rekonstrukce TT
Jak tak sleduju práce na trati Vozovna Motol - Sídliště Řepy, tak bych si dovolil tvrdit, že bude otevřena dřív než je plánováno. Je to možné? Ví někdo víc?
Re: Rekonstrukce TT
No na jednu stranu mít celoročně zelenou TT, to by nebylo špatný. ALe zase na druhou stranu, kdo by to hlídal, aby se to neukradlo?Martin Šubrt píše:Vypadá to, že nakonec dospějeme k umelým trávníkům používaným na fotbalových hřištích
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Vypadá to, že nakonec dospějeme k umelým trávníkům používaným na fotbalových hřištích
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce TT
úsek Jelení - Keplerova je sekán velmi velmi sporadickyMM-Mikulovsky píše:XSC: Trochu blbá otázka - kdyby tomu tak bylo, tak proč by se jen tak vyhazovaly peníze za sekání několikrát do roka již doteď zatravněných úseků TT (Barrandov mimo estakádu s tunely a zastávky včetně obratiště, Černokostelecká cca od Vinice za Nové Strašnice, Českomoravská, Sokolovská mezi Balabenkou a Poliklinikou Vysočany, Jelení - Keplerova)? Jinak ono navíc největší problém by byl prostor mezi protisměrnými kolejemi a zejména od kolejí po obrubu, kde jsou místa mimo průjezdní profil TRAM a druhé jmenované je dle mne často užší než používané sekačky-traktůrky!
Re: Rekonstrukce TT
Stačí u pár souprav sundal víko zrychlovače a máš bubnovou sekačkuXSC píše:Je vůbec potřeba trávu mezi kolejnicemi sekat? Nepostará se o to samotný provoz tramvají?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
XSC: Trochu blbá otázka - kdyby tomu tak bylo, tak proč by se jen tak vyhazovaly peníze za sekání několikrát do roka již doteď zatravněných úseků TT (Barrandov mimo estakádu s tunely a zastávky včetně obratiště, Černokostelecká cca od Vinice za Nové Strašnice, Českomoravská, Sokolovská mezi Balabenkou a Poliklinikou Vysočany, Jelení - Keplerova)? Jinak ono navíc největší problém by byl prostor mezi protisměrnými kolejemi a zejména od kolejí po obrubu, kde jsou místa mimo průjezdní profil TRAM a druhé jmenované je dle mne často užší než používané sekačky-traktůrky!
Re: Rekonstrukce TT
Je vůbec potřeba trávu mezi kolejnicemi sekat? Nepostará se o to samotný provoz tramvají?MM-Mikulovsky píše:4.) RE zatravněná TT z S49: Není důvodem trávy v úrovni temene kolejnice to, že (možná narozdíl od Lyonu) nemáme v Praze sekačky s kolejovým pojezdem? Či jak jinak o něj prakticky pečovat? Viděl někdo z Vás (počítám že MOP snad jo) jak pracně pomocí prken přejíždí proti živici (asfaltu) vyčnívající kolejnice (sice žlábkové) válec při pokládce 1. vrstvy? Asi obdobně nepraktické manévrování by čekalo běžně užívané sekačky na TT se zatravněním několik centimetrů pod temenem kolejnice.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
krtinek: Diky za oživení - jaksi jsem si popletl Čechovo a Vršovické nám. a protože 22 moc nejezdím (v PO dopol. mne čeká snad po 1,5 roce), tak nějak mi tam BUS na té zastávce nepřekáží - zejména kolem zalomeného stanicujícího BUS kloubáku (právě 22) nemá TRAM DC šanci projet. Máli na ní začít po REKO 22 stanicovat - preferuji zastávkový mys, než zde uváděnou vídeňskou zastávku.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tam, kde je bus zastávka Čechovo náměstí?MM-Mikulovsky píše:Kde je na Čechově nám. provoz BUSŮ?
Pozor na to - Čechovo nám. je to zelený prostranství s kostelem sv. Václava, ne ten trojůhelník Minská-Vršovická-Orelská, kde je nástupní zastávka pro linku 4.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
1.) Absolut: Geodeti nekecali - řekli že se o změnách osy TT i zastávek na ní prý uvažuje, ale sami neví jak, takže nebudou spekulovat. Uvedené je můj sen, a z příspěvku to snad je dostatečně jasné.
2.) Karosák: Díky za upozornění na malou, ovšem pochopitelnou, nepřesnost ve vyjádření - protože TRAM v oblouku TT (jeho pomocí) jistě neobloukuje, ale zatáčí, že?
3.) gabuliatko: Kde je na Čechově nám. provoz BUSŮ? Žádnej sem tam dosud v běžném provozu neviděl. Jinak v mém návrhu jsou zastávkové mysy (spíše ani to ne - kolej v zastávce Ruská ZC posunuta cca k současné hraně chodníku, který je nyní od TRAM vzdálen přibližně 1/2 až 2/3 šírokého pruhu IAD - vlezl by se tam snad jedině Trabant) a na Chodovské DC u takového přeci BUS linky na TT zastavují. Jiná věc je, že řidiči IAD tam (i u protisměrné zastávky ZC, u které je tak jako u Ruské ZC TT od hrany chodníku oddálena cca 1/2 šíře vozidel IAD) často nedodržují ustabovení Zákona o silničním provozu (ČÁSTI 1- HLAVY 2 • provoz na pozemních komunikacích - DÍLU 3 • Pravidla provozu na pozemních komunikacích - ODDÍL 1 • Jízda vozidly) § 16 Objíždění http://www.zakruta.cz/silnicni-zakon/24/objizdeni/.
4.) RE zatravněná TT z S49: Není důvodem trávy v úrovni temene kolejnice to, že (možná narozdíl od Lyonu) nemáme v Praze sekačky s kolejovým pojezdem? Či jak jinak o něj prakticky pečovat? Viděl někdo z Vás (počítám že MOP snad jo) jak pracně pomocí prken přejíždí proti živici (asfaltu) vyčnívající kolejnice (sice žlábkové) válec při pokládce 1. vrstvy? Asi obdobně nepraktické manévrování by čekalo běžně užívané sekačky na TT se zatravněním několik centimetrů pod temenem kolejnice.
2.) Karosák: Díky za upozornění na malou, ovšem pochopitelnou, nepřesnost ve vyjádření - protože TRAM v oblouku TT (jeho pomocí) jistě neobloukuje, ale zatáčí, že?
3.) gabuliatko: Kde je na Čechově nám. provoz BUSŮ? Žádnej sem tam dosud v běžném provozu neviděl. Jinak v mém návrhu jsou zastávkové mysy (spíše ani to ne - kolej v zastávce Ruská ZC posunuta cca k současné hraně chodníku, který je nyní od TRAM vzdálen přibližně 1/2 až 2/3 šírokého pruhu IAD - vlezl by se tam snad jedině Trabant) a na Chodovské DC u takového přeci BUS linky na TT zastavují. Jiná věc je, že řidiči IAD tam (i u protisměrné zastávky ZC, u které je tak jako u Ruské ZC TT od hrany chodníku oddálena cca 1/2 šíře vozidel IAD) často nedodržují ustabovení Zákona o silničním provozu (ČÁSTI 1- HLAVY 2 • provoz na pozemních komunikacích - DÍLU 3 • Pravidla provozu na pozemních komunikacích - ODDÍL 1 • Jízda vozidly) § 16 Objíždění http://www.zakruta.cz/silnicni-zakon/24/objizdeni/.
4.) RE zatravněná TT z S49: Není důvodem trávy v úrovni temene kolejnice to, že (možná narozdíl od Lyonu) nemáme v Praze sekačky s kolejovým pojezdem? Či jak jinak o něj prakticky pečovat? Viděl někdo z Vás (počítám že MOP snad jo) jak pracně pomocí prken přejíždí proti živici (asfaltu) vyčnívající kolejnice (sice žlábkové) válec při pokládce 1. vrstvy? Asi obdobně nepraktické manévrování by čekalo běžně užívané sekačky na TT se zatravněním několik centimetrů pod temenem kolejnice.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Dost dobry dotaz, taktéž by mne to zajímalo. Chapu to tak, ze se jedna o prvni travnaty usek v S49, a tak se to proste chtelo zkusit. Osobne jsem tez cekal travokolej jen pod hlavu kolejnice..Marek B. píše:proč se v travnatém úseku v Řepích udělala tráva v úrovni temene kolejnic a kvůli tomu se tam daly ty podle mě dost fórové rozházené gumové žlábky, když se to mohlo jednoduše vyřešit snížením nivelety trávy o pár centimetrů oproti temeni kolejnice
Re: Rekonstrukce TT
K těm gumovým žlábkům. Změní se nějak hlučnost? Pokud ano, jak?
Re: Rekonstrukce TT
Můžu se zeptat, proč se v travnatém úseku v Řepích udělala tráva v úrovni temene kolejnic a kvůli tomu se tam daly ty podle mě dost fórové rozházené gumové žlábky, když se to mohlo jednoduše vyřešit snížením nivelety trávy o pár centimetrů oproti temeni kolejnice, jako tady na této fotce v Lyonu?:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:Li ... e_Lyon.JPG
http://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:Li ... e_Lyon.JPG