Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 04.2.2007 0:42

A co rekonstruovat mazače kolejí, něco jako byl 5523 mažač troleje? Něco ve stylu brusu 5571, který by vždy namazal koleje, kde by jezdila Prošetra?

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 03.2.2007 23:26

Nene, tady se myslí oblouk v klasice těsně po rekonstrukci, kdy tedy skřípal úděsně. Teď je to co se týče hluku v pořádku (ale to bylo na Perštýně po reko taky), co se týče ojíždění kolejnic už méně. Mazníky opravdu nefungují...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3026
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 03.2.2007 21:06

pan Vedoucí píše:To je jednoduché - rozdíl oblouk z BKV vs oblouk v klasice, lepší poloměry oblouků po rekonstrukci, v provozu více RP...
Jj, BKV i lepší poloměr, to jo, ale R.Pčka tam pískaly stejně jako Mka (né-li víc).

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 03.2.2007 21:03

To je jednoduché - rozdíl oblouk z BKV vs oblouk v klasice, lepší poloměry oblouků po rekonstrukci, v provozu více RP...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3026
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 03.2.2007 21:00

Možná že už né teď, ale po tý rekonstrukci to byla lahoda, před ní to tam skřípalo hrozně.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1979
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 03.2.2007 20:55

trainzjohny píše:Doufám, že na ty oblouky dají přimazávání jako je to v zatáčce na Náměstí Republiky, mám pocit že to opravdu pomáhá.
A já mám pocit, že na NR mazníky nefungují, koukal jsem na ně dost důkladně, a krom propadlých krytů jsem neobjevil jediné místo, kde by se do kolejnice cpalo mazivo...

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Palačák

Příspěvek od Bald » 03.2.2007 19:19

DavidD píše:To fakt záleží na výplni? Já myslel, že spíš na podloží a samotných kolejích, než jestli tam dam kostky nebo asfalt.
Je jedno jaký kryt trať má, ale měl by být co nejlépe utěsněný (asfaltová zálivka).

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Palačák

Příspěvek od DavidD » 03.2.2007 18:58

Smurfx píše:A kdy se má rekonstruovat? V létě 2007?

Jaký tam má být podklad (výplň mezi kolejnicemi) Zase kostky, asfalt nebo něco odolnějšího? Chtělo by, aby se to udělalo pořádně a nemuselo se to za rok za dva opravovat (jako třeba oblouk za pobřežní cestou, ten se spravuje každý rok)
To fakt záleží na výplni? Já myslel, že spíš na podloží a samotných kolejích, než jestli tam dam kostky nebo asfalt.

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 03.2.2007 18:40

Doufáš marně, je to drahé.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3026
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od trainzjohny » 03.2.2007 18:29

Doufám, že na ty oblouky dají přimazávání jako je to v zatáčce na Náměstí Republiky, mám pocit že to opravdu pomáhá.

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Palačák

Příspěvek od Bald » 03.2.2007 18:21

Smurfx píše:A kdy se má rekonstruovat? V létě 2007?

Jaký tam má být podklad (výplň mezi kolejnicemi) Zase kostky, asfalt nebo něco odolnějšího? Chtělo by, aby se to udělalo pořádně a nemuselo se to za rok za dva opravovat (jako třeba oblouk za pobřežní cestou, ten se spravuje každý rok)
Na Pražských tramvajích se udává od 18. června do 31. října, kompletní rekonstrukce X + přilehlých částí - možná i celý Palackého most.
Nevim - nevěřim že oblouk vedený skrz křížení, především 7. kolej (plánek) kde se dá čekat hojnost Aniter na trojce, bude něco trvanlivého. Ale nejsem znalec, je to jen doměnka.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Re: Palačák

Příspěvek od Smurfx » 03.2.2007 16:42

Bald píše:Víte tu někdo jak má vypadat X palackého náměstí po rekonstrukci? Bude se srovnávat nebo je tam třetina roku prací z jiného důvodu? Nemůžu to nikde dohledat :roll:
A kdy se má rekonstruovat? V létě 2007?

Jaký tam má být podklad (výplň mezi kolejnicemi) Zase kostky, asfalt nebo něco odolnějšího? Chtělo by, aby se to udělalo pořádně a nemuselo se to za rok za dva opravovat (jako třeba oblouk za pobřežní cestou, ten se spravuje každý rok)
Naposledy upravil(a) Smurfx dne 03.2.2007 16:49, celkem upraveno 1 x.

Jarin Jarin
Uživatel
Příspěvky: 39
Registrován: 25.10.2006 14:06
Bydliště: Praha 1

Příspěvek od Jarin Jarin » 03.2.2007 14:26

DavidD píše:No linkové vedení v brzké době asi ne, ale spíš jde o koleje, které hodně pomůžou při výlukách v centru. Například, aby 22 (při výluce na Národce) nemusela jezdit z Jiráskova náměstí přes Výtoň,Albertov a zpět na Karlák. Takhle to veme přímo,to samé platí pro spoustu dalších linek....
Díky. :D

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 03.2.2007 14:22

Jarin Jarin píše:Ten Palačák si aspoň tuhle úpravu rozhodně zaslouží (i když si dokážu představit i lepší variantu). K čemu však budou nové oblouky ve směru k Jiráskovu náměstí (jak z Palackého mostu, tak z ulice Na Moráni)? Chystají se snad nějaké změny linkového vedení? :)
No linkové vedení v brzké době asi ne, ale spíš jde o koleje, které hodně pomůžou při výlukách v centru. Například, aby 22 (při výluce na Národce) nemusela jezdit z Jiráskova náměstí přes Výtoň,Albertov a zpět na Karlák. Takhle to veme přímo,to samé platí pro spoustu dalších linek....

Jarin Jarin
Uživatel
Příspěvky: 39
Registrován: 25.10.2006 14:06
Bydliště: Praha 1

Příspěvek od Jarin Jarin » 03.2.2007 14:10

Petr píše:Tohle by vám mohlo napovědět víc
Ten Palačák si aspoň tuhle úpravu rozhodně zaslouží (i když si dokážu představit i lepší variantu). K čemu však budou nové oblouky ve směru k Jiráskovu náměstí (jak z Palackého mostu, tak z ulice Na Moráni)? Chystají se snad nějaké změny linkového vedení? :)

Odpovědět