A jak jinak? Na gumu?Bobik píše:Škoda že nemáš fotku spojení toho mosteckýho sypáku s autem, docela by mě zajímalo, jak je to dělaný. Mezikus do tažnýho oka?
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bobík: tak to fakt nemám. Příště.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Škoda že nemáš fotku spojení toho mosteckýho sypáku s autem, docela by mě zajímalo, jak je to dělaný. Mezikus do tažnýho oka?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Invalidovně se pracuje:
další fotky: https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... =3&theater
další fotky: https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... =3&theater
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V té době by mohlo už všechno zatahovat manipulačně a bude klid. Koneckonců už na PA máme jeden přejezd manipulační. Navíc dvakrát křížit úrovňově magistrálu, to bude pecka pro tramvaje i pro auta.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A hlavně, ušetří se pár metrů jízdy. A to se vyplatí, ne?kruťák píše:Jasně, takže zatímco teď ze Synkáče zatahující jezděj k metru a busu = při nepravidelnostech 193 a 18 aspoň trochu pomůžou, nově budou jezdit do země nikoho. Takže kdo chce na metro, pojede spíš na (už tak dost přecpanou) IPP. Tak to fakt "bravo" myslitelům a stěžovatelům.Další novinkou je přímé napojení zatahujících tramvají z Táborské ulice do vozovny. Díky tomu dojde k provozní úspoře dopravního podniku, ale hlavně se v ulici Na Veselí výrazně sníží noční hluk, na který si občané často stěžují
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jasně, takže zatímco teď ze Synkáče zatahující jezděj k metru a busu = při nepravidelnostech 193 a 18 aspoň trochu pomůžou, nově budou jezdit do země nikoho. Takže kdo chce na metro, pojede spíš na (už tak dost přecpanou) IPP. Tak to fakt "bravo" myslitelům a stěžovatelům.Další novinkou je přímé napojení zatahujících tramvají z Táborské ulice do vozovny. Díky tomu dojde k provozní úspoře dopravního podniku, ale hlavně se v ulici Na Veselí výrazně sníží noční hluk, na který si občané často stěžují
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To by mělo být nějaký cosi kolem baráků vedle podjezdu a budovy soudu. S podjezdem, resp jeho zasypáním, to až tak nesouvisí. Ale tipuju, že by to muselo být jednokolejný, bo místo.P_V píše: přímé napojení zatahujících tramvají z Táborské ulice do vozovny (??? jestli si to nespletli s vizualizací zasypaného podjezdu)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tučňák 4/2016, radniční plátek P4
http://praha4.cz/file/Lw721/04-Tucnak-duben-2016.pdf
O rekonstrukci ulice Táborské a Na Pankráci:
začne se v 2018
přibudou 3 nové zastávky (??? asi spíš rekonstruované)
sdružená zastávka s BUS u Povstání + bezbarierový vstup do metra
přímé napojení zatahujících tramvají z Táborské ulice do vozovny (??? jestli si to nespletli s vizualizací zasypaného podjezdu)
http://praha4.cz/file/Lw721/04-Tucnak-duben-2016.pdf
O rekonstrukci ulice Táborské a Na Pankráci:
začne se v 2018
přibudou 3 nové zastávky (??? asi spíš rekonstruované)
sdružená zastávka s BUS u Povstání + bezbarierový vstup do metra
přímé napojení zatahujících tramvají z Táborské ulice do vozovny (??? jestli si to nespletli s vizualizací zasypaného podjezdu)
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jde o to, že vrchní plocha zastávky je příliš vysoko nad silnicí pro jeden "skok" protože by pak nešlo otevřít dveře, proto musí být v nižší výšce tento skok, aby auto které stojí u obrubáku mělo místo vedle sebe.ElWapp píše:Nevím, ten bezpečnostní odstup by tam přece byl i bez toho vnitřního obrubníku, ne? Jestli spíš nejde o složitější výškové řešení (nástupní plocha bude moc vysoko proti vozovce)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
také by mne napadlo spíše toto.ElWapp píše:Nevím, ten bezpečnostní odstup by tam přece byl i bez toho vnitřního obrubníku, ne? Jestli spíš nejde o složitější výškové řešení (nástupní plocha bude moc vysoko proti vozovce)?trainzjohny píše:Norma pro místo mezi PK a zábradlím, tak aby se dalo vystoupit z auta, podobné jsou i na trati v Řepích (a jinde).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Neproběhla spíš nějaká úprava smlouvy s JDC? Protože se takhle přece řešily přístřešky.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnes mám pocit, že tlachání na tram-fóru skutečně k něčemu vede
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejspíš to tady už proběhlo a asi i před dlouhou dobou, ale při dnešním průjezdu Bělehradskou jsem si všiml, že zábradlí na zastávce Pod Karlovem už není červenobílé jako třeba tady http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_V ... 020964.jpg, ale černé. Že by to přece jen šlo...?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nevím, ten bezpečnostní odstup by tam přece byl i bez toho vnitřního obrubníku, ne? Jestli spíš nejde o složitější výškové řešení (nástupní plocha bude moc vysoko proti vozovce)?trainzjohny píše:Norma pro místo mezi PK a zábradlím, tak aby se dalo vystoupit z auta, podobné jsou i na trati v Řepích (a jinde).