Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 11.8.2010 13:13

krtinek píše:
Martin Šubrt píše:mezi Bertramkou a Klamovkou se nic dělat něbude
A to bylo takhle v plánu, nebo nějaká náhlá změna? :shock: Vždyť ještě před měsícem na idnesu strašili, jaký kolaps vznikne, až zde busy nepojedou po TT... Já vím, nesmím věřit všemu, co se píše, ale přece se vždycky mluvilo o KOMPLETNÍ rekonstrukci Plzeňské.
Já té (i)DNES v tomto nevěřil - vždy se mluvilo o kompletní reko od (bez) zastávky Klamovka do Řep + reko křížení na Andělu a s Radlickou. Pro mne bylo naopak velmi milým překvapením, že se od Radlické reko TT až cca napůl cesty k Bertramce. Ovšem je to pochopitelné v esíčku OR 30 a mezi ním a radlickou v červnu to snad i několikrát prasklo. Dále na Klamovku byla reko provedena snad před třemi či čtyřmi roky a i přes variantu BKV to vypadá, že by měla TT slušnou dobu vydržet, protože vede poměrně přímo. Výjimkou je jedno místo nacházející se cca vpůli mezi zastávkami U Zvonu a Klamovka, kde je pomocí krátkého esíčka vyosení TT cca o šířku tramvaje (když se k němu blíží dvě protijedoucí, tak to působí z čelního pohledu, že se srazí, protože se to nachází i ve zlomu horizontálním – k Motolu je rovina / k Andělu TT vede z kopce). Osobně bych tedy jen ještě toto místo z preventivních důvodů nahradil W-tramem, protože se v obloucích panely BKV posouvají nejčastěji a následně „rolují“ navazující asfaltový povrch silnice – je to tedy jistě to nejslabší nyní místo nereko úseku.

Spíše, jako MO kolegové, lituji, že se nedělá rovnou nový dvůr stejně nyní uzavřené vozovny - v některém z brzkých let si tedy kolegové opět budou muset zopakovat letošní výjezdy/zatažení z jiných vozoven.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 11.8.2010 12:36

Damir Holas píše:dříve byla uzavřena opačná polovina vozovky
No právě, tam přece nic nebezpečného nevzniklo, když přechod je před a daleko za.
Martin Šubrt píše:mezi Bertramkou a Klamovkou se nic dělat něbude
A to bylo takhle v plánu, nebo nějaká náhlá změna? :shock: Vždyť ještě před měsícem na idnesu strašili, jaký kolaps vznikne, až zde busy nepojedou po TT... Já vím, nesmím věřit všemu, co se píše, ale přece se vždycky mluvilo o KOMPLETNÍ rekonstrukci Plzeňské.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Martin Šubrt » 11.8.2010 9:52

krtinek píše:Ještě dodatek - už se to tu tak trochu řešilo před asi 14 dny, ale vážně se ještě ani nekoplo do celého úseku Anděl - Kavalírka. Nechci strašit, ale zas tak malý úsek to není!
Tak v úseku Anděl - Bertramka už je skoro hotovo a mezi Bertramkou a Klamovkou se nic dělat něbude. Přejezd u Klamovky je hotový a úsek ke Kavalírce je taky dávno rozdělaný...

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Damir Holas » 11.8.2010 9:50

krtinek píše:Rekonstrukce pilířů mostu u zastávky Slánská vytvořila docela nebezpečnou situaci na přechodu pro chodce.
Přijíždějící řidiči, soudím, nevidí za roh. Do týdne očekávám povalení. http://krinek.rajce.idnes.cz/10-8_Plzen ... 01763a.jpg
Nestraš :) Nepřehledné to je, ale tahle situace už je tu dlouho, byť s tím rozdílem, že dříve byla uzavřena opačná polovina vozovky. Obešlo se to bez nehody, tak snad to vydrží... [-o<

BJ1
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 01.7.2010 9:01
Bydliště: Praha, Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od BJ1 » 11.8.2010 9:24

Ony ty přechody se během rekonstrukce Plzeňské vůbec moc neřeší. U Motola (v prostoru bývalé zastávky Motol), semafor pro auta, pro chodce nikoli. Panely přes trať, ale na druhé straně silnice již přechod není. U zastávky Kavalírka, jeden přechod zrušen, druhý se semaforem přes trať často uzavírán. Přecházení jedna báseň - kor kdzž se potřebuje dostat na autobusovou "na znamení" (!!!) zastávku Kavalírka ZC!

Jinak zábradlí mi moc nevadí, jen se obávám, že za pár měsíců bude oprýskané a ohnuté - hnusné. Proč barva zrovna červenobílá mě už také napadlo. Ale vysvětlení bude asi to, že prostě někdo vytvořil normu a podle té budeme jako ovečky donekonečně barvit stejně. V zahraničí jistě jiné barvy nevadí.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 11.8.2010 0:30

krtinek píše: edit: Ještě dodatek - už se to tu tak trochu řešilo před asi 14 dny, ale vážně se ještě ani nekoplo do celého úseku Anděl - Kavalírka. Nechci strašit, ale zas tak malý úsek to není!
V úseku Kartouzská - Radlická se pracuje a že by se mělo dělat něco víc o tom mi není známo. Že se Plzeňská měla udělat celá, o tom žádná.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 10.8.2010 22:55

Dnešní fotky z Plzeňské:
http://krinek.rajce.idnes.cz/10-8_Plzenska/
Album obsahuje detailnější fotky plzeňské podbíječky Plasser & Theurer ASP 400.1 ze všech stran.

Rekonstrukce pilířů mostu u zastávky Slánská vytvořila docela nebezpečnou situaci na přechodu pro chodce.
Přijíždějící řidiči, soudím, nevidí za roh. Do týdne očekávám povalení. http://krinek.rajce.idnes.cz/10-8_Plzen ... 01763a.jpg

Jinak všude vidět zmíněné [sarcasm] krásné [/sarcasm] zábradlíčko.
Povězte někdo norem znalý, musí mít zábradlí pouze červeno-bílou barvu? Dnes jsem se na to zaměřil a (kurňa kdybych si vzpomněl, kde to bylo) viděl jsem trubkové zábradlí u silnice i modré, krásně elegantně chromové a jiná...

edit: Ještě dodatek - už se to tu tak trochu řešilo před asi 14 dny, ale vážně se ještě ani nekoplo do celého úseku Anděl - Kavalírka. Nechci strašit, ale zas tak malý úsek to není!

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od m@rtin » 10.8.2010 21:44

trainzjohny píše:Protože na burranově okolo nejezdí auta po posolené silnici, spíš to vidím na trávu ala Hradčanská (navíc ještě zlítaná od lidí).
Problém je hlavně v kropení, ani ne tak v soli. A nové travnaté svršky měly vždy zavlažovací systém. Předpokládám, že ani Řepy nebudou snad výjimkou. Na Sokolovský vede mnohem frekventovanější silnice než na Blatinách a tráva je tam v pohodě.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 10.8.2010 20:52

trainzjohny píše:Protože na burranově okolo nejezdí auta po posolené silnici, spíš to vidím na trávu ala Hradčanská (navíc ještě zlítaná od lidí).
Zřejmě ti praví burani bydlí v Řepákově :roll:

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 10.8.2010 20:09

trainzjohny píše:Protože na burranově okolo nejezdí auta po posolené silnici, spíš to vidím na trávu ala Hradčanská (navíc ještě zlítaná od lidí).
dalo se tomu na Hradčanské hlavně v okolí zastávek říkat ještě tráva ?

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od trainzjohny » 10.8.2010 20:02

Protože na burranově okolo nejezdí auta po posolené silnici, spíš to vidím na trávu ala Hradčanská (navíc ještě zlítaná od lidí).

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od m@rtin » 10.8.2010 19:37

gabuliatko píše:
MM-Mikulovsky píše:3.) Ovšem okamžité zatravnění je asi spíše kvůli volbám - MČ s Magistrátem nechcou slyšet nadávky od občanů jako na Lehovci!
Bez kvalitní péče (a v tu nevěřím, bo finance) bude tráva za pár let vypadat mnohem hůř než štěrk.
Nemyslím si, že by na Barrandově nebo na Sokolovský vypadala nějak špatně a nějaká extra údržba tam taky není.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 10.8.2010 19:19

MM-Mikulovsky píše:3.) Ovšem okamžité zatravnění je asi spíše kvůli volbám - MČ s Magistrátem nechcou slyšet nadávky od občanů jako na Lehovci!
Bez kvalitní péče (a v tu nevěřím, bo finance) bude tráva za pár let vypadat mnohem hůř než štěrk.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 09.8.2010 16:41

MM-Mikulovsky:

Zatravnění je z prostředků MČ Praha 17, nikoli z peněz z fondů EU.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.8.2010 13:40

Zdejší informace o Řepské TT mne přímo děsí - asi si budu muset udělat po cca dvou týdnech zase čas a jít se na tu hrůzu podívat!
1.) Trubkové zábradlí je neestetická a (ne)bezpečnostní šílenost mnohonásobně horší než mnou zde na TF kritizovaná vizáž (nikoliv obsah) prototypu nového zastávkového sloupku v ÚD.
2.) Jestli právě "podojení EU" není příčinou okamžitého zatravňování? Projekt byl udělán a předložen naráz - nepočítal s "dvoufázovostí" (2. zatravnění příští rok na jaře), tak se to dělá naráz, protože když se to má proplatit tak to celé musí být hotovo, ale při schválení několika "fází" projektu by mělo jít proplácení po ukončení každé z nich.
3.) Ovšem okamžité zatravnění je asi spíše kvůli volbám - MČ s Magistrátem nechcou slyšet nadávky od občanů jako na Lehovci!

Odpovědět