Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vávra » 16.12.2015 8:56

Karosák píše:Rozčvachtaný oblouček vrcholu křiž. ND směr Staroměstská je již cca 14 dní ozdoben OR10, ale již také zaměřen, takže výměna železa je snad v dohledu.
V plánu hned jako první krátkodobka příštího roku...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 15.12.2015 17:58

Si, senior! :-D To je ta na monitorech běžící "omezená rychlost mezi zast. Jiráskovo nám. - Národní divadlo". Ale je to až za sjezdovkou, ta rozdrcená levá kolejnice, takže platí i pro 18. Ty lokalizace jsou fascinující, třeba onehdy "OR10 Krejcárek-Palmovka" a byla to sjezdovka na horní Palmě. Asi abychom byli ve střehu.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 15.12.2015 15:47

Karosák píše:Rozčvachtaný oblouček vrcholu křiž. ND směr Staroměstská je již cca 14 dní ozdoben OR10, ale již také zaměřen, takže výměna železa je snad v dohledu.
Ehm, tam je 10? :oops:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 15.12.2015 15:32

Rozčvachtaný oblouček vrcholu křiž. ND směr Staroměstská je již cca 14 dní ozdoben OR10, ale již také zaměřen, takže výměna železa je snad v dohledu.

A pozor, sprejem, kde říznout, je také obstříkáno KK na IPP!

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 13.12.2015 17:13

30 by tomu slušelo víc 8-)
Myslím že by to tam byla optimální rychlost.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 13.12.2015 15:58

R02:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 12.12.2015 23:09

Do Hostíku jsou 2 linky akorát. To pásmování 22 je nakvrdlačku. Ty spoje "navíc" tam jedou akorát ve vláčku a vozokm by se hodily jinde (19 =P~ ), o kapacitě to fakt není. A naopak mimo špičku to jen lidi nasírá, bo musí vystupovat a zevlovat na NS. Prostě 2 linky stále. Nic víc, ale ani míň! Nejde jen o cestu na =MA=. Ranec lidí naopak jede "ze zadu" na Nádr. Strašnice, Kubáň, Vršovice. Jsou to nejen pracující, ale i tlupy školáků. Ti se do vlaku nepřesunou, aby jeli Z Hostivaře na Eden, proto říkám "ani míň". Spousta lidí nemá rádo metro, nerado fárá/přestupuje, nejsou tak pohybliví. Ten potenciál tramlinek do centra bych nepodceňoval!
Ale chtěl jsem říci něco jiného-význam podjezdu při reko.
Může se zdát, že proti Bulharu to možná není tak významné, ale řekl bych jen zdánlivě. Ten provoz IAD je tam brutální, dále metrobusy a 2 tramlinky. Vazba ZM na "centrum" (ať už bližší Vršovice, nebo užší dále). A teď co se stane, když to zavřeme? IAD se nám přelije do Koryt, Chodovské (přes Záběhlice/Spojku), event. Průmyslové. Myslíte, že tyto komunikace mají ještě rezervy? Já myslím, že ani náhodou a bude to decentně kolabovat. A hnát do toho odkloněné busy? Hnus. Nebo, že by lidi jeli na =MC=? To asi málokdo a jak je na tom céčko víme. Takže pokud bude zachován železniční provoz, bude asi fajn (než tlít v kolonách) se svézt z Hostivaře na Vršovice, na hlavák po kolejích. NŽD v duchu S65 při výluce Řep. Ale určitě by bylo fajn, kdyby v průjezdu zůstala možnost, protlačit busy k metru na Skalku, nebo alespoň ta splítka. Nepřestupní dojedou 22 do centra rovnou, přestupní využijí Strášu. Ale jentak to zavřít by podle mě vyvolalo slušný peklo! :(

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.12.2015 18:56

Kruták: Otázka je kolik lidí dnes chodí na zastávku směr centrum. Např. já to využil dvakrát za 5 let, když jsem jel na hlavní nádraží na další vlak.
Navíc ze současné spádové oblasti, než tramvaj dojede na Zahradní město, tak už jsem na metru a jedu na centrum. Ano pokud jedu ven z Prahy, tak je Zahradní město spíš logický směr, ale kolik lidí to bude? Ti se bez problémů do 22/26 vejdou a ještě si sednou...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 12.12.2015 15:56

No kdybych bydlel v současné spádové oblasti vlaku Strašnice a měl si po reko vybrat, kam na vlak, tak jednoznačně Zahraďák, protože to je pár stanic a bude tam přestup kousek. Do Edenu než člověk dojede a než vůbec obejde stadion...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 12.12.2015 13:58

9001 píše:Přespolní, kvůli kterým je 22 na Radošovické se přesunou do Edenu a nebo na Zahradním městě to vezmou busem na Skalku do metra.
Jo, taky si řikám, že se nám tu krásně rýsuje starý linkový vedení (23 na Kubáň, 24 Radošovická, 19 Kubáň)...... 8-) :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.12.2015 13:47

Bobik: S tím souhlasím, ale Hostivař je max 2 linky po 8 a to je pro tuto oblast luxusní spojení až až.

Přespolní, kvůli kterým je 22 na Radošovické se přesunou do Edenu a nebo na Zahradním městě to vezmou busem na Skalku do metra.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 12.12.2015 13:23

Zůstane atraktivní pro valnou většinu těch, pro které je doteď. A to je místní doprava. Ono v Hostivaři ani s novejma perónama nejni žádnej velkej přestup vlak/tram. Spíš myslím, že to stáhne lidi ze Strašnic, bo lepší přestup.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.12.2015 10:09

Otázka je pro kolik lidí potom zůstane tramvaj atraktivní, když se s tím rovnou postaví i stanice Eden... Navíc to bude jedna stanice busem na metro, který bude mít oproti 26 luxusní interval.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 12.12.2015 9:39

Netuším nakolik je to ještě aktuální, ale poslední plány byly na smyčku za benzinkou pod spojkou v místě (bývalýho) odtahovýho parkoviště. A celá ta sranda má právě vzniknout při té rekonstrukci.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 12.12.2015 9:19

Spíš nám někdo prosraďte, jestli se teda bude obnovovat slibovaná smyčka Zahr.m. Pokud ne, tak se bude muset asi zrušit pásmování na Radošovickou. Anebo to dopadne klasicky popražsku, že sice bude lepší přestup, ale na méně spojů. A to se vyplatí :)

Odpovědět