Já si teď nevybavím, jestli tam zůstal ten silniční přejezd, kvůli němu je asi zastávka kratší. Ale ježišmarjá, vždyť frequence aut zabočujících vlevo do ulice k mléčnému baru asi nebude vysoká. To se nemohl přejezd zrušit a těch pár aut za den by se mohlo otočit o pár metru výše - u pošty...von Špilberk píše:MF: Souhlas, ale hlavně měl hlavu použít ten, kdo tu zastávku vymyslel. Zvlášť když by se tam to místo dalo najít a mohla se vytvořit normální zastávka pro dva jakékoliv vlaky, s tím, že by švec č.2 nemusel řešit, jestli švec č.1 zastavil u sloupku přesně nebo metr od něj. U jiných zastávek to taky řešit nemusím, proč bych tady měl
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MF: Souhlas, ale hlavně měl hlavu použít ten, kdo tu zastávku vymyslel. Zvlášť když by se tam to místo dalo najít a mohla se vytvořit normální zastávka pro dva jakékoliv vlaky, s tím, že by švec č.2 nemusel řešit, jestli švec č.1 zastavil u sloupku přesně nebo metr od něj. U jiných zastávek to taky řešit nemusím, proč bych tady měl
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Navrhuji na ten ostrůvek, nebo mezi koleje, namalovat měřítko v metrech (měřeno od zadu, kvůli účelu, zda se vejde). Vážně. Kombinací různých délek tramvají je hodně, a druhý nevidí, kde přesně zastavil první. Když jde o každý metr.MF píše:Když bude švec u práce používat hlavu, tak mu dojde...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když bude švec u práce používat hlavu, tak mu dojde, že třeba s 15T může stanicovat druhý, protože bude úplně jedno jestli je poslední podvozek v zastávce, když dveře jsou ještě před tímto podvozkem... Stejně tak šofér přední soupravy by měl zastavit u sloupku a ne dva metry před ním, tak aby se zadní souprava za něj vešla (a ne jako mezi magoškama na IPP, kdy přední souprava je dva metry před čočkama a druhá, na něj nalepená zabírá celý levý pruh od hasičů...).von Špilberk píše:Ještě k zastávce Vítězné náměstí: Je zajímavé, že v oběžníku, který máme k podpisu, a který nás informuje o posunutí a délce zastávek Vítězné nám. a Prašný most, je uvedena jen délka zastávek. Přitom dříve tam v podobných případech bylo za délkou ještě napsáno, jestli je zastávka pro jeden vlak nebo pro dva. Teď to tam není, tak bych řekl, že si ani DP neví s tou zastávkou rady.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ještě k zastávce Vítězné náměstí: Je zajímavé, že v oběžníku, který máme k podpisu, a který nás informuje o posunutí a délce zastávek Vítězné nám. a Prašný most, je uvedena jen délka zastávek. Přitom dříve tam v podobných případech bylo za délkou ještě napsáno, jestli je zastávka pro jeden vlak nebo pro dva. Teď to tam není, tak bych řekl, že si ani DP neví s tou zastávkou rady.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
já to myslel tak, že nejpozději do Vánoc tam nebude po značení ani památky9001 píše:Do Vánoc? Spíš do jara. Ono se jim v zimě moc nechce a pokud bude zima jako v loni, tak to vidím na červen
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mám takovej pocit, že u tramvají jsem to naposledy viděl v podání solo3 + solo6+ dvojce něčeho na Karlově náměstí. Samozřejmě ten willijefův pohled chápu, že řidič třeba ani nemůže poznat, zda před ním stojí dvojce 3 nebo solo 6 a solo 3. A z pohledu cestujícího je solo + solo + dvojce na docházku stejné jako dvojce + dvojce. Horší je, když se musí dobíhat sólíčko na konci řady, tj. 45 metrů od sloupku, to už ani cestující nemá možnost pořádně zjistit číslo. No a nejhorší je to u autobusáků. Tři busy jsem často vídal třeba na Letňanech nebo Kačerově, přičemž třeba když takovej řidič 139 stanicující za 150 a 106 už v prostoru prostředních zastávek nezastaví podruhé, to už je pořádná prasárna.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono to bylo asi celkem časté když 3 jezdila komplet v solech o víkendu do toho 14/24 a na společných zastávkách to nebyl takový problém. Ted připadá ještě Anděl díky solům na 20...
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Takhle...já osobně jako třetí moc často nestanicuju, defacto si teď vůbec nevybavuju, kdy se mi to stalo naposledy. Tak časté to holt není. A ono je občas těžko rozeznatelné, že jsou před tebou 2 sóla. Třeba mě by v životě nenapadlo, že o víkendu pošlou linku 20 do sóla. Takže, kdybych viděl na Andělu stát předemnou 20, předpokládal bych, že oba vozy předemnou jsou linka 20 ve dvojici a tedy nemám proč bych zastavoval opět u sloupku...Ne každý tramvaják ví, jaká linka se vypravuje v jakou dobu v jakém stylu. Máme znát linkové vedení, ne vypravení. (edit: tím ovšem nechci tvrdit, že na to někteří ševci neprďej, popisoval jsem jen situaci z mého pohledu)thriller2 píše:Což jsem teda ještě nikdy neviděl řidiče stanicujícího jako třetí, že by u sloupku ještě jednou zastavil.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Do Vánoc? Spíš do jara. Ono se jim v zimě moc nechce a pokud bude zima jako v loni, tak to vidím na červenLooki píše:to vodorovný značení je hrozný...do Vánoc se jezdí "poslepu"..petr91 píše:Několik fotek z úseku Vítězné nám. - Prašný most den před otevřením. http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... 27.9.2013/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
to vodorovný značení je hrozný...do Vánoc se jezdí "poslepu"..petr91 píše:Několik fotek z úseku Vítězné nám. - Prašný most den před otevřením. http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... 27.9.2013/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No, když stejně nemůžu jet dál (zrovna na KN od Moráně, kde přes SSZ proleze jen jedna tramvaj), čili nehrozí mi stanicováním žádné zdržení = proč jej nečinitMM-Mikulovsky píše:už opakované stanicování u označníku není nařízeno = proč jej činit.
Ale předpisově v pořádku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No ona ještě může nastat (např. na KN od Moráně) situace, že vlak zastavil třetí a pak ještě znovu v pozici druhého = dle mé logiky se první stanicování "maže", protože po 2. stanicoval tam, kde už opakované stanicování u označníku není nařízeno = proč jej činit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je jiný problém.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Což jsem teda ještě nikdy neviděl řidiče stanicujícího jako třetí, že by u sloupku ještě jednou zastavil.von Špilberk píše:Může, ale to třetí sólo musí znovu zastavit u sloupku.