A ten jezdi NLD?VIKtor píše:Zkus HAMBURK - s tím to jen sviští!
Kapitani se musi urcite nejakym klicem stridat, takze to spise zalezi na stesti, kde je ten co to umi nejlepe (ten co jezdil zpocatku s Odrou).
Moderátor: TRAM-FÓRUM
A ten jezdi NLD?VIKtor píše:Zkus HAMBURK - s tím to jen sviští!
To je sice hezké, ale když pak tramvaj přijede na Dvorce o 2 minuty později, o které mi pak následně ujede autobus z Přístaviště a já tam mrznu 15 minut při čekání na další tak jsem naštvaný daleko více než kdybych čekal 4 minuty na VodárněVIKtor píše:Musím podotknout, že jsou i tací řidiči, kteří setrvají ve večerních při případném odjezdu příchodu kaštanstva i přes to, že už se evidentně chystají odjet.
Těm , protože si uvědomují, že jsou vizitkou DP a jejich ohleduplnost pak zahřeje i v mrazivých dnech!
Zkus HAMBURK - s tím to jen sviští!demon píše:(a ještě když se ta Odra tak zoufale courá...)
Musím podotknout, že jsou i tací řidiči, kteří setrvají ve večerních při případném odjezdu příchodu kaštanstva i přes to, že už se evidentně chystají odjet.demon píše:Tak jsem se konečně vypravil na parník, celkem hezký a netradiční zážitek, svařák obstojný (i když u Krakonoše mají lepší), ale měl bych jeden dotaz.
Nějak mi nedochází k čemu jsou dispečeři na náplavce, když odtud nevidí na přijíždějící tramvaj a pozdržet odjíždějící loď je určitě podstatně obtížnější než naopak ?
Kdyby raději postávali na stanici tramvaje, mohli by zabránit takovým excesům jako dnes předvedl řidič linky 21 v reklamním hávu, který s potutelným usměvem práskl na Podolské vodárně do koní přesně v okamžiku, kdy se mu dobrá desítka cestujících vyvalila ze dveří za něj právě dorazivší X-17 a další desítka mu přímo před nosem s naprosto zřejmým úmyslem přebíhala Podolské nábřeží.
Za všechny vymrzlé kaštany mu tímto děkuji, dodržel přesnost provozu a víc pro svého chlebodárce opravdu nemohl udělat...
No jo, ale děj včerejší události je naprosto odlišný od tvých poznatků.Fořtík píše:No, tak k tomu bych měl co říct...Postupně jsme se dostali do fáze, kdy se sprint z parníku až na pár vyjímek vytratil a lidi chodí tak nějak lážo plážo, páčto jim ta tramvaj každé 3-4 minuty jede.
No, tak k tomu bych měl co říct, jelikož jsem až na 1 vyjímku odjezdil celý měsíc z Braníka. Ze začátku tragédie, lidi absolutně nerespektovali možnosti sóla a tak když už konečně doběhl celý parník a dostali jsme se k obsazení X-B hadr, čekal jsem, kdy si dotyční uvědomí, že už já mám být dávno pryč a že ihned za mnou vyrazí další voko spoj a že tedy není nutné rvát se do přeplněného sóla.. Postupně jsme se dostali do fáze, kdy se sprint z parníku až na pár vyjímek vytratil a lidi chodí tak nějak lážo plážo, páčto jim ta tramvaj každé 3-4 minuty jede. Fakt je, že když se v nástupní zjeví celý parník, tak je to bomba. A X-17? Snažím se na něj čekat, respektive jsem na něj až na pár vyjímek počkal vždy. Mezi ty vyjímky patří situace, kdy naložím celý parník a čekání na X-17 je stejně bezpředmětné, protože není kam substrát přeložit.demon píše:No já taky nenadávam na přestup tramvaj -> loď, ale naopak loď -> tramvaj, protože tady to skřípe znatelně víc a přitom je to snáz regulovatelný.
Je mi jasný, že ve dvou lodích se o moc víc zvládat nedá (a ještě když se ta Odra tak zoufale courá...), ale pozdržet tramvaj o půl minuty kvůli spokojenosti dvaceti pasažérů už podle mě za trochu snahy stojí.
Z toho busu přišli asi 4 lidi, takže tu naplněnost příliš nevyhrotiliProxy píše:Nu, jestli ta řidička počkala nejen na celou loď, ale i na příjezd autobusu, tak tipuju, že to tramvaj ten den trhla všechny rekordy v maximální obsazenosti Já bych tedy v tak narvané tramvaji jet nechtěl...
Vítr jim určitě nepomohl (ledaže ny měly plachty ), ale ten jeden kormidlotoč je fakt umělec.demon píše:Ono to dneska docela foukalo, aspoň si na to stěžoval, tak věřme že to bude asi tim...
Nu, jestli ta řidička počkala nejen na celou loď, ale i na příjezd autobusu, tak tipuju, že to tramvaj ten den trhla všechny rekordy v maximální obsazenosti Já bych tedy v tak narvané tramvaji jet nechtěl...Damir Holas píše:Tak to já mám z minulé neděle zážitek přesně opačný - řidička vozu 8215 nejen, že počkala na kaštanstvo razící od lodi, ale vyčkala i příjezdu autobusu a přestupu lidí z něj. Pochvala
No já taky nenadávam na přestup tramvaj -> loď, ale naopak loď -> tramvaj, protože tady to skřípe znatelně víc a přitom je to snáz regulovatelný.MF píše:Ono to je těžké, máš mít tři lodě a někdy máš jen dvě. A to je problém. Nemůžeš čekat na každou bábu, protože než tam dojde, tak ti připlouvá loď a ta co čeká už má být pryč aby ta připluvší měla kde přistát - tam zase lidi čekají na výstup.
Tak to já mám z minulé neděle zážitek přesně opačný - řidička vozu 8215 nejen, že počkala na kaštanstvo razící od lodi, ale vyčkala i příjezdu autobusu a přestupu lidí z něj. Pochvalademon píše:Kdyby raději postávali na stanici tramvaje, mohli by zabránit takovým excesům jako dnes předvedl řidič linky 21 v reklamním hávu, který s potutelným usměvem práskl na Podolské vodárně do koní přesně v okamžiku, kdy se mu dobrá desítka cestujících vyvalila ze dveří za něj právě dorazivší X-17 a další desítka mu přímo před nosem s naprosto zřejmým úmyslem přebíhala Podolské nábřeží.
Za všechny vymrzlé kaštany mu tímto děkuji, dodržel přesnost provozu a víc pro svého chlebodárce opravdu nemohl udělat...