Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Sakra, nechtěli byste toho za těch 5 dní nějak moc Já hádám, že budeme rádi, když vyndají panely, upraví podklad a vrátí panely zpátky.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Doufám že při tom na Stírce aspoň vznikne vídeňská zastávka dc. (Proč nevzniklo lepší nástupiště loni u Hercovky, toť otázka, dnes jsem si toho všiml, když jsem tam šel okolo).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MF: Než se na W-tram "pustí" TRAMvaje, tak se potřebuje určitý čas na "nějaké" tvrdnutí betonu (cca v délce 2dní), ale po vzoru PA-NBS = oblouky Soudní-Na Veselí a přímý úsek v Nuselské ul. mezi ul. Zámecká a Táborskou (respektive ve skutečnosti krátkým úsekem v ul.Vladimírova) JSEM PŘESVĚDČEN, ŽE REKONSTRUKCE ÚSEKU KOBYLISY(=M=) - STÍRKA ZA 5 DNÍ JE REÁLNĚ PROVEDITELNÁ JEDINĚ "KLASICKOU KONSTRUKCÍ" Z PRAŽCŮ VE ŠTĚRKOVÉM LOŽI A TEPRVE TOTO ZALITÉ BETONOVOU A ASFALTOVOU VRSTVOU, KTERÉ VE SKUTEČNOSTI NENESOU TÍHU TRAMVAJÍ (sice osobně bych v daném místě raději viděl TT zadlážděnou, ale aby to stihli za 5-tI denní výluku, tak by tam musely být desítky dlaždičů).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak vzhledem k rychlosti pracovníků by to reálné bylo. Člověk zavře úsek a za hodinu už jsou pryč gumy a kolikrát i kolejnice. Vyndat panely a upravit spodek by se dalo udělat druhý den, třetí den připravit kolejiště a začít lejt beton. Čtvrtý den nechat zrát a pátý dělat povrchy a trolej.Bába Foutéř píše:Za pět dní?Karosák píše:Nevíte, jestli ta Klapkova bude jen o výřezech kolejnic a přerovnání panelů, nebo to bude něco vážnějšího? W-tram?
PS když jsem viděl jak rychle vyndali ty poškozené koleje na Argentinské a druhý den už byly nové v novém betonu, tak věřím, že by to šlo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zdá se, že policajti z Centrály mají o průběh rekonstrukce křižovatky velký zájem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Bába Foutéř
- Šťoura
- Příspěvky: 65
- Registrován: 23.1.2007 19:25
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Za pět dní?Karosák píše:Nevíte, jestli ta Klapkova bude jen o výřezech kolejnic a přerovnání panelů, nebo to bude něco vážnějšího? W-tram?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nevíte, jestli ta Klapkova bude jen o výřezech kolejnic a přerovnání panelů, nebo to bude něco vážnějšího? W-tram?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Krásný pohled z kamery na aktuální stav křižovatky Plynární x Argentinská.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To nic nemění na tom, že jestli bylo okolí trati vyasfaltováno tak, aby to navazovalo na BKV, tak by se to kvůli w-tramu muselo přizvednout.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
BKV je taky velká betonová deska a podloží nemá děravé jako štěrk.9001 píše:A co váha? Štěrk + dřevený pražec bude asi lehčí než velká betonová deska.P_V píše:Ten podchod je ze 60. let. To ještě BKV nebyly. Pražce + štěrk budou asi stejně tlusté jako w-tram.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A co váha? Štěrk + dřevený pražec bude asi lehčí než velká betonová deska.P_V píše:Ten podchod je ze 60. let. To ještě BKV nebyly. Pražce + štěrk budou asi stejně tlusté jako w-tram.jeffer píše:Lenže ten tam, čo ja viem, nechali pretože má menšiu konštrukčnú výšku ako W-Tram, ktorá by sa na podchod Můstek nevošla bez zdvíhania koľají a povrchu v príľahlých uliciach.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ten podchod je ze 60. let. To ještě BKV nebyly. Pražce + štěrk budou asi stejně tlusté jako w-tram.jeffer píše:Lenže ten tam, čo ja viem, nechali pretože má menšiu konštrukčnú výšku ako W-Tram, ktorá by sa na podchod Můstek nevošla bez zdvíhania koľají a povrchu v príľahlých uliciach.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Lenže ten tam, čo ja viem, nechali pretože má menšiu konštrukčnú výšku ako W-Tram, ktorá by sa na podchod Můstek nevošla bez zdvíhania koľají a povrchu v príľahlých uliciach.Blaueminence píše:Já si jen vzpomněl na Václavák, kde nechali kus BKV. A o obnovením trati přes most Barikádníků se asi taky hned tak uvažovat nezačne
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já si jen vzpomněl na Václavák, kde nechali kus BKV. A o obnovením trati přes most Barikádníků se asi taky hned tak uvažovat nezačne
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Než na TT Argentinská dojde, tak si myslím, že už to železo nebude nejnovější.