Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Fořtík » 24.11.2008 0:27

demon píše:No já taky nenadávam na přestup tramvaj -> loď, ale naopak loď -> tramvaj, protože tady to skřípe znatelně víc a přitom je to snáz regulovatelný.
Je mi jasný, že ve dvou lodích se o moc víc zvládat nedá (a ještě když se ta Odra tak zoufale courá...), ale pozdržet tramvaj o půl minuty kvůli spokojenosti dvaceti pasažérů už podle mě za trochu snahy stojí.
No, tak k tomu bych měl co říct, jelikož jsem až na 1 vyjímku odjezdil celý měsíc z Braníka. Ze začátku tragédie, lidi absolutně nerespektovali možnosti sóla a tak když už konečně doběhl celý parník a dostali jsme se k obsazení X-B hadr, čekal jsem, kdy si dotyční uvědomí, že už já mám být dávno pryč a že ihned za mnou vyrazí další voko spoj a že tedy není nutné rvát se do přeplněného sóla.. Postupně jsme se dostali do fáze, kdy se sprint z parníku až na pár vyjímek vytratil a lidi chodí tak nějak lážo plážo, páčto jim ta tramvaj každé 3-4 minuty jede. Fakt je, že když se v nástupní zjeví celý parník, tak je to bomba. A X-17? Snažím se na něj čekat, respektive jsem na něj až na pár vyjímek počkal vždy. Mezi ty vyjímky patří situace, kdy naložím celý parník a čekání na X-17 je stejně bezpředmětné, protože není kam substrát přeložit.

Nicméně už jsme se o tom bavili s panem Absolutem, že lepším řešením by byla 21 v soupravách řízená dispečersky.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Damir Holas » 23.11.2008 23:06

Proxy píše:Nu, jestli ta řidička počkala nejen na celou loď, ale i na příjezd autobusu, tak tipuju, že to tramvaj ten den trhla všechny rekordy v maximální obsazenosti :smt003 Já bych tedy v tak narvané tramvaji jet nechtěl...
Z toho busu přišli asi 4 lidi, takže tu naplněnost příliš nevyhrotili :)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 23.11.2008 21:56

demon píše:Ono to dneska docela foukalo, aspoň si na to stěžoval, tak věřme že to bude asi tim... :wink:
Vítr jim určitě nepomohl (ledaže ny měly plachty :) ), ale ten jeden kormidlotoč je fakt umělec.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 23.11.2008 21:45

Damir Holas píše:Tak to já mám z minulé neděle zážitek přesně opačný - řidička vozu 8215 nejen, že počkala na kaštanstvo razící od lodi, ale vyčkala i příjezdu autobusu a přestupu lidí z něj. Pochvala :wink:
Nu, jestli ta řidička počkala nejen na celou loď, ale i na příjezd autobusu, tak tipuju, že to tramvaj ten den trhla všechny rekordy v maximální obsazenosti :smt003 Já bych tedy v tak narvané tramvaji jet nechtěl...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6709
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 23.11.2008 20:51

Ono to dneska docela foukalo, aspoň si na to stěžoval, tak věřme že to bude asi tim... :wink:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 23.11.2008 20:31

Řekl bych, že ten šoférmajstr z Odry jezdil přdtím na Visle, protože to je tragédie. V Podolí jak se musí vycouvávat tak tam zádí narazil do břehu! a přídí do toho pidimola vedle. Museli ho odstrkávat tyčí od toho pidimola. Pak se mu to povedlo. Podruhý připlul, ale byl asi 5 metrů od mola. No kluci mi hodily lano, já jí přitáhl a oni přivázali a ten jede běžel na druhou stranu mola a tam mu taky hodily lano a on přitáhl záď no katastrofa!

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6709
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 23.11.2008 20:26

MF píše:Ono to je těžké, máš mít tři lodě a někdy máš jen dvě. A to je problém. Nemůžeš čekat na každou bábu, protože než tam dojde, tak ti připlouvá loď a ta co čeká už má být pryč aby ta připluvší měla kde přistát - tam zase lidi čekají na výstup.
No já taky nenadávam na přestup tramvaj -> loď, ale naopak loď -> tramvaj, protože tady to skřípe znatelně víc a přitom je to snáz regulovatelný.
Je mi jasný, že ve dvou lodích se o moc víc zvládat nedá (a ještě když se ta Odra tak zoufale courá...), ale pozdržet tramvaj o půl minuty kvůli spokojenosti dvaceti pasažérů už podle mě za trochu snahy stojí.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 23.11.2008 19:57

Ono to je těžké, máš mít tři lodě a někdy máš jen dvě. A to je problém. Nemůžeš čekat na každou bábu, protože než tam dojde, tak ti připlouvá loď a ta co čeká už má být pryč aby ta připluvší měla kde přistát - tam zase lidi čekají na výstup. Takže se nezavděčíš nikomu. A když Ti přijede 7 a 17 z obou stran, 3 se 16 tak se ti to tam zdrží a tímpádem to pozdě přijede k vodárně. Pak je sekera třeba celý interval. Já kupříkladu to tam moc nediriguji, protože ono je lepší když ty lodě plují aspoň trochu dle JŘ. Nikde není psáno, že to navazuje - je s přestupem na přistavenou loď. Moc jsme si ty lidi rozmazlili přestupy v Hlubočepech. Stejně se najdou ******vé, který držkujou, takže se jim pak usmívám do ksic*tu a oni jsou ještě víc na*raný.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Damir Holas » 23.11.2008 15:22

demon píše:Kdyby raději postávali na stanici tramvaje, mohli by zabránit takovým excesům jako dnes předvedl řidič linky 21 v reklamním hávu, který s potutelným usměvem práskl na Podolské vodárně do koní přesně v okamžiku, kdy se mu dobrá desítka cestujících vyvalila ze dveří za něj právě dorazivší X-17 a další desítka mu přímo před nosem s naprosto zřejmým úmyslem přebíhala Podolské nábřeží.
Za všechny vymrzlé kaštany mu tímto děkuji, dodržel přesnost provozu a víc pro svého chlebodárce opravdu nemohl udělat... =D>
Tak to já mám z minulé neděle zážitek přesně opačný - řidička vozu 8215 nejen, že počkala na kaštanstvo razící od lodi, ale vyčkala i příjezdu autobusu a přestupu lidí z něj. Pochvala :wink:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6709
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 23.11.2008 15:16

Tak jsem se konečně vypravil na parník, celkem hezký a netradiční zážitek, svařák obstojný (i když u Krakonoše mají lepší), ale měl bych jeden dotaz.
Nějak mi nedochází k čemu jsou dispečeři na náplavce, když odtud nevidí na přijíždějící tramvaj a pozdržet odjíždějící loď je určitě podstatně obtížnější než naopak ?
Kdyby raději postávali na stanici tramvaje, mohli by zabránit takovým excesům jako dnes předvedl řidič linky 21 v reklamním hávu, který s potutelným usměvem práskl na Podolské vodárně do koní přesně v okamžiku, kdy se mu dobrá desítka cestujících vyvalila ze dveří za něj právě dorazivší X-17 a další desítka mu přímo před nosem s naprosto zřejmým úmyslem přebíhala Podolské nábřeží.
Za všechny vymrzlé kaštany mu tímto děkuji, dodržel přesnost provozu a víc pro svého chlebodárce opravdu nemohl udělat... =D>

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od VIKtor » 12.11.2008 12:32

Proxy píše:
VIKtor píše:
Při podrobnějším průzkumu fotografie se mi spíš zdá, že policista právě neví jak dál a chystá se zavolat o pomoc! :devilsmokin
Kdepak, ten policista právě ukazuje jak se dá řídit křižovatka a přitom se tvářit, že na místě vůbec nejsem a nic nevidím 8-)[/quote]
Mě tady F1 vyvolá nápovědu... :devilsmokin

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 11.11.2008 19:15

VIKtor píše:
Fořtík píše:Jo a pro ty, kterým se zdá, že policie u ovládání křižovatky dělá jenom křoví, přikládám důkaz, že do řízení křižovatky skutečně zasahují. :lol:
Při podrobnějším průzkumu fotografie se mi spíš zdá, že policista právě neví jak dál a chystá se zavolat o pomoc! :devilsmokin
Kdepak, ten policista právě ukazuje jak se dá řídit křižovatka a přitom se tvářit, že na místě vůbec nejsem a nic nevidím 8-)

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od VIKtor » 11.11.2008 11:28

Fořtík píše:Jo a pro ty, kterým se zdá, že policie u ovládání křižovatky dělá jenom křoví, přikládám důkaz, že do řízení křižovatky skutečně zasahují. :lol:
Při podrobnějším průzkumu fotografie se mi spíš zdá, že policista právě neví jak dál a chystá se zavolat o pomoc! :devilsmokin

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 10.11.2008 15:11

No, a ono je - je to totiž 330 :) ale mezistaniční úsek V´ýtoň - Podolská vodárna je bohužel ještě o dost delší.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Fořtík » 10.11.2008 14:54

Absolut píše:Pane Fořtík, vždyť jsem Vám to říkal, že se dělá 300 metrů! A i to je více, než se původně na léto plánovalo.
Ale já vím, akorát jsem doufal, že těch 300 metrů je delších, nóó... :lol:

Odpovědět