Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 25.5.2010 17:05

Ona funguje dokonce líp, než se předpokládalo.

Však taky po jejím zprovoznení úplně utichly hlasy samozvaných odborníků z okolí dp-arény.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 25.5.2010 16:33

Však jo, já to nemyslel nijak kriticky, sám jsem s tou tratí nad míru spokojen, zvlášť snížení hlučnosti =D>
Jinak díky za objasnění.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 25.5.2010 13:59

Třetí podbití se dělá zpravidla po 1/2 - 3/4 roce provozu. Zatím nevím o tom, že by mělo být něco v brzké době v plánu.

A proč se o tom nepíše? Protože to FUNGUJE. Žádný vlak nevypadnul, trať je tichá a řidičům se zamlouvá. Alepoň já mám takové zprávy. Pouze jeden nevšední řidič si stěžuje na házení ve dvou místech tratě s jistým typem vozu, který je dán jistou provozní specifičností..

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 25.5.2010 13:38

Nějak mi poslední dobou uniklo info o trati na Lehovec. Bude se tam ještě dělat (nebo už se udělalo) nějaká práce po zátěži? Mám na mysli něco jako třetí podbíjení, drobné opravy kolejí atd... Nebo je to všechno OK?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Bobik » 17.5.2010 16:56

Tak mě napadlo, jak se vlastně bude v Troji postupovat, když vypadnou čočky? Zavolá se na CD a dál? Budou to nějak "řídit shora", tj přijedu, ohlásím se, dostanu volno a po průjezdu se zas odhlásím, nebo se bude čekat na dispečery a ti to budou nějak (každý na jednom konci a domluvou po vysílaččce mezi sebou) pytlikovat na místě?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 17.5.2010 15:26

Troja:
Majesty píše:Dnes sa všemožne meria ;). Doobedu operovala okolo rámusaku vymeriavaca loď a poobede už bol pozorovaný meřící vůz na preložke tramvajovej trate.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 16.5.2010 9:57

Pokud myslíš Svatovítskou a Prašný most tak cca 2 roky :) Ale to se může klidně změnit... známe MHMP... :)
http://mo.ttnz.cz/staveniste/prasny-most/ (termíny jsou samozřejmě pouze orientační)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 16.5.2010 2:09

ta TT v nové poloze je provizorium, ódr? a na jak dlouho?
díky za fotky a informace.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 16.5.2010 1:31

pár fotek od mostu Svatovítská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/100515/

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od martyn » 15.5.2010 13:44

Omlouvám se, pokud už to tu bylo: kalkuluje dostavadní harmonogram prací s dobou, po kterou bude v provozu na Trojské provizorium (v měsících/případně v letech)? :D Předpokládám závislost na zahájení stavby Trojského mostu...

btw Po zporovoznění provizoria se pro úsek Trojská-Nádraží Holešovice paušálně zvedá jízdní doba z dvou na čtyři minuty. Cestující jistě ocení větrání na Trojské, pokud světla zrovna vyjdou... Ovšem uznávám, že jinak to příliš vyřešit nejde. A pro odlehčení trati například nájezdy linky 5 z Kobylis na Výstaviště i po otevření provizoria zůstávají přes Palmovku.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 7080 » 15.5.2010 13:11

jaluh píše:
Padych píše:Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
Na Zvonařce.
Už tam stojí dlouho, od podzimu.

jaluh
Uživatel
Příspěvky: 354
Registrován: 29.4.2006 20:34
Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od jaluh » 15.5.2010 11:56

Padych píše:Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
Na Zvonařce.

Padych
Uživatel
Příspěvky: 28
Registrován: 30.10.2007 9:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Padych » 15.5.2010 11:48

Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od mart337 » 13.5.2010 17:23

Marek B. píše:
P_V píše: Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.
... a bude úplně k ničemu, protože když se něco stane ve Vodičkově, tak z tamních 6 linek do Ječné půjde převést tak 1 a to ta, co se předtím převedla z Ječné na VN :)
No, to záleží na tom, zda při nějaké větší MU, či nutné výluce, bude ochota k úpravám tras dalších linek. Mimochodem Vodičkovou jezdí jen 4 denní. Ale podle mne by se dalo v tomto případě docela snadno upravit linkové vedení takto:
3 asi stejně vždycky pojede po nábřeží a přes Nám. Republiky.
14 asi taky po nábřeží
9 bych vedl přes Karlák a IPP, zde by buď jela ve stávajícím stavu na Korunní a nebo po vybudování spojení vlevo na Muzeum (tady bych spojení navrhl úpravu takto - ve směru od KN hned vlevo z Jugoslávské do Bělehradské udělat jen tento jeden oblouk a v opačném směru bych vedl trať ze Škrétovy krátce Anglickou do Londýnské a oblouk do Jugoslávské. V Anglické by k žádnému velkému omezení nedošlo, jenom by se "použilo - uzavřelo" krátké levé rozšíření o třetí pruh a Londýnská je v tomto uváděném směru jednosměrná). Používání by bylo možné asi jen pro tyto mimořádné účely.
No a 24 bych vedl z Kohinoru po Moskevské a Francouzské na IPP a Muzeum.
No a pro případ že by někomu vadilo, že Ječná by to nepobrala, bych operativně odklonil 22 přes Nusle. 22 nahradí v Nuslích 24, 9 nahradí v Ječné 22 a 24 nahradí ve Francouzské 22.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 13.5.2010 16:12

tak jako alternativa za Vodičkovu bude rovina na Floře (Orionka - Olšanské náměstí) :) Trochu to je ale z ruky :lol:

Odpovědět