Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 19.6.2014 20:38

Kostky se vrací na své původní místo:
https://www.facebook.com/petr.hnyk.sz/p ... eb4367517d

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.6.2014 20:03

Začínám brečet čím dál víc... Když vidím co jsou schopni mít všude jinde. V Budějovicích mají sloupky s panelem i na vedlejších zastávkách a my si tu hrajeme s takovýma kravinama...

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 19.6.2014 19:51

Karosák: není zač
Luky20091 píše:Dnešní stav z Lazarské :
http://www.simstudio.cz/stavby-galerie/ ... /19-6-2014
Být to kulaté a otočné, bylo by to jak na nádraží.
Napadá mě otázka, jestli je vhodné, aby cestující hledající si spoj v JŘ byl zády a blízko rozjíždějící se tramvaje.

Luky20091
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 15.9.2012 19:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Luky20091 » 19.6.2014 17:55

Dnešní stav z Lazarské :
http://www.simstudio.cz/stavby-galerie/ ... /19-6-2014

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 16.6.2014 20:57

Děkuji za fotodoku. Jinak k těm opravám-to nyní různě vzduté a popraskané esíčko na Churchilláku má na začátku a konci na kolejnicích stříknuté značky =="==="== což veští výřez kolejnice problematického úseku. Stejně tak se označen na výměnu železa jistě těší oblouk Opletalova x Bolzanova, a doufám z podzima dojde i na ten Pohořelec. Dnes také viděny zaměřovací geodetické značky kolejových konstrukcí na vjezdu a výjezdu ze smyčky Smíchovské nádraží, zvláště ta křížení si to zaslouží. petrovi91 děkuji za materiál :wink:

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 16.6.2014 20:18

Polaanek píše:Ve Vodičkově dneska spatřena i podbíječka, takže nedojde jen k pouhé výměně kolejnic, ale i ke směrové a výškové korekci. =D>
Dnešní stav rekonstrukce TT Senovážné náměstí - Lazarská: http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... 16.6.2014/

V zastávce Vršovické nám. vzniká v obou směrech finální nástupní hrana http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Vrsov ... pni_hrana/

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 16.6.2014 18:36

Tak nějak jsem si to představoval, není potřeba hnedle RTT, ale taková menší léčebná kůra. Posílám též velké díky =D>

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Polaanek » 16.6.2014 16:54

Ve Vodičkově dneska spatřena i podbíječka, takže nedojde jen k pouhé výměně kolejnic, ale i ke směrové a výškové korekci. =D>
m@rtin 11 Čer 2014, 09:02 píše:Koukám, že se mění i koleje v rekonstruovaném úseku z roku 2001 Vodičkova - VN. Doufám, že se tam vrátí dlažba. Nebo nevrátí?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 15.6.2014 23:37

MM-Mikulovsky: Problém je v tom, že u Průběžné si stejně moc nepomůžeš, protože není prakticky žádná souběžná komunikace, která by ji rozumně nahradila... Takže maximálně vmáčknout jeden směr na širší stranu, kde je ted parkování a druhý hnát kolem kostela jako ex 224.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 15.6.2014 22:41

9001: já psal "sám" DPP = dělá to pod svou "hlavičkou" + určitý typ (myslím, že zejména likvidace/pokládka vlastních kolejnic + konstrukce, která je drží = BKV/pražce/W-tram ...) prací dělají jeho vlastní zaměstnanci.
To, že zejména např. "pláň" připravují externí firmy vím.

Ovšem jde o skutečnost, že když:
1.) máš omezený počet lidí na položení a spojení kolejnic, tak ti je na nic, že ti externí dodavatel připraví pláň rychleji než ty ji dokážeš dál využít!
2.) je na REKO úseku Průběžná - Hostivařská naplánována výluka 2 měsíce + na jeho "zadní" část Radošovická - Hostivařská jen o 2 týdny víc, tak je jasné, že na "zadní" části budou lidi i technika nasazeni již v době uzavírky celého úseku = kdyby bylo vše nasazeno prvně na "přední" a pak až po jeho udělání a otevření na zadní, tak to vidím reálně možné a smysluplné (viz omezení souběžné IAD a zejména NAD vždy jen v kratších úsecích místo naráz v celé délce).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 15.6.2014 14:22

MM-Mikulovsky: Vrchní stavba vlastními silami není zrovna to správné slovo. Co jsem viděl V Olšinách, tak půlka lidí byli externisté...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 15.6.2014 9:27

9001: jenže to má několik rozdílů:
1.)Olšiny i Modřany si dělá "sám" DPP s omezeným počtem pracovníků, kteří v případě Modřan mají tedy i jiné úkoly.
2.) zároveň s úsekem Průběžná - Radošovická bude externí dodavatel dělat návazné 2 úseky
a) Radošovická - hasičárna
b) SSZ za zastávkou Zahradní město ZC - Hostivařská

= Kdyby dodavatel 1. měsíc nasadil veškeré na TT určené síly (a techniku) na úsek Průběžná - hasičárna, tak zde zlikviduje stávající TT a do měsíce zprovozní novou v úseku Průběžná - Radošovická a pak má cca 1,5 měsíce na úsek mezi SSZ za zastávkou Zahradní město ZC - Hostivařskou (+ případně dodělat drobnosti v úseku Radošovická - hasičárna).

Ono zde jde totiž i o to, že v takovém to případě by byly kratší úseky souběžných omezení pro IAD + NAD (jenž by pak v kolonách kolem stavby nenabírala taká zdržení)!

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.6.2014 9:26

9001 píše:Podívej se jak dlouho se rýpali V Olšinách... A to je snad ještě kratší úsek než Průběžná - Radošovická...
No, mně vyšlo při měření v mapě V Olšinách 670 m a Průběžná k Radošovické 620m.
V Olšinách šla RTT na můj vkus slušně rychle, takže by se určitě Průběžná k Radošovické za měsíc stihla. Ale na termín není žádný tlak, navíc kratší termín obvykle znamená vyšší cenu. :wink:
S Modřany bych nesrovnával, protože jestli jsem to pochopil, tak Modřany budou silami DP (navíc nám MOp tají rozsah prací 8-) ) a Průběžná - Hostivař bude firma. Díky novým OR bude pak v Modřanech víc práce, než se původně zdálo. 8-[
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 15.6.2014 9:34, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 15.6.2014 8:06

MM-Mikulovsky píše:Jak se tu opakovaně 9001 ptal, jestli opravdu nejdou letos REKOnstruované části úseku Braník Modřany udělat za 1měsíc, tak já se spíše ptám, jestli opravdu za tu dobu nejde udělat úsek Průběžná - Radošovická?
Odpověď bude jasná jako v Modřanech. Podívej se jak dlouho se rýpali V Olšinách... A to je snad ještě kratší úsek než Průběžná - Radošovická...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 14.6.2014 23:38

Jak se tu opakovaně 9001 ptal, jestli opravdu nejdou letos REKOnstruované části úseku Braník Modřany udělat za 1měsíc, tak já se spíše ptám, jestli opravdu za tu dobu nejde udělat úsek Průběžná - Radošovická?

Odpovědět