Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 16.3.2017 16:55

vs-metrak píše:viz Zápis z jednání Komise Rady hl. m. Prahy pro Prahu bezbariérovou a otevřenou
ze dne 8. 2. 2017
Ach jo, takže zas nějaká huráakce bez návaznosti na okolí. No to bude bordel, jestli to projde. Už takhle v prostoru zastávek parkuje kdejaký zásobování, bo je to tam samej krámek a jinde není kde, to jsem na to zvědavej, až se jim ten jedinej prostor zacpe. Očekávám druhou Ruskou.
Neměla by se ta komise přejmenovat na "Pro prahu více bariérovou"? Zatím se jim úspěšně daří vše akorát rozvrtávat k horšímu.

vs-metrak
Uživatel
Příspěvky: 163
Registrován: 02.5.2010 8:25

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vs-metrak » 16.3.2017 9:58

S_M_Lomoz píše:V plátku "Naše Praha 7" jsem se v článku o přestěhování polikliniky dočetl:
"...Zároveň mě těší, že se podařilo dojednat realizaci bezbariérové zastávky tramvaje Kamenická, která ještě zvýší dostupnost polikliniky,“ uvedl Jan Čižinský, starosta Prahy 7.
Ví o tom někdo něco víc? Milady Horákové necelých devět let po repanelizaci zatím docela drží, zdá se.

http://www.nasepraha7.cz/zpravy-9/polik ... ri-v-novem
Viz

Zápis z jednání Komise Rady hl. m. Prahy pro Prahu bezbariérovou a otevřenou
ze dne 8. 2. 2017


Ad 3) Úpravy TRAM zastávky Kamenická
Členové komise obdrželi studii v předstihu.
Materiál pak blíže představila Ing. Zach. Postupně se vybíralo ze zhruba sedmi variant. Po dohodě
s policií, DP, TSK se našla shoda na představované situaci. Zastávky budou v obou směrech řešeny
formou mysu. Bude upravena křižovatka Milady Horákové x Haškova. Kvůli koordinaci s Pražskou
Plynárenskpu se realizace připravuje na rok 2018. Momentálně se připravuje další stupeň
dokumentace.
Předsedkyně přednesla připomínky Ing. Brašny k tomuto bodu – oddělit signální pás vedený k
označníku zastávky od signálního pásu vedeného od přechodu (např. posunem čela zastávky).
Ing. Lanzová upozornila na antiparkovací sloupky u vodící linie pro nevidomé u vjezdu do domu č.
p. 397/32, které mohou způsobovat problémy. Pan Kalous reagoval, že sloupky do návrhu
požadovala PČR, TSK jejich osazení nepodporuje a během dalšího projednávání se to pokusí
vyřešit.
V průběhu projednávání tohoto bodu dorazil Ing. Pařízek.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 15.3.2017 6:49

S_M_Lomoz píše:V plátku "Naše Praha 7" .... Ví o tom někdo něco víc?
Tak "základní" představu o tom, co je ten plátek zač, si lze udělat už z toho, kdo za tím stojí a proč, co tím sleduje. Prakticky se to nedá dohledat, což už hovoří samo za sebe. Akorát, že to vydává jakási Strategic consulting poradenská společnost se špičkovou znalostí toho, čím se zabýváme, tedy public relations, lobbyingem, business komunikací a vydavatelskou činností.
Oficiálním plátkem P7 je Hobulet, tam se o tom nepíše/nepsalo nic, radniční FB či WWW taky mlčí. A jak sám říkáš, trať je vlastně zánovní a po městě jsou mnohem horší, které by potřebovaly reko spíš.
Samozřejmě, "výhledově" je snaha udělat (nejen) Kamenickou bezbariérovou, ale otázka je kdy a jak. Je klidně možný, že to taky (bohužel) nakonec bude nějaká "huráakce" typu Dělnická od Tržnice, kdy se udělala Vídeň, ale panely zůstaly.

Osobně podobným plátkům nevěřím a beru je s rezervou. Sice mi to taky hážou do schránky (i přes upozornění, že reklamy nechci), ale rovnou to vyhazuju do popelnice a nečtu.

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od S_M_Lomoz » 14.3.2017 23:35

V plátku "Naše Praha 7" jsem se v článku o přestěhování polikliniky dočetl:
"...Zároveň mě těší, že se podařilo dojednat realizaci bezbariérové zastávky tramvaje Kamenická, která ještě zvýší dostupnost polikliniky,“ uvedl Jan Čižinský, starosta Prahy 7.
Ví o tom někdo něco víc? Milady Horákové necelých devět let po repanelizaci zatím docela drží, zdá se.

http://www.nasepraha7.cz/zpravy-9/polik ... ri-v-novem

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 12.3.2017 14:54

kasme píše:RTT Chodovská a U Plynárny 14 dní před zprovozněním
Oblouk na křižovatce Chodovská taky repanelizován. Hurá. =D> =D> =D> =D>

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 11.3.2017 23:43

RTT Chodovská a U Plynárny 14 dní před zprovozněním http://kasme.rajce.idnes.cz/rtt-chodovska-170311/

videoprůjezd 10.3.2017 https://www.youtube.com/watch?v=5EDX72_kP4U&t=90s

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 05.3.2017 18:36


von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 05.3.2017 13:56

Chodovská a 4 "mezikusy":
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 04.3.2017 19:26

Na tohle jsem se ptal investora (SSD) a pořizovatele změny územního plánu (ÚRM) asi před pěti lety. Odpovědí mi bylo, že v prodloužené Stroupežnického se předpokládá provoz autobusů spojující Anděl a nový terminál Dobříšská. Také by nemusely vyjít hlukové limity, protože v nové Stroupežnického budou kanceláře jen na jedné straně a na druhé budou bytové domy. Tramvaj by se tak mohla dočkat omezení rychlosti.

Jak šel čas, tak si myslím, že je lepší zachovat Radlickou ulici jako tu hlavní třídu, která může mít dvoupruh pro auta. Důležité argument je také to, že pokud budeme "zklidňovat" hlavní ulice, tak se nám doprava rozlije do těch vedlejších. V jiném vlákně jsem dával obrázek "zklidnění" Újezda, který pokud bude realizován, bude mít za následek, že auta začnou ve zvýšené míře jezdit dosud klidnými ulicemi Plaská, Vodní a Petřínská.

A co se týče Smíchov City, tak tam mi spíš dopravně vadí chybějící propojení pro auta mezi tunelem Mrázovka a Hořejším nábřežím. Pokud nebude toto propojení realizováno, tak nám budou auta jezdit pouze současnými ulicemi a na Smíchově zavládne úplný kolaps, který dopadne i na provoz MHD.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 04.3.2017 18:15

To bych úplně netvrdil, zrovna tady je v plánu hodně široká ulice, tramvaj by jim vůbec nemusela vadit. Ale s tím, že je 50 metrů vedle trať v Nádražní, by to moc smysl nemělo, obzvlášť s tím provozem na Radlické trati.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 04.3.2017 15:53

P_V - že se ti na to sekyra nebo který ten developer zvysoka vyse... abu mu jeho super kancelářský domečky objížděla tramvaj a on tam musel stavět širší ulici... tůůůhle

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Radlická

Příspěvek od P_V » 04.3.2017 13:19

Co bystě řekli na takovouhle přeložku u Radlické? Radlickou nebude třeba rozšiřovat, ba naopak ji můžou zelení humanizovat bez dopadu na dopravní funkci. A městotvorná úloha trati se přesune přímo tam, kde bude něco obsluhovat.
https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 68erc21far

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 04.3.2017 12:42

von Špilberk píše:
P_V píše: Bude to fungovat jako urychlovač přípravy stavby mostu? :)
A ono už se ví, jestli most bude napojen dole na Strakonickou nebo nahoře na Zlíchov :?:
Po změně územního plánu je Dvorecký most stabilizovaný mezi botelem Racek a Nádražní ulicí v místě přemostění železniční trati. Most by měl být vyhrazen pouze pro MHD (tramvaje, autobusy), pěší, cyklo a IZS. http://praha.idnes.cz/dvorecky-most-spo ... zpravy_rsr
Schránka 02.jpg
P_V píše:
Proxy píše:Rekonstrukce tramvajové tratě v ulici Za Ženskými domovy závisí na Sekyra Group a ČKD jak rychle získají povolení na své projekty. Zásadní ovšem také bude, jestli sem Magistrát přesune své nové sídlo místo autobusového nádraží Na Knížecí.
Bude se nějak řešit nedostatek pruhů pro auta před křižovatkou? Od Knížecí 0, od tunelu 1.
To záleží na Dopravním podniku, aby si tam dal tu podmínku. Jinak je domluva se Sekyra Group na rozšíření Radlické ulice a umožnění realizace případné zastávky Bieblova.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6708
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 04.3.2017 11:55

Proxy píše:Jinak, v Plzeňské ulici na přechodu u Nového Smíchova je úsek častých nehod s chodci, omezení rychlosti je tedy na místě.
V Plzeňské ulici na přechodu u Nového Smíchova hlavně tramvaje jezdí rychlostí 20, takže zrovna v tomhle místě je nějaká 30 netankuje, tudíž na úsek častých nehod to nebude mít vliv.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 04.3.2017 7:35

P_V píše:
Proxy píše:Zároveň by se mohl založit kolejový trojúhelník napojení budoucího Dvoreckého mostu.
Bude to fungovat jako urychlovač přípravy stavby mostu? :)
A ono už se ví, jestli most bude napojen dole na Strakonickou nebo nahoře na Zlíchov :?:

Odpovědět