Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Proxi: Já jsem Karosáka pochopil jako příklad úseku užití kotev Přístaviště - ¨Pobřežní cesta (i když sám si rozhodně užitím tam nejsem jist - určitě jsou o oblouk vedle mezi Pobřežní cestou a Nádr. Braník).
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Já mám pocit, že zrovna mezi Přístavištěm a Pobřežní cestou ty kotvy jsou Ostatně, problém jsou ty BKV.Karosák píše:Jasný. Já si zase říkal, že na velké dráze se jezdí vyššími rychlostmi s těžšími vozy. Ale jo, zní to logicky. A proč se třeba ty tratě, jež se nezalévají betronem/živicí, alepoň nekotví, jako např. Přístaviště-Pobřež. cesta, když je riziko, že ujedou A jak je to s tím 3. podbíjením TT. Dělalo se / dělá se
Třetí podbití se dělá i u tramvajových tratí - nevím jestli vždy, ale při větších rekonstrukcích určitě - většinou po chvíli zkušebního provozu...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
podvečerní foto průjezd Branická - Výtoň http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/smes/1107/tram/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
BKV do jistého okamžiku zas tak moc necestovaly... Z toho vyplývá, že Ostrčilovo nám. se dělalo ještě před okamžikem, kdy se z toho cestování stal trend... Lipanská až, když se s tím začalo něco dělat.Karosák píše:A nebo ještě-ví se, že BKV oblouky ujíždějí. A přesto se Lipanská zalila betonem a drží a Ostrčilovo náměstí, podobného věku, už zase cestuje k Vyšehradu. Tak já nevim
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Šmarjá...to budu muset přibrzdit
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Bacha ať nepřekonáš mé uvažování, dle mnohých kolegů zde, nad zbytečnostmi, jež se rovná dělání z komára velblouda.Karosák píše:....Taky si s tím ještě moc nevím rady. Nášlap či dva navíc? Nebo to decentně vytáhnout? Jednou máš velká kola a setrvačnost je lepší, nebo když jsi plnej, jindy ti tam zase něco vjede, nebo padnu světla, za obloukem (výše jmenovaným) je zase hnedle sekce. No, někdy se mi kouří z hlavy, co bude lepší, nebo horší....ale zase aby se nezačalo kouřit z tramvaje
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Jo, ten taky ujel, ale tak nějak celistvě, neláme se. Ano, styl jízdy na tom bude mít také svůj podíl. Taky si s tím ještě moc nevím rady. Nášlap či dva navíc? Nebo to decentně vytáhnout? Jednou máš velká kola a setrvačnost je lepší, nebo když jsi plnej, jindy ti tam zase něco vjede, nebo padnu světla, za obloukem (výše jmenovaným) je zase hnedle sekce. No, někdy se mi kouří z hlavy, co bude lepší, nebo horší....ale zase aby se nezačalo kouřit z tramvaje
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tvrdě ujetý oblouk je právě na Zahradním městěm hned za mostem Tam to může být i 20-30 cm.
Proxy: Nechci být moc rýpavý, ale občas mi to přijde, že styl jízdy těm obloukům taky moc nepřídá. "vokovické" vytahování oblouků atd.
Proxy: Nechci být moc rýpavý, ale občas mi to přijde, že styl jízdy těm obloukům taky moc nepřídá. "vokovické" vytahování oblouků atd.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Jasný. Já si zase říkal, že na velké dráze se jezdí vyššími rychlostmi s těžšími vozy. Ale jo, zní to logicky. A proč se třeba ty tratě, jež se nezalévají betronem/živicí, alepoň nekotví, jako např. Přístaviště-Pobřež. cesta, když je riziko, že ujedou A jak je to s tím 3. podbíjením TT. Dělalo se / dělá se
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Jaký je rozdíl mezi dráhou a tramvajovou tratí?Karosák píše:Na koridorech je to krásně vidět, že dokud se neprovede 3. podbití, visí řetězovka jen na provizorních drátcích, aby se při průběžné konsolidaci dala upravovat její geometrie. Ale jaký je rozdíl mezi svrškem TT a "korytem" (nemyslím kolejivo) Vždyť na velké dráze přece ty oblouky dostávají mnohem větší záhul a přesto neujíždí Nebo ne Docela mě to mrzí, protože už toho ujelo dost-tendlecten Hostivař, oblouk nad zastávkou Slánská ZC se taky nějak láme, nebo třeba oblouk pod Ohradou ke Krejcárku. I když tam v nedávné době pobíhali pikolíci Správa TT a tenhle týden (v pondělí) mi přišel nějaký narovnanější-plynulejší. Možná mi něco ušlo. Naproti tomu to, co se zalilo živicí, nebo betonem drží (soudím dle toho, že nikde nevyhřezla zálivka, ani asfalt se nevyboulil).
A nebo ještě-ví se, že BKV oblouky ujíždějí. A přesto se Lipanská zalila betonem a drží a Ostrčilovo náměstí, podobného věku, už zase cestuje k Vyšehradu. Tak já nevim
Určitě poloměry oblouků jsou na velké dráze větší, a proto je tam možná i vyšší rychlost bez deformace oblouku. Malé poloměry bohužel ujíždí více, pokud se po nich nejezdí krokem...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
ad reko TT Průběžná-Hostivař. No, a už je tam dvacítka... Tady nějak nerozumím technologii, a kde udělali soudruzi chybu. Taky jsem si nevšiml, kdy by se na těch rekonstruovaných úsecích (kolejová pole ve štěrkovém loži) dělalo 2. a 3. podbití. V jakém časovém úseku se má dělat Na koridorech je to krásně vidět, že dokud se neprovede 3. podbití, visí řetězovka jen na provizorních drátcích, aby se při průběžné konsolidaci dala upravovat její geometrie. Ale jaký je rozdíl mezi svrškem TT a "korytem" (nemyslím kolejivo) Vždyť na velké dráze přece ty oblouky dostávají mnohem větší záhul a přesto neujíždí Nebo ne Docela mě to mrzí, protože už toho ujelo dost-tendlecten Hostivař, oblouk nad zastávkou Slánská ZC se taky nějak láme, nebo třeba oblouk pod Ohradou ke Krejcárku. I když tam v nedávné době pobíhali pikolíci Správa TT a tenhle týden (v pondělí) mi přišel nějaký narovnanější-plynulejší. Možná mi něco ušlo. Naproti tomu to, co se zalilo živicí, nebo betonem drží (soudím dle toho, že nikde nevyhřezla zálivka, ani asfalt se nevyboulil).
A nebo ještě-ví se, že BKV oblouky ujíždějí. A přesto se Lipanská zalila betonem a drží a Ostrčilovo náměstí, podobného věku, už zase cestuje k Vyšehradu. Tak já nevim
A nebo ještě-ví se, že BKV oblouky ujíždějí. A přesto se Lipanská zalila betonem a drží a Ostrčilovo náměstí, podobného věku, už zase cestuje k Vyšehradu. Tak já nevim
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
No to bude ta samá oprava jako Palmovka - Vosmíkových, kde opět visí OR 10 z obou stran u zastávky Stejskalova.
Re: Rekonstrukce TT
Teda, včera jsem tam jel a obávám se, že ta trať půjde do pryč hodně rychle. Už teď je to tak na OR 40 od Smícháče až na Lihovar. Zvlášť napojení nově opravených úseků na ty původní je hodně houpavé. Tohle tramvaje vymlátí docela rychle.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Předpokladám, že XSC myslel jiný úsek, než ten který je opravovaný.
Re: Rekonstrukce TT
Po nedávné opravě si to nemyslímXSC píše:Ovšem do roku 2013 se do úseku Smíchov-Hlubočepy bude muset ještě sáhnout, spíš několikrát.m@rtin píše:Pokud vím, komplet reko Smíchovské nádraží - Hlubočepy má proběhnout v roce 2013 spolu s výměnou kolejnic NT1>S49 na Barrandově přesně po deseti letech provozu na této trati.