Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 18.6.2012 14:37

Ano, v DP Kontaktu psali, že zastávka Na Padesátém zůstane v provozu kvůli přestupu na BUS a zmizí po vybudování nové trati s železniční zastávkou. Já bych to tedy udělal obráceně než kolega MMM: Vybudovat novou zastávku (jen ostrůvky), ale nezprovozňovat.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 18.6.2012 14:11

Zastávka má ležet mezi autosalonem BMW a hasičskou stanicí (ul. Dubečská), takže vzdálenost k současné zastávce Na Padesátém je opravdu velmi krátká. V DP Kont@ktu psali, že zůstane zastávka Na Padesátém z důvodu přestupu na autobus, ale dle mě by ji mohli rovnou zrušit. Přestup na stejné autobusové linky je stejně už nyní pohodlnější v zastávce Zahradní Město a až se jednou otevře 4.koridor přes Zahradní Město, tak se přesune přestup pod železniční trať.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 18.6.2012 13:19

9001: Promiň, ale:
1.) nějak mi nevychází tvůj odhad vzdálenosti.
2.) musíš si uvědomit, že REKO úseky už teď mají správně počítat s chystanou změnou v nyní REKO TT vynechávaném úseku - okolo železničního podjezdu = s velkou pravděpodobností (ať je nakonec dělána TT v onom úseku tak či onak) bude z dnešních zastávek Na Padesátém a Zahradní město jedna jediná přímo pod železnicí/jižní spojkou (buď v ul. Na Padesátém nebo v ul. Ždánické - nově "proražené" pod železnicí k ul. Dolinecké).

PS: Ovšem já bych prosazoval už s vybudováním/sprovozněním zastávky Dubečské "PROVOZNĚ" zrušit současnou zastávku Na Padesátém - páč ve skutečnosti reálná vzdálenost jejich nejbližších konců je 92 metrů!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.6.2012 12:43

Zastávka Dubečská? To si snad dělají srandu? Když vezmu délku na dvě soupravy, tak to bude s Na Padesátém na dohled. cca nějakých 170 m..., protože dál nejde kvůli hasičárně a křižovatce... To bude cestovní rychlost jako pr....

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 18.6.2012 11:29

9001 píše:Brejšín: Takže abych jenom byl v obraze.
Průběžná - Na Padesátem OKS ted smrt BKV
Na Padesátem - cca Zahradní Město BKV
a pak až do smyčky zase OKS
?
Průběžná - Na Padesátém (mimo) OKS, Zahradní Město (mimo) - Hostivařská OKS
- zastávka Na Hroudě asfalt pro stanicování BUS v tram zastávce
- v okolí Nádraží Strašnice (nevím přesně kde) travnatý povrch na vyžádání místních obyvatel
- nová zastávka Dubečská u autosalonu BMW
- nová zastávka u Parku Hostivař, kde by měl být také přestup na BUS

Zdroj: DP Kont@kt 2/2012 a diskuse zde

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 18.6.2012 10:22

DPK 06/2012:
S ohledem na fakt, že těsně před plánovanou letní rekonstrukcí celé trati není ospravedlnitelné provádět opravy většího rozsahu, bylo rozhodnuto využít výluky k zahájení oprav úseků, kterým se vyhne letní rekonstrukce, tedy oblouků u podjezdu Zahradní město, a zejména bočně opotřebených žlábkových kolejnic před obratištěm Nádraží Hostivař. Opravená místa pak bude možné využít pro potřeby zhotovitele celkové rekonstrukce v Průběžné a Švehlově ulici jako zařízení staveniště.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.6.2012 8:48

Brejšín: Takže abych jenom byl v obraze.
Průběžná - Na Padesátem OKS ted smrt BKV
Na Padesátem - cca Zahradní Město BKV
a pak až do smyčky zase OKS
?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 17.6.2012 23:58

uff, díky za uklidnění! :)

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Brejšín » 17.6.2012 20:53

úsek od křižovatky s Topolovou po zastávku Na Padesátém není předmětem rekonstrukce a je určen pouze k zalátání pro možnou budoucí přeložku trati.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 17.6.2012 20:06

A co teprve ten průšvih, že by musela vyjet znovu linka 19...;-) Jak by se vysvětlilo, že je po výluce a linka nikde? :-)

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 17.6.2012 19:32

A to nejde jen o koleje,ale musi se opet osadit stanici. To bude zase ostudy. A nebo to delaji proto, ze musi stavbu predat v takovem stavu, jaka byla pri provozu. Po predani vse zas pujde pryc. Ale musim se tedy smat. A co na to novinari? A co na to Tleskac? Zahada.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 17.6.2012 13:54

9001 píše:Před chvílí jsem jel okolo a bohužel tam už jsou položené i kolejnice. Prozatím jenom nad dírou v panelu podložené dřevem. I dnes se okolo motá dost lidí...
Šmankote, to zas bude ostuda [-o<

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.6.2012 13:50

Před chvílí jsem jel okolo a bohužel tam už jsou položené i kolejnice. Prozatím jenom nad dírou v panelu podložené dřevem. I dnes se okolo motá dost lidí...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.6.2012 8:18

MOp píše:Protoze akutne hrozi, ze reko letos nebude.
Tak to je fakt blbý, já totiž na traktor nemám papíry. 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.6.2012 7:38

MOp: Nebylo už tedy efektivnější nechat busy... Ta trat je tak na sračky, že i po opravě na padesátem je to skoro na odpis...

Odpovědět