Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 29.7.2014 11:29

Taky ještě Nádraží Výstaviště Holešovice.
Vrcholem pak bude Nádraží Letiště Václava Havla Praha Ruzyně.
Autobus pak bude mít na čelní orientaci:
Nádr. Let. Vác.
Hav. Prah. Ruz.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Řepy

Příspěvek od Martin Šubrt » 29.7.2014 11:20

von Špilberk: Nádraží Eden ;-) A ještě Nádraží Smíchov místo poněkud netradičního tvaru Smíchovské nádraží...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Řepy

Příspěvek od P_V » 29.7.2014 10:34

Na historické mapě.cz je označení "St. Řepy" :) A je to přesně na půl cesty od obou obcí.
Nedávno se žst Řepy opět chvíli jmenovala, ale ve Zličíně prostestovali.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 29.7.2014 10:09

On půvab nádraží Zličín je v tom, že z nádraží se člověk do Zličína přímo nedostane, a jen z nádraží vyjde, je v Řepích. Ale vždycky to tak nebylo:
DSC00014 (2).JPG
Já to ale myslel tak, že když na nádraží Zličín jezdí "významná" S linka, tak by blízké bus a tram zastávky měly nést jméno toho nádraží, i když jsou v jiném katastru. :lol:

Navíc problém je třeba řešit komplexně (když bordel, tak všude):
Bus zastávka Cibulka - Nádraží Cibulka
Hradčanská - Nádraží Dejvice
Vltavská - Nádraží Bubny
Na Knížecí - Nádraží Na Knížecí
Hotel Golf - Nádraží Stodůlky :lol:
výhledově: Nádraží Zahradní Město, Nádraží Slávie.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 29.7.2014 10:06

To víte no. V České Lípě se zastávky přejmenují po velmi dlouhé době a lidem se dá půl roku, aby se k novým názvům mohli vyjádřit, ale tenhle postup od pražského Magistrátu by čekal jen šílenec.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 29.7.2014 9:17

ad. Řepy Protože katastrálně to je správně :lol: .

To máš jako Nádraží Strašnice...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 29.7.2014 8:21

9001 píše:By mě zajímalo kdo vymýšlí názvy zastávek...
Mě by zajímalo, kde je v Podbabě nádraží :?: Nemělo by se to jmenovat Zastávka Podbaba :?:
A pak při téhle logice je třeba připravit změnu názvu Kačerova na Nádraží Kačerov. :lol: #-o :prase (Hlavně že má někdo práci.)

P.S.: Proč se Sídliště Řepy nejmenuje Nádraží Zličín :?: 8-[

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.7.2014 21:17

Bobik píše:
m@rtin píše:Jaká je vůbec vytíženost Karláku DC před Žitnou? Nepřijde mi jako kasovní trhák.
Docela nic moc a to ani po čase, kdy si na ní lidi zvykly. Bylo to akorát spíš k vzteku.
Tak logicky Odborů/dosavadni Karlak dc2 bude mit slabsi vyuziti nez ostatni Karlaky i Moran, protoze je nejdal od vylezu z metra, ale na druhou stranu pri posunu vpred k ssz zitna se da pomerne slusne prejit z l22 do myslikovy na l14 ci se vubec zvysi pocet lidi co z teto zastavky dojdou do okoli soudu ve spalene = nebudou cil sve cesty prejizdet na zastavku za nim- lazarskou.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 28.7.2014 20:09

m@rtin píše:Jaká je vůbec vytíženost Karláku DC před Žitnou? Nepřijde mi jako kasovní trhák.
Docela nic moc a to ani po čase, kdy si na ní lidi zvykly. Bylo to akorát spíš k vzteku.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 28.7.2014 18:31

Bobek píše:OC Hostivař skutečně už od 30.8.?
Já už v tom mám taky bordel ;-). Odborů by mohlo být od 9.8., Nádraží Podbaba od 30.8. a to OC od toho 14.9., ale nějak tuším, že by to mohlo být vyhlášeno najednou, tj. hádám 30.8. s tím, že OC ještě nebude v provozu... Ale kdo ví.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 28.7.2014 18:17

Martin Šubrt píše:
Petrpes píše:Díky za info. Další věc je, že se zast. Odborů posunula do oblouku...
Tam to bylo hrozně složitý. Cílem bylo posunout dnešní Karlák co nejvíc k Resslově, aby tam lidé zas tolik u křižovatky nepřebíhali směrem od Ječné do Resslovy a přechod měli použitelně blízko, ale aby zároveň první tramvaj mohla být najetá v křižovatce. Pak za koncem té dnešní zastávky po šoupnutí bylo nutné zajistit to místo pro přecházení, ale ne těsně za stojícími tramvajemi, ale s určitou rozhledovou rezervou. No a proto už zastávka Odborů skončila v tom oblouku a dohodlo se zrcadlo. Řešili jsme i možné napřímení kolejí a pak ostřejší oblouk, ale to bylo o dalším šoupání sloupů a sítí a tomu malému poloměru by to tam nedělalo dobře...

Jinak je předpoklad, že Odborů se to bude jmenovat od 9.8., i když je možné, že třeba změny názvů zastávek půjdou až najednou od 30.8., kdy má vzniknout např. Nádraží Podbaba místo Podbaby a kdy bude zprovozněno OC Hostivař.
Tak si říkám, jestli nebylo lepší zavést přímou linku od Pavláku na Václavák než dělat další zastávku, která jen zdrží. 24 přes Pavlák, 6 do dvojic a na Radlickou a 7 na Kotlářku.

Jaká je vůbec vytíženost Karláku DC před Žitnou? Nepřijde mi jako kasovní trhák.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.7.2014 16:47

By mě zajímalo kdo vymýšlí názvy zastávek...
Z krásně čitelného Výstaviště se stal dvouřádkový paskvil. (Tam ještě jako bonus se dala už na dálku rozeznat velká a malá 17). Ted dorazíme i Podbabu...

Dotaz k OC stejný. Za Radošovickou se má jezdit až od půlky září.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 28.7.2014 16:27

OC Hostivař skutečně už od 30.8.?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 28.7.2014 14:54

Petrpes píše:Díky za info. Další věc je, že se zast. Odborů posunula do oblouku...
Tam to bylo hrozně složitý. Cílem bylo posunout dnešní Karlák co nejvíc k Resslově, aby tam lidé zas tolik u křižovatky nepřebíhali směrem od Ječné do Resslovy a přechod měli použitelně blízko, ale aby zároveň první tramvaj mohla být najetá v křižovatce. Pak za koncem té dnešní zastávky po šoupnutí bylo nutné zajistit to místo pro přecházení, ale ne těsně za stojícími tramvajemi, ale s určitou rozhledovou rezervou. No a proto už zastávka Odborů skončila v tom oblouku a dohodlo se zrcadlo. Řešili jsme i možné napřímení kolejí a pak ostřejší oblouk, ale to bylo o dalším šoupání sloupů a sítí a tomu malému poloměru by to tam nedělalo dobře...

Jinak je předpoklad, že Odborů se to bude jmenovat od 9.8., i když je možné, že třeba změny názvů zastávek půjdou až najednou od 30.8., kdy má vzniknout např. Nádraží Podbaba místo Podbaby a kdy bude zprovozněno OC Hostivař.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.7.2014 13:11

Bobik píše:Nojo, no, zastávky si nečtu. :D Ale i tak díky, plánek jsem viděl, leč zastávky si nevšiml. A pročpak to? Dva Karláky někomu nevyhovovaly?
Asi to chtěli udělat ala Morán na druhé straně.

Odpovědět