Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Taky ještě Nádraží Výstaviště Holešovice.
Vrcholem pak bude Nádraží Letiště Václava Havla Praha Ruzyně.
Autobus pak bude mít na čelní orientaci:
Nádr. Let. Vác.
Hav. Prah. Ruz.
Vrcholem pak bude Nádraží Letiště Václava Havla Praha Ruzyně.
Autobus pak bude mít na čelní orientaci:
Nádr. Let. Vác.
Hav. Prah. Ruz.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řepy
von Špilberk: Nádraží Eden A ještě Nádraží Smíchov místo poněkud netradičního tvaru Smíchovské nádraží...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
On půvab nádraží Zličín je v tom, že z nádraží se člověk do Zličína přímo nedostane, a jen z nádraží vyjde, je v Řepích. Ale vždycky to tak nebylo:
Navíc problém je třeba řešit komplexně (když bordel, tak všude):
Bus zastávka Cibulka - Nádraží Cibulka
Hradčanská - Nádraží Dejvice
Vltavská - Nádraží Bubny
Na Knížecí - Nádraží Na Knížecí
Hotel Golf - Nádraží Stodůlky
výhledově: Nádraží Zahradní Město, Nádraží Slávie.
Já to ale myslel tak, že když na nádraží Zličín jezdí "významná" S linka, tak by blízké bus a tram zastávky měly nést jméno toho nádraží, i když jsou v jiném katastru. Navíc problém je třeba řešit komplexně (když bordel, tak všude):
Bus zastávka Cibulka - Nádraží Cibulka
Hradčanská - Nádraží Dejvice
Vltavská - Nádraží Bubny
Na Knížecí - Nádraží Na Knížecí
Hotel Golf - Nádraží Stodůlky
výhledově: Nádraží Zahradní Město, Nádraží Slávie.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To víte no. V České Lípě se zastávky přejmenují po velmi dlouhé době a lidem se dá půl roku, aby se k novým názvům mohli vyjádřit, ale tenhle postup od pražského Magistrátu by čekal jen šílenec.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
ad. Řepy Protože katastrálně to je správně .
To máš jako Nádraží Strašnice...
To máš jako Nádraží Strašnice...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě by zajímalo, kde je v Podbabě nádraží Nemělo by se to jmenovat Zastávka Podbaba9001 píše:By mě zajímalo kdo vymýšlí názvy zastávek...
A pak při téhle logice je třeba připravit změnu názvu Kačerova na Nádraží Kačerov. (Hlavně že má někdo práci.)
P.S.: Proč se Sídliště Řepy nejmenuje Nádraží Zličín
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak logicky Odborů/dosavadni Karlak dc2 bude mit slabsi vyuziti nez ostatni Karlaky i Moran, protoze je nejdal od vylezu z metra, ale na druhou stranu pri posunu vpred k ssz zitna se da pomerne slusne prejit z l22 do myslikovy na l14 ci se vubec zvysi pocet lidi co z teto zastavky dojdou do okoli soudu ve spalene = nebudou cil sve cesty prejizdet na zastavku za nim- lazarskou.Bobik píše:Docela nic moc a to ani po čase, kdy si na ní lidi zvykly. Bylo to akorát spíš k vzteku.m@rtin píše:Jaká je vůbec vytíženost Karláku DC před Žitnou? Nepřijde mi jako kasovní trhák.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Docela nic moc a to ani po čase, kdy si na ní lidi zvykly. Bylo to akorát spíš k vzteku.m@rtin píše:Jaká je vůbec vytíženost Karláku DC před Žitnou? Nepřijde mi jako kasovní trhák.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já už v tom mám taky bordel . Odborů by mohlo být od 9.8., Nádraží Podbaba od 30.8. a to OC od toho 14.9., ale nějak tuším, že by to mohlo být vyhlášeno najednou, tj. hádám 30.8. s tím, že OC ještě nebude v provozu... Ale kdo ví.Bobek píše:OC Hostivař skutečně už od 30.8.?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak si říkám, jestli nebylo lepší zavést přímou linku od Pavláku na Václavák než dělat další zastávku, která jen zdrží. 24 přes Pavlák, 6 do dvojic a na Radlickou a 7 na Kotlářku.Martin Šubrt píše:Tam to bylo hrozně složitý. Cílem bylo posunout dnešní Karlák co nejvíc k Resslově, aby tam lidé zas tolik u křižovatky nepřebíhali směrem od Ječné do Resslovy a přechod měli použitelně blízko, ale aby zároveň první tramvaj mohla být najetá v křižovatce. Pak za koncem té dnešní zastávky po šoupnutí bylo nutné zajistit to místo pro přecházení, ale ne těsně za stojícími tramvajemi, ale s určitou rozhledovou rezervou. No a proto už zastávka Odborů skončila v tom oblouku a dohodlo se zrcadlo. Řešili jsme i možné napřímení kolejí a pak ostřejší oblouk, ale to bylo o dalším šoupání sloupů a sítí a tomu malému poloměru by to tam nedělalo dobře...Petrpes píše:Díky za info. Další věc je, že se zast. Odborů posunula do oblouku...
Jinak je předpoklad, že Odborů se to bude jmenovat od 9.8., i když je možné, že třeba změny názvů zastávek půjdou až najednou od 30.8., kdy má vzniknout např. Nádraží Podbaba místo Podbaby a kdy bude zprovozněno OC Hostivař.
Jaká je vůbec vytíženost Karláku DC před Žitnou? Nepřijde mi jako kasovní trhák.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
By mě zajímalo kdo vymýšlí názvy zastávek...
Z krásně čitelného Výstaviště se stal dvouřádkový paskvil. (Tam ještě jako bonus se dala už na dálku rozeznat velká a malá 17). Ted dorazíme i Podbabu...
Dotaz k OC stejný. Za Radošovickou se má jezdit až od půlky září.
Z krásně čitelného Výstaviště se stal dvouřádkový paskvil. (Tam ještě jako bonus se dala už na dálku rozeznat velká a malá 17). Ted dorazíme i Podbabu...
Dotaz k OC stejný. Za Radošovickou se má jezdit až od půlky září.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
OC Hostivař skutečně už od 30.8.?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tam to bylo hrozně složitý. Cílem bylo posunout dnešní Karlák co nejvíc k Resslově, aby tam lidé zas tolik u křižovatky nepřebíhali směrem od Ječné do Resslovy a přechod měli použitelně blízko, ale aby zároveň první tramvaj mohla být najetá v křižovatce. Pak za koncem té dnešní zastávky po šoupnutí bylo nutné zajistit to místo pro přecházení, ale ne těsně za stojícími tramvajemi, ale s určitou rozhledovou rezervou. No a proto už zastávka Odborů skončila v tom oblouku a dohodlo se zrcadlo. Řešili jsme i možné napřímení kolejí a pak ostřejší oblouk, ale to bylo o dalším šoupání sloupů a sítí a tomu malému poloměru by to tam nedělalo dobře...Petrpes píše:Díky za info. Další věc je, že se zast. Odborů posunula do oblouku...
Jinak je předpoklad, že Odborů se to bude jmenovat od 9.8., i když je možné, že třeba změny názvů zastávek půjdou až najednou od 30.8., kdy má vzniknout např. Nádraží Podbaba místo Podbaby a kdy bude zprovozněno OC Hostivař.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Asi to chtěli udělat ala Morán na druhé straně.Bobik píše:Nojo, no, zastávky si nečtu. Ale i tak díky, plánek jsem viděl, leč zastávky si nevšiml. A pročpak to? Dva Karláky někomu nevyhovovaly?