Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 10.2.2010 22:16

mop: to máš pravdu, ale co se dá dělat, tunel je tunel....... doufám aspoň že z toho tramvaje nevyjdou nějak extra zle, pravda ovšem je, že pojedou vždy mimo směr hlavního proudu IAD (vyjma křižovatky běl x vaníčkova - mmch spartakiádní to už nějakej ten rok není:))

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 10.2.2010 21:13

.. to je tak nervo-stresujici videt na vsech tech krizovatkach SSZ! :evil:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 10.2.2010 20:39

to je tak uklidňující foto vidět tam ta kolejová pole . . . áá

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 10.2.2010 19:37

Já teda smekám před chlapci pracujícími v tom ledovém počasí. Vzpomínáte, jak na přednášce o KLDR říkal Veliš jakých tepelných podmínkách stavěli trať k příležitosti narozenin vůdce :?: :devilsmokin

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 09.2.2010 22:02

Marek B. píše:A není trochu škoda, že se ta deska nevyužila?
Je, ale obavam se resp. predpokladam, ze vzhledem k pouzite nove technologii by se musela dobetonovavat do patricne vysky. A na to nejsou zrovna spravne technologicke podminky a hlavne cas..
V zastávkách leží koleje
Dekuji za doplneni, dopoledne jeste lezely na navesech pristavenych souprav.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 09.2.2010 18:04

MOp píše:(...)- v zastávkách položen podkladní štěrk(...)
V zastávkách leží koleje

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 09.2.2010 17:42

A není trochu škoda, že se ta deska nevyužila?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 09.2.2010 14:09

pár čerstvých fotek máme i u "nás"... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... va/100209/

na prvních dvou je vidět "vršení" náspu objízné komunikace Myslbekova - Patočkova

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 09.2.2010 11:47

Přesně tak, kusy betonu jsou původní betonová deska a pod výjezdem ze smyčky Královka jsou a zůstanou VUISy.

Aktuální stav prací možná přinese dnešní FŽ, uvidíme. Každopádně menší shrnutí:
- křižovatka Malovanka již leží včetně výměn, probíhá DLÁŽDĚNÍ (děkuji :-) )
- přilehlý přímý úsek leží, čeká se na podbití
- křižovatka se Spartakiádní v původním stavu
- v zastávkách položen podkladní štěrk
- mezi zastávkou a výjezdem ze smyčky probíhá příprava pláně zemního tělesa
- strojní + ruční očista panelů VUIS ve výjezdu z Královky
- dále směrem zc těžení zemní pláně + zamrzlé kusy betonu z původní rozbité desky
- vjezd do obratiště v původním stavu

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 09.2.2010 1:47

Mám otázku ke stávající reko na Malovance: Nejsou ty rozbourané kusy betonu, co byly pod panely v úseku mezi odbočkami do smyčky Malovanka náhodou původní betonová deska? A v místech křížení jsou to Panely VÚIS, že? Budou znovu využity?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od P_V » 08.2.2010 14:31

m@rtin píše:Dík. Pokud teprve teď malujou definitivní verzi, v čem se bude lišit od té předešlé?
Jak bylo psáno v jednom starším zápisu z výboru dopravy, představa architekta se rozcházela se statickým výpočtem, takže se někde muselo zesilovat a to se zas rozcházelo s představou o rozpočtu.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbradská

Příspěvek od jara » 08.2.2010 13:45

Proxy píše:Už se rýsuje další termín velké tramvajové výluky - od 28. 2. by se konečně mělo začít pracovat na trati mezi Lehovcem a Starým Hloubětínem 8-)
A aspon už s použítím S49

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbradská

Příspěvek od Proxy » 08.2.2010 13:27

opocenskylukas píše:
Proxy píše:Už se rýsuje další termín velké tramvajové výluky - od 28. 2. by se konečně mělo začít pracovat na trati mezi Lehovcem a Starým Hloubětínem 8-)
A jak bude tato výluka dlouhá?
28. 2. 2010 - 3. 5. 2010

opocenskylukas
problémový jedinec
Příspěvky: 436
Registrován: 27.3.2009 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Poděbradská

Příspěvek od opocenskylukas » 08.2.2010 13:16

Proxy píše:Už se rýsuje další termín velké tramvajové výluky - od 28. 2. by se konečně mělo začít pracovat na trati mezi Lehovcem a Starým Hloubětínem 8-)
A jak bude tato výluka dlouhá?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Poděbradská

Příspěvek od Proxy » 08.2.2010 13:00

Už se rýsuje další termín velké tramvajové výluky - od 28. 2. by se konečně mělo začít pracovat na trati mezi Lehovcem a Starým Hloubětínem 8-)

Odpovědět