Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Kdybys byl U Pětníka, tak bys věděl
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kobylisy - Ládví, dojmy
Tak jás tim návěstidlem nevim - teda ne, že bych odsuzoval návěstidlo jako takové (="pražcové"), ale zcela mi unikl jeho význam. Proč tam je? Ke sjíždění nějak moc neslouží, dneska jsem tam jel 3+3x a vesele jsme se v podjezdu potkávali.Oponent píše: V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).
Nejde o šipku, ale o písmeno T. Jde o symbol, který znamená, že tramvaj je přihlášena do signalizace nebo dostává volno cyklicky (zjednodušeně řečeno: pokud svítí, řidič vyčká na signál volno, aniž by musel shánět kontaktní zámek).
Jinak rekonstrukce Ďáblic, jako celku se dle mého vydařila perfektně. I Střelničná bude dobrá, až to bude hotový. Jináč jsem si dovolil pořídit takové malé videjko pro ty, kteří to tam mají trochu z ruky (jako já) a neví, jak to na místě vypadá. Mám i pár obrázků, všechno z mobilu. Až to stáhnu, tak to sem dodám. Akorát nechápu, na co je v obratišti tolik asfaltových ploch.
http://www.youtube.com/watch?v=Y227MqTyFsA
Re: Kobylisy - Ládví, dojmy
Nejspíš ne. Mazivo v kombinaci se znečištěním ze silničních vozidel nefunguje tak, jako na trati bez pojezdu silničních vozidel. Nějakou dobu bude ticho. Kdyby byla kola v lepším stavu, bylo by ticho pořád (respektive bylo by mnohem méně hluku i bez mazání).Budou v oblouku mezi Ďáblicemi a vozovnou mazníky? Nebo sezóna nočního skřípotu bude pro velký úspěch pokračovat? (Na vjezdu do ďáblické smyčky jsou.)
Nejde o šipku, ale o písmeno T. Jde o symbol, který znamená, že tramvaj je přihlášena do signalizace nebo dostává volno cyklicky (zjednodušeně řečeno: pokud svítí, řidič vyčká na signál volno, aniž by musel shánět kontaktní zámek).V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).
Je stanovena minimální doba zelené pro chodce. Pokud v okamžiku přihlášení tramvaje už chodcům zelená delší dobu svítí, je minimální doba už vyčerpána a zelená chodcům může být ihned ukončena. O to dříve může dostat volno tramvaj.Jaký má účel tlačítko na SSZ přes koleje v Bešťákově? Když jede tramvaj, má přednost, a po zbytek času je tam zelený panák... (a to samé na vjezdu Březiněveská, kde ovšem červená skáče nesmyslně pravidelně i bez tramvaje).
Re: Rekonstrukce TT
Ona se Klapkova u loutkového divadla rekostruovala? A ještě důkladně. To jsou mi noviny...Lister píše:Reko Klapkovy byla provedena opravdu "důkladně". Hned v sobotu po zahájení provozu bylo na koleji dc na úrovni loutkového divadla dobře vidět, že pod BKV zatéká. Jak projela souprava, tak to hodně cákalo. Nenapadlo by mě, že toto uvidím v den obnovení provozu po delší výluce.
Re: Rekonstrukce TT
Reko Klapkovy byla provedena opravdu "důkladně". Hned v sobotu po zahájení provozu bylo na koleji dc na úrovni loutkového divadla dobře vidět, že pod BKV zatéká. Jak projela souprava, tak to hodně cákalo. Nenapadlo by mě, že toto uvidím v den obnovení provozu po delší výluce.
Re: Rekonstrukce TT
Zhruba je to tady, plus minus jeden sloup. Pod kolejemi je stará betonová deska jejíž účel mi není znám. Dřív byl asi svršek o něco výš a pražce ležely na desce? Kolektor pod ulicí vede až o kus dál východněji, a tady je vidět odkrytý při stavbě metra.Proxy píše:A není to místo, kde trať není na pražcích, ale na betonové desceRadek píše:Dotaz na znalé: u zast. Kyselova je kousek tratě, kde vůbec nejsou vidět pražce (jen štěrk). Nějaký experiment?
Zřejmě pod tratí nebylo na pražce dostatek prostoru - asi tam budou inženýrské sítě... Nevím přesně kde to tam je, ale není tam někde ten podchod?
Není ta deska pozůstatek přejezdu z rekonstrukce před 15 lety?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
A není to místo, kde trať není na pražcích, ale na betonové desceRadek píše:Dotaz na znalé: u zast. Kyselova je kousek tratě, kde vůbec nejsou vidět pražce (jen štěrk). Nějaký experiment?
Zřejmě pod tratí nebylo na pražce dostatek prostoru - asi tam budou inženýrské sítě... Nevím přesně kde to tam je, ale není tam někde ten podchod?
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Dotaz na znalé: u zast. Kyselova je kousek tratě, kde vůbec nejsou vidět pražce (jen štěrk). Nějaký experiment?
Kobylisy - Ládví, dojmy
V křižovatce u metra Kobylisy už jsou Bögl panely položeny, v nich zatmelené patkové kolejnice a jezdí přes to auta. Je to jen malý kousek, dál asi pokračovat nebudou podle toho, jak jsou vykrojené.
O kus dál v Klapkově jsou demontované ony vyžrané kolejnice. Dnes odpoledne se tam kolový bagr těžce potýkal s VÚIS panely. Podle způsobu rvaní ze země asi už nebudou k recyklaci.
Budou v oblouku mezi Ďáblicemi a vozovnou mazníky? Nebo sezóna nočního skřípotu bude pro velký úspěch pokračovat? (Na vjezdu do ďáblické smyčky jsou.)
V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).
Zastávka Třebenická má nejen novou přístupovou rampu navíc ke schodům, ale i novou makrolonovou střechu místo betonové.
Jaký má účel tlačítko na SSZ přes koleje v Bešťákově? Když jede tramvaj, má přednost, a po zbytek času je tam zelený panák... (a to samé na vjezdu Březiněveská, kde ovšem červená skáče nesmyslně pravidelně i bez tramvaje)
Ve smyčce je hafo místa po zrušených nástupištích, jak asi bude využito...
O kus dál v Klapkově jsou demontované ony vyžrané kolejnice. Dnes odpoledne se tam kolový bagr těžce potýkal s VÚIS panely. Podle způsobu rvaní ze země asi už nebudou k recyklaci.
Budou v oblouku mezi Ďáblicemi a vozovnou mazníky? Nebo sezóna nočního skřípotu bude pro velký úspěch pokračovat? (Na vjezdu do ďáblické smyčky jsou.)
V podjezdu Třebenická je nové SSZ proti sjíždění - dva bílé kulaté displeje, horní ukazuje | nebo - (volno, stůj), dolní stále ukazuje šipku dolů (smysl?) a nad ní občas kolečko (asi příprava).
Zastávka Třebenická má nejen novou přístupovou rampu navíc ke schodům, ale i novou makrolonovou střechu místo betonové.
Jaký má účel tlačítko na SSZ přes koleje v Bešťákově? Když jede tramvaj, má přednost, a po zbytek času je tam zelený panák... (a to samé na vjezdu Březiněveská, kde ovšem červená skáče nesmyslně pravidelně i bez tramvaje)
Ve smyčce je hafo místa po zrušených nástupištích, jak asi bude využito...
Re: Rekonstrukce TT
To spíš znamená, že se to změní jen papírově. V praxi tam wany a KT jezdí a budou po opravě jezdit...opocenskylukas píše:
Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
To já netuším.opocenskylukas píše: Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 436
- Registrován: 27.3.2009 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Omluva.To znamená že pak může nastat třebas víkendové navýšení garancí na I.1,I.3?Tonda Ježek píše:Ty tam v současné době jezdí ovšem pouze na vyjímku, aby byly tyto linky obslouženy NP spoji.opocenskylukas píše: Co to je za blbost?Oba tyto typy přes Libeňský most jezdí.První jemnovaný na I.3 a druhý jmenovaný na I.1 a I.15