Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 01.11.2012 20:18
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Parkovací místa- prachsprostá vejmluva... prostě drčela byy jim trambaj pod voknama a to by už po skoro 50letech nepřežili...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A copak metro C, které má výstup do Arkád, není kolejová doprava?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No slyšel jsem něco o to, že Arkády maj nějakou smlouvu s městem, ve který je uvedená "kolejová doprava" - myšleno původně metro, který ale město není dlouhodobě schopný postavit. A protože hrozí těžká arbitráž, je snaha to zatím nějak "zaonačit" alespoň tramvají.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na tom kousku trati je prostě až příliš mnoho nejasností. PR DP tvrdí že trať povede k poště, staví se ale tak, že budované věci tomu překážejí. Všude v Praze je snaha používat na samostatném tělese železniční kolejnice kvůli ceně a trvanlivosti, a snaha o zelený koberec. IPR to mají rádi, zastupitelé sobě to mají rádi. Tady se daly žlábkové do asfaltu jako kdysi. Na každý prd se dělá EIA, tady se to zvládlo bez.
Tak nějak se domnívám, že ta stavba je těžká partyzánština s využitím různých právních kliček. Že někdo přišel na to, že tento kus trati ještě nebyl úředně zrušen, tak je to pouhá rekonstrukce, a pro sichr bez změny parametrů. Před Gemini už kdysi bylo úředně povoleno prostor trati předělat na zelený pruh a zřídit odbočovací pruhy, tak tam už se nemůže, neb by to byla novostavba se vší byrokratickou a odvolávací parádou. A že se těleso zužuje na 1 kolej, je možná právě kvůli tomu záboru, protože i zrušení odbočovacího pruhu tady by už byla novostavba. Původně tady zastávka nebyla, takže ji jinam nacpat nešlo.
Tak nějak se domnívám, že ta stavba je těžká partyzánština s využitím různých právních kliček. Že někdo přišel na to, že tento kus trati ještě nebyl úředně zrušen, tak je to pouhá rekonstrukce, a pro sichr bez změny parametrů. Před Gemini už kdysi bylo úředně povoleno prostor trati předělat na zelený pruh a zřídit odbočovací pruhy, tak tam už se nemůže, neb by to byla novostavba se vší byrokratickou a odvolávací parádou. A že se těleso zužuje na 1 kolej, je možná právě kvůli tomu záboru, protože i zrušení odbočovacího pruhu tady by už byla novostavba. Původně tady zastávka nebyla, takže ji jinam nacpat nešlo.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Navíc i s tou parádní Kováříkovou dvojnásobnou lží.von Špilberk píše: ↑26.10.2020 15:46Jak na zavolanou humoristický článek o rozvoji TT.Prakticky naposledy tomu bylo v roce 2011, kdy se prodloužila tramvajová trať z Vítězného náměstí k Nádraží Podbaba
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak na zavolanou humoristický článek o rozvoji TT.
Prakticky naposledy tomu bylo v roce 2011, kdy se prodloužila tramvajová trať z Vítězného náměstí k Nádraží Podbaba
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je dobrá otázka, na kterou neznám odpověď. Pokud to ale takto bylo, jednalo by se o zásadní selhání komunikace. Ale že by to nikoho z patřičných míst a dotčených institucí nenapadlo? Nad tím se mi nechce ani uvažovat...von Špilberk píše: ↑26.10.2020 15:10Ona je jaksi otázka, jestli Praze 4 jiné řešení (např. právě úpravu 1+1 a parkování při kraji) někdo (magistrát, IPR, DPP) nabídl. Jestli to náhodou nebylo stylem: milá Praho 4, na Budějovické obnovíme na středovém pruhu TT, protože tam dřív byla, tak tam bude zas. Vyjádřete souhlas nebo nesouhlas. Nazdar.Ústečák píše: ↑26.10.2020 13:48Chci tím říct, že celá trať Budějovickou je samozřejmě řešitelná bez katastrofických ztrát parkovacích míst, o kterých P4 s oblibou hovoří. Jenže ono je politicky vždycky snazší něco negovat (zachráníme vás před zlou tramvají), než se snažit o jakýkoliv rozvoj. A vytvářet imaginární problémy s tím, že jejich řešením je ponechání stávajícího stavu, je nejsnazší.
Neskákejme jim na to, prosím.
No a Praha 4 vyjádřila s řešením nesouhlas.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ona je jaksi otázka, jestli Praze 4 jiné řešení (např. právě úpravu 1+1 a parkování při kraji) někdo (magistrát, IPR, DPP) nabídl. Jestli to náhodou nebylo stylem: milá Praho 4, na Budějovické obnovíme na středovém pruhu TT, protože tam dřív byla, tak tam bude zas. Vyjádřete souhlas nebo nesouhlas. Nazdar.Ústečák píše: ↑26.10.2020 13:48Chci tím říct, že celá trať Budějovickou je samozřejmě řešitelná bez katastrofických ztrát parkovacích míst, o kterých P4 s oblibou hovoří. Jenže ono je politicky vždycky snazší něco negovat (zachráníme vás před zlou tramvají), než se snažit o jakýkoliv rozvoj. A vytvářet imaginární problémy s tím, že jejich řešením je ponechání stávajícího stavu, je nejsnazší.
Neskákejme jim na to, prosím.
No a Praha 4 vyjádřila s řešením nesouhlas.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak i aktuální vedení Prahy 4 tvrdí, že až k poště souhlas. Takže při pokračování k poště se bude muset odbočovací pruh odstranit stejně + bude se muset vykopat celé betonové koryto (ohraničující štěrkové lože), protože se "inteligentně" zužuje na střed z obou stran + budou se muset vykopat a přemístit právě instalované sloupy TV, takže suma sumárum halda zbytečné práce navíc. A jestli si to takhle přála Praha 4, tak fakt .Bram píše: ↑26.10.2020 7:20Radši se podívej, jak to tam vypadá. Zjistíš, že to, co se tam teď vytváří, je jediná možná věc bez toho, aby to Praha 4 zablokovala. Pokud by mělo být ukončení v podobě dvoukolejné, tak bys musel odstranit odbočovací pruh a to by zcela určitě neprošlo. Osobně jsem spokojen, že se podařilo udělat alespoň to, co se tam teď staví. Je třeba si počkat na to, až se vedení Prahy 4 vymění a pak se dá pokračovat dál. Dlouho to trvat nejspíš nebude...
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 26.10.2020 15:22, celkem upraveno 1 x.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Že tu P4 neustále opakuje svoje smyšlené mantry neznamená, že to tak je i ve skutečnosti. Středový pás v Budějovické má v současnosti 10 m, ale tramvajím stačí 6 m. Je tedy vcelku zřejmé, že kdyby se ulice předělala na 1+1 pruh, ve zbylém prostoru zbude dostatek místa na příčné parkování. Jen halt autíčka nebudou ve středu, ale po krajích. Analogicky lze postavit koleje v krajních pruzích a střední nechat pro parkování. Chápu, že se to tu tak nikdy nedělalo, ale - jinde je to běžné a ostatně na VN to bude také tak.
Chci tím říct, že celá trať Budějovickou je samozřejmě řešitelná bez katastrofických ztrát parkovacích míst, o kterých P4 s oblibou hovoří. Jenže ono je politicky vždycky snazší něco negovat (zachráníme vás před zlou tramvají), než se snažit o jakýkoliv rozvoj. A vytvářet imaginární problémy s tím, že jejich řešením je ponechání stávajícího stavu, je nejsnazší.
Neskákejme jim na to, prosím.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: 28.4.2020 11:42
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No, to by šlo, ale zase by ses vyhnul docela frekventované stanici metra =C= Budějovická, což je dost podstatná chyba.mart337 píše: ↑26.10.2020 13:03Já bych spíš poslal tramvaj ulicí Na Strži středovým pruhem a pak dolů Jeremenkovou a vlevo Olbrachtovou do Michle. Podle mne by to bylo takto schůdnější. Akorát zase v Budějovické se jedná pouze o obnovu tratě. To je druhá stránka mince.
A místo pošty dům pro 200 až 300 aut nepostavíš.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono se tam asi taky musí opatrně, neb pod tím jsou tubusy metra C. Ty nevedou pod ulicí, ale pokavad vím, tak souběžně s ulicí akorát *- někde pod poštou. To zn. že se tam asi nedá moc hluboko a výškově stavět kvůli založení. Tubusy jsou relativně mělce pod terénem.
Nevím, jak by to bylo reálné, když už, tak zakopat garáže někam přímo pod ulici Budějovická.
Nevím, jak by to bylo reálné, když už, tak zakopat garáže někam přímo pod ulici Budějovická.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 38
- Registrován: 28.4.2020 11:42
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tys to vyřešil
Co třeba ten parkovací dům postavit vedle budovy Merkuru? Stejně je tam na ***** prostor, naproti se staví nové metro, tak tam by to bylo ideáílní.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já bych spíš poslal tramvaj ulicí Na Strži středovým pruhem a pak dolů Jeremenkovou a vlevo Olbrachtovou do Michle. Podle mne by to bylo takto schůdnější. Akorát zase v Budějovické se jedná pouze o obnovu tratě. To je druhá stránka mince.
A místo pošty dům pro 200 až 300 aut nepostavíš.
A místo pošty dům pro 200 až 300 aut nepostavíš.
Naposledy upravil(a) mart337 dne 26.10.2020 13:06, celkem upraveno 1 x.