Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od chemik » 21.7.2010 4:10

magistrat.praha-mesto píše:Rekonstrukce bude zahrnovat i trolejové vedení, řídící systémy, dráhové kabely, dopravní značení a úpravu světelného signalizačního zařízení. .
To se udělá něco jako preference u Národního divadla? To asi né, žejo?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 21.7.2010 1:18

Informace k rekonstrukci tramvajové trati na Národní třídě a ve Spálené ulici
http://magistrat.praha-mesto.cz/84405_I ... lene-ulici

Rekonstrukce tramvajové trati na Národní třídě a ve Spálené ulici bude zahájena 27. července. Investorem stavby je Dopravní podnik hl. m. Prahy, předpokládané náklady jsou 93 mil. korun (bez DPH). Provoz tramvají bude přerušen v úseku od křižovatky Lazarská x Spálená po křižovatku Újezd x Vítězná. Tramvajová trať bude zprovozněna 1. září 2010.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 20.7.2010 23:33

Kalanis píše:Ještě je trať třeba opakovaně podbít.
To je odpověď na něco nebo konstatování? :wink:
Kalanis píše:přímý přechod na SŽDC
Jak to myslíš? To, co tam teď je (do června bylo), snad není přechod na železnici?

Kalanis
Uživatel
Příspěvky: 97
Registrován: 04.10.2008 17:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Kalanis » 20.7.2010 23:25

Ještě je trať třeba opakovaně podbít.
Btw - nebyl by špatný vtip po přechodu na nové profily udělat přímý přechod na SŽDC (bez toho skokánku :) ), tady je ideální místo.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 20.7.2010 22:48

No podle mého logického uvažování by mohla devítka mít vnější + střední, protože má kratší interval a delší vlaky. Ale to je jenom můj názor, který se podle logiky DP nejspíš nepotvrdí.

Dnešní fotodokumentace z Andělu a Řep (a také konečně i rekonstrukce druhého vestibulu Stodůlek).
http://krinek.rajce.idnes.cz/20-7-2010_ ... ,Stodulky/

Mimochodem, ke smyčce Řepy, by mě zajímalo, jak budou řešit výškový rozdíl cca půl metru na spojce smyčky a železnice. Vykutají kus silnice a udělají svah? Nebo bude celá nová silnice kolem smyčky položena níže?
http://krinek.rajce.idnes.cz/20-7-2010_ ... 00963a.jpg

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 20.7.2010 12:38

Nevi nekdo, zda plati, ze bude mit devitka nasledne vnitrni kolej?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Petr » 20.7.2010 12:25

Vašek píše:Na zastávkový ostrůvek smyčky Sídliště Řepy byl včera nainstalován nový typ zastávkového označníku. V jeho horní části se nachází displej, spodní část je určena pro klasické papírové jízdní řády. No a dnes ráno, když jsem to chtěl i zdokumentovat už tam nebyl :) . On je docela risk nechávat takovou vymoženost dva měsíce před zahájením provozu na místě.

A ještě jeden postřeh -jestli to tu už nebylo- při rekonstrukci se lehce změnilo kolejové uspořádání řepské smyčky. Před nástupními zastávkami se již střední kolej nespojuje s vnitřní, jak tomu bylo doposud, ale ústí do vnější koleje.
Spíš jinak.... Střední kolej je ochuzena o spojku střední vnitřní za výtupními a před nástupními zastávkami. Rozhodně nejde o nové zapojení na vnitřní, ty koleje byly propojené vždycky.

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Vašek » 20.7.2010 11:41

Na zastávkový ostrůvek smyčky Sídliště Řepy byl včera nainstalován nový typ zastávkového označníku. V jeho horní části se nachází displej, spodní část je určena pro klasické papírové jízdní řády. No a dnes ráno, když jsem to chtěl i zdokumentovat už tam nebyl :) . On je docela risk nechávat takovou vymoženost dva měsíce před zahájením provozu na místě.

A ještě jeden postřeh -jestli to tu už nebylo- při rekonstrukci se lehce změnilo kolejové uspořádání řepské smyčky. Před nástupními zastávkami se již střední kolej nespojuje s vnitřní, jak tomu bylo doposud, ale ústí do vnější koleje.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 19.7.2010 11:16

Pár postřehů z dnešního rána na trase Anděl - Řepy, které později doplním fotografickými podklady.
Slibovaný obrazový matriál:
http://krinek.rajce.idnes.cz/19-7_-_Andel_-_Motol/


1) Linka X-9 již nejezdí přes Anděl po trase TT v ulici Plzeňské, ale zajíždí jako IAD do Kartouzské. Možná to už tak je delší dobu, já si toho ale všiml až dnes 8-)
2) Jsou již položeny vjezd do a výjezd ze smyčky Kotlářka.
3) Zastávka Kavalírka dopadla stejně jako (při tamní rekonstrukci) Sídliště Hloubětín - podchody byly zality betonem.
4) Koleje v Motole jsou už položeny až k podjezdu Bucharovy (u vozovny).
5) Se právě pokládají koleje na výjezdech z vozovny Motol.
6) Položené koleje jsou také mezi zastávkami Poštovka a Kotlářka - jedná se o otevřený svršek s klejnicemi S49.
7) Určitě toho je mnoho (mnohem víc) zajímavého i dále za Motolem, žel bohu jsem byl limitován časem nástupu na pracovní výkon :?

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Damir Holas » 18.7.2010 23:51

MM-Mikulovsky píše:3.) Rýsují se koleje v obratišti v Řepých - ubylo tam propojení mezi kolejemi, vnitřní v ní nemá spojení se střední.
Jj, taky jsem koukal, že to tam doznalo změn. Jestli do toho ještě nehrábnou, vypadá to, že desítka bude mít nástupní společně s devítkou, pokud jsem přes své dioptrie dobře koukal...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 18.7.2010 21:19

Také jsem se dnes projel kolem TT na Plzeňské:
1.) Když vidím jaká technika stoji u Anděla, tak je jasné že tam si (asi až po tu Bertramku) rekonstrukci TT dělá DP sám. A on jistě má omezený počet lidí.
2.) Na 1/2 1. křížení za Klamovkou (na němž byla DC 10 a ZC 20) sice jsou položeny a zabetonovány koleje, ale jistě ještě se bude následně dělat druhá polovina k zastávce, aby se rekonstrukci TT napojila na stávající. Dohromady to udělat nešlo, musela být totiž alespoň v jednom směru zachována IAD.
3.) Rýsují se koleje v obratišti v Řepých - ubylo tam propojení mezi kolejemi, vnitřní v ní nemá spojení se střední.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od m@rtin » 18.7.2010 19:04

Mám tomu rozumět tak, že nejsou lidi?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 18.7.2010 17:16

Bertramka by se mela kopnout co ja vim az od 1.8. Do te doby se musi udelat jeste Andel - Stefanikova.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 18.7.2010 17:04

m@rtin:

a) Ne. Zastávka zůstane původní.
b) Ano. Ale ještě se nezačalo.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od m@rtin » 18.7.2010 15:39

Tak jsem se dnes projel kolem TT na Plzeňské. Měl bych jen pát dotazů:
a) psalo se tu, že reko bude včetně zastávky Klamovka, přičemž rozkopáno je jen ke křižovatce s ulicí Jinonická. Bude se tedy zastávka Klamovka rekonstruovat taky nebo ne?

b) stejně tak se mluvilo o kompletní rekonstrukci Anděl-Bertramka. Zatím se sáhlo pouze na úsek Anděl-křižovatka Radlická a dál vůbec nic. Bude se tedy dělat i po Bertramku nebo ne?

Díky

Odpovědět