Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 13.5.2017 20:40

Je to v platném územním plánu, i v tom předchozím... V chystaném metropolitním už to není.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod slonik v 13.5.2017 20:33

S tím travnatým pruhem v ulici Na Žertvách by to i smysl dávalo. Ale podle územních plánů se tam spíš plánoval tunel a dálniční křižovatky a na nějakou tramvaj to moc nevypadalo...
Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
 
Založen: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Petr v 13.5.2017 20:25

P_V napsal:V té ulici U Balabenky byla kdysi trať umístěna provizorně, než se dostaví městský okruh a trať bude možno vést na Balabenku rovně pod viadukty. Provizorium má za sebou 27 let a první velkou rekonstrukci...

Zajímavé, to jsem v životě neslyšel... (Ani v době zprovozňování tratě) Pouze "v době minulé" (cca 10 let) jsem viděl studie, které tohle chtěly prosadit již po zboření usedlosti Balabenka. Leč jako novodobou záležitost.
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 13.5.2017 19:58

V té ulici U Balabenky byla kdysi trať umístěna provizorně, než se dostaví městský okruh a trať bude možno vést na Balabenku rovně pod viadukty. Provizorium má za sebou 27 let a první velkou rekonstrukci...
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 13.5.2017 19:44

Petr: Takže budme rádi, že nám nějaké aktivní občanské sdružení tramvaje nevyhnalo na "hlavní" a nechalo je tam jezdit :devilsmokin
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Petr v 13.5.2017 19:18

KarlosK napsal:pokud vím tak v tomto oblouku je automobilová doprava minimální... jaký, že je tedy ten důvod té srandy?

Obecně v obloucích se kolejnice mění častěji, než v přímé trati. Navíc v takto ostrých obloucích. Rozebrat dlažbu je mnohem jednodušší, než zlikvidovat asfalt a následně flastrovat. Tak třeba tohle? Nebo (a bohužel při rekonstrukcích tratí je to s projednáváním docela fičák) se oblouk hodil do kategorie "oprava" a zbytek "rekonstrukce"?
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod KarlosK v 13.5.2017 19:15

pokud vím tak v tomto oblouku je automobilová doprava minimální... jaký, že je tedy ten důvod té srandy?
KarlosK
Uživatel
 
Založen: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 13.5.2017 18:53

ale proč je všude asfalt a v obloucích kostky?

Protože tam kostky byly, a nebyly tam jen pro srandu.

Ovšem kostky dělají hluk od aut, ten se agreguje s hlukem od tramvají, a kde je hluk, tam vleze hygienik a tramvaje zakáže.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 13.5.2017 17:30

von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác



Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod MM-Mikulovsky v 11.5.2017 12:18

Právě jsem jinak prostudoval bedlivě plánky celé reko Nuselské a kromě již uvedených nesrovnalostí se mi stavební úpravy míst velmi líbí
- zejména zaslepení některých bočních zbytečných vozovek:

1.) u BUS zastávek Kloboučnická, kde navíc bude zúžena průjezdná vozovka na šířku zastávkového místa ZC pro BUS i vjezd/vyústění ul. K Podjezdu, z níž tak bude zřejmě na Nuselskou ul. vyjíždět omezený počet IAD!
2.) jedno rameno výjezdu na Nuselskou ul. Rostislavova
3.) proti předchozímu zaslepení bude zaslepeno i prodloužení ul. V Podluží mezi Nuselskou a Svatoslavovou, při čemž do místa bude cca o délku soupravy posunuta zastávka Horky ZC, která se tak přiblíží svým čelem (označníkem)
a) těsně k zachovávávanému přechodu přes Nuselskou
b) k protisměrné zastávce

PS: je jen otázka jestli něco "nepodělají" změny v umístění DZ a hlavně jsou-li jízdní pruhy na TT a parkovací stání podél dost široké, aby se omezilo blokování TT do ní přesahující parkující IAD!
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod MM-Mikulovsky v 11.5.2017 10:24

Deus napsal:Rekonstrukce Nuselské už je ve stavu, kdy stejně nic zvrátit nelze. Čeká se už jen na dokončení plynu a začne se s úpravami. Opravdu pochybuji, že by na základě té petice k něčemu došlo.
no popravdě já tam vidím rizika dopravní, která by šlo řešit lépe - zejména díky tomu že jsem:
KarlosK napsal:9001: mrkni https://drive.google.com/drive/folders/ ... 1JUZTFTQWM
požádal jsem o reupload těch výkresů.
včera na uvedené "akci" se stavil a VIDĚL VÝKRES SE ZAKRESLENÝM SVISLÍM + UPRAVENÝM VODOROVNÝM DZ, NEŽ JE V ODKAZECH

Naprosto při tom nechápu, že při snaze rovnoměrnějšího rozmístění zastávek se plánuje zachování dosavadní nerovnoměrné rozmístění přechodů, když by šlo zrovnoměrnit cca na metry přesně, a to ještě v situace, že nesmyslný návr prostřední přechod nechává v poloze vhodné pro zachování stávající/původní stálé zastávky ZC a nevhodné pro polohu té plánované přesunuté zastávky, kdy nutí při chůzi z ul./do ul mendíků nejen si tzv. zajít cca o 10m, ALE ZEJMÉNA TU VEDLEJŠÍ ULICI NESMYSLNĚ PŘECHÁZET PŘI SITUACI ZRUŠENÍ PŘECHODU PŘES NÍ = PŘEDNOSTI AUT Z NÍ VYJÍŽDĚJÍCÍCH PŘED CHODCI - místo ušetření přecházení vedlejší ulice a cca 10m chůze!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod MM-Mikulovsky v 11.5.2017 8:17

Deus napsal:Taky myslím, že tam jde i o přiblížení zastávky k novostavbám u Botiče (ulice U Michelského mlýna), kde se právě staví další dům. Ti to budou mít trochu blíž.
tak s tímto - resp. argumentem rovnoměrnějšího rozvržení zastávek = blíže celému okolí mostu přes Botič v ul. Nuselské (nemajícímu v dosahu jinou zastávku) + cca stejně daleko (ale na druhou stranu - nově vlevo místo dosud vpravo) od vyústění ul. Mendíků do Nuselské + dále od oblasti severně od ul. Mendíků, která má logicky spádovost k blízké BUS zastávce Kloboučnická!
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Deus v 10.5.2017 18:29

Taky myslím, že tam jde i o přiblížení zastávky k novostavbám u Botiče (ulice U Michelského mlýna), kde se právě staví další dům. Ti to budou mít trochu blíž.
Deus
Uživatel
 
Založen: 17.5.2014 17:27

Další

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron