Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Sokolovská

Odeslatod V_L v 23.8.2005 22:32

Byl jsem se tam dnes podívat. Ale co má znamenat tohle, opravdu nevím. Vypadá to jako izolovaný styk, ale je to překlenuté propojkou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
V_L
 

Re: Sokolovska

Odeslatod MOp v 21.8.2005 19:48

Sopko napsal:Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?

vsechno letos, ale neni nejlepsi se jit podivat, jak to tam vypada?
MOp
 

Sokolovska

Odeslatod Sopko v 21.8.2005 19:45

Ahoj, jak to tedy bude s tou rekonstrukci Sokolovske? Bude letos opravdu jenom polovicata nebo komplet vcetne obou casti silnice a chodniku?
Sopko
 

Odeslatod Pepa v 20.8.2005 23:46

9001 napsal:Já netvrdím,že tam nebyla, ale ted při pohledu na tu trať opravdu moc rozeznat nejde ,zda to zastávka je nebo ne, takže v tomto případě budoucí.


I kdyby tam byla díra až na druhou stranu zeměkoule tak tam ta zastávka pořád je, ale jaksi je v rekonstrukci tak je mimo provoz... :D
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod 9001 v 20.8.2005 22:32

Pepa napsal:
9001 napsal:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.


Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:


Já netvrdím,že tam nebyla, ale ted při pohledu na tu trať opravdu moc rozeznat nejde ,zda to zastávka je nebo ne, takže v tomto případě budoucí.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Fořtík v 20.8.2005 22:04

Pepa napsal:
9001 napsal:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.


Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:
V rámci úspor ministryně M.E. se tento zdravotní komplex mění z polikliniky na polokliniku. To znamená, že ti tam ošetří pouze některá zranění, úrazy, či jiné zdravotní obtíže. S tím souvisí i změna názvu zastávky, což asi 9001 považuje za zánik staré a vznik nové zastávky.
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
 
Založen: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)

Odeslatod Pepa v 20.8.2005 20:18

9001 napsal:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.


Ona ta zastávka tam dřív nebyla? :shock:
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod infected.bass v 20.8.2005 19:05

9001 napsal:Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Pod miličák? To fakt nejde, vždyť tam jezdí auta na kolejích...
infected.bass
 

Odeslatod 9001 v 20.8.2005 16:58

Mě docela překvapila Sokolovská. Jsem čekal,že trávník bude až po náměstí OSN a ony už kousek za budoucí zastávkou Poloklinika Vysočany vykukují nové BKV panely. Je to docela škoda.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Kolejový materiál

Odeslatod DPmPET v 15.8.2005 14:56

Jěště by se to dalo eliminovat přimazáváním okolků a přírub 8-)
DPmPET
 

Kolejový materiál

Odeslatod DPmPET v 15.8.2005 14:54

Nevím ale kvalita kolejí je velmi špatná a na oblouky nevhodná.Bohužel jediný výrobce v ČR jsou Třinecké železárny.Bohužel ty koleje mají jěště euro normu takže nevím kde se stala chyba.Jednoznačně ty kolejnice by potřebovaly o trochu větší tvrdost.Eliminace opotřebování :vyhoblovat užší žlábky(Asi na šířku žlábku+2mm tolerance)myšleno i na oblouky i kolejový konstrukce.Na jednu stranu když se podíváte na nové křížení tak jsou poměrně široké žlábky takže na jednu stranu se taky není divit že se to křížení za 2.roky tvrdě vyvařuje.Tohle je na dlohou debatu. 8-)
DPmPET
 

Odeslatod MOp v 15.8.2005 13:29

Martin Šubrt napsal:
P_V napsal:M.Š.: Jak je to s tvrdostí kolejnic versus tvrdost kol, nedávno tu na to padla otázka? Budou se do oblouků používat tvrdší kolejnice?
Na tuhle otázku také hledám už dlouho odpověď. Ale nějaký odborník na tuhle problematiku jsem určitě občas taky zajde, tak by nás mohl dovzdělat :-). Chtělo by to analýzu poměru zvýšené ceny těch tvrdších kolejnic, rychlosti opotřebení, rozbor pro a proti hlubokých a klasických srdcovek. Hluková porovnání atd., prostě pořádně tučnou bichli :-). Doufám, že na DP nějaká existuje, protože tyhle věci se řešit už musí.

hluboky srdcovky nejsou udajne quli tomu, aby tam v praglu nezapadla sjeta kola. pritom jsou vsak krizovatky, kde to nevadilo a nekdo tam ty hlubsi dal..

no a snad si jen muzeme prat, ze se s prichodem porseter zmeni pomer tvrdosti z kolo > kolejnice na kolo < kolejnice
MOp
 

Odeslatod Martin Šubrt v 15.8.2005 9:49

P_V napsal:M.Š.: Jak je to s tvrdostí kolejnic versus tvrdost kol, nedávno tu na to padla otázka? Budou se do oblouků používat tvrdší kolejnice?
Na tuhle otázku také hledám už dlouho odpověď. Ale nějaký odborník na tuhle problematiku jsem určitě občas taky zajde, tak by nás mohl dovzdělat :-). Chtělo by to analýzu poměru zvýšené ceny těch tvrdších kolejnic, rychlosti opotřebení, rozbor pro a proti hlubokých a klasických srdcovek. Hluková porovnání atd., prostě pořádně tučnou bichli :-). Doufám, že na DP nějaká existuje, protože tyhle věci se řešit už musí.
Martin Šubrt
Uživatel
 
Založen: 13.5.2004 9:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)

Odeslatod P_V v 15.8.2005 9:45

M.Š.: Jak je to s tvrdostí kolejnic versus tvrdost kol, nedávno tu na to padla otázka? Budou se do oblouků používat tvrdší kolejnice?
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Odeslatod MOp v 15.8.2005 8:46

Martin Šubrt napsal:Taky bych upřednostnil razantnější řešení tvého typu :-). Ale do sítí pod křižovatkou nevidím, do možností rozšířit podchod také ne a navíc nevěřím, že by do toho někdo ty peníze dal. Pokud reálně hrozí, že osy kolejí při blížící se rekonstrukci zůstanou tak, jak jsou, tak se pokousším v rámci možného navrhnout něco, co by šlo udělat téměř za stejné peníze jako rekonstrukce, ale mít z toho nějaký prospěch. Byť ne úplně ideální. Jestli totiž někdo navrhne původní osy a pak to tak opraví, měly by se mu ztráty z opotřebení další roky strhávat z platu :-). Pak ho tady vedle nás rád pozdravím ve frontě u Naděje :-).
jo s tim souhlasim.. presto si myslim, ze se v pristi rekonstrukci zabalzamuje soucasny stav..
z hlediska minimalni maximalizace je to tve reseni prijatelne a i by se podle mne dalo sachovat s osovkama tak, aby se nedelalo nic s podchodem metra.
MOp
 

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Radek a 4 návštevníků

cron