Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Petr v 16.11.2005 9:43

XSC napsal:No aby se Libeňák do té doby nerozpadl. Ta čtyřproudovka z Karlína na Palmovku má totiž vést tunelem vedle metra Palmovka, takže to není žádná rychlá stavba.
Prosím? Já všude četl o prostém povrchovém prodloužení Pobřežní ulice na Švábky....
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod XSC v 15.11.2005 18:32

Petr napsal:
P_V napsal:Současně s tím se plánuje zrušit Pražskou strojírnu, neb ta čtyřproudovka je schválně vedena středem továrního areálu (i když je okolo pusto prázdno).
Petr: Zůstane zachována předsazená odbočka?
Pražská strojírna se má stěhovat tak jako tak, aby nebala v zátopovém pásmu. Že však areál bude následně zbořen kvůli silnici je druhá strana mince.
Ano, předjízdná kolej bude zachována

No aby se Libeňák do té doby nerozpadl. Ta čtyřproudovka z Karlína na Palmovku má totiž vést tunelem vedle metra Palmovka, takže to není žádná rychlá stavba.
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Odeslatod Petr v 15.11.2005 14:20

P_V napsal:Současně s tím se plánuje zrušit Pražskou strojírnu, neb ta čtyřproudovka je schválně vedena středem továrního areálu (i když je okolo pusto prázdno).
Petr: Zůstane zachována předsazená odbočka?
Pražská strojírna se má stěhovat tak jako tak, aby nebyla v zátopovém pásmu. Že však areál bude následně zbořen kvůli silnici je druhá strana mince.
Ano, předjízdná kolej bude zachována
Naposledy upravil Petr dne 16.11.2005 9:42, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod P_V v 15.11.2005 13:32

Anonymous napsal:
dušan napsal:a to samé řekl i o Libeňském mostě - POMOC
Ten se prý má rekonstruovat až bude postavena čtyřproudovka z Karlína k Palmovce, aby bylo kudy vést odklon.
To jsem psal já. Současně s tím se plánuje zrušit Pražskou strojírnu, neb ta čtyřproudovka je schválně vedena středem továrního areálu (i když je okolo pusto prázdno).
Petr: Zůstane zachována předsazená odbočka?
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Odeslatod Radek v 15.11.2005 13:24

Ono v rozpočtu taky není položka Rekonstrukce a modernizace tramvají, jako v minulých letech. Asi chtějí, aby DP tuhle záležitost financoval z vnitřních zdrojů. :evil:
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Odeslatod dušan v 15.11.2005 13:11

Anonymous napsal:
dušan napsal:a to samé řekl i o Libeňském mostě - POMOC
Ten se prý má rekonstruovat až bude postavena čtyřproudovka z Karlína k Palmovce, aby bylo kudy vést odklon.


tak to tedy POMÓÓÓÓÓC
Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
 
Založen: 03.4.2004 9:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Odeslatod Návštěvník v 15.11.2005 12:36

dušan napsal:a to samé řekl i o Libeňském mostě - POMOC
Ten se prý má rekonstruovat až bude postavena čtyřproudovka z Karlína k Palmovce, aby bylo kudy vést odklon.
Návštěvník
 

Odeslatod Petr v 15.11.2005 12:05

Gagarin napsal:Ehm, když už tady klábosíte o Letenském tunelu, tak bych si dovolil podotknout, že Pavel Bém, primátor Hl.m.P. v rozhovoru o rozpočtu na rok 06 řekl, že "Štefánikův most není v havarijním stavu a proto se k rekonstrukci přikročí, až dle výsledků hospodažení MHMP v průběhu roku 2006". Čili, soudruzi, zase se ná to vodkládá.
On je drobný rozdíl mezi mostem a tramvajovou tratí včetně přilehlé křižovatky a ty v havarijním stavu jsou... Navíc rekonstrukci TT a křižovatky platí podnik zatímco mostu město (i když to jsou na počátku jedny a ty samé peníze...) Navíc kolejová konstrukce křižovatky Letenský tunel už je dokonce Pražskou strojírnou vyrobena....
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod dušan v 15.11.2005 11:58

P_V napsal:
Gagarin napsal:Ehm, když už tady klábosíte o Letenském tunelu, tak bych si dovolil podotknout, že Pavel Bém, primátor Hl.m.P. v rozhovoru o rozpočtu na rok 06 řekl, že "Štefánikův most není v havarijním stavu a proto se k rekonstrukci přikročí, až dle výsledků hospodažení MHMP v průběhu roku 2006". Čili, soudruzi, zase se ná to vodkládá.
Soudím že se 3/4 roku bude vrtat ten vjezd do garáží na námrep při nerozkopaném Hlávkově mostě, a v roce 2007 se zas bude 3/4 roku rekonstruovat Hlávkův most.


a to samé řekl i o Libeňském mostě - POMOC
Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
 
Založen: 03.4.2004 9:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Odeslatod P_V v 14.11.2005 23:39

Gagarin napsal:Ehm, když už tady klábosíte o Letenském tunelu, tak bych si dovolil podotknout, že Pavel Bém, primátor Hl.m.P. v rozhovoru o rozpočtu na rok 06 řekl, že "Štefánikův most není v havarijním stavu a proto se k rekonstrukci přikročí, až dle výsledků hospodažení MHMP v průběhu roku 2006". Čili, soudruzi, zase se ná to vodkládá.
Soudím že se 3/4 roku bude vrtat ten vjezd do garáží na námrep při nerozkopaném Hlávkově mostě, a v roce 2007 se zas bude 3/4 roku rekonstruovat Hlávkův most.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Odeslatod jara v 14.11.2005 21:32

Gagarin napsal:Ehm, když už tady klábosíte o Letenském tunelu, tak bych si dovolil podotknout, že Pavel Bém, primátor Hl.m.P. v rozhovoru o rozpočtu na rok 06 řekl, že "Štefánikův most není v havarijním stavu a proto se k rekonstrukci přikročí, až dle výsledků hospodažení MHMP v průběhu roku 2006". Čili, soudruzi, zase se ná to vodkládá.

No to ono rekonstrukci asi zaplatí to nové centrum co bude na republice. A tak aby to nebylo moc drahé tak to udělají takto.
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod Gagarin v 14.11.2005 21:28

Ehm, když už tady klábosíte o Letenském tunelu, tak bych si dovolil podotknout, že Pavel Bém, primátor Hl.m.P. v rozhovoru o rozpočtu na rok 06 řekl, že "Štefánikův most není v havarijním stavu a proto se k rekonstrukci přikročí, až dle výsledků hospodažení MHMP v průběhu roku 2006". Čili, soudruzi, zase se ná to vodkládá.
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod jara v 14.11.2005 20:48

P_V napsal:Podle plánu rekonstrukcí mě zaráží, že reko křižovatky Letenský tunel bude trvat jen 6 týdnů, což je skoro málo na to, že se mají odstranit KT-nekompatibilní místa. Buď se bude na pražské poměry nebývale a chvályhodně šturmovat, nebo to bude jen nějaké dloubání sem tam kus.
No ono to tam bude muset bejt rychlí kvůli tunelu. Tak to vyndaj celou křižovatku a zandaj nové křížení. A bude se zase jezdit
jara
Uživatel
 
Založen: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc

Odeslatod P_V v 14.11.2005 20:17

Podle plánu rekonstrukcí mě zaráží, že reko křižovatky Letenský tunel bude trvat jen 6 týdnů, což je skoro málo na to, že se mají odstranit KT-nekompatibilní místa. Buď se bude na pražské poměry nebývale a chvályhodně šturmovat, nebo to bude jen nějaké dloubání sem tam kus.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Odeslatod pawel v 31.10.2005 22:05

a někde to i jde - např. Karlín, Bř.klášter-Vypich, Karmelitská.....
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron