Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Proxy » 23.6.2010 9:22

kasme píše:ranní rychlopokládka trávníku u smyčky Špejchar :)
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ ... 0.jpg.html
á KUTULULU :lol:

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 23.6.2010 8:54

ranní rychlopokládka trávníku u smyčky Špejchar :)
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ ... 0.jpg.html

časosběrné video: http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/letna3/ ... deo_20.avi
Naposledy upravil(a) kasme dne 23.6.2010 12:00, celkem upraveno 1 x.

Honkam
Uživatel
Příspěvky: 7
Registrován: 19.6.2010 20:41

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Honkam » 21.6.2010 9:58

Už jsem našel, ale nikde jsem jí neviděl. Asi jí během dne zas odvezli.
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/v ... a3-003.jpg

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 20.6.2010 23:05

existuje - co tak zapátrat na páteřních stránkách?

Honkam
Uživatel
Příspěvky: 7
Registrován: 19.6.2010 20:41

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Honkam » 20.6.2010 21:38

to MOp...děkuji za odpověď...
Existuje i podbíječka, která je menší než ta, která byla na Letné?
V Řepích jsem tento stroj neviděl.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 19.6.2010 22:27

Ke směrové i výškové deformaci samozřejmě dojít může, ale nemělo by. Záleží na tom, jak moc kvalitně bylo provedeno hutnění pláně se štěrkem a samozřejmě podbití tratě. Svou roli hraje hlavně následná betonáž, která by měla těleso tratě dostatečně pevně zajistit a zabránit jakémukoliv pohybu.
Při použití trávy se může chápat podbíjení spíše jako preventivní údržba tratě před zhotovením definitivního povrchu, díky kterému nebude možné trať snadno směrově i výškově urovnat.

Honkam
Uživatel
Příspěvky: 7
Registrován: 19.6.2010 20:41

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Honkam » 19.6.2010 21:39

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat na nutnost podbíjení tramvajového tělesa. Při rekonstrukci v Řepích teď jako první dělají přejezdy. Koleje na štěrkové lože...zalití betotem a asfaltem..tím je přejezd hotov.
Když jsem četl postup pro obnovení trati na Hradčanské, tak tam nějká pani z města odpověděla, že zatravňovat se bude až po třetím podbití. V součastnosti se trat na u Špejcharu zatravňuje, minimálně rok byla v provozu a podbíječka tam byla cca minulý týden.
Proč se přejezdy nepodbíjely, ale pouze se přizvedly hevery a asi podsypaly pražce. Nemůže se nastat v budoucnu nějaký horizontální posuv nebo deformace?
Dík za odpověď

Uživatelský avatar
j p
Uživatel
Příspěvky: 34
Registrován: 28.9.2004 11:46

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od j p » 19.6.2010 20:43

Venca píše:Pokud by měl někdo zájem podívat se na fotky z RTT Nádražní, Plzeňská a Makovského ze 14.6.2010, může zde.

Jsou tam mimo jiné poležené pražce ještě bez kolejí v oblouku v Řepích a připravené kolejnice S49 u nádraží Praha - Zličín...
Dojemna je ta fotka dvou totoznych motoraku (jeden v puvodnim provedeni, druhy s faceliftem) s popisem "Setkani dvou generaci". To nejsou dve generace, to je porad stejne vozidlo!
Venco pozor na to (-X , pokud stejne posuzujete i damy, tak bych vam doporucil abyste pozadal svoji pritelkyni o predlozeni obcanskeho prukazu. Co kdyz je to spoluzacka vasi babicky, ktera tak dobre vypada jen diky make-upu? :lol:

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 19.6.2010 11:17

Stejně strojní podbíječky jsou stavěné pro drážní provoz,takže můžou pracovat do nějakého minimálního poloměru(zaleží na typu stroje).Myslím si že co vlastní metro je tak maximálně do poloměru r=50m,takže jí nemůžu stejně dopravovat po tramvajové síti (minimální poloměr r=20 m) a specifický profil kol,takže zbývá jedině přeprava po silnici na návěsu,což není zas tak velký problém.JDCT si stejně najímá od firmy Hans Wendel na podbití TT strojní podbíječku.
Kdyby se sehnaly podbíjecí kladiva tak se dají namontovat na strojní zatlačovačky,které původně sloužily jako strojní podbíječky .A jěště je adaptér s pobíjecími kladivy na Liebherra.
DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tonda Ježek » 19.6.2010 9:32

MM-Mikulovsky píše:A proč se teda nakonec nepoužívá? Byl by problém s jejím převozem? Kde je vůbec depovaná?
Deponovaná je zrovna tam kde je potřeba, naposledy se minulý týden přetahovala ze Zličína na Kačerov. Těch úseků kde se používá, opravdu moc není. Na trase C je její použití díky programovému pásu Matry prakticky vyloučeno (musela by se udělat několikadenní výluka vlakového zab. zař), na B se podbíjí tratě v obou tubusech (Rajská zahrada - Černý Most a Hůrka - Lužiny). A samozřejmně všechna tři depa.
Nemá cenu spekulovat, zda by jela po tramvajových kolejích, rozhodně nejednoduší by bylo jí převézt po silnici.
MOp píše:Důvod, který mi byl kdysi sdělen se nemusí zakládat na pravdě a nemám jej ověřen. Berte jej s rezervou - majetkoprávní vztahy = metro vs. tram resp. škoda vs. dpp
Škodovka či Siemens jsou mimo, pracovní vlaky outsourcované nejsou, stále se o ně stará JDCM. Mluvilo se o tom, že pracovní vlaky by dostala Skanska, ale nějak to utichlo. Pokud skutečně existuje nějaký problém v dohodě, tak mezi JDCM a JDCT.

Zakutaleny.banan
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 14.2.2007 11:14

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Zakutaleny.banan » 18.6.2010 22:13

MOp píše:Tak nám na Spejchare roste první trava! Jen to automaticke zavlazovani zase jaxi chybi.. :-(
Podle informace zde tam automaticke zavlazovani je.

Uživatelský avatar
Venca
Uživatel
Příspěvky: 102
Registrován: 24.4.2004 23:42
Bydliště: Poblíže několika tramvajových a jedné lodní zastávy.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Venca » 18.6.2010 17:00

Pokud by měl někdo zájem podívat se na fotky z RTT Nádražní, Plzeňská a Makovského ze 14.6.2010, může zde.

Jsou tam mimo jiné poležené pražce ještě bez kolejí v oblouku v Řepích a připravené kolejnice S49 u nádraží Praha - Zličín...

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kasme » 18.6.2010 14:08

Fotky Hradčanská http://www.tunelblanka.cz/aktualni-vyvo ... allery=284
a Letná http://www.tunelblanka.cz/aktualni-vyvo ... allery=283

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tom » 18.6.2010 13:40

Když už propojení tram s metrem tak nejlépe tady ;)
http://www.mapy.cz/?query=#mm=TtTcFP@x= ... 90536@z=17

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 18.6.2010 13:39

Důvod, který mi byl kdysi sdělen se nemusí zakládat na pravdě a nemám jej ověřen. Berte jej s rezervou - majetkoprávní vztahy = metro vs. tram resp. škoda vs. dpp.

Odpovědět