Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 29.12.2017 22:12

V Braníku se připravuje Zenklova. Jsou to i obloukové díly a na jednom z konců jsem našel popisek a šipku "Kobylisy". Za zmínku stojí i fakt, že pražce jsou vytěžené (asi ex Komoko).

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 18.12.2017 9:41

Mohou to být i žebříky pro Kolbenovu. Kdo ví...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 18.12.2017 9:10

P_V píše:V Zenklově jednak nebude otevřený svršek, druhak je to tam samý oblouk. To se těžko dá smontovat předem. Tam snad bude wtram, a v tom kousku kde za deset uherských let hrozí Libeňská spojka, asi klasika na dřevě.
Jo, ale já jaksi nenapsal, že se montují žebříky z žlábkových kolejnic. Takže taky tipuju Zenklovu. 8-)
Klasiku na dřevě jsem viděl dělat nově už jen na křižovatkách. Tohle bude klasika na betonových pražcích. A rovných úseků se najde dost.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 17.12.2017 12:38

von Špilberk píše:Nějakej náročnej, ne :?: :lol:
Ani moc ne :D

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 17.12.2017 12:01

V Zenklově jednak nebude otevřený svršek, druhak je to tam samý oblouk. To se těžko dá smontovat předem. Tam snad bude wtram, a v tom kousku kde za deset uherských let hrozí Libeňská spojka, asi klasika na dřevě.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 17.12.2017 11:29

von Špilberk píše:V Braníku se začaly z hromad betonových pražců a kolejnic montovat žebříky.
Každoroční zimní příprava. Předpokládám pro Zenklovu.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.12.2017 10:40

V Braníku se začaly z hromad betonových pražců a kolejnic montovat žebříky.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 14.12.2017 13:33

von Špilberk píše:Hlávkův most se může opravovat až po dokončení kolektoru a přeložení sítí do něj.
Přesně. Nynější hysterie ohledně proměřování je akorát alibismus, jestli to náhodou nespadne dřív, než se kolektor dodělá.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 14.12.2017 12:19

ZXS91 píše:Táborská nic? Nádražní nic? Libeňák nic? Hlávkův most nic? #-o
Nějakej náročnej, ne :?: :lol:
Táborská se sice říkalo, že 2018, ale asi spíš 2019.
Nádražní - nejdřív se musí vyřádit developer u Lihových Varů. Do té doby maximálně zase nějaká flikovačka.
Libeňák - na rekonstrukci není projekt, ani povolení.
Hlávkův most se může opravovat až po dokončení kolektoru a přeložení sítí do něj.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 14.12.2017 11:44

Táborská nic? Nádražní nic? Libeňák nic? Hlávkův most nic? #-o

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 14.12.2017 11:11

Na ROPIDu vylezl předběžný plán výluk... :D
- leden 2018 až září 2018 (Palmovka - Bulovka)
- konec ledna a únor 2018 (Újezd - Malostranská)
- jaro 2018 (ul. Kolbenova)
- květen - srpen 2018 (ul. Vinohradská)

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 11.12.2017 18:31

Ono šlo asi hlavně o horní část proto, že zde je to mezi vysokými domy a ten hluk z dopravy se tam hodně mydlil mezi stěnama baráků. Dole je to přece jenom otevřené a asi se to spíš ztratí v davu daleko frekventovanější Vršovické.

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 204
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 7001 » 11.12.2017 17:48

Jelikož jsou příští rok komunální volby, akcí krásno můžeme očekávat vícero.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 11.12.2017 16:26

Jirka: Ano, také mě to zarazilo, když jsem si prohlédl fotky. Bus se totiž vždycky nejvíce rozklepal právě na dolním rozvětvení a propadlé dlažbě, což jak vidno z fotek zůstalo v plné kráse. Takže pak asi nezbývá než soudit, že třídním nepřítelem bylo klapání deklů výměnových mechanismů při přejezdu BUS, což se ale dalo vyřešit jejich přivařením... No trošku potěmkiáda, pokud na to nenaváže nějaká další akce P10 "krásno Minská"...

Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
Příspěvky: 146
Registrován: 04.9.2010 17:27
Bydliště: Praha

Re: Jamrtál a Nuselská

Příspěvek od JirkaR » 11.12.2017 11:43

kasme píše: foto: Minská https://kasme.rajce.idnes.cz/171209-Minska/
Pokud šlo o zlepšení povrchu pro busy a snížení jejich hlučnosti (jak tady někde zaznělo), pak fotky krásně ukazují, jak to bohužel dopadlo: Přežehlila se jen trať přímo v Minské, od jedné výhybky k druhé, což vzhledem k rozlehlosti křižovatky na dolním konci znamená, že cca. 1/3 úseku pojížděného busy zůstala v původním stavu. Tak nějak váhám jak tohle hodnotit...

Odpovědět