Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 07.3.2014 23:14

Ty woe, to je skoro malá vozovna :)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 07.3.2014 22:02

pane MŠ: velmi se omlouvám za mou drzost, ale dovolil jsem si Vám přepracovat návrh TRAM obratiště Trojská
(s vysvětlením důvodů změn):


EDIT: oprava přesmýknutí písmen
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 07.3.2014 23:57, celkem upraveno 1 x.

mikikopas
Uživatel
Příspěvky: 36
Registrován: 28.12.2013 14:54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mikikopas » 06.3.2014 13:20

Měl by mít, jinak nedostaneš tramvaje přes Vltavu. Dále ekoteroristi a pseudomístní v Suchdole jsou fakt hrozní. Příklad paralelní dráhy a staveb 518 a 519 SOKP je to vidět. A zase se mne budete pak ptát na zdroje, zkusil bych švýcarské fondy jako v Olomouci do Nových Sadů, tedy etapa I.A, abych byl přesný.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 06.3.2014 8:33

Rámusák už odjel za půlky Vltavy...

pár středečních foto http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 756#p92756

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 05.3.2014 21:08

9001 píše:To souhlasím. Ale jak se ukazuje ve 100/125 je možné i přes rychlostní komunikace zlepšit dopravu pomocí autobusů.
To sice ano, ale nepřijde mi to jako ideální řešení vzhledem k poloze nájezdů na R1.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 05.3.2014 20:42

XSC píše:
9001 píše:Tak řešení má, akorát ekoterosti a pseudomístní blokují stavbu, která to mohla dávno vyřešit
Most v Suchdole s tramvajemi nic společného nemá.
To souhlasím. Ale jak se ukazuje ve 100/125 je možné i přes rychlostní komunikace zlepšit dopravu pomocí autobusů.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 05.3.2014 20:00

9001 píše:Tak řešení má, akorát ekoterosti a pseudomístní blokují stavbu, která to mohla dávno vyřešit
Most v Suchdole s tramvajemi nic společného nemá.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 05.3.2014 19:55

mikikopas píše:No já si to taky umím představit, akorát by jsme spíš měli tlačit na spojení tramvají mezi Podbabou. Suchdolem, Bohnicemi a Kobylisy. A těch tratí je víc, akorát ten sever by se měl vyřešit co nejdřív.
Tak řešení má, akorát ekoterosti a pseudomístní blokují stavbu, která to mohla dávno vyřešit

mikikopas
Uživatel
Příspěvky: 36
Registrován: 28.12.2013 14:54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mikikopas » 05.3.2014 19:46

No já si to taky umím představit, akorát by jsme spíš měli tlačit na spojení tramvají mezi Podbabou. Suchdolem, Bohnicemi a Kobylisy. A těch tratí je víc, akorát ten sever by se měl vyřešit co nejdřív.

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 05.3.2014 15:44

petr03 píše:
Martin Šubrt píše:http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... =48/254369

Úplnej šum to není. Někdy na podzim byla schválena změna územního plánu vymezující prostor mezi původní tratí z Rámusáku a novou tratí z Trojského mostu pro výhledové umístění P+R. Na základě tohoto rozhodnutí, které je motivováno tím, že moc míst, kde by se dal před centrem udělat nějaký záchyt vozidel není, jsme se dívali trošku na možnosti to P+R napojit rozumně na MHD. Vyšlo nám, že při napojení pouze na linky 17 a 112, a to ještě s docházkou kousek zpět, to P+R ani ve výhledu nemá žádný smysl.

Současně jsme se podívali na kolejovou síť tramvají v Holešovicích po případné dostavbě Buben a z toho vyšlo, že pro linkové vedení zde není příliš vhodná zamýšlená smyčka ve stopě dnešního jižního terminálu busů Nádraží Holešovice. Tj. se doznávám, že jsem pachatelem myšlenky, že když někdy bude možné najít peníze na stavbu P+R v Troji (což bude určitě za dlouho, ne dříve než za 5 let), tak by bylo vhodné do toho P+R integrovat tramvajovou smyčku. A proto vznikl náčrtek, který byl z TSK-ÚDI zaslán na IPR a bude zvažováno, jak s ním v případě realizace P+R případně naložit, či nenaložit. Tj. dnes se zatím nic neplánuje, jen se to maličko zvažuje, zda by to mělo smysl.

Přece jen je tam místo i na patrové parkoviště nejen ve vztahu k ZOO, ale i Výstavišti, sportovní hale, ale i obecně k centru. Pokud by se udělal jen busový pendl k metru, atraktivitu by to moc nemělo, proto je tu snaha, aby kromě dovozu k metru z té smyčky jezdily i tramvaje do prostoru Ortenova nám., Manin, Argentinské, Strossu, Dlouhé třídy a Staroměstské, což jsou lokality, které budou tramvají velmi rychle dostupné a jsou mimo metro C. Přece jen, Bubny by měly generovat asi 60 000 nových cest denně a to už je slušná porce, kterou nelze nechat na autech, ta auta se do Holešovic už pak neprotlačí.

Tj. pokud by něco jako smyčka Trojská vznikalo, asi až s výstavbou akce Bubny v poměrně dalekém výhledu. Přece jen, tramvajových linek v Holešovicích spíše do budoucna s novou tratí přibude a bylo by nevhodné tam 6 linek smyčkovat do tří smyček, nebo všechny spojovat. Smyčka hned za řekou nabízí krátký dojezd na obrat, nenutí to tahat mrtvou Trojskou nahoru a trošku pomáhá rozplést gordický uzel v podobě 14+24 a dotáhne k metru Holešovice i nějakou z linek, co obvykle od centra končí na Výstavišti.
Myslenka dobra, a urcite si to dokazu predstavit. Jen mala poznamka k navrhu. Mozna by to chtelo udelat vyjezd i smer kobylisy. Preci jen vjezd je umoznen, tak proc ne i vyjezd.
I já jsem s tím obloukem ze smyčky směr Kobylisy stejného názoru. Jinak je to super návrh, který bych já osobně nechal realizovat co nejdříve, aby se už konečně zrušilo to "inteligentní" spojení linek 14+24.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 05.3.2014 1:13

P_V píše:
petr03 píše:Mozna by to chtelo udelat vyjezd i smer kobylisy. Preci jen vjezd je umoznen, tak proc ne i vyjezd.
A zrušit zbytečný průjezd z Trojské rovnou na most.
Tak když už tam bude dávno zřízen, tak proč ho rušit. Je to kus tratě a dá se na něj případně deponovat velké množství vozidel pro případnou potřebu rozvozu lidí z Výstaviště (i když je tam v parku smyčka, ale je to lepší nástup - blíže k hale). Jediné mínus by bylo, že deponované vlaky by tam musely najet od Trojské, nebo nacouvat ze smyčky...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 05.3.2014 0:22

petr03 píše:Mozna by to chtelo udelat vyjezd i smer kobylisy. Preci jen vjezd je umoznen, tak proc ne i vyjezd.
A zrušit zbytečný průjezd z Trojské rovnou na most.

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 04.3.2014 23:57

Martin Šubrt píše:http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... =48/254369

Úplnej šum to není. Někdy na podzim byla schválena změna územního plánu vymezující prostor mezi původní tratí z Rámusáku a novou tratí z Trojského mostu pro výhledové umístění P+R. Na základě tohoto rozhodnutí, které je motivováno tím, že moc míst, kde by se dal před centrem udělat nějaký záchyt vozidel není, jsme se dívali trošku na možnosti to P+R napojit rozumně na MHD. Vyšlo nám, že při napojení pouze na linky 17 a 112, a to ještě s docházkou kousek zpět, to P+R ani ve výhledu nemá žádný smysl.

Současně jsme se podívali na kolejovou síť tramvají v Holešovicích po případné dostavbě Buben a z toho vyšlo, že pro linkové vedení zde není příliš vhodná zamýšlená smyčka ve stopě dnešního jižního terminálu busů Nádraží Holešovice. Tj. se doznávám, že jsem pachatelem myšlenky, že když někdy bude možné najít peníze na stavbu P+R v Troji (což bude určitě za dlouho, ne dříve než za 5 let), tak by bylo vhodné do toho P+R integrovat tramvajovou smyčku. A proto vznikl náčrtek, který byl z TSK-ÚDI zaslán na IPR a bude zvažováno, jak s ním v případě realizace P+R případně naložit, či nenaložit. Tj. dnes se zatím nic neplánuje, jen se to maličko zvažuje, zda by to mělo smysl.

Přece jen je tam místo i na patrové parkoviště nejen ve vztahu k ZOO, ale i Výstavišti, sportovní hale, ale i obecně k centru. Pokud by se udělal jen busový pendl k metru, atraktivitu by to moc nemělo, proto je tu snaha, aby kromě dovozu k metru z té smyčky jezdily i tramvaje do prostoru Ortenova nám., Manin, Argentinské, Strossu, Dlouhé třídy a Staroměstské, což jsou lokality, které budou tramvají velmi rychle dostupné a jsou mimo metro C. Přece jen, Bubny by měly generovat asi 60 000 nových cest denně a to už je slušná porce, kterou nelze nechat na autech, ta auta se do Holešovic už pak neprotlačí.

Tj. pokud by něco jako smyčka Trojská vznikalo, asi až s výstavbou akce Bubny v poměrně dalekém výhledu. Přece jen, tramvajových linek v Holešovicích spíše do budoucna s novou tratí přibude a bylo by nevhodné tam 6 linek smyčkovat do tří smyček, nebo všechny spojovat. Smyčka hned za řekou nabízí krátký dojezd na obrat, nenutí to tahat mrtvou Trojskou nahoru a trošku pomáhá rozplést gordický uzel v podobě 14+24 a dotáhne k metru Holešovice i nějakou z linek, co obvykle od centra končí na Výstavišti.
Myslenka dobra, a urcite si to dokazu predstavit. Jen mala poznamka k navrhu. Mozna by to chtelo udelat vyjezd i smer kobylisy. Preci jen vjezd je umoznen, tak proc ne i vyjezd.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 04.3.2014 23:06

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... =48/254369

Úplnej šum to není. Někdy na podzim byla schválena změna územního plánu vymezující prostor mezi původní tratí z Rámusáku a novou tratí z Trojského mostu pro výhledové umístění P+R. Na základě tohoto rozhodnutí, které je motivováno tím, že moc míst, kde by se dal před centrem udělat nějaký záchyt vozidel není, jsme se dívali trošku na možnosti to P+R napojit rozumně na MHD. Vyšlo nám, že při napojení pouze na linky 17 a 112, a to ještě s docházkou kousek zpět, to P+R ani ve výhledu nemá žádný smysl.

Současně jsme se podívali na kolejovou síť tramvají v Holešovicích po případné dostavbě Buben a z toho vyšlo, že pro linkové vedení zde není příliš vhodná zamýšlená smyčka ve stopě dnešního jižního terminálu busů Nádraží Holešovice. Tj. se doznávám, že jsem pachatelem myšlenky, že když někdy bude možné najít peníze na stavbu P+R v Troji (což bude určitě za dlouho, ne dříve než za 5 let), tak by bylo vhodné do toho P+R integrovat tramvajovou smyčku. A proto vznikl náčrtek, který byl z TSK-ÚDI zaslán na IPR a bude zvažováno, jak s ním v případě realizace P+R případně naložit, či nenaložit. Tj. dnes se zatím nic neplánuje, jen se to maličko zvažuje, zda by to mělo smysl.

Přece jen je tam místo i na patrové parkoviště nejen ve vztahu k ZOO, ale i Výstavišti, sportovní hale, ale i obecně k centru. Pokud by se udělal jen busový pendl k metru, atraktivitu by to moc nemělo, proto je tu snaha, aby kromě dovozu k metru z té smyčky jezdily i tramvaje do prostoru Ortenova nám., Manin, Argentinské, Strossu, Dlouhé třídy a Staroměstské, což jsou lokality, které budou tramvají velmi rychle dostupné a jsou mimo metro C. Přece jen, Bubny by měly generovat asi 60 000 nových cest denně a to už je slušná porce, kterou nelze nechat na autech, ta auta se do Holešovic už pak neprotlačí.

Tj. pokud by něco jako smyčka Trojská vznikalo, asi až s výstavbou akce Bubny v poměrně dalekém výhledu. Přece jen, tramvajových linek v Holešovicích spíše do budoucna s novou tratí přibude a bylo by nevhodné tam 6 linek smyčkovat do tří smyček, nebo všechny spojovat. Smyčka hned za řekou nabízí krátký dojezd na obrat, nenutí to tahat mrtvou Trojskou nahoru a trošku pomáhá rozplést gordický uzel v podobě 14+24 a dotáhne k metru Holešovice i nějakou z linek, co obvykle od centra končí na Výstavišti.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 04.3.2014 21:21

To mi přijde jako nějaký velký šum (-X

Odpovědět