Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Petr v 27.9.2006 9:45

Mapl napsal:Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!! :roll:
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem. :evil:
Trochu pravda, trochu ne.... On je problém v tom, že DP prostě není ten, kdo si určuje, zavřeme tohle a opravíme to celé. Dost do toho kecá policie, takže se úsek mezi křižovatkami neopravuje jako jeden celistvý, ale jako úsekový, protože zavřít celou trať, no bóže... Pokud je již trať uložena v panelech BKV, obecně platí, že přímý úsek se míň opotřebovává než oblouky, tudíž je logické, že výměna oblouků je a bude častější a asi je nesmyslné opravovat rovný úsek, kterému takřka nic není, jen proto, že opravuju v trati oblouk, kór když ty peníze se dají použít někde jinde. A že se to zda dva roky poškodí o kus dál ? No riziko povolání. Ale faktem je, že v posledních týdnech se opravdu spíš jen bastlí a flikuje, na Plzeňské se teď za provozu podsypávají panely BKV, aby se to vyrovnalo.... A upřímně mohu říct, že za svou desetiletou praxi u DP jsem takhle se zhoršující stav tratí ještě nezažil. Zejména oblouky z panelů BKV začínají být katastrofické (Zenklova, Na Moráni, Nuselské údolí, Bubenské nábřeží) a finále je, že zrekonstruovaný úsek tratě do Ďáblic (novostavba na zasypaném tunelu metra) je již opatřen omezenou rychlostí do 30 km/h, neb to tam hezky ulítlo...
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod Neral v 27.9.2006 9:27

Mapl napsal:Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!! :roll:
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem. :evil:

Taky si myslím... pořád se mluví o tom, že nejsou peníze, a přitom by se nejlíp ušetřily tím, že by se něco udělalo jednou pořádně a nemusela by se stejná výluka z chvíli opakovat kvůli dalšímu kusu kolejí, nebo dokonce znova kvůli tomu samému, který byl nekvalitně zaflikovaný...
Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
 
Založen: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6

Odeslatod Mapl v 26.9.2006 6:31

Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!! :roll:
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem. :evil:
Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
 
Založen: 11.5.2005 19:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady

Odeslatod demon v 25.9.2006 22:55

Pár fotek dokumentujících průběh opravy TT Bělehradská. Fotky "před" jsou foceny v průběhu výluky a je na nich vidět enormní snaha vyměnit opravdu jen to nejnutnější, leč někdy to fakt nešlo (viz.koleje po opravě) a kolej se musela vyměnit (kolej po výměně).
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod Quetzalcoatl v 18.7.2006 14:34

Dík.
Quetzalcoatl
Uživatel
 
Založen: 23.6.2006 14:23
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce Ohrady

Odeslatod MOp v 18.7.2006 8:42

Quetzalcoatl napsal:Jak bude řešena konstrukce trati? Zůstanou tam BKV panely?

nikoliv, klasika
MOp
 

Rekonstrukce Ohrady

Odeslatod Quetzalcoatl v 17.7.2006 19:21

Jak bude řešena konstrukce trati? Zůstanou tam BKV panely?
Quetzalcoatl
Uživatel
 
Založen: 23.6.2006 14:23
Bydliště: Praha

Odeslatod Absolut v 17.7.2006 9:45

Ad DPmPET: Kvalita zhotovení šla za posledních 10 let fantasticky nahoru, nově opravené tratě z BKV jsou mnohem lepší. Ale s těma zarážkama proti putování bych tak optimistický nebyl...
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Kotevení bkv v zatáčkách

Odeslatod itelv v 16.7.2006 22:05

Dík za objasnění. :)
Uživatelský avatar
itelv
Uživatel
 
Založen: 05.1.2006 11:25
Bydliště: Praha 7

Odeslatod DPmPET v 16.7.2006 20:17

Co vím tak u oblouků z velkoplošných panelů tak se dělají zarážky z kolejích ,které jsou zality v betonu.Nevím ale u DP-Vrchní stavba se to většinou dělá nevím jestli i u ostatních firem.Bohužel k deformacím v horkém podnebí bohužel docházet bude a zda i ty zarážky pomohou to už závisí na kvalitě zhotovení .Jediným řešením je oblouky udělat z klasických kolejnic NT a z dilatačníma prvkama na koncích oblouku.DPmPET 8-)
DPmPET
 

Kotvení bkv v zatáčkách

Odeslatod itelv v 16.7.2006 9:58

Pokud se nepletu, nejsou bkv v zatáčkách (a to ani menších poloměrů - prudká zatáčka) nijak kotveny proti bočnímu posunu. Neví někdo, zda to má nějaký technický důvod resp. proč se to nedělá? Příjde mi, že tenhle posun je skoro pravidlem u těchto malých poloměrů.
I přes nekotvení to někdy drží a někdy ne - že by technologická chyba při stavbě :?:
Uživatelský avatar
itelv
Uživatel
 
Založen: 05.1.2006 11:25
Bydliště: Praha 7

Odeslatod K-M v 24.5.2006 12:04

radek31 napsal:možná se pletu, ale KM, když zmiňuješ politiky a odborníky imho zapomínáš na ty "nejdůležitější" - a to jsou v ČR nepochybně úředníci!
takže odborník ledacos vymyslí, ale pak se do toho vloží úředník a je vymalováno

:P nezapomínám, viz můj příspěvek 23/5 14,38 :oops:
K-M
 

Odeslatod radek31 v 24.5.2006 11:36

možná se pletu, ale KM, když zmiňuješ politiky a odborníky imho zapomínáš na ty "nejdůležitější" - a to jsou v ČR nepochybně úředníci!
takže odborník ledacos vymyslí, ale pak se do toho vloží úředník a je vymalováno
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod K-M v 24.5.2006 8:52

Celkem chápu, žes tajemný jak hrad v Karpatech, mýlím se, když si myslím, že politici schválí, co jim odborníci podstrčí? Že by to právě v místní dopravě nefungovalo???
Že by odborníci řekli: toto by zlepšilo dopravní obslužnost a politici by řekli nenene, před volbami občany klidně na*e*em?
K-M
 

Odeslatod Absolut v 24.5.2006 7:14

Milý K-M, opět Ti musím oponovat, svět není takový, jak si myslíš, na místo se chodí na místní šetření, někdy i víckrát a opatření vznikají vymýšlením na místě. Výsledné opatření je kompromisem více stran.

že se někdy nezavede optimální NAD je většinou vina jiných subjektů než DP - divil by ses, ale na DP je opravdu hodně lidí, kterým jde o to, aby byla zajištěna doprava. Tedy alespoň co já vidím kolem sebe.

Vím, že je národním zvykem vše kritizovat, ale dnes musím proti Tobě protetovat a malinko chválit DP. Dotyčné úřady, kde jsou dobré nápady smeteny ze stolu, si domysli sám
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 3 návštevníků

cron