Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
asi sem
Zatěžovací zkoušky na Libeňském soumostí
Od neděle 13. března do pátku 18. března 2016 provedla Technická správa komunikací h. m. Prahy (TSK) unikátní zatěžovací zkoušky na inundačním mostě Libeňského soumostí. Od ranních hodin (4:30) je most zcela průjezdný, probíhá deinstalace měřicí linky a vyklizení lokality. Důvodem tohoto měření bylo prověření celkové statiky konstrukcí mostu, kvality a aktuálního stavu betonu a kloubů na inundačním mostě č. X – 656.
http://www.tsk-praha.cz/tiskova-zprava/ ... 7d75b77cd5
pár foto http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magi ... llery-list
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Odpoledne viděni "zahradníci" v oblouku poblíž podjezdu pod tratí u Nádraží Vršovice a čechrali tu uježděnou hlínu... Tak se možná časem i zazelená.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
I já jsem stejného názoru. Sloupy mohly být buď po stranách nebo na jedné straně a stanice by určitě bodly na křižovatce ulic Vršovická x Bělocerkevská. A co se esíček týká asi musíme splnit nějakou roční kvótu.Karosák píše:Vršovická už se rýsuje, ale....
To nové esíčko v křiž. Eden ZC je sice pozvolné, ale geometricky je to teda hnus. Já chápu, že kvůli osovce a stožázům uprostřed bla bla...proč vůbec musely jít stožáry doprostřed? To je v rámci sjednocování? Jakože když je má dolní Vršovická, tak musí být i tu? Já nevím, místa je tam fůra, ty stožáry s výložníky by v záhonku nikomu neublížily, navíc stožáry uprostřed trošičku zhoršují výhled/přehled na trať. Fakt nemyslím, že by to stálo za to. Je to poloměr veliký, takže to vypadá hnusně jen v perspektivě a házet to nebude, ale nevidím přínos. Na Bohemce esíško zrušíme a tady nové vyrobíme Zrovna tak jako jsme nepochopili tu "flašku" před Vinohradskými hřbitovy, když se mohla osovka plynule zmenšovat již od Hagiboru. A že se posune zastávka Slavia jsem čekal, ale opačným směrem, aby k NC bylo blíže. Takhle alespoň doufám v solidní zajištění a zabezpečení pěších tras, protože budou courat ještě o kus dál, tak ať se tak děje v jasně vyznačeném koridoru odděleném od kolejí.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vršovická už se rýsuje, ale....
To nové esíčko v křiž. Eden ZC je sice pozvolné, ale geometricky je to teda hnus. Já chápu, že kvůli osovce a stožázům uprostřed bla bla...proč vůbec musely jít stožáry doprostřed? To je v rámci sjednocování? Jakože když je má dolní Vršovická, tak musí být i tu? Já nevím, místa je tam fůra, ty stožáry s výložníky by v záhonku nikomu neublížily, navíc stožáry uprostřed trošičku zhoršují výhled/přehled na trať. Fakt nemyslím, že by to stálo za to. Je to poloměr veliký, takže to vypadá hnusně jen v perspektivě a házet to nebude, ale nevidím přínos. Na Bohemce esíško zrušíme a tady nové vyrobíme Zrovna tak jako jsme nepochopili tu "flašku" před Vinohradskými hřbitovy, když se mohla osovka plynule zmenšovat již od Hagiboru. A že se posune zastávka Slavia jsem čekal, ale opačným směrem, aby k NC bylo blíže. Takhle alespoň doufám v solidní zajištění a zabezpečení pěších tras, protože budou courat ještě o kus dál, tak ať se tak děje v jasně vyznačeném koridoru odděleném od kolejí.
To nové esíčko v křiž. Eden ZC je sice pozvolné, ale geometricky je to teda hnus. Já chápu, že kvůli osovce a stožázům uprostřed bla bla...proč vůbec musely jít stožáry doprostřed? To je v rámci sjednocování? Jakože když je má dolní Vršovická, tak musí být i tu? Já nevím, místa je tam fůra, ty stožáry s výložníky by v záhonku nikomu neublížily, navíc stožáry uprostřed trošičku zhoršují výhled/přehled na trať. Fakt nemyslím, že by to stálo za to. Je to poloměr veliký, takže to vypadá hnusně jen v perspektivě a házet to nebude, ale nevidím přínos. Na Bohemce esíško zrušíme a tady nové vyrobíme Zrovna tak jako jsme nepochopili tu "flašku" před Vinohradskými hřbitovy, když se mohla osovka plynule zmenšovat již od Hagiboru. A že se posune zastávka Slavia jsem čekal, ale opačným směrem, aby k NC bylo blíže. Takhle alespoň doufám v solidní zajištění a zabezpečení pěších tras, protože budou courat ještě o kus dál, tak ať se tak děje v jasně vyznačeném koridoru odděleném od kolejí.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Z toho si nic nedělej, to je jen architektonická vize, to se doladí. (Kdyby vzniklo tohle, tak by to znamenalo, že nebude možné, aby tramvaj z vozovny vyjížděla a jiná do vozovny ve stejnou dobu zajížděla, což je samozřejmě blbost. )mart337 píše:A nakonec, nějak jsem nepochopil kolejovou změť ve výjezdu z vozovny a smyčku. Dle nákresu je upřednostněn výjezd směr soud a případný výjezd do smyčky, kam by se podle mne také mělo dát vyjet, jsem jaksi nějak nepochopil.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jestli jsem to dobře pochopil, tak všechny autobusy na Pražského povstání budou mít společnou zastávku s tram. Což vzato by neměl být zas až takový problém i co se týká XC a 121 od Kavčích Hor. V ulici Na Děkanské vinici I je sice naznačen zastávkový záliv, ale zastávka jako taková tam není a co je zastávka na hlavní, tak je tam uvedeno, že je uvažována i pro všechny bus. Má to ale háček v opačném směru, kdy se ze zastávky z centra nedá zabočit vpravo. Bus 193 bez problémů na Pankrác, XC taky a otočí se holt větším okruhem, či přes Na Veselí, ale co s 121 na Kavčí hory?
Co vidím jako větší problém je malá kapacita (délka) této zastávky na to, že tam toho bude tolik stavět. Víc jak jedna souprava se tam nevejde. A co tedy souběh s bus? Na Staroměstské s minibusem je to občas taky na nic, musí se čekat až minibus odstaničí, ale ten může hned odjet. Tady bude muset čekat na světla! A v opačném směru jakbysmet, čekající v pořadí bude překážet v křižovatce jako na Výtoni a blokovat provoz!
A nakonec, nějak jsem nepochopil kolejovou změť ve výjezdu z vozovny a smyčku. Dle nákresu je upřednostněn výjezd směr soud a případný výjezd do smyčky, kam by se podle mne také mělo dát vyjet, jsem jaksi nějak nepochopil.
Co vidím jako větší problém je malá kapacita (délka) této zastávky na to, že tam toho bude tolik stavět. Víc jak jedna souprava se tam nevejde. A co tedy souběh s bus? Na Staroměstské s minibusem je to občas taky na nic, musí se čekat až minibus odstaničí, ale ten může hned odjet. Tady bude muset čekat na světla! A v opačném směru jakbysmet, čekající v pořadí bude překážet v křižovatce jako na Výtoni a blokovat provoz!
A nakonec, nějak jsem nepochopil kolejovou změť ve výjezdu z vozovny a smyčku. Dle nákresu je upřednostněn výjezd směr soud a případný výjezd do smyčky, kam by se podle mne také mělo dát vyjet, jsem jaksi nějak nepochopil.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jestli skáčou i teď, tak je to jedno. Stejně když řidič vidí dav, zpomalí rovnou...
Navíc je nesmysl ztěžovat rekonstrukci ulice kvůli busu XC, co se tam objeví dvakrát za rok.
Navíc je nesmysl ztěžovat rekonstrukci ulice kvůli busu XC, co se tam objeví dvakrát za rok.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, a ten dav lidi pak zarucene pocka na zelenou, tak jako ted chodi sporadane pres prechod a vubec neskacou bezhlave pod autobusy, ze
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
XC bude moct odbočit do ulice Na Veselí, zastavit ve společný tram-bus zastávce a vrátit se na magistrálu.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zajímalo by mě v tom výhledovém superstavu fungování přestupních vazeb na bus X-C při výlukách. Nějak na něj nezbylo místo. A ta 121 bude ze zastávky do levého odbočovacího pruhu najíždět jak? Papír toho snese...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Souhlasím... D1 intenzita "v Praze" 95 000 aut a P+R mají kapacitu cca 2500 míst + kolik toho ještě přijede po staré z této oblasti...Bobik píše:A to já zas jó. Céčko praská už teď, spousta nových satelitů v okolí, kde jsou na autě závislí, jinak MHD (mimo špičku) akorát v úterý a v dubnu, P+R na kraji města chybí...
Hlavně sateliťáci, kteří v okolí svejch ubytoven nemaj jinak z občanský vybavenosti vůbec nic se budou těžko přesvědčovat, že maj jezdit MHD.
Navíc humanizace magistrály je spíš takový boj zelených, ale reálně to uškodí všem...
Jak tu psal Absoult před lety. Kolik měst velikosti Prahy by bylo rádo, že něco takového mají... Protože pak se doprava nerozlévá do jiných částí...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A to já zas jó. Céčko praská už teď, spousta nových satelitů v okolí, kde jsou na autě závislí, jinak MHD (mimo špičku) akorát v úterý a v dubnu, P+R na kraji města chybí...
Hlavně sateliťáci, kteří v okolí svejch ubytoven nemaj jinak z občanský vybavenosti vůbec nic se budou těžko přesvědčovat, že maj jezdit MHD.
Hlavně sateliťáci, kteří v okolí svejch ubytoven nemaj jinak z občanský vybavenosti vůbec nic se budou těžko přesvědčovat, že maj jezdit MHD.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nóó, s tou kvalitou MHD ausgerechnet ve směru II. SJM bych asi nebyl tak příkrý.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nikoli. Magistrála se může humanizovat klidně hned, protože to, co po ní jezdí je z valné většiny místní doprava, nikoli tranzit. Už dávno.von Špilberk píše:Navíc bych řekl, že humanizace magistrály a snížení intenzity IAD na ní je možná až po dostavbě obou okruhů....
Problém je spíš v tom, že těm lidem mnohdy nezbývá jiná alternativa, než po té magistrále prostě jet. Dostatečně kapacitní P+R na okrajích nejsou, návazná kvalitní a častá MHD není....