Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 18.3.2016 18:24


kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 18.3.2016 13:44

asi sem :)
Zatěžovací zkoušky na Libeňském soumostí

Od neděle 13. března do pátku 18. března 2016 provedla Technická správa komunikací h. m. Prahy (TSK) unikátní zatěžovací zkoušky na inundačním mostě Libeňského soumostí. Od ranních hodin (4:30) je most zcela průjezdný, probíhá deinstalace měřicí linky a vyklizení lokality. Důvodem tohoto měření bylo prověření celkové statiky konstrukcí mostu, kvality a aktuálního stavu betonu a kloubů na inundačním mostě č. X – 656.

http://www.tsk-praha.cz/tiskova-zprava/ ... 7d75b77cd5

pár foto http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magi ... llery-list

Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 17.3.2016 18:20

Odpoledne viděni "zahradníci" v oblouku poblíž podjezdu pod tratí u Nádraží Vršovice a čechrali tu uježděnou hlínu... Tak se možná časem i zazelená.

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 17.3.2016 2:33

Karosák píše:Vršovická už se rýsuje, ale....
To nové esíčko v křiž. Eden ZC je sice pozvolné, ale geometricky je to teda hnus. Já chápu, že kvůli osovce a stožázům uprostřed bla bla...proč vůbec musely jít stožáry doprostřed? To je v rámci sjednocování? Jakože když je má dolní Vršovická, tak musí být i tu? Já nevím, místa je tam fůra, ty stožáry s výložníky by v záhonku nikomu neublížily, navíc stožáry uprostřed trošičku zhoršují výhled/přehled na trať. Fakt nemyslím, že by to stálo za to. Je to poloměr veliký, takže to vypadá hnusně jen v perspektivě a házet to nebude, ale nevidím přínos. Na Bohemce esíško zrušíme a tady nové vyrobíme :( Zrovna tak jako jsme nepochopili tu "flašku" před Vinohradskými hřbitovy, když se mohla osovka plynule zmenšovat již od Hagiboru. A že se posune zastávka Slavia jsem čekal, ale opačným směrem, aby k NC bylo blíže. Takhle alespoň doufám v solidní zajištění a zabezpečení pěších tras, protože budou courat ještě o kus dál, tak ať se tak děje v jasně vyznačeném koridoru odděleném od kolejí.
I já jsem stejného názoru. Sloupy mohly být buď po stranách nebo na jedné straně a stanice by určitě bodly na křižovatce ulic Vršovická x Bělocerkevská. A co se esíček týká asi musíme splnit nějakou roční kvótu.:-D

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 16.3.2016 21:17

Vršovická už se rýsuje, ale....
To nové esíčko v křiž. Eden ZC je sice pozvolné, ale geometricky je to teda hnus. Já chápu, že kvůli osovce a stožázům uprostřed bla bla...proč vůbec musely jít stožáry doprostřed? To je v rámci sjednocování? Jakože když je má dolní Vršovická, tak musí být i tu? Já nevím, místa je tam fůra, ty stožáry s výložníky by v záhonku nikomu neublížily, navíc stožáry uprostřed trošičku zhoršují výhled/přehled na trať. Fakt nemyslím, že by to stálo za to. Je to poloměr veliký, takže to vypadá hnusně jen v perspektivě a házet to nebude, ale nevidím přínos. Na Bohemce esíško zrušíme a tady nové vyrobíme :( Zrovna tak jako jsme nepochopili tu "flašku" před Vinohradskými hřbitovy, když se mohla osovka plynule zmenšovat již od Hagiboru. A že se posune zastávka Slavia jsem čekal, ale opačným směrem, aby k NC bylo blíže. Takhle alespoň doufám v solidní zajištění a zabezpečení pěších tras, protože budou courat ještě o kus dál, tak ať se tak děje v jasně vyznačeném koridoru odděleném od kolejí.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.3.2016 16:59

mart337 píše:A nakonec, nějak jsem nepochopil kolejovou změť ve výjezdu z vozovny a smyčku. Dle nákresu je upřednostněn výjezd směr soud a případný výjezd do smyčky, kam by se podle mne také mělo dát vyjet, jsem jaksi nějak nepochopil. #-o
Z toho si nic nedělej, to je jen architektonická vize, to se doladí. :D (Kdyby vzniklo tohle, tak by to znamenalo, že nebude možné, aby tramvaj z vozovny vyjížděla a jiná do vozovny ve stejnou dobu zajížděla, což je samozřejmě blbost. #-o #-o )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 16.3.2016 10:49

Jestli jsem to dobře pochopil, tak všechny autobusy na Pražského povstání budou mít společnou zastávku s tram. Což vzato by neměl být zas až takový problém i co se týká XC a 121 od Kavčích Hor. V ulici Na Děkanské vinici I je sice naznačen zastávkový záliv, ale zastávka jako taková tam není a co je zastávka na hlavní, tak je tam uvedeno, že je uvažována i pro všechny bus. Má to ale háček v opačném směru, kdy se ze zastávky z centra nedá zabočit vpravo. Bus 193 bez problémů na Pankrác, XC taky a otočí se holt větším okruhem, či přes Na Veselí, ale co s 121 na Kavčí hory? #-o
Co vidím jako větší problém je malá kapacita (délka) této zastávky na to, že tam toho bude tolik stavět. Víc jak jedna souprava se tam nevejde. A co tedy souběh s bus? Na Staroměstské s minibusem je to občas taky na nic, musí se čekat až minibus odstaničí, ale ten může hned odjet. Tady bude muset čekat na světla! :!: A v opačném směru jakbysmet, čekající v pořadí bude překážet v křižovatce jako na Výtoni a blokovat provoz! :!: (-X
A nakonec, nějak jsem nepochopil kolejovou změť ve výjezdu z vozovny a smyčku. Dle nákresu je upřednostněn výjezd směr soud a případný výjezd do smyčky, kam by se podle mne také mělo dát vyjet, jsem jaksi nějak nepochopil. #-o

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 15.3.2016 19:11

Jestli skáčou i teď, tak je to jedno. Stejně když řidič vidí dav, zpomalí rovnou...
Navíc je nesmysl ztěžovat rekonstrukci ulice kvůli busu XC, co se tam objeví dvakrát za rok.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 15.3.2016 11:49

Jo, a ten dav lidi pak zarucene pocka na zelenou, tak jako ted chodi sporadane pres prechod a vubec neskacou bezhlave pod autobusy, ze

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 15.3.2016 11:07

XC bude moct odbočit do ulice Na Veselí, zastavit ve společný tram-bus zastávce a vrátit se na magistrálu.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 14.3.2016 23:25

Zajímalo by mě v tom výhledovém superstavu fungování přestupních vazeb na bus X-C při výlukách. Nějak na něj nezbylo místo. A ta 121 bude ze zastávky do levého odbočovacího pruhu najíždět jak? Papír toho snese...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 14.3.2016 20:27

Bobik píše:A to já zas jó. :D Céčko praská už teď, spousta nových satelitů v okolí, kde jsou na autě závislí, jinak MHD (mimo špičku) akorát v úterý a v dubnu, P+R na kraji města chybí...
Hlavně sateliťáci, kteří v okolí svejch ubytoven nemaj jinak z občanský vybavenosti vůbec nic se budou těžko přesvědčovat, že maj jezdit MHD.
Souhlasím... D1 intenzita "v Praze" 95 000 aut a P+R mají kapacitu cca 2500 míst + kolik toho ještě přijede po staré z této oblasti...

Navíc humanizace magistrály je spíš takový boj zelených, ale reálně to uškodí všem...
Jak tu psal Absoult před lety. Kolik měst velikosti Prahy by bylo rádo, že něco takového mají... Protože pak se doprava nerozlévá do jiných částí...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 14.3.2016 19:51

A to já zas jó. :D Céčko praská už teď, spousta nových satelitů v okolí, kde jsou na autě závislí, jinak MHD (mimo špičku) akorát v úterý a v dubnu, P+R na kraji města chybí...
Hlavně sateliťáci, kteří v okolí svejch ubytoven nemaj jinak z občanský vybavenosti vůbec nic se budou těžko přesvědčovat, že maj jezdit MHD.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 14.3.2016 19:37

Nóó, s tou kvalitou MHD ausgerechnet ve směru II. SJM bych asi nebyl tak příkrý. :)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 14.3.2016 19:25

von Špilberk píše:Navíc bych řekl, že humanizace magistrály a snížení intenzity IAD na ní je možná až po dostavbě obou okruhů....
Nikoli. Magistrála se může humanizovat klidně hned, protože to, co po ní jezdí je z valné většiny místní doprava, nikoli tranzit. Už dávno.
Problém je spíš v tom, že těm lidem mnohdy nezbývá jiná alternativa, než po té magistrále prostě jet. Dostatečně kapacitní P+R na okrajích nejsou, návazná kvalitní a častá MHD není....

Odpovědět