Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Martin Šubrt » 27.8.2010 18:47

gabuliatko píše:použitý font nějak nejeví známky toho že by se tam měly vejít údaje linka, směr, čas #-o
Počet aktivních bodů je tak malý, že nezbývá než konstatovat, že jsme jako novinku v roce 2010 představili věc z roku 1995. Už ten nápis výstupní je naprosto odpudivě provedený. S čísly a šípkami to vypadá o fous lépe, ale i tak, máme na síti technologii, která bude potřebovat pořádnou údržbu a upřímně doufám, že v tomto rozsahu už zůstane...a nebude se množit. Já teda nevím, ale u takovéhle věci bych si představoval dkouhodobou spolupráci s veřejností... Mimochodem, proč je to proboha na tom Hotelu Golf?... Očekával bych, že navrhnu něco funkčního a začnu s tím osazovat důležité zastávky a na okrajové zastávky s malou frekvencí dojdu podle peněz za 10 - 15 let.

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 193
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od rhomosapienc » 27.8.2010 18:03

Mimochodem v řádku směr nebude umístěn název zastávek v následujícím směru ale je to místo pouze pro šipku směru jestli vlak jede rovně nebo doprava doleva jak bývá na klasických označnících. Na Hotelu Golf je to již názorně vidět.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 27.8.2010 17:18

použitý font nějak nejeví známky toho že by se tam měly vejít údaje linka, směr, čas #-o

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 193
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od rhomosapienc » 27.8.2010 16:52

Dnes se již na info panelech objevili linky časy odjezdu atd..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 27.8.2010 0:28

jo

Uživatelský avatar
tramvajka
Uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: 11.8.2009 16:43
Bydliště: Bohužel už u "S7"
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od tramvajka » 27.8.2010 0:07

MOp píše:Dnes kolem 18h vykoná vůz 5521 dynamickou zkoušku trakčního vedení tramvajové tratě Národní - Spálená. Fotografové jsou vítáni, řidič vozidla se na ně těší, stejně jako jeho nový polopantograf.
Pane MOpe, byl tam pan řidič M.R. :wink: ?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 26.8.2010 22:34

pawel píše:...taky mě překvapilo staré trolejové vedení - eh?
Drátenické muzeum, viz. nějaký DPK z loňského tuším dubna/května.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od OMH » 26.8.2010 18:31

MOp píše:Dnes kolem 18h vykoná vůz 5521 dynamickou zkoušku trakčního vedení tramvajové tratě Národní - Spálená. Fotografové jsou vítáni, řidič vozidla se na ně těší, stejně jako jeho nový polopantograf.
Díky za nabídku, bohužel nestíhám:(

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 26.8.2010 18:26

MOp píše:...škoda jen, že nikdo nevzal hadr a neutřel mu aspoň tu zbývající část..
Jo grafit je sfiňa, on se zrovna moc snadno utírat nedá a v tý syntetice je docela slušně zažranej.
To by se mušelo stříknout...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 26.8.2010 18:13

Ale stejně jste se opravy v Demonově zhostili se ctí.. Vršek září pěkně novotou, škoda jen, že nikdo nevzal hadr a neutřel mu aspoň tu zbývající část..

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od demon » 26.8.2010 17:49

9001 píše:To je takový problém je všechny dát za týden do stavu aby mohly?
Za týden ? To teda je a Praha na to ani náhodou nemá !
To už bude navždy neverending story...
MOp píše:...stejně jako jeho nový polopantograf.
Přesněji jeho opravená část...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 26.8.2010 16:17

Dnes kolem 18h vykoná vůz 5521 dynamickou zkoušku trakčního vedení tramvajové tratě Národní - Spálená. Fotografové jsou vítáni, řidič vozidla se na ně těší, stejně jako jeho nový polopantograf.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 26.8.2010 14:51

BJ1 píše:Mně se tedy ten sloupek příliš nelíbí, mohl být rozhodně vyřešen lépe. Při nejmenším snad mohl klidně být širší, aby nebyl vršek takový vyčnívající.
Toto jsou důvody proč jsem tu již psal, že dle mne, jen jedna noha je mnohem vodnější - byť širší (třeba i jako ty dvě současné vedle sebe). V takovém případě by nebylo do očí tolik bijící, že jednotlivé části jsou různě široké. Jinak jsem názoru, že taky to mohlo jít vizuálně sjednotit - el. skříňka by byla na úzko vedle místa pro ZJŘ (Jenž je nepochopitelně neosvětlené/podsvětlené - jak tras neznalí cestující poznají za tmy co jim jede do jejich konkrétní zastávky?!) a DOPRAVNÍ INFORMACE + NÁZEV ZASTÁVKY (Což naštěstí podsvětleno je a protože se to nachází nad JŘ stačilo udělat sloupek tak, aby toto světlo pronikalo i na ně - viz. příloha 2.). Toto přemístění elektrické skříňky vedle zbytku úzkých částí sloupku by srovnalo jejich šířku s nejširší částí - ELEKTRONICKÝM INFOPANELEM.
Takové přemístění elektrické skříňky by mělo i praktické výhody:
1.) Snadnější přístup techniků do ní - nemuseli by dřepat k zemi.
2.) Lepší možnost úklidu povrchu zastávky pod sloupkem - místo současné výšky 15cm by bylo pod spodní hranou zavěšených částí sloupku 75cm.
3.) U země (kde sloupek s velkou pravděpodobností "značkují" psi a je celkově nejšpinavější - např. díky ohození projíždějícími vozidly kalužemi či rozbředlým sněhem) by byla jen noha o průřezu maximálně 12cm (současná hloubka sloupku) x 8 cm (2x 4cm šířka současné jedné nohy) místo nynějších 12cm x 44cm (vnější vzdálenost noh u země) až 57 cm (šíře současného sloupku v úrovni elektrické skříňky až místa pro název zastávky).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 26.8.2010 14:25

To je takový problém je všechny dát za týden do stavu aby mohly?

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od gabuliatko » 26.8.2010 14:00

fricoolinek2 píše:a jen pro úplnost - po otevření tratě do Řep se všechny KT8D5.RN2P vrátí do HL a 14T se zase všechny vrátí do Motola?
Nikoli, všechny vozy 14T nemají dálniční známku.

Odpovědět