Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 22
- Registrován: 01.7.2010 9:01
- Bydliště: Praha, Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Mně se tedy ten sloupek příliš nelíbí, mohl být rozhodně vyřešen lépe. Při nejmenším snad mohl klidně být širší, aby nebyl vršek takový vyčnívající. A ta červená, červené zábradlí, červené sloupky - vidět by byla snad i jiná barva, ne? A pokud čas do odjezdu bude předem naprogramovaný a nikoli aktuální podle polohy, pak to bude k ničemu, jako většinou jizdní řády vůbec. V tom lepší případě, zobrazování aktuální časů, pak bude ještě třeba zajistit nějakou funkčnost, na Malostranské občas svítilo i 26 minut do příjezdu tramvaje (nikoli noční samozřejmě), či příjezd za 1 minutu tam byl minut i 5, to jsou pak informace na 2 věci - podobně jako tabule s časem na silnicích.
Jinak jako cestující rekonstrukci chválím, až na občasné zrušení přechodů a znemožnění přecházení přes Plzeňskou jsem velmi rád za nové koleje i zastávky a za zrušení toho šílenýho podchodu. Jen bych se optal, zdá se mi, že všechny zastávky jsou dlouhé na 2 tramvaje (tzn. 4x sólo T3.whatever, 2x T14 či T15 apod.), je to v tomto úseku vůbec potřeba (zejm. Motol - Kotlářka). Nestačily by zastávky poloviční a tím třeba s lepším zábradlím?
A 14T si, prosím, klidně schovejte na jiné části Prahy, já se bez této obejdu.
Jinak jako cestující rekonstrukci chválím, až na občasné zrušení přechodů a znemožnění přecházení přes Plzeňskou jsem velmi rád za nové koleje i zastávky a za zrušení toho šílenýho podchodu. Jen bych se optal, zdá se mi, že všechny zastávky jsou dlouhé na 2 tramvaje (tzn. 4x sólo T3.whatever, 2x T14 či T15 apod.), je to v tomto úseku vůbec potřeba (zejm. Motol - Kotlářka). Nestačily by zastávky poloviční a tím třeba s lepším zábradlím?
A 14T si, prosím, klidně schovejte na jiné části Prahy, já se bez této obejdu.
Re: Rekonstrukce TT
Mám dotaz k novým sloupkům (Hradčanská, Kavalírka atd.): časy do odjezdu konkrétní linky budou řízeny podle naprogramovaného grafikonu, nebo podle aktuální polohy daného spoje?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
a jen pro úplnost - po otevření tratě do Řep se všechny KT8D5.RN2P vrátí do HL a 14T se zase všechny vrátí do Motola?
Re: Rekonstrukce TT
tak jsem dnes byl na chvilku na hradčanské a zastávky i prostor kolem se mi moc líbí. podstatně lidštější a přívětivější řešení oproti minulosti, i co se týče přestupů tram-tram či tram-bus. taky nový sloupek s odjezdy vypadá pěkně - rozhodně líp než na fotkách z kotlářky (jde o variantu, kdy část s JŘ je postavena klasicky příčně ke kolejím - na kotlářce je to podélně).
naopak myslíkova mě až tak neokouzlila. vím, že se to tu už řešilo, ale cyklopruh po chodníku ve směru mánes v pohodě být mohl. stejně tak ty zastávky na jir.nám. mohly být řešeny víc na úrovni. taky mě překvapilo staré trolejové vedení - eh?
nicméně hlavně že jsou nové tratě a křižovatky, to je přecijen základ.
naopak myslíkova mě až tak neokouzlila. vím, že se to tu už řešilo, ale cyklopruh po chodníku ve směru mánes v pohodě být mohl. stejně tak ty zastávky na jir.nám. mohly být řešeny víc na úrovni. taky mě překvapilo staré trolejové vedení - eh?
nicméně hlavně že jsou nové tratě a křižovatky, to je přecijen základ.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
To je zrejme zaznam z overovaci jizdy. Kolaudace jeste bude.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 49
- Registrován: 25.6.2010 22:11
- Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
- Kontaktovat uživatele:
Rekonstrukce TT
Tohle video asi bude mít něco společnýho s kolaudací: http://www.youtube.com/watch?v=biwxSH1DMH0
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Zkusebni resp. kolaudacni se jeste pojede. Ale ze by se jezdilo pravidelne sem-tam, tak to ne.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
rhomosapienc: Velmi reálně ANO
-
- Uživatel
- Příspěvky: 49
- Registrován: 25.6.2010 22:11
- Bydliště: 6, 11, 56, 124, 139, 188 a blízko 18 a 53
- Kontaktovat uživatele:
Rekonstrukce TT
Při včerejší cestě na nákup: http://jaydee2008.rajce.idnes.cz/Krizov ... o_mobilem/ Už aby tam zase jezdily tramvaje. Kéž by tam začali jezdit dříve než ve stanoveném termínu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Mám otázku. Plánují se nějaké zkušební jízdy na řepské trati v nejbližších dnech ?
Re: Rekonstrukce TT
ad vyckavaci prostory: nove vznikl/vznika takovy vyckavaci prostor, dokonce i se zabradlim "do sneka" po nemeckem vzoru, na krizovatce belohorska x 8.listopadu (billa). i kdyz esteticke provedeni v prazske variante neni nic extra (trubkove cerveno-bile zabradli, zadna zelen na zbytkovych castech ostruvku, kam auta ani chodci nemohou, smouli prechod pres rozbite BKV) a delka sneka taky neni dostatecna, chvalim realizaci, protoze dosavadni stav nebyl zrovna dvakrat bezpecny...
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Samozrejme stare cedulky.
Re: Rekonstrukce TT
Omluvte můj hloupý dotaz, ale na několika fotkách ze sekce "Na znamení" z řepské rychlodráhy, jsem postřehl vyvěšené žluté cedulky s OR.
To jsou pozůstatky původního značení, které ještě nebylo svěšeno, či jsou tam již vyvěšeny nové rychlosti ???
To jsou pozůstatky původního značení, které ještě nebylo svěšeno, či jsou tam již vyvěšeny nové rychlosti ???
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Rekonstrukce TT
Vrátí se na trať mezi Hradčanskou a Prašný most tráva nebo zůstane otevřený svršek?kasme píše:na Hradčanské i Letné se finišuje...
Re: Rekonstrukce TT
Musím říct, že nechápu, proč se používá na zadlážďování TT ta velká hrubá dlažba - viz teď u Máje. Je absolutně nepůvodní, v Praze se nikdy nepoužívala, blbě se po ní jezdí - viz 133 na NR - a způsobuje větší hluk. Proč se nepoužívají menší kostky jako jsou třeba Na Františku, u Letenského tunelu (kdysi byly i v něm) či různě po Praze ve vějířovitě vydlážděných ulicích? Díky menší velikosti a hladčímu povrchu způsobují mnohem méně hluku i vibrací. To prostě nepochopím - ale jo, zase nějaké kšefty.