Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jedna se o pokladac prazcu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslíš tím souběhem 20, 26, X20 a X269001 píše:Víš kolik se Evropskou ušetří?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Von: No času je dost . Víš kolik se Evropskou ušetří?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Blbost. Kdyby naváželi hotová kolejová pole, bylo by to určitě rychlejší. Takhle museli nejdřív přivézt kolejnice, vyskládat, svařit. Pak přivézt a instalovat tuhle krávu, a teď budou vozit, skládat a rovnat pražce, a potom budou přesunovat kolejnice na ty pražce atd. Ale do prosince je dost času.Karosák píše:Hustopěkně oni!
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hustopěkně oni! Díky za odkaz, jj, na "korytě" jsem to už někde viděl.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na stránkách Subterry jsem našel tento článek k tomuto stroji (obsahuje i fotky z pokládání pražců na železnici).Karosák píše:Co je to za potvoru?
http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... 000483.jpg
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co je to za potvoru?
http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... 000483.jpg
http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... 000483.jpg
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
toto vypadá na dávno zmiňované zvěsti, že VO budou rádi "za návrat pod stromeček", protože by také mohli "dopadnout až na nový rok"MOp píše:Vcera se ke me dostala informace, ze vokovickym chodi sms o prodlouzeni reko do zacatku prosince. Ale nemam overeno..
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vcera se ke me dostala informace, ze vokovickym chodi sms o prodlouzeni reko do zacatku prosince. Ale nemam overeno..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když srovnám stav na Poděbradské, která se má otevřít 13.11., a Evropskou, která se má otevřít 16.11., tak bych řekl, že na Evropské by měli zvýšit tempo.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pár fotek z aktuálního stavu rekonstrukce TT na Evropské ulici http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... 6.10.2013/ .
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tam se takto parkuje dlouhodobě.Petr86 píše:Včera jsem 2x projížděl Francouzskou a provoz IAD byl skutečně minimální. Jen jsem v kopci směrem nahoru zaznamenal, že jedna řada parkujících vozidel je málo a našly se asi 3ks, co si založily vedle řadu druhou
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zdravim...já jen že už se hrabe ta křižovatka Poděbradská/Kbelská/Průmyslová..skyo píše:Výluka končí 12.11.2013 a předpokládám, že s uzavřením přejezdu přes Kbelskou se čeká na dokončení Poděbradské po obratiště Starý Hloubětín, aby tramvaje mohli jezdit jak v úseku Balabenka - Nádraží Libeň - Starý Hloubětín, tak Balabenka - Nádraží Vysočany - Starý Hloubětín a nedostupný tak zůstal jenom krátký úsek Starý Hloubětín - Lehovec, což znamená i jednodušší NAD.m@rtin píše:Tomu teda taky nerozumím. Nikdo přeci nechce, aby se přejezd Průmyslové dělal tak dlouho, jako samotná výluka Poděbradské. Jen se pozastavuju nad tím, proč se neudělá v rámci týhle výluky? Mouchy na tom hledám, protože cestující budou nuceni na čas zase používat náhradní dopravu jen kvůli úseku dlouhém 145 m... tedy pokud tím jindy a na chvíli myslíš třeba jaro 2014.
Ne, nezačalo se dneska, jen sem to teprve dneska zjistil a tu jsem ještě o tom nenašel ani čárku. Průjezd celou křižovatkou je velmi výživný.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Včera jsem 2x projížděl Francouzskou a provoz IAD byl skutečně minimální. Jen jsem v kopci směrem nahoru zaznamenal, že jedna řada parkujících vozidel je málo a našly se asi 3ks, co si založily vedle řadu druhou
Při noční výluce se sjelo dost techniky u rozjedovky ve směru od Bohemky na Vršovická x Moskevská, v předstihu byla odstraňována dlažba kolem výhybky.
Při noční výluce se sjelo dost techniky u rozjedovky ve směru od Bohemky na Vršovická x Moskevská, v předstihu byla odstraňována dlažba kolem výhybky.
Naposledy upravil(a) Petr86 dne 25.10.2013 20:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Momentálně teď lidi nadávají na zrušené dočasné zastávky Ruská pro linku 135. Přeci jen, když je to z Krymské odveze až na Slovinskou, tak je to docela daleko.