Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 24.2.2015 16:25

9001 píše:.......
Navíc si uvědom, že je dnes jiná doba... Kdy tramvaje vznikaly jezdily i tam kde dnes jezdí midibus...
UVEDENÉ SI VIDITELNĚ MUSÍŠ UVĚDOMIT ZEJMÉNA TY = TRAM JE PROTI MINULOSTI KAPACITNĚJŠÍ A TECHNICKY RYCHLEJŠÍ = VE VÝSLEDKU "PÁTEŘNĚJŠÍ"

PÁTEŘÍ MHD JE (respektive MÁ BÝT) JAKÁKOLIV KOLEJOVÁ DOPRAVA - AŤ TRAM ČI METRO PŘÍPADNĚ VLAK ZVOLENÁ DLE POTŘEBNÉ KAPACITY (VIZ NAPŘ. BARRANDOV VERSUS NOVÉ BUTOVICE).
= doplňková BUS doprava by měla jezdit příčně mezi nimi a nikoliv v souběhu s nimi!!!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 24.2.2015 14:47

MARV píše:9001 - prosím Tě přestaň pozorovat dopravu pouze z PC a vrať se do reálu. V Praze myslím se o žádnou posvátnost tram nikdy nejednalo, pouze se tak trochu, opravdu zatím trochu, přebírá trend, který kdysi tady platil v době kdy tram vznikala a platí v celém vyspělém světě dodnes. Nakonec prostuduj Vídeňskou úmluvu, pokud vůbec víš oč se jedná.
Ale nic to nemění na tom, že MHD je tram+bus+metro.. .A je blbost, aby si navzájem konkurovaly, mají se doplnovat. Pokud je páteří metro, tak je kravina vyhnat lidi z busu do tram a pak do metra jak se děje na Cibulce...
Druhá věc jsou právě ty Malešice... I kdybych přistoupil na to, že možná někdy vyjde proklad 163+188, tak je tam 7 minut, takže zase lidé mají horší spojení, než kdyby tam měli tramvaj...

Navíc si uvědom, že je dnes jiná doba... Kdy tramvaje vznikaly jezdily i tam kde dnes jezdí midibus...

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 24.2.2015 14:02

MARV: A která část vídeňské úmluvy je relevantní k této diskuzi? Snad ne čl.29/1 :lol:

MARV
Uživatel
Příspěvky: 91
Registrován: 06.1.2014 18:58

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MARV » 24.2.2015 13:03

9001 - prosím Tě přestaň pozorovat dopravu pouze z PC a vrať se do reálu. V Praze myslím se o žádnou posvátnost tram nikdy nejednalo, pouze se tak trochu, opravdu zatím trochu, přebírá trend, který kdysi tady platil v době kdy tram vznikala a platí v celém vyspělém světě dodnes. Nakonec prostuduj Vídeňskou úmluvu, pokud vůbec víš oč se jedná.

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Looki » 24.2.2015 9:43

willyjeff píše:Alespoň takhle, jsem pochopil ten povzdech uživatele Looki.
Pochopil jsi to úplně přesně.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 24.2.2015 9:13

Martin: Jednoduše... Ukaž mi TT podobného typu bez metra... Hostivař 5 minut, Šárka 5 minut, Modřany 5 minut. Radlice, Ďáblice mají metro. Ano jediná vyjímka jsou ÚD, ale tam asi nebudeme polemizovat.

Navíc souhrný interval díky trasám obou busů je spíš scifi...

martin8211
Uživatel
Příspěvky: 125
Registrován: 28.8.2013 10:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martin8211 » 24.2.2015 8:49

A proč by měla jezdit po 5 minutách? Pokud pojede jedna linka, tak standart 8min a v sedle 10min, víkend 7.5min/15min.
Jestli teda bude jezdit jen jedna linka...

A teď obyvatelé Malešice mají 133, 163 a 188, a nemyslím si že souhrný interval dává 15 minut.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 24.2.2015 8:42

Karosák: Naprosto nepochopen...

Řeším to v rovině, kdyby tam TT byla, tak lidé mají AUTOMATICKY nárok na interval 5 minut v sedle. Ted tam mají busy po 15. Malešice beru, protože se tam s TT počítá.

Takže tramvaj nějak extra změní návyky místních? Že budou chtít jet dál než za Želvu? Už chápeš posvátnost tramvají?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 24.2.2015 7:49

No já to zrovna v případě těch Malešic vidím dost chladně. Jako že by nebezpečí zavedení tramvaje bylo nějak bezprostřední. A s tím blahoslavenim nasi trakce také. Proto ten postoj.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 24.2.2015 7:14

Karosák píše:I ty brepto...
Včera jsem byl v Bohnicích cosi zařizovat v Lidlu a čekaje na vyřízení jsem sledoval interval linky 200. Následně jsem po jejím použití přestoupil na 3 směr Palmovka. I když mám tramvaje rád tak cestovní komfort dostal na :zadnice (po dveře již na Bulovce a BUS pruh na Stejskalově se nekonal takže hop skok za IAD). Ještě se v te 8508 něco pálilo (topení?) takže všechny okna otevřené.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 24.2.2015 5:44

I ty brepto...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 23.2.2015 21:40

MM: Ano posvátnost tramvají...

Von : Z každodenního života?
Vyhánění lidí na Kavalírce, aby přestoupili do tramvaje a pak do metra... i když to město stojí daleko víc peněz (náhrada SD budu soupravou T).
Malešice. Lidé mají nárok na bus po 15 v sedle, ale pokud by tam jela tramvaj, tak pod 10 minut, ale spíš pod 5 minut v sedle by interval nešel...
Nechut dělat společné "koridory" s busy na novostavbách...

Filip

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Filip » 23.2.2015 18:28

Ví se už termín zahájení výluky Bělehradské ? Někde jsem četl duben/květen 2015 ?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 23.2.2015 17:35

9001 píše:A především musí zmizet posvátnost tramvají, která se nyní poměrně hodně buduje...
Já bych se chtěl jen pozeptat, kde a jak se ta posvátnost tramvají projevuje. Prosím o nějaké praktické příklady z každodenního života. 8-)
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 23.2.2015 19:07, celkem upraveno 1 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.2.2015 17:22

9001 píše:...
A především musí zmizet posvátnost tramvají, která se nyní poměrně hodně buduje...
...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: x 10 = fór století,
protože kdyby platilo zvětšením zvýrazněné, tak se ty TRAMvaje nikde nemusí protahovat jen desítky centimetrů či i méně kolem zaparkovaných aut!!!

Odpovědět