Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 24.6.2018 15:23

Jo, už jsem kouknul i na metropolitní plán. :wink: Ale je to vlastně jedno. Jednak bych řekl, že se musí pracovat s tím, co platí, ne s tím, co je návrh. A jednak než bude Libeňská spojka, tak se na Zenklově budou měnit koleje v obloucích. 8-)
Hlavní je, že koleje budou nové. Metoda rekonstrukce je vedlejší.
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 24.6.2018 15:13

Od doby, kdy se tenhle územní plán maloval, se mnohé změnilo. Takže máme platný územní plán, který zachycuje něco, co už je nejméně 10 let předpokládáno jinde. Viz metropolitní plán.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 24.6.2018 14:49

P_V napsal:Pražce ve štěrku se dávají i tam, kde Libeňská spojka nepovede, např. od Bulovky k Primátorské. Tam tunel povede pod vnitroblokem.

Zdá se, že tunel bude tam i tam. Pod vnitroblokem ZC, pod ulicí DC. 8-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 24.6.2018 14:06

Pražce ve štěrku se dávají i tam, kde Libeňská spojka nepovede, např. od Bulovky k Primátorské. Tam tunel povede pod vnitroblokem. Asi to nechtějí mít rozkouskované.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod kruťák v 24.6.2018 13:32

Petr napsal:"vy dobytkové, všechno jen prasíte"
Vox populi, vox Dei :twisted:
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Bobik v 24.6.2018 13:25

Petr napsal:Okolo šel stařík a pronesl "vy dobytkové, všechno jen prasíte"....
@3644 @3644 @3644
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 24.6.2018 10:16

Pokračující RTT Zenklova v obrazech...
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Petr v 24.6.2018 9:51

Karosák napsal:To netuším...
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet [-o< [-o<
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí [-o< [-o<

IPR nedávno v Troji u spadlé lávky rozbalil stánek a jal se okolojdoucím prezentovat "své" představy nové podoby trojských břehů Vltavy. Okolo šel stařík a pronesl "vy dobytkové, všechno jen prasíte".... Názor veřejnosti :lol:
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 23.6.2018 20:50

Průběžná bude muset trochu klesnout. Nebo se to snad vyřeší jen přizvednutím železniční trati?
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 23.6.2018 20:38

To netuším...
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet [-o< [-o<
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí [-o< [-o<
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 23.6.2018 20:09

Karosák: To nejsem :lol: , ale přece jenom zrovna tady je skoro větší poptávka po busech než tramvajích a ty si moc v té plzenské verzi co se ted děje, nedokážu představit.

Navíc nemělo se s TT trochu hýbat? Nebo TT zůstane kde je ted jenom se "vyrube" pruh pro IAD na stranách?
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 7080 v 23.6.2018 18:14

Nedají, tam těch uzavírek bude několik, třeba i jen víkendové, kvůli snášení konstrukcí a tak. Počkej až stavba dospěje ke stadiu, že se začnou vyndavat ty přebytečné mosty, přes které se nejezdí. Nejdřív přesunou živé kabely jinam a pak jdou mosty ven. Tu bude první ze zatěžkávacích zkoušek motoristů a dopravy vůbec.
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
 
Založen: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 23.6.2018 18:13

Nejseš tu snad první den, aby ses ptal takhle natvrdle. Hotovo bude ztuha za tři týdny, předpokládám postup ála Plzeň, čili několik dílčích výluk (v délce týdnů) spojených s nějakými technologickými kroky, eventuálně BKV provizorii Z:idea:
Tři týdny může odhadem trvat RTT Dubečská - Ždánická, ale to asi nepůjde udělat na jeden zátah, když se v "tunelu" bude bude činit Swietelsky.
Naposledy upravil Karosák dne 23.6.2018 18:22, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 23.6.2018 17:30

Ještě k té rekonstrukci koridoru. To opravdu podjezd Zahradní město dají jenom za tři týdny přerušení provozu? :shock:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 23.6.2018 14:24

http://www.iprpraha.cz/uploads/assets/dokumenty/kvp/300_VIN_VYK_160801.pdf
Prostě to ucpeme...
Ovšem oni se domnívají, že to zlepší:
Do dimenze dopravního profilu ulice se pak, při snaze o respektování polohy stromořadí, maximální zachování parkovacích
míst a integraci cyklo opatření samostatné jízdní pruhy pro motorová vozidla, v celé délce ulice oddělené od tramvaje, z prostorových důvodů nevejdou.
Jízda vozidel po tramvajových kolejích je v současnosti problematická pro plynulost veřejné dopravy pouze v úseku mezi
ulicemi Šumavská a Legerova, kde se tvoří kolony aut vzdutím od křižovatky s ulicí Legerovou
(nájezd na Severojižní magistrálu).
Z tohoto důvodu je v tomto úseku navržen samostatný jízdní pruh oddělený od tramvajové trati, což je v souladu především s obecným záměrem HMP preferovat v uličních prostorech veřejnou dopravu. Samostatný jízdní pruh pro automobily je v tomto úseku řešen na úkor podélného stání při severní straně ulice.
V návrhu koncepční studie dochází nově k pojíždění tramvajové tratě pouze v krátkém úseku podél náměstí Jiřího z Poděbrad ve směru do centra a lokálně v místě zastávky Vinohradská tržnice. Eliminaci vozidel vjíždějících na tramvajový pás v prostoru stanice Vinohradská tržnice ve směru do centra bude nutné v dalším rozpracování zajistit řízením SSZ v předchozí křižovatce.

Pruh pro IAD od Šumavské dolů bude určitě +, ale bude problém se k němu dostat. Navíc při odpolední špičce vzdutí rozhodně nezačíná u Šumavské, ale už u Radhošťské. 8-)
Podél náměstí Jiřího z Poděbrad - to rozhodně není krátký úsek. (-X
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Další

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jakub a 3 návštevníků

cron