Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod trainzjohny v 29.10.2006 20:50

DJ LA DÉFENSE napsal:U autobusů to samozřejmě nejde, ale neni v Praze snad bus co má v celé trase interval 4 minuty, u autobusu to nejde už i proto, že nejdou rozpojit. :wink:

A co kloubáky, to je vlastně 1,5 vozu. To bys měl taky zohlednit !!!!
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod DavidD v 29.10.2006 20:49

DJ LA DÉFENSE napsal:Já se bavil o nákupech autem na Zličín, ale to je fuk...


Sorry, to jsem přehlíd.
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod trainzjohny v 29.10.2006 20:49

DJ LA DÉFENSE napsal:Co do kapacity, je 21 a 13 půl linky... půl vlaku. Tak to je prostě

To jsou mi teda počty, nevím ,nevím co pak napíšeš o lince 11 která je normální ve VD a dvojitá o víkendu. [-o<
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 20:49

DavidD napsal:To by mě zajímalo, jak by jsi to počítal u autobusů. Některej intervl 4 minuty a jinej zase 30 minut.
U autobusů to samozřejmě nejde, ale neni v Praze snad bus co má v celé trase interval 4 minuty, u autobusu to nejde už i proto, že nejdou rozpojit. :wink:
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod DavidD v 29.10.2006 20:48

DJ LA DÉFENSE napsal:Pakliže devítka je jedna linka, tak všechny ostatní jsou dvě linky... prostě nemá standartní interval tudíž jsou to dvě linky a hotovo...

To by mě zajímalo, jak by jsi to počítal u autobusů. Některej intervl 4 minuty a jinej zase 30 minut.
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 20:47

trainzjohny napsal:Jo a 21 je půl linka a 13 je čtvrtlinka, bóže ty to vidíš [-o< .
Co do kapacity, je 21 a 13 půl linky... půl vlaku. Tak to je prostě
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod trainzjohny v 29.10.2006 20:46

DJ LA DÉFENSE napsal:Pakliže devítka je jedna linka, tak všechny ostatní jsou dvě linky... prostě nemá standartní interval tudíž jsou to dvě linky a hotovo...

Jo a 21 je půl linka a 13 je čtvrtlinka, bóže ty to vidíš [-o< .
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 20:45

DavidD napsal:No než jet autem z Václváku do Řep autem přes ty hrozný zácpy v oblasti Karláku a Jiráskového náměstí raději pojedu 9!!
Já se bavil o nákupech autem na Zličín, ale to je fuk...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 20:44

trainzjohny napsal:Na tom není co chápat, je to JEDNA linka posílená na dvojnásobný interval. Dvě linky jsou třeba 22 a 23.
Pakliže devítka je jedna linka, tak všechny ostatní jsou dvě linky... prostě nemá standartní interval tudíž jsou to dvě linky a hotovo...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod DavidD v 29.10.2006 20:44

DJ LA DÉFENSE napsal:Protože, Václavák a blízké okolí, je prošpikovyný kancelářmi, a tudiž tam dělá více lidí... Než na nějakém Andělu, kde toho moc neni. A ten, dko má rozum jede na Zličín autem.

No než jet autem z Václváku do Řep autem přes ty hrozný zácpy v oblasti Karláku a Jiráskového náměstí raději pojedu 9!!
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod trainzjohny v 29.10.2006 20:42

DJ LA DÉFENSE napsal:Tramvaje na této trati nezvládají, když tam musí jezdit 4 linky, to je důkaz (já osobně si myslim, že by 3 byly akorát) pakliže ne, tak skutečně hledat nový způsob dopravy... Jinak to nejde. Situace časem začne být neúnosná, a tramvaje, pakliže jsou tak "moc" potřeba se nedají posilovat pořád.

Sídliště se nerozrůstá (spíš naopak) a tak není nutné nic posilovat. Současný stav je v rámci Prahy normální. A nevím poč hledat něco nového. Jediné co by pomohlo je posílení 180 nebo nějaké adekvátní náhrady (Řepy-Dejvice).
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 20:42

DavidD napsal:Tím chceš říct, že všichni z Řep jezdí na nákup na Zličín a všichni pracují v kanceláři na Václaváku nebo proč by měl být Václavák centrem a Anděl ne?
Protože, Václavák a blízké okolí, je prošpikovyný kancelářmi, a tudiž tam dělá více lidí... Než na nějakém Andělu, kde toho moc neni. A ten, dko má rozum jede na Zličín autem.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 20:41

trainzjohny napsal:A co bys chtěl ubrat ??? Před chvílí trvdíš jak je těch tramvají málo a jak to chce metro a teď zase ubíráš a posíláš to do jakéhosi směru busem. To by mně zajímalo kdo by tím tvým novým busem jezdil, fakt zajímá kam by podle tebe měla vést !?!
Tramvaje na této trati nezvládají, když tam musí jezdit 4 linky, to je důkaz (já osobně si myslim, že by 3 byly akorát) pakliže ne, tak skutečně hledat nový způsob dopravy... Jinak to nejde. Situace časem začne být neúnosná, a tramvaje, pakliže jsou tak "moc" potřeba se nedají posilovat pořád.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod trainzjohny v 29.10.2006 20:40

DJ LA DÉFENSE napsal:9 jsou dvě linky, zksute to pochopit, pakliže máme jednotný interval...

Na tom není co chápat, je to JEDNA linka posílená na dvojnásobný interval. Dvě linky jsou třeba 22 a 23.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod DavidD v 29.10.2006 20:40

DJ LA DÉFENSE napsal:Tak je pro ně zbytečné, jezdit nakupovat do center... A prostě v centru je větší frekvence kanceláří a podniků... Tak proto jsem myslel, že VN je větší centrum asi.


Tím chceš říct, že všichni z Řep jezdí na nákup na Zličín a všichni pracují v kanceláři na Václaváku nebo proč by měl být Václavák centrem a Anděl ne?
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron