Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod DavidD v 29.10.2006 21:17

DJ LA DÉFENSE napsal:Vůbec ne, snahou by mělo být, pro lidi, kteří cestují dále, než jen k Andělu, mít 3 linky jedno jaké. + navíc nový autobus eventuelně dva a to směr dejvice jeden (posílit 180) a druhý k metru na Zličín, pro ty, co pojedou metrem dál třeba na Palmovku, nebo na Ládví, aby se nezdržovali cestou centrem, někam k metru. Dále by se odlehčilo i Andělu, kde spoustalidí přestupuje.


To už vidim toho řepáka jak sedne na bus pojede na Zličín a ze Zličína na Palmovku metrem, uvědom si, že lidi jezdí rádši přímo a kratší trasou.A mam pocit že lidé mají pro přepravu radši tram a metro než busy.
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod trainzjohny v 29.10.2006 21:14

DavidD napsal:To snad nemyslíš ani trochu vážně,ty takový náš ekonom :D , vždyť v ranní špičce to jezdí tak nacpaný, že raději ani nemluvit.

V tom jasný souhlas, taková 10 je naditá až moc a v 7 to není o nic lepší. Jediná za něco málo je 9.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod trainzjohny v 29.10.2006 21:12

DJ LA DÉFENSE napsal:Vůbec ne, snahou by mělo být, pro lidi, kteří cestují dále, než jen k Andělu, mít 3 linky jedno jaké. + navíc nový autobus eventuelně dva a to směr dejvice jeden (posílit 180) a druhý k metru na Zličín, pro ty, co pojedou metrem dál třeba na Palmovku, nebo na Ládví, aby se nezdržovali cestou centrem, někam k metru. Dále by se odlehčilo i Andělu, kde spoustalidí přestupuje.

Jenže lidi co pojedou na palmovku by museli být upně blbý kdyby jeli 164 na Zličín a odtud na Palmovku. Když můžou tramvají na Anděl a pak metrem. No a co se týče 180 tak do dejvic už o moc víc lidí nepojede, páč to nepotřebuje. Že ty je chceš za každou cenu vyhnat z tramvaje ???
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod DavidD v 29.10.2006 21:12

K-M napsal:DJ má pravdu. Opravdu kapacitně na Řepy ve špičky jezdí denní 4 linky. Howgh.
Jiná věc je, jsou-li potřeba. Tak teď pravdu: Jak zvládaly 4 a 9 z Hlušičkovy? Šlo to, co? takže 4 linky jsou jen kvůli konvojování a různému zpožďování. Kdyby jezdil jeden bagr pořádně, a kdyby se nepraktikoval dopravní vlezdoprdelismus, že musí mít panstvo přímé spojení do všech stran světa (míněno z Anděla a Palačáku) vodvezla by to 9 všechno. Tak tak.


To snad nemyslíš ani trochu vážně,ty takový náš ekonom :D , vždyť v ranní špičce to jezdí tak nacpaný, že raději ani nemluvit.
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod trainzjohny v 29.10.2006 21:10

DJ LA DÉFENSE napsal:A proč by nemohla,aby jsme měli standartní interval mít linku 9 a 29 ve stejné trase??? A já se vůbec nebavil o podobě 29 na Vápenku.

Z hlediska kapacitního.
Když nepočítáme noční spoje, tak definice pro vlak, je 2xT eventuelně KT. Proč? Protože jich je víc, než jezdících sól.
Když máme interval 8 minut u všech, je to definiční pravidlo, pro standartní interval.
Tudíš v 8 minutovém tatku jede kapacitně dvojice, dvojice, dvojice, dvojice podle těchto dvou definic pro standartní vlak, jede kapacitně 4 linky a je jedno jaká mají čísla.

No a z hlediska člověka stojícího na zastávce (bez hodinek řekněme) jede 9,10,9,7,9,10,9,7,9,10,9,7 tedy linky 3 :!:
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 21:09

trainzjohny napsal:Tak to bych tě do takové 9 ráno v 7:15 narval a nechal tě jet až k andělu. Bóže už je tady další odborník co je v řepích dvakrát do roka ale dokonale jim rozumí. Kapacitně jezdí 4 linky, ale linky tam jezdí jen 3.
Odborník, počkej dřív nebo později ti jednu devítku stejně seberou, neb je tam k ničemu. Ale to až se začne šetřit.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 21:08

DavidD napsal:A co by to mělo za účel tam zrušit linku a místo ní dát v intervalu 4 minut dva kloubové busy a kam by jsi je vedl,souběžně s tram tratí na Anděl? A to sám jsi tu psal před týdnem o nákladech na jedem km, vzpomínáš si co ti vyšlo?
Vůbec ne, snahou by mělo být, pro lidi, kteří cestují dále, než jen k Andělu, mít 3 linky jedno jaké. + navíc nový autobus eventuelně dva a to směr dejvice jeden (posílit 180) a druhý k metru na Zličín, pro ty, co pojedou metrem dál třeba na Palmovku, nebo na Ládví, aby se nezdržovali cestou centrem, někam k metru. Dále by se odlehčilo i Andělu, kde spoustalidí přestupuje.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod trainzjohny v 29.10.2006 21:07

K-M napsal:DJ má pravdu. Opravdu kapacitně na Řepy ve špičky jezdí denní 4 linky. Howgh.
Jiná věc je, jsou-li potřeba. Tak teď pravdu: Jak zvládaly 4 a 9 z Hlušičkovy? Šlo to, co? takže 4 linky jsou jen kvůli konvojování a různému zpožďování. Kdyby jezdil jeden bagr pořádně, a kdyby se nepraktikoval dopravní vlezdoprdelismus, že musí mít panstvo přímé spojení do všech stran světa (míněno z Anděla a Palačáku) vodvezla by to 9 všechno. Tak tak.

Tak to bych tě do takové 9 ráno v 7:15 narval a nechal tě jet až k andělu. Bóže už je tady další odborník co je v řepích dvakrát do roka ale dokonale jim rozumí. Kapacitně jezdí 4 linky, ale linky tam jezdí jen 3.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 21:05

trainzjohny napsal:Kdyby jezdila 29 (třeba na Vápenku) tak jo. Linka 29 nebude jezdit v trase 9 páč by to byla devítka. Linka je daná trasou, vozy jedoucí po stejné trase (celé) tak jedou po stejné lince.
A proč by nemohla,aby jsme měli standartní interval mít linku 9 a 29 ve stejné trase??? A já se vůbec nebavil o podobě 29 na Vápenku.

Z hlediska kapacitního.
Když nepočítáme noční spoje, tak definice pro vlak, je 2xT eventuelně KT. Proč? Protože jich je víc, než jezdících sól.
Když máme interval 8 minut u všech, je to definiční pravidlo, pro standartní interval.
Tudíš v 8 minutovém tatku jede kapacitně dvojice, dvojice, dvojice, dvojice podle těchto dvou definic pro standartní vlak, jede kapacitně 4 linky a je jedno jaká mají čísla.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod DavidD v 29.10.2006 21:04

DJ LA DÉFENSE napsal:Jsou to převlečený dvě linky... jede vám tam každý dvě minuty vlak, to znamená, že při 8 minutovém intervalu jedou kapacitně 4 linky. nebo 4 plnohodnotné vlaky. Kdby to byla 29 a jela ve stejné trase, tak už to 4 linky jsou?? Podle tebe


Ano jsou.Ale 7,9,10 jsou 3 linky, ale v kapacitě 4 souprav za 8 minut.
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod K-M v 29.10.2006 21:03

DJ má pravdu. Opravdu kapacitně na Řepy ve špičky jezdí denní 4 linky. Howgh.
Jiná věc je, jsou-li potřeba. Tak teď pravdu: Jak zvládaly 4 a 9 z Hlušičkovy? Šlo to, co? takže 4 linky jsou jen kvůli konvojování a různému zpožďování. Kdyby jezdil jeden bagr pořádně, a kdyby se nepraktikoval dopravní vlezdoprdelismus, že musí mít panstvo přímé spojení do všech stran světa (míněno z Anděla a Palačáku) vodvezla by to 9 všechno. Tak tak.
K-M
 

Odeslatod DavidD v 29.10.2006 21:02

DJ LA DÉFENSE napsal:Tramvaje do Řep jedzit budou a je to dobře, ale mělo by se ěnco vymyslet s organizací linek. Ubrat jednu tramvajovou a rozšířit nabídku autobusovoou ao třeba nová spojení

A co by to mělo za účel tam zrušit linku a místo ní dát v intervalu 4 minut dva kloubové busy a kam by jsi je vedl,souběžně s tram tratí na Anděl? A to sám jsi tu psal před týdnem o nákladech na jedem km, vzpomínáš si co ti vyšlo?
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod trainzjohny v 29.10.2006 21:00

DJ LA DÉFENSE napsal:Jsou to převlečený dvě linky... jede vám tam každý dvě minuty vlak, to znamená, že při 8 minutovém intervalu jedou kapacitně 4 linky. nebo 4 plnohodnotné vlaky. Kdby to byla 29 a jela ve stejné trase, tak už to 4 linky jsou?? Podle tebe

Kdyby jezdila 29 (třeba na Vápenku) tak jo. Linka 29 nebude jezdit v trase 9 páč by to byla devítka. Linka je daná trasou, vozy jedoucí po stejné trase (celé) tak jedou po stejné lince.
Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
 
Založen: 10.9.2006 14:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 21:00

DavidD napsal:Aspoň, že je s nim pr**(legrace). :lol: :lol:
Mohla by bejt ***** se setkat i osobně... Neujížděj do invektiv. Jen proto, že mám jiný názor.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 20:59

trainzjohny napsal:Půlka je 21 co jezdí i o víkendu !!! Máš v tom nějaké nejesnosti chlape, lepší bude tvdit že co trasa (bez ohledu na JŘ a dvojice) to linka, jako všichni normální lidi !!!!
nemám v čem mám nejsanost, byl to pouze příklad... Spíš ty máš problém chlapče pochopit, že neni normální mít 3 linky na papíře a každyý dvě minute ve špígře vlak... to totiž nedává, žádný slušný číslo... Do Řep jedou 4 linky! byť je jedna takvzavnej 2in1
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron