Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Absolut v 23.5.2006 7:34

Ad Pawel: Prostě není. Má to důvod, ale nemám čas.

Ad Agnus Mac Gyver: Výstavba TT v Radlické jen prodlouží stávající úsek s 1 jízdním pruhem v každém směru. V zásadě to není problém. Budou tam o pár metrů delší kolony IAD, ale sedne si to, protože víc řidičů se naučí jezdít tranzit přes Barrandoff. Třebas řidič Absolut.

Ad XSC: Napojení plzeňské dálnice dlouhým tunelem do vnitřního okruhu je sice ve Zlíchovském tunelu uvažované a lze si ho prohlédnout v různých mapičkách od ÚDI, ale je to hudba mnohem vzdálenější budoucnosti, než TT radlice, teď se bude ještě tak 10 let přednostně dělat vnější okruh.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod XSC v 22.5.2006 19:28

Angus MacGyver napsal:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Hlavně je plánováno časem převést dopravu z Radlické do tunelu ke Zlíchovu, takže pak intenzita dopravy na Radlické poklesne a 1 pruh bude stačit.
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Odeslatod pawel v 20.5.2006 15:41

proč vlastně není u dlouhé třídy kaliforňan?? doopravdy není místo?? myslím, že u zastávky zc by to šlo v klidu. pak by stačilo v minimální variantě zavést např. linku 34 Výstaviště-Stroß-Dlouhá. spotřeba kachen minimální, vozokm se stejně ušetří odklonem 5 a 8. a lidi z části Petrské čtvrti i východního okolí Starom. nám. by nebyli bez MHD.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod Proxy v 20.5.2006 13:04

Petr napsal:Ano opravdu povede středem, na zvýšeném tělese, které však bude mít zešiknemé obrubníčky, aby se dalo nouzově najíždět auty v případě např. nehody v jejich jízdním pruhu a jeho zablokování (podobný princip je u Anděla a Bulhara)

Viz. zákres v příloze
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod Petr v 20.5.2006 8:24

Angus MacGyver napsal:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Ano opravdu povede středem, na zvýšeném tělese, které však bude mít zešiknemé obrubníčky, aby se dalo nouzově najíždět auty v případě např. nehody v jejich jízdním pruhu a jeho zablokování (podobný princip je u Anděla a Bulhara)
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod itelv v 19.5.2006 18:19

Angus MacGyver napsal:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...

Myslím, že to tak strašné nebude. Až k (od) trojúhelníku vede od (na) Smíchova taky jenom jeden pruh.
Uživatelský avatar
itelv
Uživatel
 
Založen: 05.1.2006 11:25
Bydliště: Praha 7

Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod Peter v 19.5.2006 16:27

Angus MacGyver napsal:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...

nj, ale je to tak.povede stredem komunikace, myslim ze na zvysenem tramvajovem pasu
Peter
 

Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...

Odeslatod Angus MacGyver v 19.5.2006 16:02

Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
Angus MacGyver
Uživatel
 
Založen: 11.5.2006 12:17

Re: Trať Laurová-Radlická (M "B")

Odeslatod Peter v 19.5.2006 15:05

Angus MacGyver napsal:Včera jsem si ze srandy zkusil cestu ze Strašnic do Jinonic pouze tramvají a 1 zastávku (Radl. Jin.) metrem... Z Laurové je to na Radlickou dost daleko...

Zajímalo by mne, kudy tu tramvajovou trať povedou??? Je tam komunikace s dvěma pruhy na každé straně a z jedné strany silnice skála, z druhé strany mírná rokle, mírná vyvýšenina, či mnoho zeleně...


uberou na kazde strane jeden pruh 8-)
Peter
 

Trať Laurová-Radlická (M "B")

Odeslatod Angus MacGyver v 19.5.2006 15:01

Včera jsem si ze srandy zkusil cestu ze Strašnic do Jinonic pouze tramvají a 1 zastávku (Radl. Jin.) metrem... Z Laurové je to na Radlickou dost daleko...

Zajímalo by mne, kudy tu tramvajovou trať povedou??? Je tam komunikace s dvěma pruhy na každé straně a z jedné strany silnice skála, z druhé strany mírná rokle, mírná vyvýšenina, či mnoho zeleně...
Angus MacGyver
Uživatel
 
Založen: 11.5.2006 12:17

Odeslatod Absolut v 06.4.2006 8:40

Tak to je jednoznačně pochůzka s geodetem za účelem zaměření. Tušil bych za tím nějakou výměnu BKV. Nedělej si žádné velké naděje na radikální zlepšení:-)
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod V-TECH v 06.4.2006 8:10

Je to tak týden, čtrnáct dní, co po Korunní chodili dva typové v reflexních vestách - prohlíželi panely, ve kterých jsou uloženy koleje (asi to nebude zrovna odborný termín :)) - jeden si něco zapisoval do bloku a druhý sprejem panely očísloval. Plánuje se konečně nějaká rekonstrukce kolejí v Korunní ulici? Nevíte o tom někdo něco? V některých místech to na Korunní vypadá už vážně hrozně...
V-TECH
 

Odeslatod Absolut v 17.1.2006 14:01

No tak to je jasné - bkv mají svoje specifické poruchy geometrické polohy koleje, které jsou úplně jiné než vlnky a propadlé styky u klasické konstrukce. V něčem lepší - třeba bkv vždy a fšude rdží rozchod (pokud se ovšem nepropadne / nerozlomí ta rybina ve žlábku panelu, což jest třeba teď vidět hojně na Palackého mostě). K pláči je to, když panely propadnou tak, že jen některé - pak vznikyjí horší skoky než na klasice. Specifické je také putování v oblouku, kdy se z oblouku stane víceméně obecná křivka - to je qidění třeba v nuselském údolí ať už si vyberete kterýkoli oblouk v okolí zast. ostrčilovo n. - divadlo na fidlovačce. Ale zase musím říct, že některé tratě z bkv drží perfektně.

Hele to je vtipný mam 20 příspěvků a už mám "poradit dokáže" to je padlý na hlavu ne??? krom toho mi to poslední 2 posty oba počítá jako "20"

:smt024 napsal:na odstraneni pocitadla se pracuje. neukazuje poradove c. prispevku, ale celkovy pocet prispevku - takze vsude mas 20.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod pawel v 17.1.2006 12:59

líp než hrad pamatuju keplerovu - v jednom místě zc byl v kolejích neuvěřitelný zub, jako by to tam někdo nastavoval, ale jízda tudy byla radostí, rozhodně menší utrpení, než je pro mě v současnosti ježdění po leckterých BKV. nebo Chotkova (to už je trochu jiná kategorie, ale..) byla taky z hlediska cestujícího v pohodě:)
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Odeslatod Absolut v 17.1.2006 11:02

Jasně že pamatuju:-) a co teprve trať od křižovatky Chotkovy sady přes Hrad na Pohořelec, to byla mňamka jak to v d-22 házelo po rozjezdu ze zast Belveder z centra... Koněvova se stavěla nevím kdy a Černokosteleckou dělalo myslím Železniční stavitelství někdy kolem 1965-1967... oboje by podle mého názoru vypadalo o dost líp, kdyby se to nechalo jako otevřený svršek a občas se to podbilo a obrousilo... samozřejmě né u toho hradu.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron