Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od slimman » 03.5.2010 17:42

DPmPET: Už je mi to jasné. Ď

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 03.5.2010 16:21

MOp píše:Chápeš to špatně Romane, ostatně jako vždy. Přečti si můj předchozí text ještě jednou a pomaleji.
Ale at se dostaneme k jádru věci.
Ano každá firma má svoje postupy, ale jak DPP může dopustit konstrukci typu, která se bude muset celá za 10 let rozsekat znovu?

To opravdu nemyslí na údržbu? Zvlášt v oblouku se prostě koleje vykoušou, at tam jezdí cokoli.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 03.5.2010 16:09

Jěště pro upřesnění:Technologie jednolitého zalévání betonovou směsí(zalití betonových či dřevěných pražců které jsou do své poloviny odkryté) mi neumožnˇuje se dostat k upevnˇovadlům při pozdější výměně kolejové konstrukce či oblouku aniž bych poškodil pražce.Prostě je to technologie rozmlatˇ na sutˇ a odvez.
Nejdříve by se měla zhotovit tzv. Stabilka(betonová směs po hlavu pražců a pak pokračovat po technologické přestávce (1 den)opět s betonáží).
DPmPET 8-)

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 03.5.2010 15:50

slimman píše:
DPmPET píše:Takhle to praktikujou stavební firmy ,které tyto práce dostanou ve výběrovém řízení.
Tohle jsem nějak nepochopil. Co praktikujou ? Jaký typ svršku tam bude přece určuje JDCT.

Ano ,typ svršku si určuje JDCT,problém je že by si měla ohlídat také zadaný řádný technologický postup .
DPmPET

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 03.5.2010 15:37

Chápeš to špatně Romane, ostatně jako vždy. Přečti si můj předchozí text ještě jednou a pomaleji.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 03.5.2010 15:37

Jé, nazdar Jenki :)

Také jsem nepochopil, proč tam místo zákryťáků bude tohle, zvlášť když tady ty zákryťáky byly. Jediný důvod, co mě napadá, je snaha přetrasovat a-112 mimo Pelc Tyrolku a jezdit s ní po novém mostě. Takže by ta trať mohla být tak za dva roky po zprovoznění pojížděna autobusy v zoofilním intervalu 5 minut.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 03.5.2010 15:17

Mám to chápat , že DPP si nechá ve VŘ vnutit "cenou" dobré zalití betonem, ale při výměně kolejnic se taky pěkně prohne a to nepočítám platby náhradní dopravy, protože tohle se za týden nestihne.

Gratuluji pokrokovému vedení Dopravní cesta nebo jak se to dnes jmenuje. =D>

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 02.5.2010 22:56

slimman píše:Tohle jsem nějak nepochopil. Co praktikujou ? Jaký typ svršku tam bude přece určuje JDCT.
Jsou určité parametry, které jsou dané - třeba typ svršku. Ale pracovní postupy při stavbě trati si každý jede po svém dle svých zkušeností, znalostí či dostupné techniky. Každému totiž vyhovuje něco jiného - a právě to měl DPmPET na müsli.. Vyjmenoval věci, které dělá DPP jinak.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 02.5.2010 21:59

měli by tam nechat OS a byl by pokoj 8-)

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od slimman » 02.5.2010 21:57

DPmPET píše:Takhle to praktikujou stavební firmy ,které tyto práce dostanou ve výběrovém řízení.
Tohle jsem nějak nepochopil. Co praktikujou ? Jaký typ svršku tam bude přece určuje JDCT.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 02.5.2010 20:40

9001 píše:Podle mě pokud se do toho pustí se zbíječkami, tak se bude muset dát komplet všechno. Pražce půjdu i s betonem do kytek.

S tím mě napadlo? Není náhodou na jistém oddělení DPP taky něco shnilého nebo ještě lépe nějací kapříky od stavebních firem za tyhle betonářské počiny?

Jenki: Spíš bych čekal něco ve stylu, přece BKV se dalo podfouknout co z tímhle? To se musí celý rozsekat...

Takhle to praktikujou stavební firmy ,které tyto práce dostanou ve výběrovém řízení.Nevím třeba až se bude dělat výměna kolejí tak se to vyfrézuje,ale pak jěště schází pár centimetrů na pražce,což se bude pracně odbourávat,takže opavdu zbývá jedině to kompletně rozmlátit a odvézt ve formě suti.Mě se tato technologie vůbec nezamlouvá(když beton je v půlce pražců a do půlky kolejnice jednolitě viz .Albertov,Palackého náměstí).Správně by se měla udělat betonová stabilka(do víšky pražců ) a pak pokračovat další vrstvou(beton,živice,dlažební kostky)
DPmPET 8-)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 02.5.2010 9:22

wc+benzínka Kobylisy u vozovny
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 02.5.2010 9:21

a další (poslední)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 02.5.2010 9:19

fotečky z Trojské strany mostu z minulého soboty, které jsem slíbil, ale nedodal.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 01.5.2010 20:29

Podle mě pokud se do toho pustí se zbíječkami, tak se bude muset dát komplet všechno. Pražce půjdu i s betonem do kytek.

S tím mě napadlo? Není náhodou na jistém oddělení DPP taky něco shnilého nebo ještě lépe nějací kapříky od stavebních firem za tyhle betonářské počiny?

Jenki: Spíš bych čekal něco ve stylu, přece BKV se dalo podfouknout co z tímhle? To se musí celý rozsekat...

Odpovědět