Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 24.3.2009 9:34

Až na to, že pojmenování "Ochodní centrum Hvězda" je již nahrané v Apexu.

Novou zastávku bez bezbariérového pšístupu by dnes SONS již nepovolil.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 24.3.2009 9:00

cituji spojení na krátko, kterým upravuji svůj příspěvek:
U zastávek bude na straně k Vypichu přechod se ssz, nejpravděpodobnější pojmenování "obora Hvězda".

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 24.3.2009 1:12

tak tomu říkám návrat do 80s... hlavně že ten podchod má sloužit pokud vím i jako spojnice mezi ladronkou a hvězdou. dobře seřízený přechod nebo lávka á la břevnovská by byly lepším řešením :(
nicméně díky za info.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 24.3.2009 0:25

Finální název neznám, uvažovalo se o "OC Hvězda", "Hvězda" či "Kaufland Hvězda". Proto píši název v uvozovkách. Schody bezbarierove nejsou, predpokladam, ze se urovnove prechody konat nebudou.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 23.3.2009 23:17

díky za skvělý fotožurnál.
jen dotaz k zastávce Hvězda (doufám, že jde o finální název) - jak bude zajištěn bezbariérový přístup, pokud se buduje podchod? na rampu to nevypadá. a vůbec, celkem se divím, že nestačilo SSZ nebo lávka... i když šlo pokud vím o podmínku P6.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od pawel » 20.3.2009 15:23

zrovna jsem na tuhle potvůrku koukal nedávno z autobusu :)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od trainzjohny » 19.3.2009 17:53

Ono to taky z Mostu je :wink:

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DavidD » 19.3.2009 16:56

Tonda Ježek píše:Kvůli rekonstrukci TT Bělohorská se v Praze opět objevilo mostecko-litvínovské vozítko na sypání štěrku.
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/albums/u ... ac%7E0.jpg
To máme zapujčené? Všiml jsem si, že se již nevyužívají naše strojní zatačovačky, ale pouze část podvozku z T3, jak kdyby to bylo taky z Mostu..

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tonda Ježek » 19.3.2009 16:36

Kvůli rekonstrukci TT Bělohorská se v Praze opět objevilo mostecko-litvínovské vozítko na sypání štěrku.
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/albums/u ... ac%7E0.jpg

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 22.1.2009 12:35

My? Nikdy 8-)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 22.1.2009 10:52

Však my se shodneme ne? :-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 22.1.2009 10:41

ad Jakub a MOp: Je gřeba myslet na NÁKLADY a ČASOVOU NÁROČNOST věci. Změnit tvrdost kolejnic v celé síti stojí trošku víc a trvá trošku dýl, než přezout všechny vozy. Trošku řádově víc. Kouzelnou mašinku která by to uměla bez výměny kolejnic jsem ještě neviděl. Kouzelného dědečka, co by si s sebou nosil 58 mld. Kč a rozdával na potkání taky neznám (ale jestli ho někdo znáte, tak ať mi koupí byt).

Přezout všechny vozy je otázka odhadem tří let a náklady si netroufám odhadnout. Ale řádově levnější, než měnit železo v celém městě.

Pane MOpe, netuším na jakou "osobu", co by chtěla něco "zablokovat" narážíte. Takovéhla tajnůstkaření přece není nutné! A jestli to má být poznámka na doc. Zelenku, pak tento pán rozhodně nemá nic proti použití S49 v Praze ani žádné osobní zájmy, je to odborník, který podkytl DPP seriózní analýzu jako podklad k zamyšlení. Něco podobného proběhlo úspěšně před pár lety v Brně a také se toho účastnil, takže zatraceně dobře ví, co píše.

Paskvil nevznikne :) Paskvil už je.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 22.1.2009 10:39

Jakub - představuješ si to jako Hurvínek válku, je to běh na dlouhou trať. Kromě samotného přebroušení kol se jedná zejména o změnu všech vnitropodnikových norem, vyhlášek, nařízení a stanovení kontrolních mechanismů s tím souvisejících atd.. A to se neprovede hned. Navíc každá taková změna se musí ještě prohnat vnitropodnikovým připomínkovým řízením. Pokud se v jejím průběhu najde osoba Absolutem zmíněného typu, která něco "zablokuje", problém se stane neřešitelným, případně vyvolá různé vážné či nevážné komplikace a v případě realizace vznikne paskvil.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 22.1.2009 10:05

Tak moment. Vozu 14T se musím zastat - jeho problémem není podovozek, ale kombinace více faktorů - pevný podvozek v kombinaci s profilem kola žere oblouky a větší nápravový tlak v kombinaci s nekvalitními panely ničí žlaby.
Bohužel, na rozdíl od vozu T6A5 v r. 1995, vůz 14T v r. 2005 byl přesně tím, co si DPP objednal. Docela se divím, že Škodovka ještě takto neargumentuje.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Jakub » 22.1.2009 9:51

Já se teď nesnažil kritizovat tolik ani ty koleje, tam se přecijen něco hnulo, ale spíše ty okolky (příp. i nákolky), kde se dlouho dobu nehnulo nic, kolovaly městem jakési zvěsti o tom, že by se měkké koleje nahradily tvrdými a tvrdá kola měkkými, ale nikdy se nic z toho nepotvrdilo a pokud vím, nic se nezměnilo. Dalším problémem je to, že by to chtělo se nějak globálně zamyslet například nad problémy podvozků vozů 14T a T6 (asi nejzávažnější) a pokusit se tyto problémy nějak vyřešit, aby se jejich působením koleje tolik neničily. To by prozatím problém alespoň z části vyřešilo, pak by se časem dostalo snad i na ty koleje a jako zlatý hřeb by se mohla konečně řešit celá situace, tj. kolo a kolej. =D>

Odpovědět