Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod K-M v 29.10.2006 23:01

7080: Ale doprčic, právě že ne. Vozovny se nemusí rovnoměrně podělit. Vozovny mají vypravovat to, co je nejvýhodnější.
K-M
 

Odeslatod DavidD v 29.10.2006 23:01

DJ LA DÉFENSE napsal:Netuším, ale kam ty lidi odvezeš třeba 52 pojede na Pankrác, jelikož je (asi) nejblíž a je jedno jestli minutu po té denní nebo šest, na žádný výrazný bod nepojede ta 52 uhne na Výtoni... Ale faktem je, že ty proklady by byly fajn...

Mam pocit, že jsi si sám odpověděl proč nejezdí v prokladech, ale 1-2 minuty po denní lince.
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod K-M v 29.10.2006 23:00

demon: typicky káemovskej přístup je co nejvíc muziky za co nejmíň peněz. Podívej se do jakéhokoliv soukromého podniku, o nic jiného se nesnažej. jenže DP je komunál a to každej bere jako dobročinnej podnik, ne-li dokonce jako dojnou krávu.
Dyť už jsme to tu počítali - jede -li 21 ze Strašnic a ne z Pankráce, ujede jedním směrem o DVA km víc, tedy 4 km denně. Kilometr jízdy tramvaje bude bratru za 40,- Kč a to jsem z lacinýho kraje , za to jezdí bus. Tedy 80 Kč denně. Udělá-li to jen v prac. dny, je to 80*20=1600. 600,- bych nechal podniku jako úsporu a 1000,- bych dal strašnickýmu řidiči, co si pro svůj vozík pojede na Pankrác. No neber 5%platu navíc prakticky za nic?
K-M
 

Odeslatod 7080 v 29.10.2006 22:57

K-M napsal:Ruku na srdce - nejsou ty výjezdy prostě proto, že se vozovny MUSEJ ROVNOMĚRNĚ podělit o sóla? Že by někdo řval (odbory?) kdyby depáci museli o víkendech spojovat a rozpojovat? Že zrovna ve Vokovicích zahálejí o víkendu ta sóla z dvojek, že? Podobně - to že KAŽDÁ vozovna vypravuje STEJNÝ počet nočních vozů nebude jen tak náhodou.
Kapacita řidičů je výmluva - R31 ač motolský jezdil z Vokovic když bylo třeba - a taky to šlo. A bude se to jen rozšiřovat.


Vozovny se musí rovnoměrně podělit, ale potom proč VO nejezdí 15? Měli jsem na ní i 6 pořadí tak proč tam nejsou teď?
Počet nočních se nám moc nezměnil, dostali jsme po dlouhé době jednu 56 navíc. Klidně bychom mohli 56 převlíkat z jedničky, kdyby to časově vycházelo. Jenže nevychází. Pak bychom zase zatahovali ze Spořilova.
Ta jedna navíc je kvůli noční čtyřicítce a úpravě obratových časů na Petřinách.
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
 
Založen: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 22:55

DavidD napsal:O kolik by tak mohlo být dražší nechat noční stat na konečné o 6 minut déle a tím proložit interval?
Netuším, ale kam ty lidi odvezeš třeba 52 pojede na Pankrác, jelikož je (asi) nejblíž a je jedno jestli minutu po té denní nebo šest, na žádný výrazný bod nepojede ta 52 uhne na Výtoni... Ale faktem je, že ty proklady by byly fajn...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 22:52

demon napsal:Tak to bych ti rád připomenul, že nejvíc se ušetří, když ráno nevyjedem!
To je typickej Káemovskej přístup. Ne dělat dopravu pro spokojenost lidí, ale dělat dopravu co nejlevněji, vždyť lidi už si nějak poradí... To je jako by si přišel do kadeřnictví a chtěl to na havla a oni by ti to udělali na ježka, protože je to levnější. :wink:

K-M: Ale o tom se samozřejmě nikdo nepře ! :)
To kecáš. Je to tak, že prostě pokud už je tam najetá denní link, tak nikoho nezajímají lidi, vždyť současný stav je toho důkazem... Mě se ten nápad líbí, ale je nesplnitelnej, nikdo nepotáhne noční linku přes půl Prahy do 6 do rána. Na konečných ne, ale ve městě, v centru se dost vyřeší i výjezdy linek ráno, bývávalo 10 z Motola, od Anděla podél vody trojskou do Kobylis, 17 z Motola po trase Vozovna-Anděl-Karlák-Národní Divadlo-Ďáblice, 11 ze Strašnic spodem Vršovicema, atd. atd.
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod K-M v 29.10.2006 22:48

7080 napsal:Tak trochu počítej 21 z Vokovic je rozhodně blíž než z HL. 11 je trochu sporná, jenže to v noci převlíká na noční, takže tak strašně bych to taky neviděl. A jak to chceš dělat, když daná blízká vozovna nemá volnou kapacitu ať ve vozech nebo v lidech? Neříkám, že je všechno ideální, rozhodně není, ale sem tam je potřeba se na věc podívat i z druhé strany.

Ruku na srdce - nejsou ty výjezdy prostě proto, že se vozovny MUSEJ ROVNOMĚRNĚ podělit o sóla? Že by někdo řval (odbory?) kdyby depáci museli o víkendech spojovat a rozpojovat? Že zrovna ve Vokovicích zahálejí o víkendu ta sóla z dvojek, že? Podobně - to že KAŽDÁ vozovna vypravuje STEJNÝ počet nočních vozů nebude jen tak náhodou.
Kapacita řidičů je výmluva - R31 ač motolský jezdil z Vokovic když bylo třeba - a taky to šlo. A bude se to jen rozšiřovat.
K-M
 

Odeslatod Tom 11 v 29.10.2006 22:47

7080 napsal:Tak trochu počítej 21 z Vokovic je rozhodně blíž než z HL. 11 je trochu sporná, jenže to v noci převlíká na noční, takže tak strašně bych to taky neviděl. A jak to chceš dělat, když daná blízká vozovna nemá volnou kapacitu ať ve vozech nebo v lidech? Neříkám, že je všechno ideální, rozhodně není, ale sem tam je potřeba se na věc podívat i z druhé strany.


No jo já nejsem proti,ale je to nepromyšlený.Tak je to i o vozovnách a lidech,ale zase by to šlo nějak udělat...
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
 
Založen: 19.8.2006 17:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 22:47

K-M napsal:7080: Ale ony se i ČD (resp. SŽDC nebo jakýkoliv vlastník - co třeba Letiště???) o tu trať starat bude. Buštěhradka jako rychlodráha na Letiště je neprůchodná, Letiště cítí jako handicap že jako jediné v civilizované evropě nemá kolejové spojení se světem a přitom má miliardy zisku. Jak myslíš že to bude dál? No a pak moderní 471 odvezou ve dvou soupravách ze Zličína to co 9 odváží hodinu. Sci-fi?
Pařížskej RÉR, jen drobec upravenej na naše poměry...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod DavidD v 29.10.2006 22:46

DJ LA DÉFENSE napsal:Ale jasně ta myšlenka je dobrá co myslíš, ale zase jde o prachy, takže v tu chvíli musí jít cestující stranou. Zase na druhou stranu, je blbý aby do 6 strašila cestou do vozovny. Pánové Bratislava, ta má interval v noci, to i Košice maj v noci o víkendu lepší interval než Bratislava

O kolik by tak mohlo být dražší nechat noční stat na konečné o 6 minut déle a tím proložit interval?
Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
 
Založen: 10.5.2006 16:36

Odeslatod DJ LA DÉFENSE v 29.10.2006 22:45

K-M napsal:...
DJ: Taky přijde přespávání tramvají v "cizích" vozovnách. Mašinky to uměj běžně - podívaj se do domovského depa třeba jednou za tejden a péče se jim v cizích depech dostane stejné. Ona tramka taky vydrží jednu noc přespat ve vozovně na druhém konci linky a následující noc udělat opět lichý počet půlkol a skončit ve vozovně mateřské. Už se to taky vyzkoušelo, jistě napíše někdo, kdo mi bude chtít upřít prvanství :-) :-)
No ty turnusy jsou tak, že se tam podívají tak jednou za tři dny, a ot u tramvjaí bude taky, první krok je k tomu, že postupně začínají řidiče dozbrojovat průkazy na jiné vozy... Bude to tak. Pak v jednu ráno strašily v létě 24 na Václaváku. Už to tu bylo a bude se to rozšiřovat...
DJ LA DÉFENSE
Uživatel
 
Založen: 23.10.2006 14:00

Odeslatod demon v 29.10.2006 22:45

DJ LA DÉFENSE napsal:...ale zase jde o prachy, takže v tu chvíli musí jít cestující stranou...

Tak to bych ti rád připomenul, že nejvíc se ušetří, když ráno nevyjedem!
To je typickej Káemovskej přístup. Ne dělat dopravu pro spokojenost lidí, ale dělat dopravu co nejlevněji, vždyť lidi už si nějak poradí... To je jako by si přišel do kadeřnictví a chtěl to na havla a oni by ti to udělali na ježka, protože je to levnější. :wink:

K-M: Ale o tom se samozřejmě nikdo nepře ! :)
Naposledy upravil demon dne 29.10.2006 22:47, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
 
Založen: 08.4.2006 15:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...

Odeslatod K-M v 29.10.2006 22:44

7080: Ale ony se i ČD (resp. SŽDC nebo jakýkoliv vlastník - co třeba Letiště???) o tu trať starat bude. Buštěhradka jako rychlodráha na Letiště je neprůchodná, Letiště cítí jako handicap že jako jediné v civilizované evropě nemá kolejové spojení se světem a přitom má miliardy zisku. Jak myslíš že to bude dál? No a pak moderní 471 odvezou ve dvou soupravách ze Zličína to co 9 odváží hodinu. Sci-fi?
K-M
 

Odeslatod 7080 v 29.10.2006 22:42

Tom 11 napsal:Tak já nevím,ale mě to přijde že to tu je všechno dokola,pořád se o tom mluví ale nic se stejně nevyřeší...ale volovi*a typu 11 z VO,21 z VO je vážně síla...nebo když 26 jezdící kolem Voz.Strašnice byla vypravovaná z PA... :? a mohl bych pokračovat.


Tak trochu počítej 21 z Vokovic je rozhodně blíž než z HL. 11 je trochu sporná, jenže to v noci převlíká na noční, takže tak strašně bych to taky neviděl. A jak to chceš dělat, když daná blízká vozovna nemá volnou kapacitu ať ve vozech nebo v lidech? Neříkám, že je všechno ideální, rozhodně není, ale sem tam je potřeba se na věc podívat i z druhé strany.
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
 
Založen: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Odeslatod K-M v 29.10.2006 22:40

Demon: No jde o to, že milují-li či nemilují něco zaměstnanci, nemusí to být ještě pro prospěch podniku a věci, kterou provozuje dobré.
DJ: Taky přijde přespávání tramvají v "cizích" vozovnách. Mašinky to uměj běžně - podívaj se do domovského depa třeba jednou za tejden a péče se jim v cizích depech dostane stejné. Ona tramka taky vydrží jednu noc přespat ve vozovně na druhém konci linky a následující noc udělat opět lichý počet půlkol a skončit ve vozovně mateřské. Už se to taky vyzkoušelo, jistě napíše někdo, kdo mi bude chtít upřít prvanství :-) :-)
K-M
 

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron