Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, má tam být krátkodobá výluka, ale zase to budou jen výřezy. Celá křižovatka asi bude až "někdy" s mostem a RTT Vítězná...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Oo, wunderbarMOp píše:Důvod, proč výroba tak dlouho trvá je ten, že po vyrobení jede konstrukce na speciální vytvrzení do Německa.
Kruťák: no vždyť jsem o tom tuhle psal, jak t díky OR dostává dopravně na zadel celá oblast. Takže to není, že tam podnik má rozbitý "nějaký" koleje... A u Národního divadla ty 10, to je totéž v bleděmodrém. Tam by snad bylo lepší světla vypnout, protože stejně auta nestíhají využít své fáze, protože se tam plazí tram
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, to esíčko u Masny by mě také zajímalo, kdy se bude dělat. Tam si člověk užije troubení gumokolů. A celkově se kvůli tomu tvoří kolony až za křižovatku u Imperiálu, takže v podstatě vlastně až na Florenc a potom samozřejmě i V Celnici a Na Florenci. Takže jedno blbé kolejové esíčko způsobuje ucpání dopravy v docela širokém okolí. Tedy nechytejte mě za slovo, samozřejmě, že tam ty kolony byly i dřív, ale nebylo to tak strašný. Ono něco přidá i to zavřené Senovážném nám. a Husitská...
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Důvod, proč výroba tak dlouho trvá je ten, že po vyrobení jede konstrukce na speciální vytvrzení do Německa.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A nebo jde o to, že havarijní oprava jde z jiné kasičky, než plánované reko...
Možná dotaz, jak dlouho trvá výroba kolejové konstrukce?
Jinak dnes jsem projížděl Nuslemi, a skoro se mi chtělo brečet... U Fidlovačky auta opět na kolejích, protože tam kopou plyn? Prostě na silnici hozené dvě černé trubky... Tam to musí být hlavně v době zátahů na Pankrác a odpoledne veselé...
Možná dotaz, jak dlouho trvá výroba kolejové konstrukce?
Jinak dnes jsem projížděl Nuslemi, a skoro se mi chtělo brečet... U Fidlovačky auta opět na kolejích, protože tam kopou plyn? Prostě na silnici hozené dvě černé trubky... Tam to musí být hlavně v době zátahů na Pankrác a odpoledne veselé...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podle informací, co se mi donesly po troleji, komplet reko Lazarské bude až na podzim, bo křížení (kolejový konstrukce) se teprve vyrábí. Proč to nemůže být dřív, kvůli jakým dalším návaznostem (viz ty kanály), to nevím. Takže zatím jen lepení, aby to do podzimu vydrželo. Na podzim by se měla vyměnit celá křižovatka, včetně pražců, bo tam jsou drážkové, což není dobré (kolejnice v nich cestují) a nově budou dřevěné.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Celková výluka Lazarské údajně nemůže být, protože ve Vodičkově (mezi Lazarskou a Karlákem) jsou pořád kanálníci, takže IAD by neměla jak opustit prostor. Je mi to trochu divné zdůvodnění, protože by stačilo dovolit IAD po dobu výluky vyjet na Václavák, no ale důvod je prý tento.
Chotkova šla celkem rychle, tam ta OR tak dlouho nebyla. Ale skoro mi to připadá jako nějaký záměr: musíme to nechat dojít do krajnosti a vyvěsit OR, abychom po opravě mohli vykázat, že jsme opravou OR odstranili.
Další otazník je esíčko u Masaryčky. Tam zatím vůbec netuším, co bude a kdy. Neví někdo
Chotkova šla celkem rychle, tam ta OR tak dlouho nebyla. Ale skoro mi to připadá jako nějaký záměr: musíme to nechat dojít do krajnosti a vyvěsit OR, abychom po opravě mohli vykázat, že jsme opravou OR odstranili.
Další otazník je esíčko u Masaryčky. Tam zatím vůbec netuším, co bude a kdy. Neví někdo
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, ano, maka se tam intenzivně. Ale jak vidno, jde jen o výměny nejhorších kusů, takže ta celková reko na podzim asi bude vhodná. Teď je otázka, co ty oblouky ve Spálené. Ty asi do podzimu nevydrží...
Stejně je mi divné, že to mohlo v těchto několika případech dojít tak daleko. Vždyť přeci úseky stále prochází správce, měří se ručně i krabem, spousta vad, které se utěšeně zhoršovaly šlo poznat i pouhým okem několik měsíců dopředu. Konkrétně ta Spálená, Lazarská nebo Chotkova. A přesto... Že by správce najednou zaspal se mi nezdá, když je jinak síť celkem pod dozorem v kondici.
Co myslíte, je za tím spíš tlak "nerozkopávejte toho moc najednou před volbami", nebo nějaký tlak managementu, že na tolik oprav peníze nedá a "tak to nějak vydržte", a výsledkem jsou takovéto mimořádky?
Jak se asi před 4 lety vysypaly oblouky před smyčkou Nádr. Hostivař, to bylo totéž - příruba mizela před očima, pak se hezky zkroutila (já tam jezdil max 15 už dávno) a asi po 2 měsících najednou hrozné halo, vyvěšení POMALU, mimořádné navařování, aby se vůbec mohlo jezdit....
Já chápu, když se někde vysype výhybka, jazyk, ustřihnou vrtule, praskne srdíčko, nebo tak, ale to že kolejnice dožijí a jejich tvar je pod normu, to se nestane že dne na den a navíc to podle parametrů daného místa a provozu lze i předpovídat.
Stejně je mi divné, že to mohlo v těchto několika případech dojít tak daleko. Vždyť přeci úseky stále prochází správce, měří se ručně i krabem, spousta vad, které se utěšeně zhoršovaly šlo poznat i pouhým okem několik měsíců dopředu. Konkrétně ta Spálená, Lazarská nebo Chotkova. A přesto... Že by správce najednou zaspal se mi nezdá, když je jinak síť celkem pod dozorem v kondici.
Co myslíte, je za tím spíš tlak "nerozkopávejte toho moc najednou před volbami", nebo nějaký tlak managementu, že na tolik oprav peníze nedá a "tak to nějak vydržte", a výsledkem jsou takovéto mimořádky?
Jak se asi před 4 lety vysypaly oblouky před smyčkou Nádr. Hostivař, to bylo totéž - příruba mizela před očima, pak se hezky zkroutila (já tam jezdil max 15 už dávno) a asi po 2 měsících najednou hrozné halo, vyvěšení POMALU, mimořádné navařování, aby se vůbec mohlo jezdit....
Já chápu, když se někde vysype výhybka, jazyk, ustřihnou vrtule, praskne srdíčko, nebo tak, ale to že kolejnice dožijí a jejich tvar je pod normu, to se nestane že dne na den a navíc to podle parametrů daného místa a provozu lze i předpovídat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pár fotek z Lazarské...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kdyby to jelo na Muzeum, tak by to nedojelo na Senovážné nám. Takhle to jede na Florenc, takže se dá také v pohodě přestoupit na C.Radek píše:... nebo aspoň zavléct X-3 na Muzeum, byla by to pěkná náhradní doprava.
A rozložení na dva víkendy by asi mělo jít, ale já v tom stejně nevidím žádný větší problém. Nic by se tím nezískalo a sveze se to vše při jednom.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Líp to bohužel zkoordinovat nešlo. Jenom když se podíváte, jak složité je zkoordinovat opravu ulice, aby různé firmy udělaly vše potřebné zároveň ve vyhrazeném termínu. No a teď si předsavte, jak složité musí být zkoordinovat to v jednom podniku!
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
... nebo aspoň zavléct X-3 na Muzeum, byla by to pěkná náhradní doprava.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pro tu Vodičkovu už taky asi nešlo vymyslet lepší termín, než když je zároveň zavřený MU-A.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejen krásno...JirkaR píše:Nejsem sice od fochu, ale nakoukl jsem... Zase z větší části to "krásno až jindy", grr...ElWapp píše:Stavební povolení RTT Vinohradská
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80410.html
Magistrát hlavního města odložil kompletní rekonstrukci Vinohradské ulice. Pražský dopravní podnik (DPP) tu pouze opraví koleje v úseku mezi stanicemi Flóra a Želivského. Dolní část ulice směrem k Národnímu muzeu se do konce roku nebude opravovat
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ještě lépe "dovybudování výstupů z metra" (co na tom, že až po třiceti letech... ).