Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 18.5.2011 6:32

Lepsi tenhle zmetek, nez nic, jako tomu bylo na Zenklovce u divadla Pod Palmovkou..

Rashid
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 09.8.2009 20:10
Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Rashid » 18.5.2011 4:25

Situace stejná jako včera, mnoho zrušených přechodů přes Jugosl. partyzánů.
Naštěstí stabilní zůstává u Rooseveltovy ulice. Ten druhý u dnes již bývalé Lotyšské z centra lepší přiblíží fotka. Taková pěkná past na hendikepované a hůř pohyblivé. Na delší lávku už došly peníze.

Aneb myslíme na Vás a omlouváme se za případné naschvály drazí cestující a občané Prahy 6.
Je nám to fuk. Váš DP a Praha 6
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 17.5.2011 21:56

Druhy den vyluky Podbaba:
- probehlo frezovani useku stavby neprislusejiciho DPP - tedy smycka na namesti Druzby + polovina predjizdne koleje Podbaba. (2 frezy - siroka a uzka)
- probehlo trhani poli od prejezdu bus na Viteznem namesti k Lotysske.
- vytrhana pole se odvazi na predjizdnou kolej, kde probiha jejich rozborka na prazce, podkladnice, upevnovadla a kolejnice. Bohuzel selhala jerabova technika, a tak se pole hromadi..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 17.5.2011 9:19

Absolut píše:Ondro, to je skoro alibistické - radši blbě, ale u nás.
A já myslel, že zrovna tahle rekonstrukce je dobrá pro Prahu 6.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 17.5.2011 9:06

Ondro, to je skoro alibistické - radši blbě, ale u nás.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od OMH » 17.5.2011 8:01

Buďme rádi, že jdou na Prahu 6 peníze a staví se tu :)

Rashid
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 09.8.2009 20:10
Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Rashid » 17.5.2011 3:53

Ne pro lidi, ale proti nim :!: tak bych konstatoval současnou situaci na výluce v Praze 6 na Jugoslávských partyzánů. 3 a půl měsíce budeme muset snášet současné dopravní peklo.
Jak jsem psal již minule, nejvíc mě trápí neexistence opravdové NAD, to že mě bus vyhodí na Dejvické zcela mimo přestup na další tram linky, není NAD.
Prostě se na nás vykašlali. Kdo DP Praha a Městská část Praha 6.
Navíc v současné době je Kulaťák zasažen dalšími výkopy, takže i kdybych se rozhodl to
obejít povrchově pěšky, tak nejbližší přechod je uzavřen a tak to člověk musí zase obejít dále.
Vozíčkáři, nemocní nebo méně pohybliví lidé mají prostě smůlu. Na polikliniku či poštu se sice dostanou, ale s nesmyslnými přestupy a oklikami. Mimochodem nejsou to oni na které naše město tak myslí a vyslovuje při tom slovo "nízkopodlažní" Přitom by stačilo pár rozpadlých Karos od Hotlinera,(a jeden nízkopodlažní DP) které by pendlovaly Vítezňák - Podbaba. Obsluhováno polokružně s parkováním na Kulaťáku v dočasné s 502. Nebo kdekoliv jinde. Asi DP tři a půl měsice přijde málo. Rovněž jak psal Elwapp mnoho přechodů je předčasně nesmyslně zrušeno. Někdy až rozum stojí, když zjistí, že jedinná cesta - nově vybudovaná lávka v Lotyšské zc přes demontované těleso tratě je jaksi kratší a nepokryje ho tudíž celé. Přejdete tři koleje "suchou nohou", ale tu poslední musíte jaksi přeskočit. =D>
Autobusy linky 131 značné plné a 107 a 147, 116 také rozhodně nevezou vzduch.

Kdo bydlí v této části Prahy 6 tak mi jistě dá za pravdu, že už jsme si tu výluk všichni užily až až a ještě užijem. Jenže omezení se neustále stupňuji a jedna stavba neskončila a už se začíná další.
Začalo to nejprve omezením na Hradčanské a uzavírkou tratě na Letenské náměstí, tak jsme Hradčanskou objížděli přes Prašňák.Pak nám vloni opět díky Blance i ten Prašňák zavřeli na celé léto. Blanka není ještě hotová navíc přibylo staveniště Myslbekova zase omezení a začíná se stavět prodloužení metra A.Nová omezení v Evropské ulici + stavba přeložky. V další fázi další staveniště na Veleslavíně. Omezení samá omezení a ještě nám jako dáreček dají stavbu traťě s rekonstrukcí. A to nás ještě čeká v budoucnu ještě jedna uzávěra Prašného mostu.
Praha 6 je prostě jedno velké staveniště dopravních staveb, nic proti. Naopak, ale dělat tak náročné stavby najednou ?
Tak díky DP Praha a Městské části Praha 6 za pěkné léto a doufám, že aspoň ty busy na
Kulaťák někdo z Vás zařídíte. Z:idea:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od ElWapp » 16.5.2011 19:51

Doplním, že na autobusových zastávkách Lotyšská se ještě odpoledne vesele parkovalo ve dvou řadách. Paradoxně díky tomu tak busy neměly problém s vyjížděním ze zastávky...
A spousta přechodů přes trať bylo přeškrtáno a zneplatněno. Smysl tohoto opatření jsem nepochopil, navíc když na zneplatněný přechod v místech trati navazuje provizorní lávka přes koleje.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 16.5.2011 19:48

rekonstrukce Podbaba, stav prvni den:

- smycka Podbaba kompletne bez troleje, stejne jako 2 ze 3 kolejí kolem byvale predjizdne koleje (provádí Elektrizace zeleznic), usek Zelena - kulatak trolej stahnuta k vychodni strane (k tomu slouzi privezene mobilni stozary, provadi DPP)
- cely den probíhalo frézování povrchů vozovek s pomocí úzké 1m frézy (provádí SSZ)
- odstraneny BKV v useku Kulatak - vyjezd Bus (rano Groulici, odpoledne Masaci)
- par vytrhanych poli na betonovych prazcich (neznamo odkud) se vali na predjizdne koleji
- rozebran JCDecaux Lotysska dc
- s vyuzitim tezke techniky masivne pokracuji vykopove prace pro silove kabely.

Mosquit
Uživatel
Příspěvky: 53
Registrován: 13.2.2009 22:29

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Mosquit » 15.5.2011 22:36

Jak to vlastně vypadá s letní výlukou trati na Modřany? Už je znám definitivní termín zahájení, provozovatel/intervaly NAD, omezení průjezdu gumokolů?
Stránky DPP zatím mlčí, zda platí zde kdysi uvedené - netuším... Díky :-)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 14.5.2011 17:42

Dle přednášky JDCT má být smyčka Radošovická zachována, zbavena o polofunkční předjízdnou kolej a o oblouk OD Hostivaře. Oblouk DO Hostivaře má být zachován pro možnost vysvobození uvězněných vlaků při stržené troleji zpětným pohybem do smyčky. Dále má být smyčka Radošovická zbavena pravidelné linky. Poloha smyčky Zahradní město je mi nejasná. Tuší někdo :?:

TT Podbaba-trať do nikam :?: Já tedy nevím, ale krom možnosti vzniknu přestupní vazby na zastávku vlaku, vyvedení směrem na Suchdol dřív, než tam někdo nasází stromy si říkám, že kolem smyčky přeci není tak málo lidí, aby nikdo z nich prodloužení tramvaje nevyužil. Nové sídliště Juliska, na opačné straně u benzínky jsou také byty (Jednořadá, Šestidomí), kanceláře (VPÚ Deco) Z:idea:
A nové rozmístění zastávek :?: To současné mi přijde větší paskvil. Každá zastávka po reko bude mít svojí spádovou oblast bez překrývání docházkových izorchon. Lotyšská bude mít horní část Jugopárty+Billu, Zelená bude sbírat to, co současná Zelená+část současné Podbaby, ta další zastávka (Ve Struhách?) přebere druhou část současné smyčky+se hodí nemalému množství sportovců ÚTVS Pod Juliskou a tuším kuchařskému učňáku pod hotelem Z:idea: Návrhy na mě působí dobře, je to kompromis, který nesedne každému, ale zde je to především o zvyku. Místo doleva půjdu doprava, ale nemyslím, že by se někdo nějak extra nachodil zbytečně navíc, narozdíl od nové Sparty. To jen co jsem měl možnost vypozorovat při pohybu po P6 v předchozích letech. Teď jen aby se to povedlo po stránce stavební. Hradčanská je dobytkárna, to se mohu jen přidat :( Předjízdnou nahradí předjízdné v nové smyčce a za po****nej trávník trať opravdu nemůže 8-[ Za 3 týdny se reko Jugo podle mého stihnout nedá. To máte snést, odtěžit, inženýrské sítě, malý hrábě, velký hrábě, lopaty, krumpáče, rošty (rošty nemaj)... 8-)

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od vávra » 13.5.2011 22:55

Jenom doufám, že pomazané hlavy zruší smyčku Radošovická a nechají nynější podjezd ve stavu jak je...
Podle mých informací má být smyčka Radošovická právě kvůli podjezdu zachována, uvažuje se snad jen o zrušení jejího napojení směrem do/z Hostivaře.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od 9001 » 13.5.2011 13:13

m@rtin píše:Ze všech dostupných informací, které se ke mně donesly z několika zdrojů, má dojít na letní rekonstrukci 2012 v celé trase od Průběžné až po zastávku Hostivařská. Pokud vím, smyčka ZM má být umístěna na stávajícím parkovišti, proto by její zřízení neměl být za rok problém. Právě proto se ptám, jestli o tom někdo neví víc.
Takže trat zahne hned za mostem a nebo projede ještě kolem benzinky a až kolem areálu Mitasky?

Jenom doufám, že pomazané hlavy zruší smyčku Radošovická a nechají nynější podjezd ve stavu jak je...

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od m@rtin » 13.5.2011 12:09

Ze všech dostupných informací, které se ke mně donesly z několika zdrojů, má dojít na letní rekonstrukci 2012 v celé trase od Průběžné až po zastávku Hostivařská. Pokud vím, smyčka ZM má být umístěna na stávajícím parkovišti, proto by její zřízení neměl být za rok problém. Právě proto se ptám, jestli o tom někdo neví víc.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MF » 13.5.2011 11:28

A až dojde na opravu, bude se dělat najednou celý úsek, nebo to bude na etapy? Tedy třeba kaliforňan někde před zastávkou ZM a dělat úsek ke smyčce. Později dodělat úsek od Průběžné k ZM.

Odpovědět