Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Lepsi tenhle zmetek, nez nic, jako tomu bylo na Zenklovce u divadla Pod Palmovkou..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: Rekonstrukce TT
Situace stejná jako včera, mnoho zrušených přechodů přes Jugosl. partyzánů.
Naštěstí stabilní zůstává u Rooseveltovy ulice. Ten druhý u dnes již bývalé Lotyšské z centra lepší přiblíží fotka. Taková pěkná past na hendikepované a hůř pohyblivé. Na delší lávku už došly peníze.
Aneb myslíme na Vás a omlouváme se za případné naschvály drazí cestující a občané Prahy 6.
Je nám to fuk. Váš DP a Praha 6
Naštěstí stabilní zůstává u Rooseveltovy ulice. Ten druhý u dnes již bývalé Lotyšské z centra lepší přiblíží fotka. Taková pěkná past na hendikepované a hůř pohyblivé. Na delší lávku už došly peníze.
Aneb myslíme na Vás a omlouváme se za případné naschvály drazí cestující a občané Prahy 6.
Je nám to fuk. Váš DP a Praha 6
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Druhy den vyluky Podbaba:
- probehlo frezovani useku stavby neprislusejiciho DPP - tedy smycka na namesti Druzby + polovina predjizdne koleje Podbaba. (2 frezy - siroka a uzka)
- probehlo trhani poli od prejezdu bus na Viteznem namesti k Lotysske.
- vytrhana pole se odvazi na predjizdnou kolej, kde probiha jejich rozborka na prazce, podkladnice, upevnovadla a kolejnice. Bohuzel selhala jerabova technika, a tak se pole hromadi..
- probehlo frezovani useku stavby neprislusejiciho DPP - tedy smycka na namesti Druzby + polovina predjizdne koleje Podbaba. (2 frezy - siroka a uzka)
- probehlo trhani poli od prejezdu bus na Viteznem namesti k Lotysske.
- vytrhana pole se odvazi na predjizdnou kolej, kde probiha jejich rozborka na prazce, podkladnice, upevnovadla a kolejnice. Bohuzel selhala jerabova technika, a tak se pole hromadi..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
A já myslel, že zrovna tahle rekonstrukce je dobrá pro Prahu 6.Absolut píše:Ondro, to je skoro alibistické - radši blbě, ale u nás.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Ondro, to je skoro alibistické - radši blbě, ale u nás.
Re: Rekonstrukce TT
Buďme rádi, že jdou na Prahu 6 peníze a staví se tu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: Rekonstrukce TT
Ne pro lidi, ale proti nim tak bych konstatoval současnou situaci na výluce v Praze 6 na Jugoslávských partyzánů. 3 a půl měsíce budeme muset snášet současné dopravní peklo.
Jak jsem psal již minule, nejvíc mě trápí neexistence opravdové NAD, to že mě bus vyhodí na Dejvické zcela mimo přestup na další tram linky, není NAD.
Prostě se na nás vykašlali. Kdo DP Praha a Městská část Praha 6.
Navíc v současné době je Kulaťák zasažen dalšími výkopy, takže i kdybych se rozhodl to
obejít povrchově pěšky, tak nejbližší přechod je uzavřen a tak to člověk musí zase obejít dále.
Vozíčkáři, nemocní nebo méně pohybliví lidé mají prostě smůlu. Na polikliniku či poštu se sice dostanou, ale s nesmyslnými přestupy a oklikami. Mimochodem nejsou to oni na které naše město tak myslí a vyslovuje při tom slovo "nízkopodlažní" Přitom by stačilo pár rozpadlých Karos od Hotlinera,(a jeden nízkopodlažní DP) které by pendlovaly Vítezňák - Podbaba. Obsluhováno polokružně s parkováním na Kulaťáku v dočasné s 502. Nebo kdekoliv jinde. Asi DP tři a půl měsice přijde málo. Rovněž jak psal Elwapp mnoho přechodů je předčasně nesmyslně zrušeno. Někdy až rozum stojí, když zjistí, že jedinná cesta - nově vybudovaná lávka v Lotyšské zc přes demontované těleso tratě je jaksi kratší a nepokryje ho tudíž celé. Přejdete tři koleje "suchou nohou", ale tu poslední musíte jaksi přeskočit.
Autobusy linky 131 značné plné a 107 a 147, 116 také rozhodně nevezou vzduch.
Kdo bydlí v této části Prahy 6 tak mi jistě dá za pravdu, že už jsme si tu výluk všichni užily až až a ještě užijem. Jenže omezení se neustále stupňuji a jedna stavba neskončila a už se začíná další.
Začalo to nejprve omezením na Hradčanské a uzavírkou tratě na Letenské náměstí, tak jsme Hradčanskou objížděli přes Prašňák.Pak nám vloni opět díky Blance i ten Prašňák zavřeli na celé léto. Blanka není ještě hotová navíc přibylo staveniště Myslbekova zase omezení a začíná se stavět prodloužení metra A.Nová omezení v Evropské ulici + stavba přeložky. V další fázi další staveniště na Veleslavíně. Omezení samá omezení a ještě nám jako dáreček dají stavbu traťě s rekonstrukcí. A to nás ještě čeká v budoucnu ještě jedna uzávěra Prašného mostu.
Praha 6 je prostě jedno velké staveniště dopravních staveb, nic proti. Naopak, ale dělat tak náročné stavby najednou ?
Tak díky DP Praha a Městské části Praha 6 za pěkné léto a doufám, že aspoň ty busy na
Kulaťák někdo z Vás zařídíte.
Jak jsem psal již minule, nejvíc mě trápí neexistence opravdové NAD, to že mě bus vyhodí na Dejvické zcela mimo přestup na další tram linky, není NAD.
Prostě se na nás vykašlali. Kdo DP Praha a Městská část Praha 6.
Navíc v současné době je Kulaťák zasažen dalšími výkopy, takže i kdybych se rozhodl to
obejít povrchově pěšky, tak nejbližší přechod je uzavřen a tak to člověk musí zase obejít dále.
Vozíčkáři, nemocní nebo méně pohybliví lidé mají prostě smůlu. Na polikliniku či poštu se sice dostanou, ale s nesmyslnými přestupy a oklikami. Mimochodem nejsou to oni na které naše město tak myslí a vyslovuje při tom slovo "nízkopodlažní" Přitom by stačilo pár rozpadlých Karos od Hotlinera,(a jeden nízkopodlažní DP) které by pendlovaly Vítezňák - Podbaba. Obsluhováno polokružně s parkováním na Kulaťáku v dočasné s 502. Nebo kdekoliv jinde. Asi DP tři a půl měsice přijde málo. Rovněž jak psal Elwapp mnoho přechodů je předčasně nesmyslně zrušeno. Někdy až rozum stojí, když zjistí, že jedinná cesta - nově vybudovaná lávka v Lotyšské zc přes demontované těleso tratě je jaksi kratší a nepokryje ho tudíž celé. Přejdete tři koleje "suchou nohou", ale tu poslední musíte jaksi přeskočit.
Autobusy linky 131 značné plné a 107 a 147, 116 také rozhodně nevezou vzduch.
Kdo bydlí v této části Prahy 6 tak mi jistě dá za pravdu, že už jsme si tu výluk všichni užily až až a ještě užijem. Jenže omezení se neustále stupňuji a jedna stavba neskončila a už se začíná další.
Začalo to nejprve omezením na Hradčanské a uzavírkou tratě na Letenské náměstí, tak jsme Hradčanskou objížděli přes Prašňák.Pak nám vloni opět díky Blance i ten Prašňák zavřeli na celé léto. Blanka není ještě hotová navíc přibylo staveniště Myslbekova zase omezení a začíná se stavět prodloužení metra A.Nová omezení v Evropské ulici + stavba přeložky. V další fázi další staveniště na Veleslavíně. Omezení samá omezení a ještě nám jako dáreček dají stavbu traťě s rekonstrukcí. A to nás ještě čeká v budoucnu ještě jedna uzávěra Prašného mostu.
Praha 6 je prostě jedno velké staveniště dopravních staveb, nic proti. Naopak, ale dělat tak náročné stavby najednou ?
Tak díky DP Praha a Městské části Praha 6 za pěkné léto a doufám, že aspoň ty busy na
Kulaťák někdo z Vás zařídíte.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce TT
Doplním, že na autobusových zastávkách Lotyšská se ještě odpoledne vesele parkovalo ve dvou řadách. Paradoxně díky tomu tak busy neměly problém s vyjížděním ze zastávky...
A spousta přechodů přes trať bylo přeškrtáno a zneplatněno. Smysl tohoto opatření jsem nepochopil, navíc když na zneplatněný přechod v místech trati navazuje provizorní lávka přes koleje.
A spousta přechodů přes trať bylo přeškrtáno a zneplatněno. Smysl tohoto opatření jsem nepochopil, navíc když na zneplatněný přechod v místech trati navazuje provizorní lávka přes koleje.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
rekonstrukce Podbaba, stav prvni den:
- smycka Podbaba kompletne bez troleje, stejne jako 2 ze 3 kolejí kolem byvale predjizdne koleje (provádí Elektrizace zeleznic), usek Zelena - kulatak trolej stahnuta k vychodni strane (k tomu slouzi privezene mobilni stozary, provadi DPP)
- cely den probíhalo frézování povrchů vozovek s pomocí úzké 1m frézy (provádí SSZ)
- odstraneny BKV v useku Kulatak - vyjezd Bus (rano Groulici, odpoledne Masaci)
- par vytrhanych poli na betonovych prazcich (neznamo odkud) se vali na predjizdne koleji
- rozebran JCDecaux Lotysska dc
- s vyuzitim tezke techniky masivne pokracuji vykopove prace pro silove kabely.
- smycka Podbaba kompletne bez troleje, stejne jako 2 ze 3 kolejí kolem byvale predjizdne koleje (provádí Elektrizace zeleznic), usek Zelena - kulatak trolej stahnuta k vychodni strane (k tomu slouzi privezene mobilni stozary, provadi DPP)
- cely den probíhalo frézování povrchů vozovek s pomocí úzké 1m frézy (provádí SSZ)
- odstraneny BKV v useku Kulatak - vyjezd Bus (rano Groulici, odpoledne Masaci)
- par vytrhanych poli na betonovych prazcich (neznamo odkud) se vali na predjizdne koleji
- rozebran JCDecaux Lotysska dc
- s vyuzitim tezke techniky masivne pokracuji vykopove prace pro silove kabely.
Re: Rekonstrukce TT
Jak to vlastně vypadá s letní výlukou trati na Modřany? Už je znám definitivní termín zahájení, provozovatel/intervaly NAD, omezení průjezdu gumokolů?
Stránky DPP zatím mlčí, zda platí zde kdysi uvedené - netuším... Díky
Stránky DPP zatím mlčí, zda platí zde kdysi uvedené - netuším... Díky
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Dle přednášky JDCT má být smyčka Radošovická zachována, zbavena o polofunkční předjízdnou kolej a o oblouk OD Hostivaře. Oblouk DO Hostivaře má být zachován pro možnost vysvobození uvězněných vlaků při stržené troleji zpětným pohybem do smyčky. Dále má být smyčka Radošovická zbavena pravidelné linky. Poloha smyčky Zahradní město je mi nejasná. Tuší někdo
TT Podbaba-trať do nikam Já tedy nevím, ale krom možnosti vzniknu přestupní vazby na zastávku vlaku, vyvedení směrem na Suchdol dřív, než tam někdo nasází stromy si říkám, že kolem smyčky přeci není tak málo lidí, aby nikdo z nich prodloužení tramvaje nevyužil. Nové sídliště Juliska, na opačné straně u benzínky jsou také byty (Jednořadá, Šestidomí), kanceláře (VPÚ Deco)
A nové rozmístění zastávek To současné mi přijde větší paskvil. Každá zastávka po reko bude mít svojí spádovou oblast bez překrývání docházkových izorchon. Lotyšská bude mít horní část Jugopárty+Billu, Zelená bude sbírat to, co současná Zelená+část současné Podbaby, ta další zastávka (Ve Struhách?) přebere druhou část současné smyčky+se hodí nemalému množství sportovců ÚTVS Pod Juliskou a tuším kuchařskému učňáku pod hotelem Návrhy na mě působí dobře, je to kompromis, který nesedne každému, ale zde je to především o zvyku. Místo doleva půjdu doprava, ale nemyslím, že by se někdo nějak extra nachodil zbytečně navíc, narozdíl od nové Sparty. To jen co jsem měl možnost vypozorovat při pohybu po P6 v předchozích letech. Teď jen aby se to povedlo po stránce stavební. Hradčanská je dobytkárna, to se mohu jen přidat Předjízdnou nahradí předjízdné v nové smyčce a za po****nej trávník trať opravdu nemůže Za 3 týdny se reko Jugo podle mého stihnout nedá. To máte snést, odtěžit, inženýrské sítě, malý hrábě, velký hrábě, lopaty, krumpáče, rošty (rošty nemaj)...
TT Podbaba-trať do nikam Já tedy nevím, ale krom možnosti vzniknu přestupní vazby na zastávku vlaku, vyvedení směrem na Suchdol dřív, než tam někdo nasází stromy si říkám, že kolem smyčky přeci není tak málo lidí, aby nikdo z nich prodloužení tramvaje nevyužil. Nové sídliště Juliska, na opačné straně u benzínky jsou také byty (Jednořadá, Šestidomí), kanceláře (VPÚ Deco)
A nové rozmístění zastávek To současné mi přijde větší paskvil. Každá zastávka po reko bude mít svojí spádovou oblast bez překrývání docházkových izorchon. Lotyšská bude mít horní část Jugopárty+Billu, Zelená bude sbírat to, co současná Zelená+část současné Podbaby, ta další zastávka (Ve Struhách?) přebere druhou část současné smyčky+se hodí nemalému množství sportovců ÚTVS Pod Juliskou a tuším kuchařskému učňáku pod hotelem Návrhy na mě působí dobře, je to kompromis, který nesedne každému, ale zde je to především o zvyku. Místo doleva půjdu doprava, ale nemyslím, že by se někdo nějak extra nachodil zbytečně navíc, narozdíl od nové Sparty. To jen co jsem měl možnost vypozorovat při pohybu po P6 v předchozích letech. Teď jen aby se to povedlo po stránce stavební. Hradčanská je dobytkárna, to se mohu jen přidat Předjízdnou nahradí předjízdné v nové smyčce a za po****nej trávník trať opravdu nemůže Za 3 týdny se reko Jugo podle mého stihnout nedá. To máte snést, odtěžit, inženýrské sítě, malý hrábě, velký hrábě, lopaty, krumpáče, rošty (rošty nemaj)...
Re: Rekonstrukce TT
Podle mých informací má být smyčka Radošovická právě kvůli podjezdu zachována, uvažuje se snad jen o zrušení jejího napojení směrem do/z Hostivaře.Jenom doufám, že pomazané hlavy zruší smyčku Radošovická a nechají nynější podjezd ve stavu jak je...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Takže trat zahne hned za mostem a nebo projede ještě kolem benzinky a až kolem areálu Mitasky?m@rtin píše:Ze všech dostupných informací, které se ke mně donesly z několika zdrojů, má dojít na letní rekonstrukci 2012 v celé trase od Průběžné až po zastávku Hostivařská. Pokud vím, smyčka ZM má být umístěna na stávajícím parkovišti, proto by její zřízení neměl být za rok problém. Právě proto se ptám, jestli o tom někdo neví víc.
Jenom doufám, že pomazané hlavy zruší smyčku Radošovická a nechají nynější podjezd ve stavu jak je...
Re: Rekonstrukce TT
Ze všech dostupných informací, které se ke mně donesly z několika zdrojů, má dojít na letní rekonstrukci 2012 v celé trase od Průběžné až po zastávku Hostivařská. Pokud vím, smyčka ZM má být umístěna na stávajícím parkovišti, proto by její zřízení neměl být za rok problém. Právě proto se ptám, jestli o tom někdo neví víc.
Re: Rekonstrukce TT
A až dojde na opravu, bude se dělat najednou celý úsek, nebo to bude na etapy? Tedy třeba kaliforňan někde před zastávkou ZM a dělat úsek ke smyčce. Později dodělat úsek od Průběžné k ZM.