Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jen poznámka: na Zahradním městě by měly zastavovat i rychlíky.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To si rozhodně nemyslím... Od Strašnic je to podstatně blíž.
Po dalších změnách se tam bude jezdit jenom ráno... A pak je otázka když bude železnice postavená, tak jestli tam vůbec bude potřeba zajíždět i ráno...
Po dalších změnách se tam bude jezdit jenom ráno... A pak je otázka když bude železnice postavená, tak jestli tam vůbec bude potřeba zajíždět i ráno...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak za prvé.
Vzdálenost od tram zastávek Eden na zamýšlenou vlakovou je zhruba stejná, jako je dnešní cesta ze zastávky tram Nádraží Strašnice na vlakovou zastávku. Z autobusu je to ještě blíž. Eden může být také dost využíván k přepravě po nákupu v cetru Eden, jako je tomu na Smíchově.
A hlavně za druhé.
Ve špičkách jezdí do Hostivaře všechny 22, takže budovat nějakou novou smyčku kvůli pár lidem mimo špičky je nesmysl.
Vzdálenost od tram zastávek Eden na zamýšlenou vlakovou je zhruba stejná, jako je dnešní cesta ze zastávky tram Nádraží Strašnice na vlakovou zastávku. Z autobusu je to ještě blíž. Eden může být také dost využíván k přepravě po nákupu v cetru Eden, jako je tomu na Smíchově.
A hlavně za druhé.
Ve špičkách jezdí do Hostivaře všechny 22, takže budovat nějakou novou smyčku kvůli pár lidem mimo špičky je nesmysl.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Eden bude pro přestup na tramvaj totálně k ničemu a i na busy pokud se nějak výrazně zastávky neposunou blíž...mart337 píše:No když se na to podívám tak pomalu nevidím důvod proč budovat novou smyčku. Sice se ruší nádraží Strašnice, ale kdo bude chtít z krátké 22 na vlak tak může přestoupit už v Edenu. Takže násilné budování nové smyčky je zbytečné. Zvlášť když se musí šetřit.
Smyčka potřeba je. Přestup z vlaku je poměrně velký a pak by musela celá 22 až do Hostivaře, což se nám výstavba smyčky vrátí do několika let...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
100%Bobik píše:Protože Radošovická je moc brzo, ale Hostivař zase moc daleko.mart337 píše:No když se na to podívám tak pomalu nevidím důvod proč budovat novou smyčku.
+ na Edenu bude rozhodně mnohonásobně delší a nekrytý přestup vlak/TRAM vedený ulicemi = takže ten bude pohodlnější a za deště sušší pod přístřešky vlakových nástupišť a podjezdem železnice krytých TRAM zastávek
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Protože Radošovická je moc brzo, ale Hostivař zase moc daleko.mart337 píše:No když se na to podívám tak pomalu nevidím důvod proč budovat novou smyčku.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No když se na to podívám tak pomalu nevidím důvod proč budovat novou smyčku. Sice se ruší nádraží Strašnice, ale kdo bude chtít z krátké 22 na vlak tak může přestoupit už v Edenu. Takže násilné budování nové smyčky je zbytečné. Zvlášť když se musí šetřit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: já tam jezdím ojediněle = neměl jsme tucha, že parkoviště je odtahové = nejen oplocené, ale hlavně jedním směrem na něj najíždí jen určití znalí řidiči tzv. z profese.
Uvedené informace mne vedou, k myšlence, že to parkoviště (byť třeba mírně zmenšené) může zůstat uvnitř obratiště, které by mělo TV taženou pod krátkými výložníky uchycenými ke sloupům podél (nejlépe vně) kolejí (aby nebyly žádné dráty nad parkovací plochou, kde se běžně pracuje s hydraulickým zvedacím ramenem)
Uvedené informace mne vedou, k myšlence, že to parkoviště (byť třeba mírně zmenšené) může zůstat uvnitř obratiště, které by mělo TV taženou pod krátkými výložníky uchycenými ke sloupům podél (nejlépe vně) kolejí (aby nebyly žádné dráty nad parkovací plochou, kde se běžně pracuje s hydraulickým zvedacím ramenem)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslím, že poslední verze byla ta, že se zruší odtahové parkoviště a smyčka bude místo něj.
Čeho se obávám víc, aby nějakou chorou hlavu nenapadlo smyčku vůbec nedělat...
Čeho se obávám víc, aby nějakou chorou hlavu nenapadlo smyčku vůbec nedělat...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když to v nákresu je zachyceno těsně pod Jižní spojku (viz příloha), tak místa na obratiště TRAM opravdu, až na ten dosavadní plácek mezi železnicí na severu - Jižní spojkou na jihu a Švehlovou ul. na západě - parkovištěm u ul. Ždánické na východě, moc vidět nemůžešslonik píše:Mně právě přijde, že se tam ta smyčka naprosto nemá kam vejít... Každopádně vizualizace pěkná, už aby se začalo něco dít
Byť výše mnou odkázané je určitě více než dostačující prostor pro TRAm smyčku, tak existovaly jistě i varianty:
1.) obnovit ji v parčíku/náměstí Mezi Zahrádkami
2.) jako jihozápadní polovinu obratiště využít traťovou kolej ZC v ul Švehlově a cca takto (či až ul. Ždánickou) dostavět jen severovýchodní polovinu obratiště
PS: Obě dokreslované varianty TRAM obratiště (minimálně částečně) se nacházejícího jižně od Jižní spojky lze udělat jistě i s manipulačními kolejovými oblouky od/k Nádr. Hostivař.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud si vzpomínám, byly různé verze, včetně třeba "blokové" kolem mostu a benzinky. Jestli se dospělo k nějakému závěru, netuším.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mně právě přijde, že se tam ta smyčka naprosto nemá kam vejít... Každopádně vizualizace pěkná, už aby se začalo něco dít
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
http://www.koridory.cz/archives/8804/
Něco z roku 2013 cca od 7 minuty je tam Zahradní město, ale smyčka tam není... To spíš bude akce DPP...
Něco z roku 2013 cca od 7 minuty je tam Zahradní město, ale smyčka tam není... To spíš bude akce DPP...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Je někde k dispozici projekt, jak to bude po rekonstrukci všechno vypadat? Kde bude smyčka, co zastávky a tak? Hledal jsem, ale nenašel...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No vida, tak 3x hurá!