Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 02.2.2018 20:10

George píše:Takže jestli dobře vidím vychází to na území přibližně 500m na cca 20 pruhů pro auta vs. 7 kolejí? Hmmmmmmmmmmmmm zajímavé. Takže ty kecy politiků o podpoře kolejové dopravy jsou prostě jen kecy. :(
No, tady je to díky tomu, že se tu stýká víc důležitých komunikací okruhu - 4 Strakonická, 8 okruh vnitřní s odbočkou na Radlickou radiálu- výpadovka na Plzeň a pak 6 pruhů místních - Nádražní, odbočka k Meethausu a Křížová.
Oproti tomu jsou tam čtyři koleje (jedna slepá na Smíchovské nádr.), kolej na Semering a pak je tram na Zlíchov a do Dvorců.
Takže bych z toho zase nedělal takovou vědu.

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vlakoň » 02.2.2018 20:08

Ta volební podpora hromadné a pěší dopravy spočívá v budování tunelů pro IAD skrz město a zvýšenou ochotou povolovat v centru další podzemní garáže jako třeba v Palladiu, aby se tam ten automobilový provoz ještě více natáhl.

Na tohle místo je zajímavý pohled od kostelíku na Zlíchově. Bydlení na zdravém vzduchu za Prahou je tam vidět dost reálně a zblízka... Sem tam se proplouží i nějaká ta skákající a v lomených obloucích skřípající 15T, aťˇnejsme úplně OT :)

Uživatelský avatar
George
Uživatel
Příspěvky: 87
Registrován: 14.3.2007 11:30
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od George » 02.2.2018 18:47

Takže jestli dobře vidím vychází to na území přibližně 500m na cca 20 pruhů pro auta vs. 7 kolejí? Hmmmmmmmmmmmmm zajímavé. Takže ty kecy politiků o podpoře kolejové dopravy jsou prostě jen kecy. :(

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 02.2.2018 18:23

P_V píše:V podjezdu městského okruhu je slepá odbočka...
Která by měla být přípravou na Radlickou radiálu (tunel), aby se právě už to hotový nemuselo rozvrtávat. Sice jsem v ní nikdy nebyl, ale ve směru do města by to mělo vést dolů, doleva, podejít současný okruh (který naopak stoupá) a skončit v kopci.

sebi
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 18.5.2013 16:25

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od sebi » 02.2.2018 16:53

P_V píše:Ještě mě napadlo, pokud je tu někdo znalejší - jak se bude pokračovat se stavbou Radlické radiály? V podjezdu městského okruhu je slepá odbočka, která končí velmi blízko ulici nad tím. Pokud se bude s hloubeným tunelem pokračovat, bude se muset násep opět rozkopat a podchytit. Nyní by se asi zablokovala půlka vozovky zc, ale když se na ten kraj přisune tramvajová trať, je možné že ji bude nutné na dlouho přerušit.
Není celý ten násep na kterém ulice pokračuje (a na kterém tedy bude u kraje po rekonstrukci TT) betonová zeď? Vybavuji si, že když tehdy kutali Zlíchovský tunel, tak tam toho bednili dost... (což by dávalo smysl s ohledem na "plánovanou" stavbu radiály...

Když už u toho jsme, vizualizace (už) bez výtopny...

Obrázek

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 02.2.2018 16:00

Ještě mě napadlo, pokud je tu někdo znalejší - jak se bude pokračovat se stavbou Radlické radiály? V podjezdu městského okruhu je slepá odbočka, která končí velmi blízko ulici nad tím. Pokud se bude s hloubeným tunelem pokračovat, bude se muset násep opět rozkopat a podchytit. Nyní by se asi zablokovala půlka vozovky zc, ale když se na ten kraj přisune tramvajová trať, je možné že ji bude nutné na dlouho přerušit.

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vlakoň » 02.2.2018 14:20

Děkuju za zajímavý článek. Další místo, které se řeší až tak, že je zralé na zavedení náhradní dopravy cyklorikšou :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 02.2.2018 9:10

Kde bude zastávka Lihovar od Barrandova na nový most? :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 02.2.2018 8:14

Nádražní
A kdy tedy konečně se něco začne dít? Pokud vše půjde podle předpokladů, je pravděpodobné, že výstavba přeložky nás čeká v roce 2019.
Takže zase o rok posun... :roll: #-o

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 01.2.2018 8:36


von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 29.1.2018 11:41


prochy2
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 29.11.2013 13:42

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od prochy2 » 24.1.2018 9:45

U Kříže DC by měla být cca proti současné zastávce ZC.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 24.1.2018 7:24

Opravy TT na Malé Straně...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 07.1.2018 8:16

RTT Zenklova v obrazech...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.1.2018 18:02

Karosák píše:.... A Vosmíkových bych viděl ZC mys a DC vídeň Z:idea: ...
DC vídeň zbytečná a dopravně pro cestující nesmyslně nebezpečná jako stávající stav,, když za zastávkou musí IAD stejně na TT, páč tam není místo na její souběžný pruh s TT!

Odpovědět