Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Ona funguje dokonce líp, než se předpokládalo.
Však taky po jejím zprovoznení úplně utichly hlasy samozvaných odborníků z okolí dp-arény.
Však taky po jejím zprovoznení úplně utichly hlasy samozvaných odborníků z okolí dp-arény.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Však jo, já to nemyslel nijak kriticky, sám jsem s tou tratí nad míru spokojen, zvlášť snížení hlučnosti
Jinak díky za objasnění.
Jinak díky za objasnění.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Třetí podbití se dělá zpravidla po 1/2 - 3/4 roce provozu. Zatím nevím o tom, že by mělo být něco v brzké době v plánu.
A proč se o tom nepíše? Protože to FUNGUJE. Žádný vlak nevypadnul, trať je tichá a řidičům se zamlouvá. Alepoň já mám takové zprávy. Pouze jeden nevšední řidič si stěžuje na házení ve dvou místech tratě s jistým typem vozu, který je dán jistou provozní specifičností..
A proč se o tom nepíše? Protože to FUNGUJE. Žádný vlak nevypadnul, trať je tichá a řidičům se zamlouvá. Alepoň já mám takové zprávy. Pouze jeden nevšední řidič si stěžuje na házení ve dvou místech tratě s jistým typem vozu, který je dán jistou provozní specifičností..
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Nějak mi poslední dobou uniklo info o trati na Lehovec. Bude se tam ještě dělat (nebo už se udělalo) nějaká práce po zátěži? Mám na mysli něco jako třetí podbíjení, drobné opravy kolejí atd... Nebo je to všechno OK?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce TT
Tak mě napadlo, jak se vlastně bude v Troji postupovat, když vypadnou čočky? Zavolá se na CD a dál? Budou to nějak "řídit shora", tj přijedu, ohlásím se, dostanu volno a po průjezdu se zas odhlásím, nebo se bude čekat na dispečery a ti to budou nějak (každý na jednom konci a domluvou po vysílaččce mezi sebou) pytlikovat na místě?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Troja:
Majesty píše:Dnes sa všemožne meria . Doobedu operovala okolo rámusaku vymeriavaca loď a poobede už bol pozorovaný meřící vůz na preložke tramvajovej trate.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Pokud myslíš Svatovítskou a Prašný most tak cca 2 roky Ale to se může klidně změnit... známe MHMP...
http://mo.ttnz.cz/staveniste/prasny-most/ (termíny jsou samozřejmě pouze orientační)
http://mo.ttnz.cz/staveniste/prasny-most/ (termíny jsou samozřejmě pouze orientační)
Re: Rekonstrukce TT
ta TT v nové poloze je provizorium, ódr? a na jak dlouho?
díky za fotky a informace.
díky za fotky a informace.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
pár fotek od mostu Svatovítská http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/100515/
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Omlouvám se, pokud už to tu bylo: kalkuluje dostavadní harmonogram prací s dobou, po kterou bude v provozu na Trojské provizorium (v měsících/případně v letech)? Předpokládám závislost na zahájení stavby Trojského mostu...
btw Po zporovoznění provizoria se pro úsek Trojská-Nádraží Holešovice paušálně zvedá jízdní doba z dvou na čtyři minuty. Cestující jistě ocení větrání na Trojské, pokud světla zrovna vyjdou... Ovšem uznávám, že jinak to příliš vyřešit nejde. A pro odlehčení trati například nájezdy linky 5 z Kobylis na Výstaviště i po otevření provizoria zůstávají přes Palmovku.
btw Po zporovoznění provizoria se pro úsek Trojská-Nádraží Holešovice paušálně zvedá jízdní doba z dvou na čtyři minuty. Cestující jistě ocení větrání na Trojské, pokud světla zrovna vyjdou... Ovšem uznávám, že jinak to příliš vyřešit nejde. A pro odlehčení trati například nájezdy linky 5 z Kobylis na Výstaviště i po otevření provizoria zůstávají přes Palmovku.
Re: Rekonstrukce TT
Už tam stojí dlouho, od podzimu.jaluh píše:Na Zvonařce.Padych píše:Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 354
- Registrován: 29.4.2006 20:34
- Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Na Zvonařce.Padych píše:Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
Re: Rekonstrukce TT
Po shlédnutí fotoreportáže o reko TT Myslíkova mě napadá: kam se teď odstavuje noční operativní záloha (pokud ještě existuje)?
Re: Rekonstrukce TT
No, to záleží na tom, zda při nějaké větší MU, či nutné výluce, bude ochota k úpravám tras dalších linek. Mimochodem Vodičkovou jezdí jen 4 denní. Ale podle mne by se dalo v tomto případě docela snadno upravit linkové vedení takto:Marek B. píše:... a bude úplně k ničemu, protože když se něco stane ve Vodičkově, tak z tamních 6 linek do Ječné půjde převést tak 1 a to ta, co se předtím převedla z Ječné na VNP_V píše: Na něj podle mě dojde za 5-10 let při zřízení TT v horní části Václaváku.
3 asi stejně vždycky pojede po nábřeží a přes Nám. Republiky.
14 asi taky po nábřeží
9 bych vedl přes Karlák a IPP, zde by buď jela ve stávajícím stavu na Korunní a nebo po vybudování spojení vlevo na Muzeum (tady bych spojení navrhl úpravu takto - ve směru od KN hned vlevo z Jugoslávské do Bělehradské udělat jen tento jeden oblouk a v opačném směru bych vedl trať ze Škrétovy krátce Anglickou do Londýnské a oblouk do Jugoslávské. V Anglické by k žádnému velkému omezení nedošlo, jenom by se "použilo - uzavřelo" krátké levé rozšíření o třetí pruh a Londýnská je v tomto uváděném směru jednosměrná). Používání by bylo možné asi jen pro tyto mimořádné účely.
No a 24 bych vedl z Kohinoru po Moskevské a Francouzské na IPP a Muzeum.
No a pro případ že by někomu vadilo, že Ječná by to nepobrala, bych operativně odklonil 22 přes Nusle. 22 nahradí v Nuslích 24, 9 nahradí v Ječné 22 a 24 nahradí ve Francouzské 22.
Re: Rekonstrukce TT
tak jako alternativa za Vodičkovu bude rovina na Floře (Orionka - Olšanské náměstí) Trochu to je ale z ruky