Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 04.5.2010 21:51
9001 píše:Smyčku by tam byla potřeba jako sůl. Ideální pro ukončení krátké 17 u metra a ne toho zvěrstva na Výstavišti.
a jo, další pozitivní efekt, tohle mě ani nenapadlo.
Petr: teď nevím, jestli to znamená, že objednávka je napsaná tak špatně, že na ní nelze nic měnit, nebo jestli se přecijen ledy pohnou a DP si objedná něco obousměrného. podle textu bych tipoval druhou možnost, podle smajlíků spíš tu první.
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 04.5.2010 11:48
pawel píše:(...)a objednávka 15T se upraví tak, aby byla část vozů obousměrných.(...)
neměl bych raději nic naznačovat, ale...
No vlastně nic nenaznačuju, že
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 04.5.2010 10:56
Smyčku by tam byla potřeba jako sůl. Ideální pro ukončení krátké 17 u metra a ne toho zvěrstva na Výstavišti.
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 04.5.2010 0:11
kdyby se myslelo v praze invenčně, tak se udělá odbočka ke kolejím z trojské, kam by mohla závlekem jedna z místních tram. linek, případně by se tu prostě ukončila (ve směru od NH). a objednávka 15T se upraví tak, aby byla část vozů obousměrných.
ještě lepší by samozřejmě byla jednostopá smyčka, ale nevím, jaké jsou/budou prostorové poměry.
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 03.5.2010 22:33
Tomasslavicek: No já jsem měl jeden čas na kolejích na Pelc Tyrolce holku. Takže jsem tam celkem často jezdil. A poměrně běžně na autobus chodilo na Kuchyňku. O víkendu dokonce radši, než na 112, protože linka 112 sice byla blíž, ale poměrně těžce se dala předvídat její obsazenost a šance se do ní vejít. I když na to tehdy doktorandky Matfyzu měly celkem funkční teorii zakládající se na předpovědi počasí na daný den. Ťapat na Trojskou nenapadlo skoro nikoho, dělalo se to jen když byl finální cíl cesty na trase tramvají č. 14 a 17.
-
Marek B.
- Uživatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 17.6.2004 14:40
- Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae
Příspěvek
od Marek B. » 03.5.2010 18:21
Já bych byl ohledně nutnosti to za 10-15 let podbít v klidu. Když si vezmete, že na takové Mariánské Hradby se už 15 let od rekonstrukce nesáhlo a GPK pořád relativně drží - a že tam jsou oblouky. Tady budou jezdit vždy maximálně 2 linky a tak nevidím způsob, jakým by se mohlo podařit ty kolejnice za 10 let odpravit (ojezdit). Nebo si vemte Škrétovu - podbití drží(je sjízdná
) již od r. 1967
-
tomasslavicek
- Uživatel
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13.4.2009 13:25
- Bydliště: Pelc Tyrolka / HK
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tomasslavicek » 03.5.2010 18:16
Absolut: Ano, bude tomu nejspíš tak. Co jsem se nedávno ptal v informačním centru tunelu Blanka na Letné, 112ka bude po zprovoznění nového Trojského mostu jezdit touto kratší trasou, bude mít s tramvajemi společnou zastávku jak u holešovické teplárny, tak těsně za Trojským mostem. Bylo to tam vidět i v plánech. Co mě ale spíš víc trápí, jak to nakonec bude se zastávkou Pelc Tyrolka. Přeci jenom tam máme vysokoškolské koleje a bydlí tam 1600 studentů. Jestli budeme muset chodit až na tramvaje (cca 600 metrů), tak to nebude moc dobře vymyšlené.
Sám budu zvědavý, jak to nakonec udělají. Jestli zastávka u teplárny (na holešovické straně) se bude stále jmenovat Nádraží Holešovice (a 112ka bude mít dvě zastávky stejného názvu), nebo jak budou řešené autobusy okolo Trojské. Podle mě by tím pádem úplně mohli vypustit Povltavskou na znamení, protože ta byla doteď využívána prakticky jen studenty pro přibližování se 112kou k tramvajím. Jestli tedy bude i nová zastávka na konci Trojského mostu, už by tam mohlo být docela přezastávkováno (na to, že tam skoro není zástavba). Nebo je tam snad něco velkého v plánu?
Díky za odpovědi, pokud něco víte. Zatím mi připadají všechny snahy kolem našich VŠ kolejí jen jako co největší se podřízení autům a přestavba celého okolí na dálnici se vším všudy. Mimochodem, je uvažováno, že by tunelem Blanka jezdila i nějaká pravidelná autobusová linka? Například z Kobylis, právě přes Pelc Tyrolku a třeba až na Hradčanskou? Mohlo by to být docela zajímavé a rychlé spojení s centrem města, aniž by to konkurovalo metru C.
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 03.5.2010 17:42
DPmPET: Už je mi to jasné. Ď
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 03.5.2010 16:21
MOp píše:Chápeš to špatně Romane, ostatně jako vždy. Přečti si můj předchozí text ještě jednou a pomaleji.
Ale at se dostaneme k jádru věci.
Ano každá firma má svoje postupy, ale jak DPP může dopustit konstrukci typu, která se bude muset celá za 10 let rozsekat znovu?
To opravdu nemyslí na údržbu? Zvlášt v oblouku se prostě koleje vykoušou, at tam jezdí cokoli.
-
DPmPET
- Uživatel
- Příspěvky: 385
- Registrován: 01.2.2007 20:24
- Bydliště: Praha 6,Petřiny
Příspěvek
od DPmPET » 03.5.2010 16:09
Jěště pro upřesnění:Technologie jednolitého zalévání betonovou směsí(zalití betonových či dřevěných pražců které jsou do své poloviny odkryté) mi neumožnˇuje se dostat k upevnˇovadlům při pozdější výměně kolejové konstrukce či oblouku aniž bych poškodil pražce.Prostě je to technologie rozmlatˇ na sutˇ a odvez.
Nejdříve by se měla zhotovit tzv. Stabilka(betonová směs po hlavu pražců a pak pokračovat po technologické přestávce (1 den)opět s betonáží).
DPmPET
-
DPmPET
- Uživatel
- Příspěvky: 385
- Registrován: 01.2.2007 20:24
- Bydliště: Praha 6,Petřiny
Příspěvek
od DPmPET » 03.5.2010 15:50
slimman píše:DPmPET píše:Takhle to praktikujou stavební firmy ,které tyto práce dostanou ve výběrovém řízení.
Tohle jsem nějak nepochopil. Co praktikujou ? Jaký typ svršku tam bude přece určuje JDCT.
Ano ,typ svršku si určuje JDCT,problém je že by si měla ohlídat také zadaný řádný technologický postup .
DPmPET
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 03.5.2010 15:37
Chápeš to špatně Romane, ostatně jako vždy. Přečti si můj předchozí text ještě jednou a pomaleji.
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 03.5.2010 15:37
Jé, nazdar Jenki
Také jsem nepochopil, proč tam místo zákryťáků bude tohle, zvlášť když tady ty zákryťáky byly. Jediný důvod, co mě napadá, je snaha přetrasovat a-112 mimo Pelc Tyrolku a jezdit s ní po novém mostě. Takže by ta trať mohla být tak za dva roky po zprovoznění pojížděna autobusy v zoofilním intervalu 5 minut.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 03.5.2010 15:17
Mám to chápat , že DPP si nechá ve VŘ vnutit "cenou" dobré zalití betonem, ale při výměně kolejnic se taky pěkně prohne a to nepočítám platby náhradní dopravy, protože tohle se za týden nestihne.
Gratuluji pokrokovému vedení Dopravní cesta nebo jak se to dnes jmenuje.
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 02.5.2010 22:56
slimman píše:Tohle jsem nějak nepochopil. Co praktikujou ? Jaký typ svršku tam bude přece určuje JDCT.
Jsou určité parametry, které jsou dané - třeba typ svršku. Ale pracovní postupy při stavbě trati si každý jede po svém dle svých zkušeností, znalostí či dostupné techniky. Každému totiž vyhovuje něco jiného - a právě to měl DPmPET na müsli.. Vyjmenoval věci, které dělá DPP jinak.