Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od DPmPET » 21.4.2010 14:44

Ohledně zvuků které vydávají tramvaje na kolejnicích typu S 49.Tento hvízdavý zvuk(meluzína)dělají strojně broušené kolejnice.Časem se koruna kolejnice zaválcuje a přestane to hvízdat.
DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 21.4.2010 9:36

Plzeňská bude.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 21.4.2010 9:18

Nic mě po ránu už dlouho nenaladilo tolik, jako dnešní ranní projížďka po S49 :smt106 . Dovolil bych si ocitovat našeho budapešťského kolegu ve smyslu, že se jedná o, cituji: dráha s lokálním blahem! :D Ten tichý "šum svistu" lze v Praze zažít nyní snad akorát na Olšanské a trati do Ďáblic. A pak na "korytě" třeba na estakádě u Dlouhé Třebové. Jak kolega poznamenal, svist v kolejnicích je slyšet, ale neřekl bych že něco drhne. Podobný zvuk vydává i motorový vůz řady 471 při rozjezdu na koridorové trati. A lidé na zastávkách nevypadali znechuceně, že jim trať zhyzdila čtvrť. Většině to bylo asi úplně jedno. Je to parádní záležitost, doufám, že se projeví minimum dětských nemocí, soustruhy budou poslušně pracovat, ale ne, že se z nich bude kouřit, a že se v létě se budeme moci s chutí pustit do Plzeňské. První dojem naprosto bez ztráty kytičky @3644 :smt055

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Absolut » 21.4.2010 9:18

Jo kdyby to dělali architekti, tak by tam byla minimálně zeď až na konec ostrůvku :)

Tohle vymýšlel tým ve složení stavební inženýr + šotouš.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3165
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od kruťák » 20.4.2010 18:04

Shrnutí mých dnešních pocitů z první cesty po rekonstruované trati St. Hloubětín - Lehovec:
Hlučnost je opravdu velmi nízká. Stál jsem na ostrůvku zády k přijíždějící tramvaji a že jede jsem zjistil, když byla tak 4m za mnou.
"Dřevěné" KTčko na těch kolejích mělo ale zevnitř vozu divný zvuk - jakoby něco někde "drhlo". Nevím, jestli to bylo přímo kolejemi, ale když jsme přejeli Kbelskou, tak ten nepříjemný zvuk zmizel.
Jinak jsem docela překvapen, že architekti mysleli i na lidi, kterří nepůjdou po přechodu a zábradlí ukončili před koncem ostůvku.
sidl.hloubetin - zabradli.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 20.4.2010 8:17

Jestli to nebude tim, ze to fotil nekdo zdejsi. :wink:

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od syverin » 20.4.2010 8:14

Náhodou je ;)

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Marek B. » 20.4.2010 1:18

Není náhodou DPmET na titulní fotce DP Kontaktu z dubna?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Bobik » 19.4.2010 18:30

Řek bych že to je spíš tím že byla nejspíš po KP, soustruhu nebo tak. Na "dálniční známku" potřebuješ akorát dostatečnou výšku okolku.
Jinak většina vokovických strojů už dálniční známku má.

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od matti » 19.4.2010 15:51

Dnes jsem mel tu cest, jet v 8354,pripravenou na Hloubetin s vylepenou znackou na okne. Pri jizde byl slyset takovy zvlastni tlumeny zvuk a pri projizdeni oblouku na Palmovce 20-kou tramvaj sedela na kolejich a ani se nijak necukala... Myslite, ze to bude tim, ze je prizpusobena S49?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Karosák » 17.4.2010 21:53

Ten most přes Buštěhradku přátelé...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 15.4.2010 12:05

Díky za upozornění - na Harfě tedy jsou zastávky (Budiž mi omluvou za neznalost, že jsem tam byl cca před dvěma roky v kurzu asi 2x).
radek31 píše:l. 12 se vždy odkláněla tak, aby obsloužila co nejvíc zastávek M-B - takže kolem zastávek Vysočanská, Kolbenova, Hloubětín a na Lehovec (taky k čemu by byla na druhé straně, navíc ukončená ve smyčce SH .... k ničemu)
1.) Trasu odklonu 12 jsem neznal - nezažil.
2.) Ukončení na SH jsem nenavrhl já, ale 9001 - kdyby vůz neměl správné okolky na S49. Já jsem rozporoval jeho návrh, jak by tam ("respektive ve smyčce" a já se tázal jaké) čekající náhradní vůz vyjel na Lehovec, když z SH nejsou kolejové oblouky v tomto směru! (Mimochodem dosud po mé připomínce svojí poznámku nevysvětlil.)
3.) Proč jsem navrhoval odklánět 8 místo 12, je její současná běžná konečná bližší Lehovci, což znamená, že počet potřebných nových vozů pro zachování původního intervalu na lince je jistě nižší!!! A odklonění přes Kolbenovu nic nebrání - cestující z metra by se tísnili v méně kapacitních tram přes Kolbenovu a cestujícím kolem Nádraží Libeň by musela stačit zbylá linka 3. Ovšem počítám, že i do 3 by se nahrnuli lidi z metra, co potřebují až Hloubětím – ČM, kterých je jistě víc než do stanic Vysočanská a Kolbenova (Českomoravská je cca stejně daleko od obou TT), čímž je cesta tram přes Kolbenovu zdržuje 2x (jednou pomalejším méně kapacitním dopravním prostředkem, podruhé jeho delší trasou než je nutné)!

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od MOp » 14.4.2010 22:00

Dnes se ve večerních hodinách po S49 prohnal první tramvajový vůz - pomeranč 5521. Samozřejmě i tento vůz musí být vybaven piktogramem 49E1.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Tommy82
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 04.10.2008 19:56
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od Tommy82 » 14.4.2010 20:29

MOp píše:Den D nastane dle vyjádření Drážního úřadu, nejdříve však zmíněného 20. dubna.

Zelené terčíky se mohou vyskytovat již dnes, nic tomu nebrání, aby nemohly jezdit dříve..
A takhle to vypadá v reálu:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Re: Rekonstrukce TT

Příspěvek od radek31 » 14.4.2010 9:15

l. 12 se vždy odkláněla tak, aby obsloužila co nejvíc zastávek M-B - takže kolem zastávek Vysočanská, Kolbenova, Hloubětín a na Lehovec (taky k čemu by byla na druhé straně, navíc ukončená ve smyčce SH .... k ničemu)

Odpovědět