Byly akorát v Jaromírově ulici 2ks jinak už nikde se to nedělaloMOp píše:ze zverejnenych fotek je to vice nez vymluvne.. nebyly.
DPmPET
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Mě se řemeslnické provedení tramvajové křižovatky prostě nelíbí ,protože technologie prováděná firmou Hans Wendel je prostě u mě prasárna,Jedna polovina zalita litým betonem jednolitě až na štěrk z pražcema ,druhá část zasypána živicí a povrch proveden litým asfaltem.Absolut píše:Kámo, ty nestíháš jednu věc - ten problém nastal dááávno před stavbou, třeba byl rozsah stavby pevně dán nějakou nesplnitelnou posmínkou nějaké zúčastněné strany. Třeba jako o dvě zastávky dál muselo zůstat pár starých panelů (jistě víš kde a proč).
Technicky by to problém samozřejmě nebyl, nahradit toho "hada" jedním obloukem, nebo lépe dvěma obloučky s mezipřímou. Ale Ty to nesmyslně svaluješ na Hans Wendel, když zrovna tohle je snad jediná věc, za kterou oni nemůžou, neboť byla jasná, když ještě ani nevěděli, že budou nějaký Albertov stavět.
Absolut píše:Je ÚPLNĚ JEDNO, kterou kolej dělali kdy. V koleji z.c. je udělané rozšíření, aby byly dodrženy v křižovatce průjezdné průřezy. Proto je tam esíčko. No a ve stávajícím stavu hned za úpravou je oblouk. Tím vzniká tenhle had. Kdyby rosah stavby mohl šáhnout až do toho oblouku (je na fotce vidět v dálce na starých panelech), tak mohly být místo "hada" dva stejnosměrné obloučky.
Je to divná geometrie, ale je to tak, jak to mělo být.
To vypadá na firmu Horské dráhy, s.r.o.DPmPET píše:Takhle vypadá práce renomovaných firem.
DPmPET