Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Příspěvek od DPmPET » 25.7.2007 22:04

MOp píše:ze zverejnenych fotek je to vice nez vymluvne.. nebyly.
Byly akorát v Jaromírově ulici 2ks jinak už nikde se to nedělalo
DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 25.7.2007 21:56

ze zverejnenych fotek je to vice nez vymluvne.. v esíčku nebyly.
Naposledy upravil(a) MOp dne 26.7.2007 21:42, celkem upraveno 1 x.

V. Ložek
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 18.12.2006 22:17

Příspěvek od V. Ložek » 25.7.2007 21:48

Absolut píše:K tomu Albertovu spíš OBROVSKÁ POCHVALA:
V oblouku Svobodovy ulice se zřizují zarážky proti
příčnému putování panelů - jen tak dál !!!
Byly zarážky proti posunu panelů zřízeny také na Ostrčilově náměstí, v esíčku na křižovatce Jaromírova x Sekaninova a v Křesomyslově?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 23.7.2007 9:31

HURÁ.

Posílám velikou pusu všem popíračům vídeňských zastávek, dneska ráno jsem stál 25 min na Albertově a všichni řidiči pochopili, kudy mají jet, jediné auto, které jelo po kolejích byla Městská policie :D

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 22.7.2007 2:22

Tak jsem vyhledal minulou diskuzi o křižovatce je tam i plánek..

viewtopic.php?t=684&postdays=0&postorder=desc&start=105

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Příspěvek od Brejšín » 22.7.2007 0:41

Existuje někde plánek budoucího vzhledu křižovatky Palackého náměstí?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 13.7.2007 8:42

Hura Sokolovská, hura Hans Wendel

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 13.7.2007 8:32

Bohužel ty zdánlivě nelogické věci v projektech mají často svůj důvod. Zejména ve městě.

Křižovatka na Stírce z 90. let se úplně vybourala proto, že byl obrovský tlak PČR na zlepšení výškového průběhu hlavní komunikace pro IAD, takže se výškově hodně měnila a to jaksi na desce se zabetonovanými pražci nejde udělat. To, co jsi viděl na stavbě při bourání je běžné u všech křižovatek z období kolem 95 - nakonec v srpnu si to zase vychutnáš na Klárově.

Řemeslné provedení Albertova nebudu více komentovat, každý se tam může projít a podívat se sám, zejména bych to doporučoval HURÁ CENZOROVI, co to tady čte (zdravím na Sokolovskou)

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Příspěvek od DPmPET » 12.7.2007 18:41

Absolut píše:Kámo, ty nestíháš jednu věc - ten problém nastal dááávno před stavbou, třeba byl rozsah stavby pevně dán nějakou nesplnitelnou posmínkou nějaké zúčastněné strany. Třeba jako o dvě zastávky dál muselo zůstat pár starých panelů (jistě víš kde a proč).

Technicky by to problém samozřejmě nebyl, nahradit toho "hada" jedním obloukem, nebo lépe dvěma obloučky s mezipřímou. Ale Ty to nesmyslně svaluješ na Hans Wendel, když zrovna tohle je snad jediná věc, za kterou oni nemůžou, neboť byla jasná, když ještě ani nevěděli, že budou nějaký Albertov stavět.
Mě se řemeslnické provedení tramvajové křižovatky prostě nelíbí ,protože technologie prováděná firmou Hans Wendel je prostě u mě prasárna,Jedna polovina zalita litým betonem jednolitě až na štěrk z pražcema ,druhá část zasypána živicí a povrch proveden litým asfaltem.
Dával sem fotečku jak oni zhotovují izolaci s folie pro eliminaci bludných proudů.Taky se stím nemazlej
U mě tato firma není kvalitní .Kde co zhotovily (Bělohorská-Malý Břevnov-Bílá hora,Prašný most)všude se to houpe.A o Stírce kterou oni zhotovily nebudu radši ani popisovat a celá i z pražcema skončila na skládce,kromě železa.
DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 12.7.2007 17:50

Ono to je těžký, máš v ruce projekt a toho se musíš držet i když víš, že je to úplná pí*ovina. To si potom člověk říká co je to projektanta, který to kreslil. Samozřejmě, že můžeš se od projektu malinko odchýlit. Pak se také kreslí skutečné provedení podle geodetů. Když tam má být oblouček tak tam prostě být musí.
Teď si vzpomínám, že se kdesi u Karlových Varů rekonstruovala žel trať uprostřed dlouhé roviny, kde se s klidem mohlo jet klidně víc než 160 km/h, ale paní projektantka udělala uprostřed roviny esíčko a tak tam to esíčko bohužel je, i když nikdo z nás nepochopil co tím autor chtěl říct. Tím však nechci říct, že se stavbaři nikdy nezmýlí.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 12.7.2007 14:55

Kámo, ty nestíháš jednu věc - ten problém nastal dááávno před stavbou, třeba byl rozsah stavby pevně dán nějakou nesplnitelnou posmínkou nějaké zúčastněné strany. Třeba jako o dvě zastávky dál muselo zůstat pár starých panelů (jistě víš kde a proč).

Technicky by to problém samozřejmě nebyl, nahradit toho "hada" jedním obloukem, nebo lépe dvěma obloučky s mezipřímou. Ale Ty to nesmyslně svaluješ na Hans Wendel, když zrovna tohle je snad jediná věc, za kterou oni nemůžou, neboť byla jasná, když ještě ani nevěděli, že budou nějaký Albertov stavět.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Příspěvek od DPmPET » 12.7.2007 14:48

Absolut píše:Je ÚPLNĚ JEDNO, kterou kolej dělali kdy. V koleji z.c. je udělané rozšíření, aby byly dodrženy v křižovatce průjezdné průřezy. Proto je tam esíčko. No a ve stávajícím stavu hned za úpravou je oblouk. Tím vzniká tenhle had. Kdyby rosah stavby mohl šáhnout až do toho oblouku (je na fotce vidět v dálce na starých panelech), tak mohly být místo "hada" dva stejnosměrné obloučky.

Je to divná geometrie, ale je to tak, jak to mělo být.

To je tak obrovský problém na prkně na papíře vykroužit oblouk,na díle vyfrézovat a udělat novou živici,vyměřit polohu panelů,položit panely a koleje a zatlačit.Tam bylo docela na to hodně času(2.měsíce),takže se to dalo udělat.
DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 12.7.2007 14:38

Je ÚPLNĚ JEDNO, kterou kolej dělali kdy. V koleji z.c. je udělané rozšíření, aby byly dodrženy v křižovatce průjezdné průřezy. Proto je tam esíčko. No a ve stávajícím stavu hned za úpravou je oblouk. Tím vzniká tenhle had. Kdyby rosah stavby mohl šáhnout až do toho oblouku (je na fotce vidět v dálce na starých panelech), tak mohly být místo "hada" dva stejnosměrné obloučky.

Je to divná geometrie, ale je to tak, jak to mělo být.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Folie proti eliminaci bludných proudů

Příspěvek od DPmPET » 12.7.2007 14:37

Nevím ,ale firmy SKANSKA nebo Hans Wendel neumějí dávat folii pod drážní upevnˇovadla?Když už se to provádí tak alesponˇ kvalitně a ne tohle zpracování.
DPmPET 8-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
Příspěvky: 244
Registrován: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Re: Napojení tramvajové trati

Příspěvek od Martin » 12.7.2007 14:27

DPmPET píše:Takhle vypadá práce renomovaných firem.
DPmPET 8-)
To vypadá na firmu Horské dráhy, s.r.o. :lol:
Docela by mě zajímalo, kterou kolej dělali první, jestli tu křivou ke křižovatce nebo tu k Botanické zahradě, páč ta vypadá celkem rovně.

Odpovědět