Ten oblouk je kapitolka sama pro sebe, ten nevím jestli vydrží. Když vidím, jak rychle zvládl jít do kytek během letní sezóny (květen OR 20, červen a léto OR 10, nyní POMALU) tak myslím, že bez zásahu to do léta nedá. Dále se na celé trati vyrojila fůra malůvek oranžovým sprejem, co se vyvěšení nových OR týče a není toho málo. Takže bych si to tady s dovolením celé shrnul
ZC:
Na Hroudě-Nádraží Strašnice OR 30 (beze změny)
Radošovická-oblouk na Padesátém OR 40 (dosud bez omezení)
oblouk na Padesátém OR 10 (dosud OR 20)
Zahradní město-křiž. Topolová OR 30 (beze změny)
za křiž. Topolová OR 20 (dosud OR 30)
Sídl. Zahradní město-Interspar OR 40 (dosud bez omezení)
Interspar-křiž. Na Groši OR 30 (dosud bez omezení)
DC:
křiž. Práčská-před zast. Sídl. Zahradní město OR 30 (dosud bez omezení)
křiž. Jahodová-křiž. Topolová OR 40 (beze změny)
následuje OR 30 před zastávku Zahradní město (dosud OR 40)
oblouk na Padesátém POMALU (beze změny)
oblouk na Padesátém-Radošovická OR 40 (beze změny)
Nádraží Strašnice-křiž. Petrovická OR 30 (beze změny)
křiž. Petrovická-Na Hroudě OR 20 (dosud OR 30)
Tak a teď si to spravte
Upraveno dle aktuálního stavu 10.11.2011, neuvedl jsem stálou OR 30 v podjezdu Zahradní město. Modřany byly jedlé, ale zeptám se spíš, jak zvládaly Řepákov žižkovští SUchoji
Dále, byly zohledněny časy v JŘ