Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 09.11.2011 18:02

9001 píše:
piskvorrr píše: (a kuriózní ranní přepad za rohem: http://i.piskvor.org/sotky/prekvapeni-z ... 073640.jpg - řidič IAD vypadal, že měly gatě namále)
Omluvte kvalitu, foceno mobilem.
Upřímně kdo by z tohohle setkání neměl :wink:
No hlavně to IAD tam nemá co dělat:
1.) od Horek má trvale povoleno jet vlevo jen MHD
2.) Od NBS se Nusleskou po křižovatku s Táborskou nesmí kvůli uzavírce - IAD i obě linky NAD musí Sezimovou.
Takže jestli se onen řidič IAD posral, tak si snad konečně zapamatuje, že DZ se má dodržovat!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 09.11.2011 15:35

piskvorrr píše: (a kuriózní ranní přepad za rohem: http://i.piskvor.org/sotky/prekvapeni-z ... 073640.jpg - řidič IAD vypadal, že měly gatě namále)

Omluvte kvalitu, foceno mobilem.
Upřímně kdo by z tohohle setkání neměl :wink:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 09.11.2011 15:30

Ten oblouk je kapitolka sama pro sebe, ten nevím jestli vydrží. Když vidím, jak rychle zvládl jít do kytek během letní sezóny (květen OR 20, červen a léto OR 10, nyní POMALU) tak myslím, že bez zásahu to do léta nedá. Dále se na celé trati vyrojila fůra malůvek oranžovým sprejem, co se vyvěšení nových OR týče a není toho málo. Takže bych si to tady s dovolením celé shrnul :lol:
ZC:
Na Hroudě-Nádraží Strašnice OR 30 (beze změny)
Radošovická-oblouk na Padesátém OR 40 (dosud bez omezení)
oblouk na Padesátém OR 10 (dosud OR 20)
Zahradní město-křiž. Topolová OR 30 (beze změny)
za křiž. Topolová OR 20 (dosud OR 30)
Sídl. Zahradní město-Interspar OR 40 (dosud bez omezení)
Interspar-křiž. Na Groši OR 30 (dosud bez omezení)

DC:
křiž. Práčská-před zast. Sídl. Zahradní město OR 30 (dosud bez omezení)
křiž. Jahodová-křiž. Topolová OR 40 (beze změny)
následuje OR 30 před zastávku Zahradní město (dosud OR 40)
oblouk na Padesátém POMALU (beze změny)
oblouk na Padesátém-Radošovická OR 40 (beze změny)
Nádraží Strašnice-křiž. Petrovická OR 30 (beze změny)
křiž. Petrovická-Na Hroudě OR 20 (dosud OR 30)


Tak a teď si to spravte :!: Upraveno dle aktuálního stavu 10.11.2011, neuvedl jsem stálou OR 30 v podjezdu Zahradní město. Modřany byly jedlé, ale zeptám se spíš, jak zvládaly Řepákov žižkovští SUchoji :?: Dále, byly zohledněny časy v JŘ :?:
Naposledy upravil(a) Karosák dne 10.11.2011 17:06, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 391
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od piskvorrr » 09.11.2011 14:31

Dnes kolem poledne viděna podbíječka, jak prchá na náklaďáku z místa činu na koleji ZC.
http://i.piskvor.org/sotky/podbijecka-p ... 121546.jpg

V jednu už se Hans s Wendelem připravovali k akci, Arbeitsrichtung DC (parta v pozadí cosi svařuje na sjezdové výhybce - myslel jsem, že rekonstrukce bude jen po Táborskou?).
http://i.piskvor.org/sotky/hans-wendel- ... 123851.jpg

(a kuriózní ranní přepad za rohem: http://i.piskvor.org/sotky/prekvapeni-z ... 073640.jpg - řidič IAD vypadal, že měly gatě namále)

Omluvte kvalitu, foceno mobilem.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 02.11.2011 6:35

Pokud se toho ten gotický oblouk ovšem dožije. 8-) Třeba dneska jsem měl v jednu chvíli pocit že už musím drncat po panelech, a to tam jezdím raději kolem 5 km/h.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 01.11.2011 21:27

sloupik1984 píše:Chtěl bych se zeptat jestli někdo neví co se bude dít s TT do Hostivaře, potažmo aspoň s havarijními částmi od smyčky Radošovická až do Hostivaře. Konkrétně se mi jedná o oblouk mezi zast. Na Padesátém a Radošovická v tomto směru(těsně za zast. na Padesátém). Tramvaje zde jezdí již opravdu krokem po čím dál větším a větším dvojitém svislém zlomu na pravé koleji. Děkuji
Zaznělo tu, že příští rok komplet reko 8-)

sloupik1984
Uživatel
Příspěvky: 7
Registrován: 24.12.2010 9:09

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od sloupik1984 » 01.11.2011 21:23

Chtěl bych se zeptat jestli někdo neví co se bude dít s TT do Hostivaře, potažmo aspoň s havarijními částmi od smyčky Radošovická až do Hostivaře. Konkrétně se mi jedná o oblouk mezi zast. Na Padesátém a Radošovická v tomto směru(těsně za zast. na Padesátém). Tramvaje zde jezdí již opravdu krokem po čím dál větším a větším dvojitém svislém zlomu na pravé koleji. Děkuji

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 01.11.2011 14:06

MOp píše: A proc asi bude vikendove odstrizeni vozovny Pankrac? (tusim i v patek) :-D
No já jen že kolej dc včera přebrušovali, tak jsem poněkud znejistěl, jestli nás nečeká jedna kolej v klasice a druhá ponechaná v BKV. :wink:

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od chemik » 01.11.2011 13:56

já myslel, že kvuli výměně výhybek do smyčky ?! Oblouk za zastávkou Na Veselí Zc již leží na pražcích

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 01.11.2011 13:20

Radek píše:A bude se dělat i oblouk Na Veselí - Soudní do centra?
A proc asi bude vikendove odstrizeni vozovny Pankrac? (tusim i v patek) :-D

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 01.11.2011 13:10

chemik píše:Ale MIlane, teď je móda všude cpát ty krabičky s těma šipečkama, kam je výhybka postavená, jako by sis toho nevšimnul...
A to skutečně i nad SJEZDOVÉ? To jsem fakt ještě neviděl - asi to budě tím, že šipečka signalizuje uzamčení a sjezdová výhybka nemůže být uzamykatelná. Sjezdové výhybky se totiž "řežou" koly vlaku a to je s uzamykatelnými jazyky zakázáno!!!
Jinak co se týče té "módy" osazování návěstidel nad RUČNÍ UZAMYKATELNÉ ROZJEZDOVÉ výhybky, tak čekám (po vlivu některých kolegů) na malér, k němuž to přispěje. Návěstidlo těchto ručních výhybek je totálně totožné s ROV, jen nesignalizuje zablokování (radiového ovládání, které nemá ta výhybka nainstalované). Jednou se stane, že ROV bude mít poruchu při níž nebude "blokovat" (plus přijímač bude citlivý - zachytí signál např. protijedoucího vlaku) a řidič zblbnutý návěstidly ručních výhybek si závadu ROV neuvědomí a ta se pod vlakem následně přestaví!!! Jediné praktické řešení jak tomu předejít, bylo a je nad ruční uzamykatelné výhybky dávat návěstidla s jinou barevností signálů (a to by mohlo přispět k ušetření návěstí "U", které by už byly u takových výhybek zbytečné).

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od chemik » 01.11.2011 12:07

Ale MIlane, teď je móda všude cpát ty krabičky s těma šipečkama, kam je výhybka postavená, jako by sis toho nevšimnul...
2) Milane nepoučuj mě o citování, ty sám nejlíp víš, kolik je toho třeba odcitovat, aby se zabrala půlka stránky ;)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 01.11.2011 12:01

Chemik: 1.) Proč cituješ celý příspěvek, když píšeš hned za něj?
2.) Postavení vlakové cesty skutečně nesouvisí s rekonstrukcí, ale bylo by snad vhodné data nahrát rovnou tak, aby se nemusela v brzké době přehrávat a řidiči si poté zapamatovávat změny!!!
3.) Takže návěstítko výhybky jsem nepochopil, že by to bylo nevybavením si skutečnosti, od kdy se dávají výhybková návěstidla nad sjezdové výhybky ?

PS: Za tři roky si vybavuji jedinkrát zpětný pohyb proti hrotům oné běžně sjezdové výhybky - při železárně (z kraje letošního roku) ve výstupní zastávce před vlastní vozovnou PA (za níž jsem jel první a jako první jsem tedy zatáhl průjezdem přes obratiště a zpětným pohybem z nástupní zastávky přes onu výhybku a běžně výjezdovými vraty přímo do haly depa - to jsem také měl zase jednou "štěstí" #-o #-o #-o #-o #-o ).
No ještě by stálo za upozornění, že naráz tehdy přes ní zpětně proti hrotům pohybovat mohly desítky vlaků, ale když loni zatahovaly na PA řidiči z KO, tak minimálně v jednom případě někdo z nich po projetí vozovny po objízdné koleji vyjel až do nástupní a za něj vyjíždějící "nočka" a on ji nemohl uhnout zpětným pohybem do obratiště (a pak vyjet zas do nástupní zastávky a z ní zpětně odpohybovat do lodě depa), ale musel se zajet manipulačně otočit až na Synkáč! #-o #-o #-o #-o #-o

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 01.11.2011 11:58

MOp píše:Ano, sjezdová se bude v následující víkendové výluce Pankráce vyměnovat.
A bude se dělat i oblouk Na Veselí - Soudní do centra?

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od chemik » 01.11.2011 11:37

MM-Mikulovsky píše:Chemik: Přidávám se k tvému dotazu, jež si dovoluji ještě doplniti - "A budou-li nové ROV do smyčky Pankrác, tak bude jejich stavění rovnou nastaveno vlevo = vnější kolej, vpravo = vnitřní kolej a rovně = hlavní TT (do výstupní zastávky před vraty do "samotné" vozovny PA)?"

"Návěstítko" u výjezdu z obratiště před PA nesmysl:
1.) SA skanzen jej má kvůli přímému navolení vyjíždějících vlaků do SSZ křižovatky Vinice.
2.) Před PA by spíše mělo běžně přidržet vyjíždějící vlaky, jenž měly (nevím, jestli to platí stále) jízdní dobu na Synkáč o minutu dle JŘ delší než l.18. Ovšem na druhou stranu už se mi párkrát stalo, že mi PD volal, abych s 18 nenajížděl do nástupní zastávky před vyjíždějící náhradní vlak, jenž bych po té zdržoval - toto je důvod proti instalaci onoho návěstítka, protože PD nemá pravomoc vydat příkaz k jeho nedodržení (TT je před PA na PK).
Ale Milane, postavení vlakové cesty nesouvisí z rekounstrukcí, nýbrž s tím, jaká data se nahrajou do řídící jednotky.
Pokud jde o návěstítko, nemyslel jsem čočky, nebo něco takovýho, nýbrž návěstidlo výhybky a ptal jsem se, zda bude instalováno nad tu rozebranou sjezdovou výhybku u nástupní zastávky.
Jsi prostě klikař. Mě nikdy PD nevolal, abych někoho nezdržoval...

Odpovědět