Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
7040

Příspěvek od 7040 » 05.7.2007 17:43

to teda jo :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Příspěvek od MF » 05.7.2007 15:58

Tak jsem se dozvěděl, že plánovaná totální výluka Karláku nebude a místo toho bude několik víkendových výluk. To zase bude kvalita za rozumnou cenu :cry:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 04.7.2007 15:58

Smurfx píše:Platí stále termín opravy Palacké křižovatky 18. července? Nebo se zase něco událo a celé se to posune.
Už je to zveřejněno i na HURÁ-stránkách :wink: tak snad skutečně ano.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 04.7.2007 14:10

Platí stále termín opravy Palacké křižovatky 18. července? Nebo se zase něco událo a celé se to posune.

Když jsem viděl tu 3 dny neopravenou výhybku ve fotožurnálu na Palackého náměsít napadlo mě, že třeba čekají až do rekonstrukce :) . Ono až tam zase nějaká tramvaj vykolejí tak tam zase naběhne partička a opraví to za pár hodin

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Příspěvek od DPmPET » 03.7.2007 14:23

Absolut píše:Teda chlapci, tady te toho tři ******:

ad DPmPET a Albertov: Ano, jsou tam viditelné jisté nerovnosti. Byl jsem však ujištěn, že tam zaručeně je vše OK. Obrázek si udělej sám.

ad Matošo a výluka: Důvod jsou peníze. Kdyby jich bylo víc, tak se udělá víc. V Nuslích se skutečně efektivně opravily ta špatná místa. To, že trať i jinde vypadá blbě, neznamená, že je tak strašná. Ostatně, BKV pokryté tenkou vrstvou živice vypadají blbě vždy a všude, vroubkované panely (posledních cca 15 let od otočení formy) vypadají o dost líp.

ad Matošo a zatlačovačka: Tomu roku 1963 nevěřím. První BKV v Praze byly na konci 70. let. Předtím nemělo význam pořizovat zatlačovačku. Není to 1983?

ad Quetzalcoatl a panely: "Krátkých" panelů jsou tři velikosti, doporučuji procházku po vyloučené trati v Nuslích s krejčovským metrem :) nejběžnější krátké panely se jmenují VL8 a jsou skutečně vhodné i do přímé. Ostatní dva typy se jmenují VL5 a VL7 a jsou určené do oblouků, protože mají lichoběžníkový tvar. Katalog panelů je na webu SSŽ a můžete si to tam všechno prostudovat.
Já sem si ho už udělal.DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 03.7.2007 13:22

Teda chlapci, tady te toho tři ******:

ad DPmPET a Albertov: Ano, jsou tam viditelné jisté nerovnosti. Byl jsem však ujištěn, že tam zaručeně je vše OK. Obrázek si udělej sám.

ad Matošo a výluka: Důvod jsou peníze. Kdyby jich bylo víc, tak se udělá víc. V Nuslích se skutečně efektivně opravily ta špatná místa. To, že trať i jinde vypadá blbě, neznamená, že je tak strašná. Ostatně, BKV pokryté tenkou vrstvou živice vypadají blbě vždy a všude, vroubkované panely (posledních cca 15 let od otočení formy) vypadají o dost líp.

ad Matošo a zatlačovačka: Tomu roku 1963 nevěřím. První BKV v Praze byly na konci 70. let. Předtím nemělo význam pořizovat zatlačovačku. Není to 1983?

ad Quetzalcoatl a panely: "Krátkých" panelů jsou tři velikosti, doporučuji procházku po vyloučené trati v Nuslích s krejčovským metrem :) nejběžnější krátké panely se jmenují VL8 a jsou skutečně vhodné i do přímé. Ostatní dva typy se jmenují VL5 a VL7 a jsou určené do oblouků, protože mají lichoběžníkový tvar. Katalog panelů je na webu SSŽ a můžete si to tam všechno prostudovat.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Panely v Radotíně

Příspěvek od 7080 » 29.6.2007 15:25

Quetzalcoatl píše:Tak to nejspíš na ten Karlák -- anebo mimo Prahu, protože by panely byly asi metrové.
Krátké panely mohou přijít do jakéhokoliv velkého oblouku. Já dnes s potěšením potkal na Štvanici kamion naloženej bumlíkama. Jen doufám, že končil někde v Praze.

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Panely v Radotíně

Příspěvek od Quetzalcoatl » 29.6.2007 15:19

DPmPET píše:Nevím jestli je to pro Prahu?Ale nové panely příjdou na Štefánikův most,Palackého most-Lidická,Karlovo náměstí.
DPmPET 8-)
Tak to nejspíš na ten Karlák -- anebo mimo Prahu, protože by panely byly asi metrové.

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Příspěvek od DPmPET » 29.6.2007 13:03

Quetzalcoatl píše:Včer jsem viděl naskládané panely na vagonech v Radotíně. Neví někdo kam půjdou?
Nevím jestli je to pro Prahu?Ale nové panely příjdou na Štefánikův most,Palackého most-Lidická,Karlovo náměstí.
DPmPET 8-)

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quetzalcoatl » 28.6.2007 23:33

Včer jsem viděl naskládané panely na vagonech v Radotíně. Neví někdo kam půjdou?

Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
Příspěvky: 279
Registrován: 06.6.2007 11:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
Kontaktovat uživatele:

reko v minský

Příspěvek od Matošo » 28.6.2007 22:06

Bezva, tak to teďka rozhrabali i tady u nás. Koukli se na zoubek oblouku, po kterym najíždí zespoda z Vršovický 4.
Randál jak při náletu, sbíječky, starý Tatrovky a bůhví co ještě.
Snad jim to nebude trvat celou noc, ráno v 8:00 mám zkoušku a nerad bych probděl celou noc.

Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
Příspěvky: 279
Registrován: 06.6.2007 11:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
Kontaktovat uživatele:

Re: TT-Albertov -Otakarova

Příspěvek od Matošo » 28.6.2007 21:50

DPmPET píše:Samozřejmě by bylo super rekonstruovat tramvajovou tratˇ od jednoho kolejového uzlu na druhý.Ale zde popisovaná tratˇ je ve slušném stavu od některých tram.tratí které bych radši ani nejmenoval.Vyměnilyse panely a kolejnice v obloucích Ostrčilovo náměstí a v podjezdu v Jaromírově ulici a oblouk na Fidlovačce,kde to bylo opravdu hodně žalostném stavu,a je taky vidět přístup DP do jakého extrému to nechá doject.
DPmPET 8-)
Já teda nevim, ale teď tam chodím pěšky opravdu často (do hotlinera mě nokdo nedostane - navíc je to pěšo mnohem rychlejší), ale rozhodně mi ta trať nepříjde nějak extra suprová, jsou tam dost velký prohnutiny na tý rovný části. A ten oblouk u hotelu Union byl taky lahůdka - ve směru dc obě kolejnice zlomený...

Je teda fakt, že jsem se taky zamýšlel nad tím, proč to DP nechá zajít až do tak kritickýho stavu. Tady se asi dloho nic nestalo, tak to nechali být, ale že se prodloužil průjezd tramvají 1 - 2 minuty, to je asi nezajmalo. Ostatně přístup k rekonstrukci je vidět i z Palačáku. Kdyby se to opravilo už dřív, neměli by rozkřápnutý dvě trmavaje....

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

TT-Albertov -Otakarova

Příspěvek od DPmPET » 28.6.2007 21:22

Samozřejmě by bylo super rekonstruovat tramvajovou tratˇ od jednoho kolejového uzlu na druhý.Ale zde popisovaná tratˇ je ve slušném stavu od některých tram.tratí které bych radši ani nejmenoval.Vyměnilyse panely a kolejnice v obloucích Ostrčilovo náměstí a v podjezdu v Jaromírově ulici a oblouk na Fidlovačce,kde to bylo opravdu hodně žalostném stavu,a je taky vidět přístup DP do jakého extrému to nechá doject.
DPmPET 8-)

Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
Příspěvky: 279
Registrován: 06.6.2007 11:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
Kontaktovat uživatele:

Re: Zatlačovací guma ve velkoplošných panelech

Příspěvek od Matošo » 28.6.2007 21:06

DPmPET píše:Špatně zatlačení strojní zatlačovačkou bych vyvrátil.Guma je na strojní zatlačovačce navinuta na 4 bubnech a pomalou rychlostí se zatlačuje 2 bačkorami v nichž jsou celkem 4 úzká kola na šířku zatlačovací gumy.Guma se maže mazivem(šampon)
DPmPET 8-)

Nedávno jsem si ji prohlížel a taky bych souhlasil s tím, že zatlačovačka za to nemůže (i když má dost odzatlačováno - r.v. 1963).
Jen jsem se pozastavoval nad tím, že "nová" trať vypsdá úplně stejně jako ta stará - jen má šedivý a ne béžový panely...

Taky je mi divný, jak se celá rekonstrukce dělá. Je to rozhrabaný asi na třech místech (Ostrčil, Albertov a Svobodova u kdysi Fiatu), což podle mě neni úplně šťastné řešení, neboť pracovní stroje musí přejíždět pořát tam a spátky, místo toho, aby se začlo třeba na Albertově a skončilo u Fidlovačky.

Navíc si nejsem zcela jist, jestli se v Nuslích vymění všechny panely. Protože jestli ne, tak toho můžou rovnou nechat, trať je tam ve strašnym stavu, ale označený na výměnu jsou jenom některý BKVčka...

DPmPET
Uživatel
Příspěvky: 385
Registrován: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Zatlačovací guma ve velkoplošných panelech

Příspěvek od DPmPET » 28.6.2007 20:42

Matošo píše:taky mi připadá, že ta upevňující guma (nebo jak se to jmenuje... - prostě to z obou stran kolejí v BKV) je hlavně u Fidlovačky dost mizerně zatlačená. Jsou tam místa (převážně v tom oblouku k Otakarce), kde třeba jí je jenom tak půl metru, pak je asi 10 cm nic, pak zase třeba 20 cm guma a zase 10 cm díra. Nevim, třeba je to naschvál, ale mě se to teda nezdá... :smt087

Nevím jestli je to samotnou kvalitou gumy nebo vlivem extrémních teplot(Horko) ,tak dochází k natažení gumy.Tudíž při ochlazení se trhá a smrskává se ,proto vznikají ty mezery .Je pravda že zatlačovací gumu dokážou roztrhat sváry ,zarostlá kolej rzí,vyvalcovaná koruna blokové kolejnice(Ostrá hrana koleje B1).Špatně zatlačení strojní zatlačovačkou bych vyvrátil.Guma je na strojní zatlačovačce navinuta na 4 bubnech a pomalou rychlostí se zatlačuje 2 bačkorami v nichž jsou celkem 4 úzká kola na šířku zatlačovací gumy.Guma se maže mazivem(šampon)
DPmPET 8-)

Odpovědět