Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Zatlačovací guma ve velkoplošných panelech

Odeslatod Matošo v 28.6.2007 20:06

DPmPET napsal:Špatně zatlačení strojní zatlačovačkou bych vyvrátil.Guma je na strojní zatlačovačce navinuta na 4 bubnech a pomalou rychlostí se zatlačuje 2 bačkorami v nichž jsou celkem 4 úzká kola na šířku zatlačovací gumy.Guma se maže mazivem(šampon)
DPmPET 8-)



Nedávno jsem si ji prohlížel a taky bych souhlasil s tím, že zatlačovačka za to nemůže (i když má dost odzatlačováno - r.v. 1963).
Jen jsem se pozastavoval nad tím, že "nová" trať vypsdá úplně stejně jako ta stará - jen má šedivý a ne béžový panely...

Taky je mi divný, jak se celá rekonstrukce dělá. Je to rozhrabaný asi na třech místech (Ostrčil, Albertov a Svobodova u kdysi Fiatu), což podle mě neni úplně šťastné řešení, neboť pracovní stroje musí přejíždět pořát tam a spátky, místo toho, aby se začlo třeba na Albertově a skončilo u Fidlovačky.

Navíc si nejsem zcela jist, jestli se v Nuslích vymění všechny panely. Protože jestli ne, tak toho můžou rovnou nechat, trať je tam ve strašnym stavu, ale označený na výměnu jsou jenom některý BKVčka...
Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
 
Založen: 06.6.2007 10:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky

Zatlačovací guma ve velkoplošných panelech

Odeslatod DPmPET v 28.6.2007 19:42

Matošo napsal:taky mi připadá, že ta upevňující guma (nebo jak se to jmenuje... - prostě to z obou stran kolejí v BKV) je hlavně u Fidlovačky dost mizerně zatlačená. Jsou tam místa (převážně v tom oblouku k Otakarce), kde třeba jí je jenom tak půl metru, pak je asi 10 cm nic, pak zase třeba 20 cm guma a zase 10 cm díra. Nevim, třeba je to naschvál, ale mě se to teda nezdá... :smt087

Nevím jestli je to samotnou kvalitou gumy nebo vlivem extrémních teplot(Horko) ,tak dochází k natažení gumy.Tudíž při ochlazení se trhá a smrskává se ,proto vznikají ty mezery .Je pravda že zatlačovací gumu dokážou roztrhat sváry ,zarostlá kolej rzí,vyvalcovaná koruna blokové kolejnice(Ostrá hrana koleje B1).Špatně zatlačení strojní zatlačovačkou bych vyvrátil.Guma je na strojní zatlačovačce navinuta na 4 bubnech a pomalou rychlostí se zatlačuje 2 bačkorami v nichž jsou celkem 4 úzká kola na šířku zatlačovací gumy.Guma se maže mazivem(šampon)
DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Odeslatod Matošo v 26.6.2007 16:43

taky mi připadá, že ta upevňující guma (nebo jak se to jmenuje... - prostě to z obou stran kolejí v BKV) je hlavně u Fidlovačky dost mizerně zatlačená. Jsou tam místa (převážně v tom oblouku k Otakarce), kde třeba jí je jenom tak půl metru, pak je asi 10 cm nic, pak zase třeba 20 cm guma a zase 10 cm díra. Nevim, třeba je to naschvál, ale mě se to teda nezdá... :smt087
Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
 
Založen: 06.6.2007 10:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky

Odeslatod fibou v 26.6.2007 15:13

Už se těšim na srpen. Na Náměstí Republiky znova předělávají (už déle) dlažbu mezi a u kolejí. A hle -1) všude je bordel a asfaltem sou politý i dlažební kostky. 2) Ve žblácích jsou šutry a někde tak ASFALT! Moc hezký!
fibou
Uživatel
 
Založen: 12.10.2006 13:55
Bydliště: Praha Hloubětín

Rekonstrukce tramvajové křižovatky Albertov

Odeslatod DPmPET v 26.6.2007 15:06

Včera sem se zastavil na rekonstruované křižovatce a musím podoknout že firma Hans Wendel se moc nepředvedla a divím se že takováhle firma může dostat zakázku na tyto práce.
1 postřeh:za rozvětvením 1x6 směr Botanická zahrada sem nepochopil na koleji z centra zdeformovaný mírný oblouk který začíná od dilatačního přechodového kusu(B1 a NT1).Takže tam vznikl pěkný esíčkový úkaz.
2 postřeh:v rozvětvení 1x6 od ex.nádraží Vyšehrad jsem si povšiml v obou vitřních spojovacích obloucích od 4srdce dvou zlomených kolejí již svařených,takže koleje jsou zlomené cirka asi 2 cm,je to vidět ve svárech a po chůzy po pražcích.
3 postřeh:Podbití kolejové konstrukce je nekvalitně provedené,protože se podbíjejí takzvaně jenom hlavy pražců a ne celé pražce,hlavně u kolejové konstrukce je to potřeba,což firma Hans Wendel s.r.o neprovádí a na kolejové konstrukci Stírka to bylo krásně vidět ,kde to bylo podbité(Hlavy pražců) a prostředky pražců byly duté.
4 postřech:Debatu o povrchu této křižovatky radši nebudu rozvíjet,protože k tomu mám svůj názor a do této lokality toto zhotovení vůbec nepatří.
DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Odeslatod radek31 v 06.6.2007 9:51

MOp napsal:Ano, Ječná je velice povedená! Ale na takový oblouk v klasice co je před Hlavním nádražím to stejně nemá..
to si děláš srandu, nebo to myslíš vážně?
asi 25m po rozjezdu ze zast. Hl. nádr. směr Sen. nám. to tak svinsky kopne, že bych ten oblouk jako příklad fakt nedával - zhoršuje se to postupně, takže bude hůř
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod MOp v 06.6.2007 9:39

Ano, Ječná je velice povedená! Ale na takový oblouk v klasice co je před Hlavním nádražím to stejně nemá..
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Odeslatod Absolut v 06.6.2007 9:34

Vím, že budu za to kamenován, ale radši dobře provdená repanelizace v celém úseku Korunní, než nic nebo 300 metrů klasiky. Když se podívám na Ječnou, tak vidím, že i repanelizace může dopadnout dobře. Samozřejmě je i mnoho negativních příkladů, třeba ve Spálené se 10 let po kompletní repanelizaci propadají žlaby v panelech, ale to je bohužel asi vada výrobku a ne konstrukce trati jako takové. Já bych prostě panely zcela nezavrhoval, mám pocit, že posledních několik let dopadají opravy trati v panelech docela dobře - myslím tedy ty opravy, kde se pokládají nové panely na novou živičnou vrstvu a ne akce typu loňský Palackého most
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Odeslatod KGX 63 v 05.6.2007 22:38

To by se u rekonstrukcí muselo myslet trochu dopředu. Ovšem začíná se blýskat na lepší časy... :) Změny se už brzy dostaví. BKV tady ještě dlouho budou, zvykejte si.
Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
 
Založen: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Odeslatod Martin v 05.6.2007 22:33

MOp napsal:Jenže Korunní repanelizace.. :-(

To je potom snad škoda práce... ](*,)
Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
 
Založen: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Odeslatod MOp v 05.6.2007 22:29

KGX 63 napsal:Korunní v plánu na podzim, tak můžeme doufat... :D A snad taky celé Karlovo nám., včetně křižovatky Žitná x Odborů.

Jenže Korunní repanelizace.. :-(
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Odeslatod KGX 63 v 05.6.2007 22:28

Korunní v plánu na podzim, tak můžeme doufat... :D A snad taky celé Karlovo nám., včetně křižovatky Žitná x Odborů.
Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
 
Založen: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Odeslatod radek31 v 05.6.2007 22:15

Olšanská se přežije, ale Olšanské nám. je hodně špatné
Korunní taky nic moc, je tam nová 20 (hodně dlouhá) a další 20 je o dost prodloužená - snad nikde jinde v Praze není takový hluk od tramvají jako v právě v Korunní - poslat tam 14T, tak se z toho v těch bytech zblázní
Flora (hlavně křížení) je taky v hodně špatném stavu
radek31
Moderátor
 
Založen: 02.7.2004 15:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Odeslatod KGX 63 v 05.6.2007 21:51

Olšanská by se měla opravovat příští rok, ale samozřejmě jako většina výluk, opět nejisté. Takže nám nezbývá nic jiného než se dál hrkat Olšanskou 30-ti, resp. 20-ti kilometrovou rychlostí. Můžeme být rádi, že před časem odstranili alespoň tu "10" u sekce u Olšanský, pak totiž SSZ Olšanské nám. na tram nepočkalo :( Mimochodem Olšanské nám. by taky potřebovalo větší opravu. Ani bych se nedivil, kdyby vozovny Strašnice jaksi zapomněli OR sundat. Spíš se to musí ještě malinko ojet a pak se to sundá.
Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
 
Založen: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Odeslatod Martin v 05.6.2007 17:11

Netušíte někdo, proč se opravoval oblouk Vinohradská-Starostrašnická, když tam vesele visí omezená rychlost na 10 km/h dál? Taková oprava vypadá jako dost zbytečná a jediné, co je po ní vidět, je nové zapatlání kostek asfaltem. :evil:
Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
 
Založen: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron